ארמיס כבר שווה 4.3 מיליארד דולר - האם היא יכולה להגיע ל-10 מיליארד דולר?
גיוס חדש מקפיץ את השווי של ארמיס ל-4.3 מיליארד דולר – הישראלית שמובילה בתחום אבטחת התשתיות הקריטיות. ארמיס, חברת הסייבר שהוקמה על ידי יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל, הודיעה על גיוס חמישי של 200 מיליון דולר, שגייסה מ-General Catalyst ו-Alkeon Capital. היעד הבא: הכנסות שנתיות של חצי מיליארד דולר והכנה להנפקה.
מייסדי ארמיס - השווי הולך וגדל
גיוס של 200 מיליון לפי שווי של 4.3 מיליארד דולר
ארמיס, שהוקמה ב-2015 על ידי יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל, מתמקדת באבטחת ארגונים בעלי תשתיות קריטיות – כגון מפעלי תעשייה, בתי חולים, חברות אנרגיה וחברות תעופה – דרך פתרונות המאפשרים שקיפות ואבטחה על כלל המערכות והנכסים של הארגון. בין לקוחותיה נמצאים שמות גדולים כמו יונייטד איירליינס, קולגייט-פלמוליב, ומונדלז, החברה-אם של מותגים מפורסמים כמו אוריאו ומילקה. באמצעות כלים אלו, ארמיס מספקת לארגונים יכולת מעקב ואבטחה על מכשור רפואי, פסי ייצור, תשתיות מחשוב, ותוכנות ענן – תחומים בהם דרושה אבטחת מידע ברמה גבוהה במיוחד.
הגיוס החמישי: עלייה של 900 מיליון דולר בשווי החברה
בגיוס הנוכחי, שמגדיל את שווי החברה בכמעט מיליארד דולר לעומת השווי הקודם של 3.4 מיליארד דולר, השתתפו קרנות כמו General Catalyst ו-Alkeon Capital, יחד עם המשקיעים הוותיקים כגון ברוקפילד וג'ורג'יאן. על פי החברה, הכספים מיועדים להמשך הרחבת המוצרים ולחיזוק היכולת למנוע איומים בתחום הסייבר.מה הוביל לצמיחה המרשימה?
החברה חצתה השנה את רף ה-200 מיליון דולר בהכנסות חוזרות שנתיות (ARR), נתון המהווה אינדיקציה לצמיחה יציבה ומואצת. החברה ביצעה שתי רכישות ב-2024: Silk Security ו-CTCI, שתומכות בהרחבת היכולות שלה בתחום אבטחת הרשתות המורכבות ופותחות דלת ללקוחות חדשים בשוק האבטחה העולמי.- סוד ההצלחה של ארמיס: "הרעב. חייבים להיות 'רעבים' כדי להצליח"
- המכירה של ארמיס מביאה את היקף האקזיטים בסייבר לכ-80 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יעד הנפקה והיעדים לעתיד
החברה הציבה יעד שאפתני – להגיע ל-500 מיליון דולר בהכנסות חוזרות שנתיות עד למועד ההנפקה המתוכנן, כאשר היעד הסופי עומד על מיליארד דולר הכנסות בשנה. את היעד הזה היא יכולה להשיג עוד כשנתיים-שנתיים וחצי בהתאם לקצב הצמיחה הנוכחי. הנפקה, אם וכאשר תהיה, ובהינתן שהחברה תגיע ליעד מכירות של 500 מיליון דולר יכולה להיות בשווי כפול מהיום ויותר. זה לא יהיה מוגזם להעריך שהיא תגיע לשווי של 10 מיליארד דולר, כל עוד השווקים והתמחורים ישארו כפי שהם כיום והיא תצמח כפי שהיא חוזה.
תחום הפעילות - ארמיס
מספקת פתרונות אבטחה להגנה על ארגונים מתחומים קריטיים כמו בריאות, תשתיות, ייצור ואנרגיה. פתרונות החברה כוללים את Armis Centrix™, פלטפורמת ניהול סיכונים מבוססת ענן, המאפשרת למנהלים אבטחת מידע ניטור, ניתוח, ותיקון סיכונים בזמן אמת, תוך הסתמכות על בינה מלאכותית מתקדמת לאיסוף וניתוח נתונים מכשירים מחוברים ברחבי העולם.
המערכת של ארמיס מתמקדת באבטחת מכשירים מחוברים שאינם ניתנים לאיתור או הגנה באמצעות מערכות אבטחה קונבנציונליות, ומשלבת נתוני אבטחה ונכסים בתעשיות מגוונות, כולל בריאות ותעשיות תשתיתיות. החברה מדורגת כמובילה בשוק על פי דוחות אנליסטיים כגון של Gartner, וזוכה להצלחה נרחבת בשוק האבטחה העולמי עם צמיחה מהירה בהכנסות ובבסיס הלקוחות.
- אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
- מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
החברה רושמת גידול בהכנסות ומקיימת שיתופי פעולה עם ארגונים גדולים כמו יונייטד איירליינס ומונדלז. ארמיס הפכה לאחת השחקניות המשמעותיות בתחום, עם גידול מהיר בזכות יכולתה לזהות מכשירים מאובטחים בצורה פשוטה ולהתריע מפני סיכונים חדשים שעולים במערכות חיוניות.
התפתחויות משמעותיות בארמיס בשנה האחרונה
פברואר 2024
ארמיס הכריזה על רכישת חברת Silk Security הישראלית, מהלך אסטרטגי שהרחיב את פורטפוליו ההגנה שלה על תשתיות קריטיות והוסיף מומחיות בניהול סיכונים וחשיפות.
אפריל 2024
ביצעה רכישה נוספת של חברת CTCI האמריקאית, מחזקת את מערך האבטחה לארגונים בעלי תשתיות קריטיות, כולל אנרגיה, תחבורה ובריאות. רכישה זו חיזקה את היכולת של ארמיס לספק פתרונות נרחבים לגורמים ממשלתיים ותעשיות חיוניות.
מאי 2024
החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קרן ההשקעות Insight Partners במטרה להרחיב את הפיתוח הטכנולוגי ולהכין את ארמיס להנפקה פוטנציאלית, תוך שמירה על צמיחה בהכנסות.
יוני 2024
דיווחה על עלייה של 200 מיליון דולר בקצב ההכנסות השנתי (ARR), מה שמציב אותה כאחת מחברות הסייבר הצומחות ביותר בתחומה. החברה אף החלה להתמקד באבטחת מערכות תעשייה ומכשור רפואי, והרחיבה את רשימת הלקוחות, כולל קולגייט-פלמוליב ויונייטד איירליינס.
יולי 2024
ארמיס הוכרה בקטגוריות מגוונות בדו"ח Hype Cycle של חברת Gartner, כולל ניהול נכסים חשוף לסיכון והגנת מערכות OT/IOT. ההכרה ממחישה את מעמדה כחדשנית בתחומים כמו אבטחת מערכות קריטיות.
אוגוסט 2024
ארמיס ביצעה עסקת סקנדרי משמעותית, בה נמכרו מניות של מאות מעובדי החברה בסכום כולל של 50-60 מיליון דולר. זאת לצד נטילת קו אשראי של 150 מיליון דולר, במטרה להמשיך ולהשקיע בפיתוח ובצמיחה גלובלית.
אוקטובר 2024
גיוס הון נוסף בסך 200 מיליון דולר העלה את שווי החברה ל-4.3 מיליארד דולר, וזאת בהובלת קרנות General Catalyst ו-Alkeon Capital. גיוס זה הוא חלק ממהלך להכין את החברה להנפקה עתידית, עם יעד להגיע להכנסות שנתיות של 500 מיליון דולר
- 1.שווי מדהים,כל הכבוד. (ל"ת)שי.ע 28/10/2024 19:56הגב לתגובה זו
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
