ליאו מסי
צילום: אינטר מיאמי טוויטר

"מאז שליאו מסי עבר דירה לידי הרווחתי 25 מיליון דולר"

הפרעוש שוב עולה לכותרות לאחר שאחד משכניו טוען כי הבית שבבעלותו נמצא בעלייה מתמדת מאז שמסי הפך לשכנו. כל הפרטים
יובל כרמל | (3)

הכסף מדבר: ליאו מסי טלטל את עולם הכדורגל כשעבר לאינטר מיאמי של דיוויד בקהאם מה-MLS, ועזב את אירופה לראשונה בקריירה. הפרעוש שמרוויח 54 מיליון דולר בעיר החוף התאקלם יפה עם 11 שערים ו-5 בישולים ב-14 המשחקים הראשונים שלו בחולצה הורודה.

מסי כבר חתם על חסות עם חברת אדידס וצפוי לקבל כ-60 מיליון דולר לעונה. בנוסף, בארה"ב דווח כי מסי יקבל גם עשרות מיליונים מהעסקה עם חברות "אפל" ו"פנאטיק" והדבר שכנע אותו שלא להגיע לערב הסעודית.

עם החברים במיאמי. מסי (אינטר מיאמי טוויטר)

נראה כי גם בגזרה האזרחית מסי משתקע היטב באמריקה כאשר רכש אחוזה מפוארת באזור פורט לודרדייל בשווי של 10.8 מיליון דולר. מדובר באחוזה בשטח של דונם עם שמונה חדרי שינה. הכנס נמכר לאלוף העולם על ידי בני הזוג ג'ון וסטייסי דיקרסון, שעל פי דיווחים בארה"ב רכשו את האחוזה תמורת 9 מיליון דולר רק לפני 16 חודשים. האחוזה החדשה של הארגנטינאי נמצאת כ-5 קילומטרים מהמגרש הביתי של קבוצתו. 

באחוזה ישנה בריכה, חדר כושר, ספא ומטבח איטלקי מסוגנן שהורכב ב-2022. הבית עצמו נבנה במקור בשנת 1988 ועבר הרחבה בשנת 2000, כפי שעולה מרישומי הנכס. זה לא הנכס הראשון של משפחת מסי במיאמי, כשבני הזוג ליאו ואנטונלה קנו אחוזה בגולדן ביץ' עבור 9 מיליון דולר בסמוך למעבר של כוכב העל לארה"ב.

אך כעת לפי דיווחים מעבר לים גם שכניו של מסי נהנים מהמעבר. לפי המשפיען ויוצר התוכן פטריק בט-דיוויד, שחי בסמוך למסי בפורט לודרדייל, הגעתו של מסי לשכונה משבחת את הנכסים האחרים.

"עד כה, נכון להיום, הרווחתי כבר 25 מיליון דולר מהבית שבבעלותי (מאז המעבר של מסי)", אמר בט-דיוויד, "מסי עבר לגור לידי. כולם רוצים להיות חלק מהקהילה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ינון 28/12/2023 16:18
    הגב לתגובה זו
    אוברייטד
  • 2.
    בוא לגור לידי בבאר שבע בחייאת מסי (ל"ת)
    אורי 28/12/2023 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זמנו עבר. תמצאו מישהו אחר לרכל עליו.. (ל"ת)
    פילי 28/12/2023 13:37
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.