נשיא ומנכ"ל בלומברג: "טעינו, אמון הלקוחות נמצא בעדיפות ראשונה"
"מאז שנוסדנו לפני יותר מ-30 שנה, השמירה על המידע של הלקוחות שלנו היתה עיקרון חשוב מהתרבות שלנו", כתב דוקטורוף במייל ששלח לעובדי האתר. "במשך זמן רב אפשרנו את הגישה למידע על לקוחות לעיתונאים, עכשיו אנחנו מבינים שזאת היתה טעות".
המנכ"ל והנשיא הוסיף: "לאחר הבנו את הטעות הזאת, עשינו מספר שינויים והגבלנו את הגישה של עיתונאים למידע הנוגע ללקוחות שלנו. בנוסף, החלטנו להגדיל את האבטחה שיש על המידע המדובר. לבלומברג יש מדיניות נוקשה לגבי אבטחת מידע והפרתו".
לסיום כתב כי אמון הלקוחות נמצא בעדיפות ראשונה ושהחברה שמנהלת את האתר מחויבת להבטיח חסינות מלאה של הלקוחות שלה בכל סיטואציה ובכל זמן".