22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

המקום שבו הקיפאון בשוק הדיור כבר גורר נפילה של ממש במחירים

 |  69
עצבנות גדולה
Share
השיח ברחוב הישראלי הוא על קיפאון בשוק הדיור. עוד ועוד נתונים שמפרסמים האוצר והלמ"ס מעידים על החרפה באטה כאשר הציבור עולה על הגדר ונכנס לעמדת המתנה. ואמנם עדיין לא ברור האם מחירי הדירות ישנו כיוון ויתחילו לאבד גובה, אבל בכל הקשור למניות של חברות הנדל"ן למגורים, שם כבר רואים מגמה ברורה בחודשים האחרונים.


הנה המספרים: מניית אפריקה מגורים איבדה כ-13% תוך חודשיים וחצי לאחר שנסחרה בשיא כל הזמנים, מניית דמרי איבדה כ-16% תוך 4 חודשים לאחר שנסחרה בשיא כל הזמנים ומניית אזורים הגדילה לעשות עם ירידה של 25% ב-3 חודשים לאחר שנסחרה בשיא של מעל 6 שנים. אז אמנם יזמי הנדל"ן מנסים להרגיע ומתעקשים שההאטה היא זמנית ולא תחזיק, אבל ניכר שהמשקיעים במניות הנדל"ן מגלים עצבנות. 

שיכון ובינוי שהינה חברת הנדל"ן למגורים הגדולה בישראל (אבל אינה שחקנית טהורה בשוק הדיור) דיווחה כי בחודש יוני מכרה 43 דירות בלבד, זאת לעומת 77 דירות שמכרה החברה בחודש יוני אשתקד ו-117 דירות שמכרה ביולי אשתקד. למעשה, בניטרול חודש אפריל האחרון שהיה רווי ימי חופש וחול המועד בשל חג הפסח (ובו מכרה החברה 39 דירות), חודש יוני היה החודש החלש ביותר מבחינת מכירות מצד שיכון ובינוי מזה שנים ארוכות. בדו"חות לרבעון השני שצפויים להתחיל לזרום במהלך חודש אוגוסט ניתן לצפות לאטה משמעותית במכירות מצד חברות הנדל"ן למגורים, והמשקיעים כבר נערכים. מי שהחליט לנצל את המצב הוא יגאל דמרי, בעל השליטה בדמרי, שמאז אמצע יוני רוכש ממניות החברה בעקביות (דבר שלא עשה מזה לפחות שנה וחצי). כך לדוגמה, אתמול רכש דמרי ממניות החברה בסכום של 160 אלף שקלים. בסה"כ רכש דמרי ממניות החברה בכ-1.2 מיליון שקלים תוך קצת יותר מחודש במספר רב של עסקאות והביא את שיעור ההחזקה שלו ל-66.4%. כלומר דמרי יכול להמשיך לרכוש מניות בעוד כ-30 מיליון שקלים לפני שייתקע ברף החזקות ציבור של 30% שהינו רף מינימלי לצורך היכללות במדדים.לפני חודשיים אמר דמרי בראיון ל-Bizportal "שוק הדיור היום זה כמו בקבוק סודה שאתה מנער - בסוף זה יתפרץ", וזאת כאשר נשאל לדעתו כיצד תסתיים תקופה הקיפאון בשוק הדיור. נציין כי דמרי (+0.67%) דמרי 5,826 +0.67% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דמרי בסיס:5,787 פתיחה:5,787 גבוה:5,851 נמוך:5,793 תמורה:216,588 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרת כיום (אחרי הירידות) בשווי שוק של קצת מעל מיליארד שקלים, כלומר שווי ההחזקה של יגאל דמרי עומד על כמעט 700 מיליון שקלים, לא רע למי שהתחיל את דרכו כקבלן שיפוצים בנתיבות (ראו ערך - יקיר העיר).

בתחילת השבוע שעבר עדכנה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על ירידה דרמטית בביקוש לדירות חדשות בחודשים מארס עד מאי. לפי הנתונים, בשלושת החודשים הללו נרשמה ירידה של כ-12.9% בהשוואה לשלושת החודשים הקודמים להם (דצמבר-פברואר). זה קורה כאשר שר האוצר כחלון ממשיך בכל הכוח על תכנית מחיר למשתכן. לאחרונה הסתיים רישום להגרלה של 15 אלף דירות (סיום ההגרלות יהיה עד ה-15 באוגוסט) וכחלון כבר הצהיר כי יפתח סביב ספטמבר-אוקטובר רישום ל-15 אלף דירות נוספות במסגרת מחיר למשתכן ולקראת סוף השנה רישום לעוד 15,000 דירות. הצעדים הללו, במקביל להערכות כי ייתכן שמחירי הדירות לא ימשיכו לעלות, מרחיקים את הזוגות הצעירים מהשוק החופשי ובכך תורמים להעמקת הקיפאון. 

מניית דמרי מאז 2016, האם החגיגה נגמרה?


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

69 תגובות ב-37 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
37 בלי קשר לחוק 07/08/2017 09:42 מחירי הדירות אני בדרך! למטה הירידות יהיו חדות (ל"ת)
36 שולם 30/07/2017 13:35 לא קונים דירה במחיר בועה מטורף
המחאה הגדולה- לא קונים דירה במחיר בועה. כנסו לפייסבוק. כולנו ביחד מורידים מחירי הדירות. למה לקנות ב 1.6 מלשח ו 3% תשואה אם אפשר לקנות בארה"ב ב 200.000 שח ו 10% תשואה ?
35 איציק 27/07/2017 21:17 בחדרה כבר יורד כל העיר מלאה שלטים למכירה (ל"ת)
רמי 30/07/2017 08:59 תקנה. למה לא קנית? (ל"ת)
טורף 31/07/2017 11:45 לא פראייר.סבלנות משתלמת
מחכים ל 50% מפולת.לא מסתפקים בפחות מזה
34 אלון 27/07/2017 20:29 כותרת מפוצצת הכתבה הרבה פחות
אני עוקב המון זמן אחר הכותב יוסי פינק ,רוב רובן של הכתבות שלו באתר זה בכותרות בסגנון "מפולת" "התרסקות" "מחירים צונחים" ועוד . קורא לקברינטי האתר לבדוק את מניעיו ואולי לשקול לתת במה לכתבים אחרים , תוכן הכתבה ברמה מאד נמוכה , הכותרת כמובן מפוצצת
33 המוכיח 27/07/2017 13:17 קליק בייט ולא יותר (ל"ת)
32 שמואל 27/07/2017 12:00 עודף היצע 50,000 דירות
ו100,000 יוצאות כל הזמן לשוק. מסתירים את המידע הזה כי לא רוצים לגרום למפולת. אל תהיו נאיבים
31 ממי 26/07/2017 15:59 כנראה הסתכלת על הגרף הפוך או שאתה מתווך נדל"ן.
אצל המתווכים המחיר תמיד עולה, רק שאין מי שישלם אותו עכשיו.
30 בר 26/07/2017 15:35 לא קונים במחירי בועה (ל"ת)
המוכיח 27/07/2017 13:18 ועל זה נאמר, שוק חפשי (ל"ת)
29 עאלק קונה מניות 26/07/2017 15:35 גם לבייב קנה מניות של אפריקה ..בדרכן לערך 0 שקלים (ל"ת)
28 מחירים עולים 26/07/2017 15:05 ובשטח מחירים עולים. מדהים!
כנסו ובדקו עסקאות באזור המרכז באתר רשות המיסים שם תמצאו פחות עסקאות אך יש עליה במחירים. מדהים! 4 חודשים של עליה 1.4% לפי הלמ"ס מייצג את המצב בשטח.
הפוך גוטה הפוך :-) 26/07/2017 15:35 כן, עולים למטה (ל"ת)
27 אדם 26/07/2017 12:42 הכל סיפור של הריבית שעולה וכסף חינם שנגמר
לא כחלון ולא אף אחד משפיע בעניין כי אם אך ורק הריבית שעלתה . לאנשים פשוט אין יותר כסף - נגמר הכסף !
26 אין...חחחח 26/07/2017 10:40 דמרי קנה 1.2 מיליון דירה 2 חדרים בקושי....
חחחחח כאילו קנה ב 100 מיליון דולר חחחח. המחירים למטההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
25 שמואל 26/07/2017 10:11 עודף היצע 50,000 דירות
ועוד 100,000 משתחררו כל הזמן לשוק... בהצלחה למשקיעים/ספקולנטים
א א א 26/07/2017 14:55 איזה שקרים...גיבוב מוטעה של נתונים
תבדוק טוב טוב את השטויות שאתה רושם.
24 ישראלי 26/07/2017 05:43 זו האטה מלכותית
שלא תצליח להביא לירידות
ממי 26/07/2017 16:01 אתם מבינים מי הקפיץ את שוק הנדל"ן?חבורה של אנאלפבתים
שאפילו לכתוב לא יודעים. כנראה התכוונת מלאכותית . הוכחה חיה לנגד עיניכם. מי הם הבוחשים בקלחת. חסרי כל יכולת והשכלה שהדבר היחיד שהם יודעים זה לשקר ולהלחיץ אנשים בשקרים שלהם.
הפוך גוטה הפוך :-) 26/07/2017 15:36 כן "מלכותית" ..ביבי המלך הבועה מתפוצצת (ל"ת)
23 בורסא 25/07/2017 23:49 שימו תכסף נגד שוק הנדלן אם זה מה שאתם חושבים
הכסף שלי נמצא שם וכבר תוך חודש יש לי 3% ככל ששוק הנדלן ירד מדד החסר עולה *לא ייעוץ
22 טוביה 25/07/2017 21:40 ממיש על הגדר:קונה דירות במליונים כאילו היו גרעינים. להן
02/07/17 קרליבך, דירה מפרויקט 3,732,960 דירה 4 90 13 41,477 2017 28/06/17 דירה מפרויקט 3,606,760 דירה 4 89 9 40,525 2017 27/06/17 דירה מפרויקט 2,553,000 דירה 3 70 8 36,471 2017 25/06/17 החשמונאים, דירה מפרויקט 3,850,000 דירה 3.5 90 23 42,778 2017 25/06/17 דירה מפרויקט 3,692,060 דירה 3 89 10 41,484 2017 19/06/17 דירה מפרויקט 4,005,660 דירה 4 89 22 45,007 2017
ממי 26/07/2017 13:45 תזהר שכונסי הנכסים לא יאכלו אותם כאילו היית גרעינים (ל"ת)
איזה שטויות 26/07/2017 10:08 כנס ותבין
טוב שלא הבאת נתונים מהפרוייקטים הכי מבוקשים במדינת תל אביב . אז יש לנו בארץ עדיין כמה עשירים שיש להם את הכסף לקנות במגדלי יוקרה. נ.ב מהכתבה האחרונה בגלובס , דווקא עולה שקיימת ירידה של 5% במחירי הדירות בת״א, עיר שכולם טענו שלעולם לא תהיה בה ירידה. אז אל תביא לנו חלקיות המידע!
א א א 26/07/2017 14:59 נתונים מראשלצ וזה ממש לא יוקרה!
גוש 3925 חלקות 739 עד 744עסקאות 5 חדרים ב2.8 מיליון .4 חדרים קטנות 92 מ"ר ב2.2 מיליון.כ25 עסקאות ב3 חודשים אחרונים.השוק עובד אנשים קונים מחירים עולים.
21 מנפץ האשליות 25/07/2017 20:58 מי שלא קונה יפסיד בכל מקרה
אלא אם הוא תינוק מגודל שגר אצל אמא עד גיל 40. כי מחירי השכירות ששילמו עד עכשיו וימשיכו לשלם יתקזסו בקושי עם הרווח לכאורה אם יהיה מירידת המחיר בקניה ...כולל מחיר למשתכן
20 ממי 25/07/2017 19:56 דמרי תקנה לעצמך הרבה סודה קרה, כי אתה הולך להזיע והרבה (ל"ת)
19 מזהה כיוון 25/07/2017 19:14 פרייר מי שקונה עכשיו (ל"ת)
18 עמק 25/07/2017 18:55 קחו אחורה 4 חודשים
תחזרו אל הכתבות אז שדיברו על האטה ותראו שחצי מהמגיבים טענו בלהט שהשוק ימשיך לעלות כי לא בונים מספיק ועוד ועוד. איפה הם היום ?
הר קטן 25/07/2017 21:17 קחו קדימה 7 חודשים
הממשלה נפלה הציבור זינק על השוק...
17 מ.א 25/07/2017 18:39 עוד שני עשורים - 15 מיליון תושבים
עכשיו תחשבו לבד מה זה יעשה למחירי הדיור...
מי בדיוק ? 02/08/2017 13:26 מתכוון להישאר פה מלבד ערביי ישראל חחחח ברור יהיה גם 30
מיליון עם רוב ערבי כי שום אזרח שפוי ושום צעיר לא ישאר פה עם תמחורים של מה שקורה תחשוב גם על זה . ואז ממשלת ישראל תהיה בפניקה ותפאום ילקו אדמות בשפע יא חסר מוח
חנן 25/07/2017 22:27 גם בשנות השלושים
כשהיו פה 300 אלף יהודים צעקו שאין מספיק קרקעות... ואז בסוף שנות הארבעים חילקו אדמות בחינם, רק תיקח... אי אפשר לדעת מה יהיה בעוד 20 שנה - זה כל ה שאני אומר
ממי 25/07/2017 19:55 מצחיק. כי הצפי לשני העשורים הקרובים זה 2 מיליון דירות.
דירה לכל 4 אנשים, נראה מספיק בהחלט.
16 יתמכו אחת בשניה. 25/07/2017 18:15 אינטרס של המדינה לבנות מגורים לחד הוריות. (ל"ת)
15 זאב 25/07/2017 18:01 המכירות ירדו המחירים לא! יש קשיחות מחיר. (ל"ת)
אלכס 25/07/2017 21:49 לא נכון! מי שחייב למכור מתגמש. מהשטח!
המחירים הם 2-3% פחות מהמחיר ההוגן. כלומר יש ירידה של 2-3% !
14 לא קונים דירות בבועה 25/07/2017 16:25 דמרי אתה לא בנאסדק .שמור על מזומן לתקופות קשות (ל"ת)
13 קצר 25/07/2017 16:21 בטווח הקצר תהייה ירידה דרסטית
כמובן שהממשלה יורה לכל הכיוונים, היא הגדילה את ההצע, הורידה בירוקרטיה(רפורמת המרפסות של ביבי), ושיווק מוזל של מחיר למשתכן. בצד הביקוש , היא גירשה את המשקיעים מהשוק, והעלתה את הריבית על משכנתאות. בטווח היותר ארוך השוק המקולקל יעלה, פשיטת רגל של קבלנים שתקועים עם סחורה, תגרום למניעת התחלת פרוייקטים חדשים, ולפגיעה בבנקים. בקיצור טרמפולינה
זאב 25/07/2017 18:06 אם ההיצע גדל איך זה שמחיר רק עולה.
האם חוקי הכלכלה השתנו?
12 אלון 25/07/2017 16:04 דמרי קונה מניות של עצמו
אפשר לראות את זה כאילו הוא מאמין בעצמו.. וזה יפה. ואפשר גם להגיד שהוא מונע את ההתרסקות? אם הוא לא היה קונה... המניה כבר היתה מתרסקת והיו מדברים על זה בכל העיתונות הכלכלית. את האמת נדע ממש עוד כמה חודשים, כשהדשדוש יסתיים והמגמה תהיה ברורה. (למטה כמובן :))
עשיר בשכירות 25/07/2017 16:18 בקיצור גם יזמי נדלן מבינים שמניות עדיפות על נדלן!! (ל"ת)
11 לא פראייר 25/07/2017 16:03 לא קונים!!
לא קונים אףףף דירה במחירי בועה!!!!!!! המחאה הגדולה- לא קונים דירה במחירי בועה
10 אדם 25/07/2017 15:40 כשמתמעטים הקונים במחירי בועה מה שמתפרץ זה רק ההצע...
השוק מת, מה שמתפרץ זה ההצע שמוביל לפיצוץ הבועה!
9 קולט אינטרסנטים 25/07/2017 15:37 מישהו אמר שורטים...
זה רק הקדימון לסרט הכי מפחיד לשנת 2017: "פיצוץ בועה הנדל"ן הישראלי האימתנית" פופקורן מישהו???
בשמחה 02/08/2017 13:29 אני שלושה גביעי פופקורן חחחח נראה לי שלא יספיקו (ל"ת)
ילד 25/07/2017 16:01 גם אתה וקרוביך יחנקו מהפופוקורן
אם הפנטזיה שלך תתממש
8 ס 25/07/2017 15:34 ככל שהקיפאון ימשך כך האג"חים של חברות הבנייה ירכזו
תשומת לב מיוחדת ומעקב צמוד אחר כספים שמושקעים שם.
7 ס 25/07/2017 15:33 הציבור לא על הגדר. תפנימו שאין כסף, תפנימו שהשוק גמור.
אתם לא מבינים שאי אפשר לבצע עסקאות במחירים האלה? אין , אין.
קצר 25/07/2017 16:23 מאה אלף בבונים טסים נכנסים כל יום לנתב"ג
יש שכבה של חצי מליון בתי אב, שטסים כל הזמן לחול, מרויחים משכורות 13 +14. מחליפים כל שנה רכב חדש ונמצאים בעשירון העליון. הם יכולים לקנות כל שנה כמה דירות
ממי 26/07/2017 16:05 בטח טסים ב 300$ ליוון. הו איזה עושר??חחח עדיף בארץ כבר (ל"ת)
חזי 26/07/2017 15:05 ברור שיטוסו
הרבה יותר זול . קח חופשה בקפריסין לעומת חופשה באילת ...
איזה שטויות 26/07/2017 10:12 תיכנס ותבין
שבמהלך 10 שנים האחרונות ,גם הם נדבקו באטרף הנדלן והיו אלו שניפחו את הבועה וקנו כאן דירות. גם הם כבר משועבדים ואין להם הון עצמי נזיל.
' 25/07/2017 17:07 הכל הלוואות אבל אתה עדין לא מבין את זה. הא? (ל"ת)
6 יעקב 25/07/2017 15:28 שוק צופה פני עתיד
נתון מכירות עב חודשי נותן תמונה ברורה על אף ההצהרות של הקבלנים ובעלי אינטרסים אחרים.
5 he will 25/07/2017 15:27 eat is hat cova (ל"ת)
4 אדי 25/07/2017 15:27 אני לא קונה דירה במחיר בועה!!!
רק קונה מניות בחסר על חברות נדל"ן בבורסה עם ההון העצמי.
באר שבעי 26/07/2017 13:48 אתה פשוט טיפש!
כל יום אותו דבר בכל האתרים.עוד לא נמאס ? גם אם תרשום עוד 10 שנים אותו הדבר זה לא מה שישפיע על ירידות או עליות אבל בטוח על מה שחושבים על החוכמה שלך כן ישפיע.ואין לך חוכמה בוודאות אם זאת כל ההתעסקות שלך כל יום כל היום .
ממי 26/07/2017 16:08 ומה זה כל כך מעניין אותך מה הוא קונה או לא קונה???
כל מי שמגיב ואומר שהמחיר יעלה הוא אינטרסנט מהתחום. אחרת למה לו להגיד שהמחיר יעלה?? מי שקנה כבר, מחוץ למשחק. מי שעוד לא קנה בוודאי רוצה שהמחיר ירד. מי שאומר שהמחיר יעלה ועל פי כמות התגובות הללו, מוכיח כי זה רק סוכני/משווקי/ מתווכי או שקר כל שהוא, נדל"ן. די לכו ללשכת האבטלה לפני שיווצר שם עומס.
זאב 25/07/2017 18:03 מצוין אל תקנה. (ל"ת)
עמית 25/07/2017 17:06 גם אני לא קונה דירה במחיר בועה!!!
חפשו את הפראייר בתגובה מעליי...
יש ר א לי 25/07/2017 15:54 נהדר, אל תקנה ותפסיק לבלבל לנו את המוח מדי יום. תגור
אצל הוריך עד גיל 50, תגור ברחוב, תגור בשכירות כל חייך, מה שבא לך, אבל די עם החפירה הדבילית שלך. תחפור ותחפור וזה לא יעשה כלום למחירים, ותחסוך את התגובה שאני משקיע אינטרסנט.
אדי 25/07/2017 17:55 אוי לא מישהו התעצבן למישהו עלה הלחץ דם מישהו נהיה אדום
לא קונה ולא קונה ולא קונה דירה במחיר בועה!!! עושה תשואה נעה בשוק ההון. שלום ולא להתראות כסף טיפש, הוא ילך לחכמים.
חדשות מזמרות 25/07/2017 16:15 או או או או איך שגלגל מסתובב לו.
תשיר איתי חבר.אוווווו איך שגלגל מסתובב לו מסתובב לו
לחכות עם השמפניות 25/07/2017 17:27 הגלגל עוד לא הסתובב
אתה כרגע רק מחכה ומקווה שיסתובב
3 אסף 25/07/2017 15:20 160,000 ש"ח זה סכום מצחיק, עד שלא יישפוך 20 מיליון
בקניית המניה של החברה , אני לא מאמין לו
2 עידן עופר 25/07/2017 15:11 רק הוא לא מסוגל לנצל את הירידות לקנות את מניית כיל (ל"ת)
1 מאיר פ 25/07/2017 15:10 יוסי פינק מה לא עושים למען החברים
עוד מעט גם הלשון שלך תיכנס
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש