ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

המקום שבו הקיפאון בשוק הדיור כבר גורר נפילה של ממש במחירים

בניה, צילום: גטי אימג'ס ישראל
השיח ברחוב הישראלי הוא על קיפאון בשוק הדיור. עוד ועוד נתונים שמפרסמים האוצר והלמ"ס מעידים על החרפה באטה כאשר הציבור עולה על הגדר ונכנס לעמדת המתנה. ואמנם עדיין לא ברור האם מחירי הדירות ישנו כיוון ויתחילו לאבד גובה, אבל בכל הקשור למניות של חברות הנדל"ן למגורים, שם כבר רואים מגמה ברורה בחודשים האחרונים.
הנה המספרים: מניית אפריקה מגורים איבדה כ-13% תוך חודשיים וחצי לאחר שנסחרה בשיא כל הזמנים, מניית דמרי איבדה כ-16% תוך 4 חודשים לאחר שנסחרה בשיא כל הזמנים ומניית אזורים הגדילה לעשות עם ירידה של 25% ב-3 חודשים לאחר שנסחרה בשיא של מעל 6 שנים. אז אמנם יזמי הנדל"ן מנסים להרגיע ומתעקשים שההאטה היא זמנית ולא תחזיק, אבל ניכר שהמשקיעים במניות הנדל"ן מגלים עצבנות. 
שיכון ובינוי שהינה חברת הנדל"ן למגורים הגדולה בישראל (אבל אינה שחקנית טהורה בשוק הדיור) דיווחה כי בחודש יוני מכרה 43 דירות בלבד, זאת לעומת 77 דירות שמכרה החברה בחודש יוני אשתקד ו-117 דירות שמכרה ביולי אשתקד. למעשה, בניטרול חודש אפריל האחרון שהיה רווי ימי חופש וחול המועד בשל חג הפסח (ובו מכרה החברה 39 דירות), חודש יוני היה החודש החלש ביותר מבחינת מכירות מצד שיכון ובינוי מזה שנים ארוכות. בדו"חות לרבעון השני שצפויים להתחיל לזרום במהלך חודש אוגוסט ניתן לצפות לאטה משמעותית במכירות מצד חברות הנדל"ן למגורים, והמשקיעים כבר נערכים. 
מי שהחליט לנצל את המצב הוא יגאל דמרי, בעל השליטה בדמרי, שמאז אמצע יוני רוכש ממניות החברה בעקביות (דבר שלא עשה מזה לפחות שנה וחצי). כך לדוגמה, אתמול רכש דמרי ממניות החברה בסכום של 160 אלף שקלים. בסה"כ רכש דמרי ממניות החברה בכ-1.2 מיליון שקלים תוך קצת יותר מחודש במספר רב של עסקאות והביא את שיעור ההחזקה שלו ל-66.4%. כלומר דמרי יכול להמשיך לרכוש מניות בעוד כ-30 מיליון שקלים לפני שייתקע ברף החזקות ציבור של 30% שהינו רף מינימלי לצורך היכללות במדדים.
לפני חודשיים אמר דמרי בראיון ל-Bizportal "שוק הדיור היום זה כמו בקבוק סודה שאתה מנער - בסוף זה יתפרץ", וזאת כאשר נשאל לדעתו כיצד תסתיים תקופה הקיפאון בשוק הדיור. נציין כי דמרי -0.14% דמרי 5,906 -0.14% דמרי בסיס:5,914 פתיחה:5,611 גבוה:5,999 נמוך:5,611 תמורה:237,522 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת כיום (אחרי הירידות) בשווי שוק של קצת מעל מיליארד שקלים, כלומר שווי ההחזקה של יגאל דמרי עומד על כמעט 700 מיליון שקלים, לא רע למי שהתחיל את דרכו כקבלן שיפוצים בנתיבות (ראו ערך - יקיר העיר).
בתחילת השבוע שעבר עדכנה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על ירידה דרמטית בביקוש לדירות חדשות בחודשים מארס עד מאי. לפי הנתונים, בשלושת החודשים הללו נרשמה ירידה של כ-12.9% בהשוואה לשלושת החודשים הקודמים להם (דצמבר-פברואר). זה קורה כאשר שר האוצר כחלון ממשיך בכל הכוח על תכנית מחיר למשתכן. לאחרונה הסתיים רישום להגרלה של 15 אלף דירות (סיום ההגרלות יהיה עד ה-15 באוגוסט) וכחלון כבר הצהיר כי יפתח סביב ספטמבר-אוקטובר רישום ל-15 אלף דירות נוספות במסגרת מחיר למשתכן ולקראת סוף השנה רישום לעוד 15,000 דירות. הצעדים הללו, במקביל להערכות כי ייתכן שמחירי הדירות לא ימשיכו לעלות, מרחיקים את הזוגות הצעירים מהשוק החופשי ובכך תורמים להעמקת הקיפאון. 
מניית דמרי מאז 2016, האם החגיגה נגמרה?
תגובות לכתבה(69):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    מחירי הדירות אני בדרך! למטה הירידות יהיו חדות (ל"ת)
    בלי קשר לחוק 07/08/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    לא קונים דירה במחיר בועה מטורף
    שולם 30/07/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    10 0
    המחאה הגדולה- לא קונים דירה במחיר בועה. כנסו לפייסבוק. כולנו ביחד מורידים מחירי הדירות. למה לקנות ב 1.6 מלשח ו 3% תשואה אם אפשר לקנות בארה"ב ב 200.000 שח ו 10% תשואה ?
    סגור
  • 35.
    בחדרה כבר יורד כל העיר מלאה שלטים למכירה (ל"ת)
    איציק 27/07/2017 21:17
    הגב לתגובה זו
    20 2
    סגור
  • תקנה. למה לא קנית? (ל"ת)
    רמי 30/07/2017 08:59
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • לא פראייר.סבלנות משתלמת
    טורף 31/07/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מחכים ל 50% מפולת.לא מסתפקים בפחות מזה
    סגור
  • 34.
    כותרת מפוצצת הכתבה הרבה פחות
    אלון 27/07/2017 20:29
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אני עוקב המון זמן אחר הכותב יוסי פינק ,רוב רובן של הכתבות שלו באתר זה בכותרות בסגנון "מפולת" "התרסקות" "מחירים צונחים" ועוד . קורא לקברינטי האתר לבדוק את מניעיו ואולי לשקול לתת במה לכתבים אחרים , תוכן הכתבה ברמה מאד נמוכה , הכותרת כמובן מפוצצת
    סגור
  • 33.
    קליק בייט ולא יותר (ל"ת)
    המוכיח 27/07/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 32.
    עודף היצע 50,000 דירות
    שמואל 27/07/2017 12:00
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ו100,000 יוצאות כל הזמן לשוק. מסתירים את המידע הזה כי לא רוצים לגרום למפולת. אל תהיו נאיבים
    סגור
  • 31.
    כנראה הסתכלת על הגרף הפוך או שאתה מתווך נדל"ן.
    ממי 26/07/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אצל המתווכים המחיר תמיד עולה, רק שאין מי שישלם אותו עכשיו.
    סגור
  • 30.
    לא קונים במחירי בועה (ל"ת)
    בר 26/07/2017 15:35
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • טען עוד
  • ועל זה נאמר, שוק חפשי (ל"ת)
    המוכיח 27/07/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 29.
    גם לבייב קנה מניות של אפריקה ..בדרכן לערך 0 שקלים (ל"ת)
    עאלק קונה מניות 26/07/2017 15:35
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 28.
    ובשטח מחירים עולים. מדהים!
    מחירים עולים 26/07/2017 15:05
    הגב לתגובה זו
    9 6
    כנסו ובדקו עסקאות באזור המרכז באתר רשות המיסים שם תמצאו פחות עסקאות אך יש עליה במחירים. מדהים! 4 חודשים של עליה 1.4% לפי הלמ"ס מייצג את המצב בשטח.
    סגור
  • כן, עולים למטה (ל"ת)
    הפוך גוטה הפוך :-) 26/07/2017 15:35
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 27.
    הכל סיפור של הריבית שעולה וכסף חינם שנגמר
    אדם 26/07/2017 12:42
    הגב לתגובה זו
    14 3
    לא כחלון ולא אף אחד משפיע בעניין כי אם אך ורק הריבית שעלתה . לאנשים פשוט אין יותר כסף - נגמר הכסף !
    סגור
  • 26.
    דמרי קנה 1.2 מיליון דירה 2 חדרים בקושי....
    אין...חחחח 26/07/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    12 0
    חחחחח כאילו קנה ב 100 מיליון דולר חחחח. המחירים למטההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 25.
    עודף היצע 50,000 דירות
    שמואל 26/07/2017 10:11
    הגב לתגובה זו
    16 2
    ועוד 100,000 משתחררו כל הזמן לשוק... בהצלחה למשקיעים/ספקולנטים
    סגור
  • איזה שקרים...גיבוב מוטעה של נתונים
    א א א 26/07/2017 14:55
    הגב לתגובה זו
    1 7
    תבדוק טוב טוב את השטויות שאתה רושם.
    סגור
  • 24.
    זו האטה מלכותית
    ישראלי 26/07/2017 05:43
    הגב לתגובה זו
    4 19
    שלא תצליח להביא לירידות
    סגור
  • אתם מבינים מי הקפיץ את שוק הנדל"ן?חבורה של אנאלפבתים
    ממי 26/07/2017 16:01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שאפילו לכתוב לא יודעים. כנראה התכוונת מלאכותית . הוכחה חיה לנגד עיניכם. מי הם הבוחשים בקלחת. חסרי כל יכולת והשכלה שהדבר היחיד שהם יודעים זה לשקר ולהלחיץ אנשים בשקרים שלהם.
    סגור
  • כן "מלכותית" ..ביבי המלך הבועה מתפוצצת (ל"ת)
    הפוך גוטה הפוך :-) 26/07/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    שימו תכסף נגד שוק הנדלן אם זה מה שאתם חושבים
    בורסא 25/07/2017 23:49
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הכסף שלי נמצא שם וכבר תוך חודש יש לי 3% ככל ששוק הנדלן ירד מדד החסר עולה *לא ייעוץ
    סגור
  • 22.
    ממיש על הגדר:קונה דירות במליונים כאילו היו גרעינים. להן
    טוביה 25/07/2017 21:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    02/07/17 קרליבך, דירה מפרויקט 3,732,960 דירה 4 90 13 41,477 2017 28/06/17 דירה מפרויקט 3,606,760 דירה 4 89 9 40,525 2017 27/06/17 דירה מפרויקט 2,553,000 דירה 3 70 8 36,471 2017 25/06/17 החשמונאים, דירה מפרויקט 3,850,000 דירה 3.5 90 23 42,778 2017 25/06/17 דירה מפרויקט 3,692,060 דירה 3 89 10 41,484 2017 19/06/17 דירה מפרויקט 4,005,660 דירה 4 89 22 45,007 2017
    סגור
  • תזהר שכונסי הנכסים לא יאכלו אותם כאילו היית גרעינים (ל"ת)
    ממי 26/07/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • כנס ותבין
    איזה שטויות 26/07/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טוב שלא הבאת נתונים מהפרוייקטים הכי מבוקשים במדינת תל אביב . אז יש לנו בארץ עדיין כמה עשירים שיש להם את הכסף לקנות במגדלי יוקרה. נ.ב מהכתבה האחרונה בגלובס , דווקא עולה שקיימת ירידה של 5% במחירי הדירות בת״א, עיר שכולם טענו שלעולם לא תהיה בה ירידה. אז אל תביא לנו חלקיות המידע!
    סגור
  • נתונים מראשלצ וזה ממש לא יוקרה!
    א א א 26/07/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גוש 3925 חלקות 739 עד 744עסקאות 5 חדרים ב2.8 מיליון .4 חדרים קטנות 92 מ"ר ב2.2 מיליון.כ25 עסקאות ב3 חודשים אחרונים.השוק עובד אנשים קונים מחירים עולים.
    סגור
  • 21.
    מי שלא קונה יפסיד בכל מקרה
    מנפץ האשליות 25/07/2017 20:58
    הגב לתגובה זו
    4 19
    אלא אם הוא תינוק מגודל שגר אצל אמא עד גיל 40. כי מחירי השכירות ששילמו עד עכשיו וימשיכו לשלם יתקזסו בקושי עם הרווח לכאורה אם יהיה מירידת המחיר בקניה ...כולל מחיר למשתכן
    סגור
  • 20.
    דמרי תקנה לעצמך הרבה סודה קרה, כי אתה הולך להזיע והרבה (ל"ת)
    ממי 25/07/2017 19:56
    הגב לתגובה זו
    19 5
    סגור
  • 19.
    פרייר מי שקונה עכשיו (ל"ת)
    מזהה כיוון 25/07/2017 19:14
    הגב לתגובה זו
    27 4
    סגור
  • 18.
    קחו אחורה 4 חודשים
    עמק 25/07/2017 18:55
    הגב לתגובה זו
    18 3
    תחזרו אל הכתבות אז שדיברו על האטה ותראו שחצי מהמגיבים טענו בלהט שהשוק ימשיך לעלות כי לא בונים מספיק ועוד ועוד. איפה הם היום ?
    סגור
  • קחו קדימה 7 חודשים
    הר קטן 25/07/2017 21:17
    הגב לתגובה זו
    4 13
    הממשלה נפלה הציבור זינק על השוק...
    סגור
  • 17.
    עוד שני עשורים - 15 מיליון תושבים
    מ.א 25/07/2017 18:39
    הגב לתגובה זו
    9 11
    עכשיו תחשבו לבד מה זה יעשה למחירי הדיור...
    סגור
  • מתכוון להישאר פה מלבד ערביי ישראל חחחח ברור יהיה גם 30
    מי בדיוק ? 02/08/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיליון עם רוב ערבי כי שום אזרח שפוי ושום צעיר לא ישאר פה עם תמחורים של מה שקורה תחשוב גם על זה . ואז ממשלת ישראל תהיה בפניקה ותפאום ילקו אדמות בשפע יא חסר מוח
    סגור
  • גם בשנות השלושים
    חנן 25/07/2017 22:27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כשהיו פה 300 אלף יהודים צעקו שאין מספיק קרקעות... ואז בסוף שנות הארבעים חילקו אדמות בחינם, רק תיקח... אי אפשר לדעת מה יהיה בעוד 20 שנה - זה כל ה שאני אומר
    סגור
  • מצחיק. כי הצפי לשני העשורים הקרובים זה 2 מיליון דירות.
    ממי 25/07/2017 19:55
    הגב לתגובה זו
    12 1
    דירה לכל 4 אנשים, נראה מספיק בהחלט.
    סגור
  • 16.
    אינטרס של המדינה לבנות מגורים לחד הוריות. (ל"ת)
    יתמכו אחת בשניה. 25/07/2017 18:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 15.
    המכירות ירדו המחירים לא! יש קשיחות מחיר. (ל"ת)
    זאב 25/07/2017 18:01
    הגב לתגובה זו
    18 13
    סגור
  • לא נכון! מי שחייב למכור מתגמש. מהשטח!
    אלכס 25/07/2017 21:49
    הגב לתגובה זו
    13 10
    המחירים הם 2-3% פחות מהמחיר ההוגן. כלומר יש ירידה של 2-3% !
    סגור
  • 14.
    דמרי אתה לא בנאסדק .שמור על מזומן לתקופות קשות (ל"ת)
    לא קונים דירות בבועה 25/07/2017 16:25
    הגב לתגובה זו
    24 3
    סגור
  • 13.
    בטווח הקצר תהייה ירידה דרסטית
    קצר 25/07/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    28 27
    כמובן שהממשלה יורה לכל הכיוונים, היא הגדילה את ההצע, הורידה בירוקרטיה(רפורמת המרפסות של ביבי), ושיווק מוזל של מחיר למשתכן. בצד הביקוש , היא גירשה את המשקיעים מהשוק, והעלתה את הריבית על משכנתאות. בטווח היותר ארוך השוק המקולקל יעלה, פשיטת רגל של קבלנים שתקועים עם סחורה, תגרום למניעת התחלת פרוייקטים חדשים, ולפגיעה בבנקים. בקיצור טרמפולינה
    סגור
  • אם ההיצע גדל איך זה שמחיר רק עולה.
    זאב 25/07/2017 18:06
    הגב לתגובה זו
    3 16
    האם חוקי הכלכלה השתנו?
    סגור
  • 12.
    דמרי קונה מניות של עצמו
    אלון 25/07/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    39 4
    אפשר לראות את זה כאילו הוא מאמין בעצמו.. וזה יפה. ואפשר גם להגיד שהוא מונע את ההתרסקות? אם הוא לא היה קונה... המניה כבר היתה מתרסקת והיו מדברים על זה בכל העיתונות הכלכלית. את האמת נדע ממש עוד כמה חודשים, כשהדשדוש יסתיים והמגמה תהיה ברורה. (למטה כמובן :))
    סגור
  • בקיצור גם יזמי נדלן מבינים שמניות עדיפות על נדלן!! (ל"ת)
    עשיר בשכירות 25/07/2017 16:18
    הגב לתגובה זו
    19 2
    סגור
  • 11.
    לא קונים!!
    לא פראייר 25/07/2017 16:03
    הגב לתגובה זו
    43 5
    לא קונים אףףף דירה במחירי בועה!!!!!!! המחאה הגדולה- לא קונים דירה במחירי בועה
    סגור
  • 10.
    כשמתמעטים הקונים במחירי בועה מה שמתפרץ זה רק ההצע...
    אדם 25/07/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    47 4
    השוק מת, מה שמתפרץ זה ההצע שמוביל לפיצוץ הבועה!
    סגור
  • 9.
    מישהו אמר שורטים...
    קולט אינטרסנטים 25/07/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    44 5
    זה רק הקדימון לסרט הכי מפחיד לשנת 2017: "פיצוץ בועה הנדל"ן הישראלי האימתנית" פופקורן מישהו???
    סגור
  • אני שלושה גביעי פופקורן חחחח נראה לי שלא יספיקו (ל"ת)
    בשמחה 02/08/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אתה וקרוביך יחנקו מהפופוקורן
    ילד 25/07/2017 16:01
    הגב לתגובה זו
    5 33
    אם הפנטזיה שלך תתממש
    סגור
  • 8.
    ככל שהקיפאון ימשך כך האג"חים של חברות הבנייה ירכזו
    ס 25/07/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    27 1
    תשומת לב מיוחדת ומעקב צמוד אחר כספים שמושקעים שם.
    סגור
  • 7.
    הציבור לא על הגדר. תפנימו שאין כסף, תפנימו שהשוק גמור.
    ס 25/07/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    78 7
    אתם לא מבינים שאי אפשר לבצע עסקאות במחירים האלה? אין , אין.
    סגור
  • מאה אלף בבונים טסים נכנסים כל יום לנתב"ג
    קצר 25/07/2017 16:23
    הגב לתגובה זו
    43 55
    יש שכבה של חצי מליון בתי אב, שטסים כל הזמן לחול, מרויחים משכורות 13 +14. מחליפים כל שנה רכב חדש ונמצאים בעשירון העליון. הם יכולים לקנות כל שנה כמה דירות
    סגור
  • בטח טסים ב 300$ ליוון. הו איזה עושר??חחח עדיף בארץ כבר (ל"ת)
    ממי 26/07/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • ברור שיטוסו
    חזי 26/07/2017 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הרבה יותר זול . קח חופשה בקפריסין לעומת חופשה באילת ...
    סגור
  • תיכנס ותבין
    איזה שטויות 26/07/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    6 3
    שבמהלך 10 שנים האחרונות ,גם הם נדבקו באטרף הנדלן והיו אלו שניפחו את הבועה וקנו כאן דירות. גם הם כבר משועבדים ואין להם הון עצמי נזיל.
    סגור
  • הכל הלוואות אבל אתה עדין לא מבין את זה. הא? (ל"ת)
    ' 25/07/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 6.
    שוק צופה פני עתיד
    יעקב 25/07/2017 15:28
    הגב לתגובה זו
    34 1
    נתון מכירות עב חודשי נותן תמונה ברורה על אף ההצהרות של הקבלנים ובעלי אינטרסים אחרים.
    סגור
  • 5.
    eat is hat cova (ל"ת)
    he will 25/07/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 4.
    אני לא קונה דירה במחיר בועה!!!
    אדי 25/07/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    64 3
    רק קונה מניות בחסר על חברות נדל"ן בבורסה עם ההון העצמי.
    סגור
  • אתה פשוט טיפש!
    באר שבעי 26/07/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 6
    כל יום אותו דבר בכל האתרים.עוד לא נמאס ? גם אם תרשום עוד 10 שנים אותו הדבר זה לא מה שישפיע על ירידות או עליות אבל בטוח על מה שחושבים על החוכמה שלך כן ישפיע.ואין לך חוכמה בוודאות אם זאת כל ההתעסקות שלך כל יום כל היום .
    סגור
  • ומה זה כל כך מעניין אותך מה הוא קונה או לא קונה???
    ממי 26/07/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל מי שמגיב ואומר שהמחיר יעלה הוא אינטרסנט מהתחום. אחרת למה לו להגיד שהמחיר יעלה?? מי שקנה כבר, מחוץ למשחק. מי שעוד לא קנה בוודאי רוצה שהמחיר ירד. מי שאומר שהמחיר יעלה ועל פי כמות התגובות הללו, מוכיח כי זה רק סוכני/משווקי/ מתווכי או שקר כל שהוא, נדל"ן. די לכו ללשכת האבטלה לפני שיווצר שם עומס.
    סגור
  • מצוין אל תקנה. (ל"ת)
    זאב 25/07/2017 18:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • גם אני לא קונה דירה במחיר בועה!!!
    עמית 25/07/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    26 4
    חפשו את הפראייר בתגובה מעליי...
    סגור
  • נהדר, אל תקנה ותפסיק לבלבל לנו את המוח מדי יום. תגור
    יש ר א לי 25/07/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    9 43
    אצל הוריך עד גיל 50, תגור ברחוב, תגור בשכירות כל חייך, מה שבא לך, אבל די עם החפירה הדבילית שלך. תחפור ותחפור וזה לא יעשה כלום למחירים, ותחסוך את התגובה שאני משקיע אינטרסנט.
    סגור
  • אוי לא מישהו התעצבן למישהו עלה הלחץ דם מישהו נהיה אדום
    אדי 25/07/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    12 3
    לא קונה ולא קונה ולא קונה דירה במחיר בועה!!! עושה תשואה נעה בשוק ההון. שלום ולא להתראות כסף טיפש, הוא ילך לחכמים.
    סגור
  • או או או או איך שגלגל מסתובב לו.
    חדשות מזמרות 25/07/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    8 5
    תשיר איתי חבר.אוווווו איך שגלגל מסתובב לו מסתובב לו
    סגור
  • הגלגל עוד לא הסתובב
    לחכות עם השמפניות 25/07/2017 17:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה כרגע רק מחכה ומקווה שיסתובב
    סגור
  • 3.
    160,000 ש"ח זה סכום מצחיק, עד שלא יישפוך 20 מיליון
    אסף 25/07/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    22 24
    בקניית המניה של החברה , אני לא מאמין לו
    סגור
  • 2.
    רק הוא לא מסוגל לנצל את הירידות לקנות את מניית כיל (ל"ת)
    עידן עופר 25/07/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    יוסי פינק מה לא עושים למען החברים