22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

לקראת הדיון הקריטי ב-9 במאי בעניין מיסוי דירה שלישית - עמוד המחאה בפייסבוק מעלה הילוך

 |  224
שוק הדיור
Share
בזמן ששוק הדיור בישראל נכנס למצב של האטה הולכת ומחריפה, לא מעט גורמים ממתינים כעת בדריכות ל-9 במאי, יתכנס הרכב מורחב של שופטי בית המשפט העליון כדי לדון בעתירות כנגד החוק שיזם השר כחלון שמכונה - 'החוק למיסוי דירה שלישית'. ביחד עם התייקרות הריביות על המשכנתאות, החוק שמקדם כחלון וכבר עבר את אישור הממשלה ככל הנראה תמך במגמה של יציאת המשקיעים משוק הדיור (אם בצורה של מכירת דירות ואם בצורה של הימנעות מרכישת דירות), וכעת השאלה היא האם אכן החוק יבוטל או יאושר.


נשיאת בית המשפט העליון, השופטת מרים נאור תעמוד בראש הרכב השופטים שיכלול גם את השופטים אסתר חיות, נועם סולברג, ניל הנדל (השלושה שישבו בדיון הקודם) ומני מזוז.
נזכיר כי בסוף פברואר האחרון דן בית המשפט העליון בעתירות שהוגשו כנגד החוק כאשר ברובן מתמקדות העתירות בכשלים שנפלו בהליך החקיקה של החוק (אחת מתוך 5 העתירות מתמקדת בפגיעה בחופש הקניין). בסיום אותו דיון בסוף פברואר, הוציא בג"ץ צו על תנאי למדינה וקבע כי יתקיים דיון בהרכב מורחב, כאמור - ב-9 במאי.

לקראת הדיון המכריע, פורסמה רשימה בעמוד הפייסבוק 'המחאה הגדולה - יחד נוריד את מחירי הדירות' שמונה 13 סיבות לפיהן צריך בית המשפט העליון לדחות את העתירות.1. החוק עבר בחוק ההסדרים לאחר דיונים רבים! השינויים שנעשו ברגע האחרון אלו שינויים לבקשת המתנגדים לחוק! אלו שינויים שמקלים עם בעלי הדירות. לא ניתן לסחוט הקלות בחוק וליזום אותן, ולאחר מכן לנצל את ההקלות בכדי לומר ששינוי זה שהם בעצמם ביקשו אינו תקין! הרי השינוי הוא לבקשת אותם אלו שעכשיו מערערים לבג צ!2. כבר כשיאיר לפיד היה שר אוצר, ביבי הציע חוק הרבה יותר אגרסיבי של 2.5% . החוק הזה הינו חוק קל לעומת הצעות קודמות.

3. הטיעון של בעלי 3 דירות כאילו שהם פנסיונרים מסכנים ללא פת לחם הוא מגוחך מיסודו שהרי הכנסתם הממוצעת נבדקה והיא פי כמה מההכנסה הממוצעת בישראל. מעבר לכך אדם שמחזיק ברשותו מספר דירות איננו עני! יתרה מכך, אפשר לדרוש לפתור פנסיונרים בעלי דירות שהכנסתם נמוכה מ לשלם המס, אך כנראה שזו איננו הטיעון האמיתי.

4. הטיעון שהחוק אינו שיוויוני מפני שבעל דירה נוספת אחת יקרה במרכז לא ייאלץ לשלם לעומת בעל 2 דירות קטנות בפריפריה הוא נתון נכון אך לא מדויק. כבר היום יש מיסוי על הכנסות משכירות שגבוהות מכ- 5,0000 לחודש. מעבר לכך, כמעט בכל חוק חדש ניתן למצוא אי דיוקים כאלו או אחרים, אותם אפשר לתקן בהמשך. הטיעון של אל תיקחו לי כי לעשיר השני אתם לא לוקחים הינו טיעון ילדותי ציני, שאם הולכים לפיו כל אזרח יכול לטעון מה הוא משלם ושכנו לא. המטרה של החוק הינה להפסיק את התחרות שיש בין הזוגות הצעירים למשקיעים! מטרת החוק איננה הוגנות בין עשירים, ובמידה וישנה בעייתיות כלשהי ניתן לתקן בעתיד.

5. כאשר אותם בעלי דירות טוענים להוגנות, יש להפנות אליהם את הטיעון בחזרה שהרי היכן ההוגנות כאשר על כל הכנסה משלמים מיסים למעט הכנסה פאסיבית משכירות?! מדוע על הכנסות מהבורסה משלמים 25% מס ועל הכנסות מנדל ן אין כמעט מיסוי?! האם זהו אינו עיוות שוק שמושך משקיעים לגזול דירות מידי הדור הצעיר?! עשיר וטוב לו, עני ואין לו.

6. חשוב לזכור שכאשר מדברים על בעלי 3 דירות ומעלה מדובר בכ 50,000 אנשים, מיעוט שיוצר עיוות ומצוקה כלכלית לציבור שלם.

7. במרבית המדינות בעולם ישנה התערבות ממשלתית בשוק השכירות מתוך הבנה שמדובר בזכות קיומית בסיסית לאדם! רק בישראל שוק זה כמעט ופרוץ לחלוטין ומאפשר מקלט מס לבעלי הון. זוהי פעם ראשונה שנעשה צעד ראשון בנושא, יתרה מכך, מדובר בצעד קל ביותר לעומת צעדיהם של מדינות אחרות בעולם, לעומת מיסים אחרים פה בארץ ולעומת הצעד שנדרש באמת. אך זוהי התחלה.

8. הטיעון של אותם מערערים לבגצ שערעורם נובע מכך שהחוק עבר בצורה לא תקינה הינו ערעור מגוחך ומזלזל ואף גורם לזילות בית המשפט. האם באמת זה מה שמפריע להם? תהליך העברת החוק?!? הרי ישנם הרבה חוקים שאם מחפשים ממש טוב ניתן למצוא בתהליך העברתם פגמים רבים! ברור הדבר שמה שמפריע להם זה שהם או מי ממקורבם יאלצו להתחיל לשלם מס על הכנסות כמו כל אחד אחר במדינת ישראל! עצם העובדה שהם משתמשים בפרצה כזו היא מבזה, מלוכלכת, ונובעת אך ורק מתאוות בצע ותאוות אישיות! אני קורא לאותם אינטרסנטים לחפש פגמים בחוקים אחרים בהם באמת הדבר נדרש!

9. הטיעון של אותם בעלי דירות על כך שהם כבר שילמו מס כאשר חסכו לדירה (וכאשר קנו אותה) זהו טיעון מגוחך גם הוא! שהרי שכיר שיצא לפנסיה ופתח עסק מחסכונותיו לא שילם מיסים בעת פתיחת העסק ומההכנסות השוטפות?!! הרי גם הוא שילם מיסים כל חייו! טענה זו היא קישקוש מוחלט ואין בה דבר.

10. חשוב ביותר לזכור מה מטרת החוק ומה המשמעות של העברתו (או אי העברתו). מדובר פה בעשיית צדק ותיקון כשל שוק לדורות קדימה ! זהו חוק שבא לומר שדירה היא קודם כל למגורים ואחר כך לביזניס! זהו חוק שנותן לילדים שלנו שהשתחררו מהצבא את האפשרות לרכוש דירה ולדאוג לעתידם לפני שבא איזה אוליגרך עשיר שקונה את הדירה הרביעית או העשירית שלו! זהו חוק שיוויוני! זהו חוק הוגן!

11. צריך לזכור שבועת הנדל ן בארץ החלה עקב ריבית אפסית שגרמה נהירה עצומה של משקיעים עקב חוסר באלטרנטיבות השקעה! כבר 10 שנים שהבועה הזאת מתנפחת ומתנפחת. אילו החוק היה קיים כבר איי שם ב 2008 אולי כלל לא היינו מגיעים למשבר דיור שכזה! מדובר בחוק שמעבר לכך שיחזיר את השוק קצת לשפיות הוא ישמור עלינו גם בעתיד הרחוק מפני בועות נדלן ומשברים כלכליים! אי העברתו עלולה לגרום נזק כלכלי גם לדורות הבאים!

12. החוק הזה נידון תקופה ארוכה ביותר ובסוף הוכנסו אליו רק הקלות למען אלו שעכשיו קוראים לבטלו! זהו מחדל שלאחר שהוקל לבקשתם של המערערים או מי מצידם הם בוחרים לערער. הרי השינויים היו כולם הקלות.

13. החוק הוכיח את עצמו! חודש לאחר שעבר חלה ירידה במחירי הדירות. ירידה הגבוהה מזה עשור!!! איזון השוק ועצירת נהירת המשקיעים נתנו פתח של תקווה לדור הצעיר . וכך הוא יתנו סיכוי כלכלי גם לדורות הבאים!

בסיום הרשימה נכתב כך: לבטל את החוק יהיה פשוט להשאיר את השמנת אצל העשירים ומנגד דור שלם חסר סיכוי לחיים שפויים במדינה שלנו שכבר החל להגר החוצה! הסיבות לערעור אינן הסיבות האמיתיות אלא הן הסיבות אשר מאפשרות טכנית להגיש ערעור. אין בינן לבין כוונותיהם האמיתיות של המערערים דבר וחצי דבר, וזה בפני עצמו מעורר סלידה. כבוד השופטים, עשו צדק עם הדור הצעיר שכבר עשור הוא חסר תקווה לקורת גג, עתיד, וחיים שפויים במדינה". נציין כי לאחרונה יצא עמוד הפייסבוק בגיוס כבדפים באמצעות הד-סטארט לצורך הרחבת המאבק אותו הוא מנהל וכבר גייס קרוב ל-40 אלף שקלים, הרבה מעבר לסכום היעד בגיוס (והגיוס נמשך).
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

224 תגובות ב-127 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
127 ישראלי 08/05/2017 20:15 אין סיבה לבטל את החוק הנכון והצודק הזה
החוק עבר אולי בהליך מהיר אך מוגזם יהיה לבטל חוק שעבר בכנסת ע"י רוב רק בגלל זמן
126 דוד 08/05/2017 11:20 תפסיקו להפיל את האחריות על אנשים במקום שהממשלה תשחרר
אדמות לבניה מסיבית היא זורקת את האחריות על אנשים שעבדו קשה כל החיים בשביל שיהיה להם פנסיה נורמלית מדירורת שגם לזה הממשלה לא דואגת. רק לעצמם הם דואגים!!!
125 לא שוכח את שקרי לפיד 08/05/2017 10:27 לפיד לא עשה כלום רק עבד עלינו-רק כחלון יכול! (ל"ת)
124 הצדיק מסדום 06/05/2017 14:52 הצדיק מסדום
תמתינו לאפריל המחירים חטפו חזק..מס דירה שלישית..יעבור ואם לא מס רכוש 2 אחוז
123 אביבהגיא 06/05/2017 09:04 מס דירה שלישית
הגיע הזמן לשלם מס אמת . למי שיש שתי דירות ומעלה שישלם מס . צודק בהחלט .
122 אני 05/05/2017 10:37 על מה התביעה?
לא מבין מה בוכים בעלי דירה שלישית ומעלה. בעבר לא היה מס על רווחי והממשלה החליטה שהחא ממסה את הרווחמם ב 25 אחוז. מעמ עלה וירד כמה פעמים. מס הכנסה עכשיו ירד, רק לבעלי משפחות ולרווקים לא. אין הבדל בין המקרים הנל לבין מס דירה שלישית. אם זה ככה אין לממשלה סמכות לשנות מיסים כי זה משנה את כללי המשחק ותמיד מישהו נפגע מזה. אם בעלי הדירות הפכו את הנכסים לנשקעה, אז היו צריכים לקחת בחשבון שלכל השקעה יש גם סיכון. הממשלה גם נותנת הזדמנות לבעלי הדירות לצאת מהשוק בתנאים טובים והטבות. הרי הממשלה גם הצהירה שמטרת החוק שתמכרו דירות ככה שיש גם שקיפות. לכל מס יש מטרה וזה לא פסול ביסודו. האם החוק חכם זה סיפור אחר, זה לא תפקידו של בגצ להתערב.
121 מוטי 05/05/2017 06:54 מותר לפתוח עסק...
3 דירות זה עסק
גג 07/05/2017 15:56 ומס על הכנסה
מי הבטיח עסק בלי מיסים למישהו.
120 יורי 03/05/2017 10:12 זהו חוק נכון וצודק אין סיבה מהותית לביטול החוק!!
צריך להשוואת את המיסוי של דירות למיסוי בשוק ההון
119 רון 03/05/2017 09:48 חוק
כשהכסף בורח לחו"ל.... אין כסף שיגלגל את הכלכלה .... זה אומר מיתון...... והרבה מפוטרים.... שר אוצר צריך להיות איש שמבין בכלכלה... אין לי דירות....
מוטי 05/05/2017 06:50 וכנראה שאין לך גם ידע מעמיק בכלכלה (ל"ת)
118 והם ישלמו תאמינו לי 03/05/2017 08:23 אני בכל מקרה מעלה לשוכרים שלי את ההפרש (ל"ת)
הצדיק מסדום 06/05/2017 23:27 אתה בכל מקרה
הולך להישאר עם דירה ריקה...במידה ותעלה שכירות
117 itzhakel12 02/05/2017 20:53 מה מטרת החוק ההזוי הזה ?
המדינה היא זו שעודדה את האזרחים לרכוש דירות ולהשכיר ע"מ להחליף את החברות הממשלתיות הכושלות "עמיגור" ו"עמידר". את דירות שלהם מכרה במבצעים ע"מ להתפתר מהם מה קרה שהם עכשיו רוצים להחזיר את החברות האלה ??? לחלק ג'ובים ?? שלא נדבר על משכורות ...כמו חברת חשמל נמל וכו.... פנסיות לכל החיים . 2. עד שיש שוק שכירות המחולק לכמה מאות אזרחים טובים המשלמים מיסים כחוק ולא לאלילי הון . אם יחוסל שוק זה את החלל ימלאו 5 משפחות ההון השולטות במדינה . זה יוריד את השכירות כמו את כלל המוצרים שאנו קונים היום ?? זה יבטיח הוזלה של הדירות ? עבודה בעניים .. בדרך זו פוטרים את בעיות הדיור במדינה ??? דופקים את החלשים ?? מציע לכחלון ללכת על ראשי אלילי ההון ששולטים בשוק להוריד את יוקר המחיה ואז יוותר כסף לאזרחים לקנות נדלן .
116 דורון 02/05/2017 12:21 לא לגבי דירות שכבר נירכשו
מין ההגינות שלא לחוקק על דירות שכבר נירכשו אלא רק לגבי דירות שירכשו בעתיד. אולי אפילו לשנות את החוק גם לגבי דירה שנייה.
115 שי 01/05/2017 22:36 יש לי 5 דירות תתפוצצו
קניתי בזמנו במימון מלא של הבנקים השכירות דופקת כל חודש...חבל על הזמן מס דירה שלישית לא נורא השוכרים שלי יתאמצו עוד קצת לממן את זה גם .... אני אומר את זה בכנות הפתרון הוא רק לשחרר דירות...... שיהיה עודף דירות
יורי 03/05/2017 10:14 עוד קצת ואולי תישאר עם דירות ריקות
שתצטרך גם לשלם עליהם מיסים ושבעתיד הנראה לעין יהיו שוות הרבה פחות מהיום.. בהצלחה חבר
שי 08/05/2017 09:28 קנאי תירגע זה יעבור לך (ל"ת)
אורי 03/05/2017 15:35 זהירות טרול איציק מתחפש ליורי
תאכל את הלב איציק
114 כלכלן 01/05/2017 20:03 גזל לאור היום
דירה בבעלות יקרה יותר מדירה שכורה בחישוב ארוך טווח . הדיון הוא בכלל על תפיסת עולם . במדינות מפותחות רבות מעדיפים משפחות לשכור דירה על בעלות .טוב תעשה המדינה אם תאפשר כדאיות בניה להשכרה .
113 אבי 01/05/2017 14:46 להפריד חוקיות מרצונות ושאיפות אישיות
דינו של החוק להתבטל זהו המהלך החוקי התקין לאור תהליך החקיקה והפגיעה בקניין. בג"צ לא אמור לפתור גחמות ושאיפות אישיות של אנשים (שלא ברור על איזה רקע צרות עין ?? קנאות ?) מה שבטוח זה לא יוריד שכר דירה ואם המחיר ירד כוחות שוק ידאגו לך שהביקוש יגבר ממילא - רבותיי מצביעי כחלון גם השר הטיפש שלכם לא מבין שזה לא קשור להיצע וביקוש אלא בעיקר לשיעורי הריבית במשק. ההצלחה והכישלון יבואו רק מכיון זה .אותי לא קונים בהורדת מחיר הסלולר כדאי שגם אותכם לא יש לטפל בכשלים האמיתיים ולא במשקיעים - ולמען הסר ספק אין ולא היה לי מעולם 3 דירות.
112 אבי 01/05/2017 12:36 איכססס
כותב המאמר וביזפורטל הגעתם לשפל חדש....בשביל כסף אתם מאשרים לכזאת כתבה ממונת לצאת ..אתם אלו שפוגעים בשם העיתונאות ומצדיקים את פעולותיו של ביבי להגבלת התקשורת... תתביישו על פרסום כתבה כל כך מוסתת ועוד כתבה שחצי מהתגובות שלה הם קריאות לשנאה וזה מה שלמדנו לצפות מדף המחאה ההזויי הזה ובעליו רק חבל שגם אתם הצטרפתם ...
111 ישראלי 01/05/2017 07:35 אם החוק יפסל זה יחזק את חוסר צדק במדינה
זה חוק נכון וצודק! אין מקום לפסולו
110 שוקי 01/05/2017 06:39 אנרכיסטים, פשוט נמאסתם!
אתם קבוצת אנרכיסטים שרוצים לחמוד ולגזול את רכושו של האחר.
109 חוק לא חוקי נקודה! 30/04/2017 19:51 אף אחד לא ישלם,זו גניבה!! (ל"ת)
108 דויד 30/04/2017 16:54 השכרת דירה -עסק לכל דבר
לא מבין מה בעיה , בכל מדינה נורמלית בעלי נכסים להשכרה משלמים מיסים כמו על כל עסק אחר.ולא משנה אם בעלי דירה אחת או מאה דירות להשכרה, זהו עסק לכל דבר!
מתילדה 04/05/2017 23:09 אין בעיה
אכן, צריך למסות שכירות כמו שממסים רווחי הון - 25% מהשקל הראשון. אבל - בדיוק כמו שאתה לא גובה מס רכישה בקניית ניירות ערך, אל תגבה אותו בקניית נדלן
107 נטע 30/04/2017 13:03 ביז הפך להיות פרסומאי לדף המחאה?או שזה שוב יחצני האוצר? (ל"ת)
106 א 30/04/2017 10:31 כתבה מזעזעת
חוק מזעזע
105 ניר 30/04/2017 03:27 תתנו לנו אוויר - כל מדינה מתערבת דור שלם חסר קורת גג הצ
l
104 צבי 30/04/2017 01:56 חוק צודק מאין כמוהו
חובה שיעבור וצריך לקחת עוד יותר מס. הרבה הרבה מס עד שיהיו חייבים למכור ממש להטביע אותם שימכרו!!
103 יהודית 30/04/2017 01:18 מקווה שהחוק יעבור
וכל אותם אנשים שאינם משלמים מיסים על הכסף שדופק להם בחשבון כל חודש שישלמו את המחיר.. שיתביישו להם, אנחנו על על אגורה משלמים מס הכנסה ואלה לא משלמים ועוד יש להם חוצפה לפנות לבג''צ.. חלאות!
102 שלמה 30/04/2017 00:12 החוק גרם לפירוד העם
לא משנה מה, כחלון הצליח לגרום לפירוד העם. על כך אינו ראוי להיות מנהיג הישראל..!
רמי 30/04/2017 12:05 שום פירוד קומץ קטן משפיע על עתיד של דור שלם (ל"ת)
101 רינה 29/04/2017 22:25 מס דירה3 אסון לשוכר למשכיר ולמשק מדינת ישראל (ל"ת)
100 יפה 29/04/2017 16:58 מישהו מבין את שר האוצר?
יש פתאום עודף כסף להפחית מכס על סמארטפונים. למה? זה חשוב? אי אפשר לקנות טלפון סלולרי פשוט? אם יש "עודף" כסף יש מי שזקוק לו יותר. נכים, חינוך מיוחד, בתים לנשים מוכות ועוד. מס דירה שלישית זה לאנשים שחסכו אחרי ששלמו מס כחוק, השקיעו ולא הלכו לקזינו ...עבדו שנים רבות כדי שלעת זקנה לא יפלו על החברה , ובסוף? יש מס על המס. חבל לחסוך.
צבי 30/04/2017 01:54 תחסוך יהיה לך דירה אחת נוספת - מספיק!
מספיק שילמת על הדירה שלך ודירה אחת נוספת, לא צריך לקחת את הדירות של כולם! אתה יודע שיש אנשים עם 200 דירות? כשהם ימכרו את כל הדירות שלהם בבת אחת המחירים ירדו וסוף סוף יהיה אפשר לקנות דירה
99 מנכל בגץ 29/04/2017 13:06 כמה דברי סרק
בגץ לא יבטל את החוק. מקסימום יגיד "נו נו נו, שלא יקרה שוב" השיירה תמשיך לדהור והכלבים ימשיכו לנבוח
98 יורי 29/04/2017 10:49 חוק דירה שלישית הוא חוק נכון וצודק
אין סיבה לפסילת החוק!
97 Mr. Green 29/04/2017 07:37 המשקיעים "תופסים" דירות של זוגות צעירים?!
שקר וכזב. המשקיעים קונים דירות מוזנחות שזוגות צעירים אינם מוכנים להסתכל עליהם. ההצגה כאילו יש מאבק בין הזוגות הצעירים למשקיעים היא שגויה. הרי לא חסרות דירות ישנות למכירה והזוגות הצעירים, על אף המחיר הנמוך, לא מוכנים לקנות אותם. הזוגות רוצים "דאבל גלאס", מטבח חדש עם אי, 2-3 שירותים, ו4 חדרים לפחות.
איציק 29/04/2017 19:28 למה לקנות דירת שיכון מתפוררת
אם בפחות מזה אתה מקבל חדשה ב"מחיר למשתכן"?
אנ 30/04/2017 14:09 כי הסיכוי לזכות הוא קלוש..
לחכות שנתיים בשכר דירה להגרלות שייתכן ובסוף תזכה לדירה במקום שאתה מעוניין לגור בו...והפסדת 100 אלףשח בשכר דירה זה למה לקנות במקום שאתה רוצה .מה עוזרת דירה בזול בעפולה אם אתה עובד בתל אביב?
96 מתנגד לפחלון 29/04/2017 02:51 נגד החוק
שיתנו לפחלון את בקבוקי הערק שהורישו לו הוריו ויעזוב אותנו במנוחה
קולט אינטרסנטים 30/04/2017 18:54 גזען דוחה
אין לי מה לומר עוד לגזען דוחה נפש כמוך....
95 חוק מצוין 28/04/2017 23:59 מס על הכנסה
כמו בקנדה וכמו בכל מדינה מתוקנת אחרת, שלמו מס על יותר מדירה 2.5. שלמו מס על הכנסה שאתם מקבלים משכ"ד חודשי מהשוכרים שלכם. אתם גונבים מהמדינה...וגם מזוגות צעירים.
94 מדינה שרק מדברת 28/04/2017 23:45 ולא עושה כלום
מה כחלון עשה בנושא הדגל שלו(נדלן)?כלום! שיווק של 5000 דירות למחיר למשתכן בשנה, זה רבע מהיעד שלו עצמו, חוק דירה 3 לא עבר וגם לא יעבור, הדבר היחידי שבולם קצת זה העליה המטורפת של הריבית שזה בתאכלס שווה לעליית מחירים כי ההחזר של המשכנתא פשוט עלה במאות אלפי שקלים.מצטער שבחרתי כך כחלון, לא אחזור על זה שוב...
93 בוריס 28/04/2017 23:24 לא קונים דירה במחיר בועה .
לא קונים דירה במחיר בועה. לא משקיעים , לא משדרגים ולא רוכשים דירה ראשונה. זה פשוט לא הגיוני , גם ללא מס לדירה שלישית.
רור 30/04/2017 14:15 הנה איציק הטרול...או בוריס? (ל"ת)
92 אזרח מאוכזב 28/04/2017 22:52 מדינה מעצבנת
יש לי רעיון למשרד האוצר. מעבר לבעיית הנדל"ן יש גם בעיית פקקים בכבישים. אני מציע לחייב כל משפחה שיש לה 2 מכוניות ומעלה לשלם מס בגובה אחוז מערך הרכב. כך זה יגרום לאזרחים למכור את מכוניתם השניה והשלישית ולהוריד את כמות המכוניות בכבישים. גם אני יכול לשבת ולהמציא המצאות ושטויות.
91 אזרח מאוכזב 28/04/2017 22:48 מדינה מעצבנת
להשוות רווחי בורסה לנדל"ן זה כל כך שטחי. בחוק למיסוי דירה שלישית מבקשים לקחת מבעל הדירה כסף על הנכס בלי שום קשר לשורת הרווח. האם ככה גם בבורסה. יכול להיות שאני אשלם על המניות שיש ברשותי מס מבלי קשר לרווח או הפסד ? לא כך מבזה
90 אזרח מאוכזב 28/04/2017 22:44 מדינה מעצבנת
ממה שאני מבין מה שבעצם האוצר אומר זה אנחנו נרדמנו שנים ולא בנינו ולא הפשרנו קרקעות וספסרנו בקרקעות מדינה והעלינו משכנתאות בכדי שהבנקים יתעשרו ואת כל זה אנחנו יכולים לפתור בכך שנפיל את כל המצב באשמתו של המשקיע שהוא זה שגזל מהצעירים את העתיד לדירה. כמה ישראלי לא לקחת אחריות ושהממסד יטיל את האשמה על האזרח. כל כך מסריח וכל כך לא הוגן.
89 אדם הגון 28/04/2017 22:08 קראתי ובהחלט מתחבר לסעיף 9 האם גם על הפנסיות מוטל מס?
על מנת להפוך את החוק והנטל להוגנים ולא להפלות את פנסיונרי המגזר הפרטי ומשפחותיהם אל מול המגזר הציבורי. מין הדין הוא שהמס שיוטל על פנסיונר - קרי מעל כיל 70 יהיה זה. דהיינו להטיל מס זהה גם על הפנסיות. בעיקר התקציביות מעל סכום של 8000 ש"ח. שווי השכרת 2.5 דירות.
88 אלי 28/04/2017 21:12 לא קונים דירה כשהסכין נופלת, תחכו המחירים יורדים. (ל"ת)
87 ג'קי 28/04/2017 20:17 מחאה
אם וכאשר החוק יבוטל כל מחוסרי הדיור חייבים לעלות עם לפידים לבית המשפט בי-ם. מאות אלפים עם לפידים בידיהם.לא שלמה ארצי, לא פיצות לא חיוכים ולא זיונים באוהל. מחאה אמיתית זועמת שתעשה סדר במדינה ותראה למי הכח :לספסרים המעלימים מס או לדור הצעיר ששומר עליהם.
היי 28/04/2017 21:17 לא הבנתי למה צריך לפידים. האם כדי להזכיר את יאיר לפיד?
למה לא להביא נר או פנס או גחלילית שמאירה בחושך?
86 אייל 28/04/2017 19:54 מי שבעד הגזל של כחלון הוא לא פחות מחלאה
רק קנאים צרי עין גנבים ושפלים יכולים לתמוך בלגזול לאנשים כסף ורכוש שהרוויחו ביושר.
איציק 28/04/2017 21:57 אותו דבר לגבי מי שבעד המשך גזל הדור הצעיר (ל"ת)
זה עם ישראל 28/04/2017 21:18 ידוע בכך שזה עם סגולה וכנראה אלה התכונות של עם סגולה
בגלל זה כנראה אוהבים מאוד ישראלים בעולם.
85 G 28/04/2017 19:34 כתב יקר אין לך מושג בכלכלה אם תבריח משקיעים לא יהיה כסף
בקופת המדינה מחירי הנדלן כן יצללו הרבה קבלנים ומפעלים יפשטו רגל .זה מה שאתם רוצים ? לראות עוד מובטלים ועוד מיסים תחזירו דבר ראשון את הנכס הגדול במדינה משקיעי נדלן. ובטלו מהר את המס גנבים הזה מבית כחלון אחרת קטסטרופה
אל תדאג 28/04/2017 21:19 יש לנו ספונסר עם המון כסף קוראים לו טראמפ הוא יציל אותנ
מידי הטלפיים של ביביכחלון הדיקטטורים
84 אהרון 28/04/2017 19:17 כתבה מגמתית
האם הכתבה במימון קובי מימון? כל המזימות לנעברת חוקים בולשביקיים בחשכת הלילה, תוך מתן שלמונים למושחתים, לא יצליחו. כחלון וחבר מרעיו יעלמו מחיינו במהרה.
פחלון 28/04/2017 21:19 מקבל 6 מנדטים איך יעלם? (ל"ת)
83 אבי 28/04/2017 19:08 בעזרת השם, הגנב והמשומש כחלון, אויב העם, ילך לגיהינום. (ל"ת)
משה 29/04/2017 00:40 עלוב
אתה בטח אחד מאדוני השקר! בעזרת ה', תלך אתה לגיהנום.
82 יעל 28/04/2017 18:44 חיפה הרותם
אני בעד מס דירה שלישית למשקיעים
יעל = איציק 28/04/2017 21:20 פעם זה יעל פעם איציק והוא שליח של פחלון בשנקל לטוקבק (ל"ת)
81 רמי 28/04/2017 18:25 כספי המשקיעים מועברים לחול והמדינה מפסידה פעמים
המס לא מביא ולא משחרר דירות רק שודד את הציבור
לא נכון 28/04/2017 22:59 אתה טועה שוב
החוק שודד את העשירון העליון. ככה שישלם מס כבד יותר ובעקבות כך ימכור את הדירות שלא גר בהם ומתפרנס מהן על חשבון הדור הצעיר.
המס 28/04/2017 21:21 הבריח את המשקיעים מחו"ל (ל"ת)
80 רמי 28/04/2017 18:21 כתבה הזויה
חוק שפוגע בענף הבניה שמהווה קטליזטור למשק כמו כן החוק לא משפיר דירות ובעלי דירה 3 לא מוכרים התוצאה עוד מיסים ועוד גזל של כספי הציבור בנוסף למס שבח מס רכישה 8% מס השבחה המדינה נהיתה שותפה בכספי הציבור גם לאחר ששולם המס על הכספים הללו
חחח 28/04/2017 21:23 זה קורה כי אתם עם של טיפשים. כי חשבתם ששישנסקי על
הגז ועל כיל יגמר בזה. וזה המשיך להגבלת שכר הבכירים אבל רק בבנקים. זה המשיך למס דירה שלישית וימשיך למס דירה שניה והעלאת מס בבורסה והלאמת כספים
79 בעל דירות ובכל זאת. 28/04/2017 17:52 משהו נוסף בעניין העיוות:
אכן מי שיקנה שתי דירות יקרות במרכז יהיה פטור לעומת מי שיקנה ארבע דירות זולות בפריפריה - שיהיה צריך לשלם. מעולה !! זה יגרור שלמי שיש כסף יקנה את הדירות היקרות במרכז ויסיר את ציפורניו מהדירות הזולות ויותר אותם לכל אותם זוגות צעירים ומי שצריך אותן ! זה מצויין שהחוק הזה ישפיע עוד יותר על בעלי ההון שמחזיקים בדירות זולות כך שימכרו אותן והמחירים שלהן ירדו ויאפשרו שיכון במחיר שפוי. אז... אם העשירים יתמקדו בדירות יוקרה - זה בסדר גמור. זה *טוב* שיהיה פער מחירים בין הזול ליקר.
חחח 28/04/2017 21:24 מי ישכיר דירות יקרות? זה עם של קמצנים ותפרנים (ל"ת)
זה לא עובד ככה 28/04/2017 21:24 אף אחד לא ילך למכור דירות זולות לשלם מס שבח ואחכ
לשלם מס רכישה לדירה יקרה ואחכ גם מס שבח בולשיט
78 אסף-חולון 28/04/2017 17:51 מבקש הסבר מדוע לתמוך בחוק זה.
מעוניין בהסבר מנומק מדוע לציבור חסרי הדירות ושוכרי הדירות ישנו אינטרס לתמוך בחוק. שהרי מן הסתם מכירי השכירות יטפסו בעקבותיו, ומחירי הדירות שהן נגזרת ראשונה של התשואה מהנכס יעלו בעקבות אותה עליית שכירות. לפיכך אני לא מבין אף תמיכה, אלא אם מדובר בצרכים פופוליסטים שנועדו לקדם פוליטית את מפלגתו של שר האוצר. אנא האירו את עיני והסבירו לי מה טוב יצא לנו מחוק זה. גילוי נאות-איני בעל דירה 3 דירות ,רק 1 קטנה בה אני מתגורר.
הסיבה 28/04/2017 21:26 היא שזה עם שטוף מוח . יחימוביץ התחילה עם ההסתה נגד
הטייקונים ועשתה קריירה פוליטית וכעת זה ממשיך הצבור פגוע מוח
77 J 28/04/2017 17:45 אין משקיעים הכלכלה מתרסקת כחלון כשל ולכן הטיל פצצה נבל (ל"ת)
76 ttt 28/04/2017 16:52 תפרוץ מחאה אם החוק יבוטל!!!
אם בגץ יבטל החוק תפרוץ מחאה חברתית בדומה ל2011 אם לא גרוע מכך !!
אייל 28/04/2017 20:33 יאאלה קנאי פרזיט לך תעבוד (ל"ת)
רמי 28/04/2017 18:27 שטיות במיץ למי עוזר המס הזה חוץ מלקופת האוצר
עוד שוד של האוצר
לא נכון 28/04/2017 22:56 החוק עוזר למנוע מאוליגרכים כמוך
להתעשר על חשבון העם הפשוט.
75 מנמנ 28/04/2017 16:49 קשקושים
עם כל הכבוד ליוזמה המחאה והחוק,למה אתם לא מספרים את האמת,שמאחרי כל דירה שנמכרת חלים 70 אחוזים של מיסים.מס שבח,מס רכוש,מס השבחה לעיריה, מס פיתוח,מס הכנסה לקבלנים ולעובדים,מס מעסיקים,מע"מ ,ביטוח לאומי.אם תחשבו את כל המיסים תבינו למה מחיר הדירה הוא יקר.זה כמו הדלק ,כל ליטר דלק 4 שקלים הולך למדינה.ולא מס זה או אחר יורידו מחירים.
74 אמפסיז 28/04/2017 16:29 מותר לפתוח עסק...
3 דירות זה עסק
אני 30/04/2017 12:42 אז תשלם מס. כמו על כל עסק. (ל"ת)
3 דירות 28/04/2017 21:27 זה עסק? חחחחח (ל"ת)
73 ע 28/04/2017 16:25 רק דיקטטור גנב ועיניים צרות יכול להטיל מס דירה שילשית (ל"ת)
72 אמפסיז 28/04/2017 16:04 מותר לפתוח עסק...
3 דירות זה עסק
71 כול כך פשוט 28/04/2017 15:57 במקום 10 אחוז מס 20 אחוז מס (ל"ת)
70 חוק חשוב וצודק 28/04/2017 15:10 חוק חשוב וצודק
חוק חשוב. מיעוט אספני דירות - רדו מהגב של הצעירים
69 יאב 28/04/2017 14:58 מס הדירות הינו מס של נפולת נמושות.. (ל"ת)
68 אבי 28/04/2017 14:24 בקצרה
פנסיונר עם 2 דירות להשקעה בלי פנסיה נוספת לא נחשב עשיר ולא מרוויח גם חצי מ46 אלף בחודש. אולי רבע מזה ברוטו וזה לזוג. רוב בעלי הדירות הם כאלו. החוק עבר תוך מתן שוחד ויש פגמים בהליך החקיקה. החוק לא יוריד מחירים ויש דרכים טובות יותר להוריד מחירים. אם אתם חושבים שהדרך הכי טובה להוריד מחירים היא לפגוע באחרים, אנשים שומרי חוק שלא משנה מה המצב הכלכלי שלהם, אתם לא הוגנים. מה גם שהחוק יפגע רק בבעלי דירות ממעמד הביניים. העשירים באמת לא ייפגעו. כל הנימוקים הנל, שקריים או לא מדוייקים. חוץ מזה, מס לוקחים על הכנסה, לא על נכס שבמקרים מסוימים נקנה לפני עשרות שנים. וזה לא 50 אלף אנשים אלא 50 אלף משקי בית! בפועל מדובר במאות אלפי אנשים.
67 קולט אינטרסנטים 28/04/2017 14:04 שאפו ביזפורטל
אוהב אתכם ביזפורטל... ככה צריך להיות... הזוגות הצעירים אוהבים אתכם... גם אתם הצטרפתם למהפכה... ועל כך מגיע לכם שאפו...
66 לב 28/04/2017 13:27 חייב את החוק הזה !
ועדיף שעה קודם
65 פחלון 28/04/2017 13:20 הבריח מפה משקיעים של דירות יוקרה. כאילו הלוזרים חסרי
הדירות יכולים לרכוש דירות פאר ב 16 מליון שח. בקושי יכולים לרכוש דירה במליון שח. המדינה רק מפסידה. כולם בעולם רואים שאין להשקיע בישראל הקומוניסטית והטיפשה.הכסף כעת יגיע לחכם אחר טראמפ. ישראל מדינה מפגרת עם החלטות שמושפעות מיחימיביץ ורוזנטל. מעניין שיחימוביץ תמיד שתקה על הדירות לא עניין אותה בכלל אולי הסיבה היא שרוזנטל בעל 30 דירות והיא לא רצתה שיתרושש. צבועים שמתאימים לעם דבילי
64 הקומיסר כחלון 28/04/2017 13:18 רק במדינה הזויה שר אוצר קובע לאנשים איפה לגור
ואיפה לקנות דירות . הוא חושב שהוא קצין שיבוץ בצבא. ורק בישראל מטומטמים מסכימים שיעשו מהם סמרטוט . כי למען הנחה הם מוכנים להכל. אין שום הבדל בין התוכנית של לפיד מעמ 0 לתוכנית של כחלון. גם פה וגם שם מעטים זוכים לפחות אצל לפיד כל מי שרצה לקנות דירה והיה לו כסף יכל לבחור מקום . גם אצל לפיד וגם אצל כחלון לא כולם נהנים ואת פיטורי לפיד ביבי הסביר שהתוכנית מעמ 0 מפלה בין כולם. מעניין שכעת האפליה של כחלון השליח שלו לא מפריעה לו. גם אצל לפיד וגם אצל כחלון כשלון המיסים גדלו מס שבח על דירה שניה ומס 3 דירות . ל
63 שימי 28/04/2017 13:07 מירב מכאלי כנראה זה תורשתי אצלכם במשפחה
לבגוד בעם שלכם בשביל להגן על הנכסים שלכם
62 יובל ה 28/04/2017 13:05 ישראל היא גן עדן למשקיעי נדל"ן
ישראל חייבת להתפתח ולא לתבוע בבועת הנדל"ן ובחובות של מנגנון ההימורים של הנדל"ניסטים. המדינה בהשוואה למדינות אירופאיות נראית כמו סמרטות והכל בגלל שכל מאמץ בסופו של דבר מתרכז סביב אינרטרס בסיסי לקנות דירה. כאשר חייבים לעשות הכל כדי שהחינוך ושהכלכלה ושהכל יצמח, כמו גם איכות הסביבה תשתפר. לבנות גם סינים יכולים - מהר יותר, זול יותר, ואיכותי יותר. הממשלה יצרה את הבועה ועכשיו זה הזמן של בית המשפט להשפיע על המצב האבסורדי הקיים.
61 טופי 28/04/2017 12:57 גילוי נאות
לכל קוראי האתר היקרים; אל תיפלו בפח. יש כאן אדם אחד או שניים שמקשקשים לכולם וכותב/ים עשרות תגובות-כל אחד על ירידת מחירים. ושכירות בראש העין.. הכל שקר מוחלט! אני אדם פרטי שזקוק לדירה כמו כולם, ומכיר את השוק טוב. והמצב לצערי נורא. הכל כל הזמן ממשיך לעלות. מי שיכול ורוצה יקנה ומי שלא אז שלא יקנה. שכל אחד יעשה את השיקול שלו אבל אל תאמינו לתגובות המרובות באתרים הכלכליים של אותו אחד אלון/איציק/שירן/תומי בקיצור טרול שמפיץ שקרים.
60 אח של כחלון 28/04/2017 12:55 אחי תעזוב אותנו לנפשנו. המחירים עולים
בגללך. אתה עוצר את הבנייה.אנשים יושבים על הגדר ובשנייה שנלך לבחירות כולם יזנקו על העגלה ואז מחירים יזנקו גם כן.תחזור לאולגה.
59 ישראל 28/04/2017 12:41 כחלון נכשל בתפקידו מנסה למזער נזקים, עוד חוק
גרוע שעשה בג"ץ יבטל אותו כי השוכרים ישלמו עכשיו יותר
הוא לא 28/04/2017 13:23 ממזער שום נזקים. את הנזקים שלו אי אפשר לתקן יותר
הבריח מפה משקיעים בהמוניהם. הם מתים להיפטר מהנכסים שלהם. ולא מצליחים . הם לא יתנו בחינם לחסרי דירות . וגם חסרי הדירות לא יכולים לשלם דמי ניהול גבוהים. כחלון ההזוי גורם הפסדי מס למדינה . הפסד מדמי רכישה של דירות גבוהים. הפסדי מס ממכירות כי הם תקועים הוא ויתר גם על מס רכישה לדירות מקרנות ריט ועוד שטויות של פופוליסט טיפש שלא מסוגל לחשוב צעד וחצי קדימה . את המיסים שיחסרו כוווווולנו נשלם (ולא המפלגה הכי מטופשת במזרח התיכון הפרוע)
גלאי ספסרים 28/04/2017 15:52 סוגרים את מקלט המס (ל"ת)
58 maksim 28/04/2017 12:34 חוק מבורך (ל"ת)
חוקי חמורבי 28/04/2017 13:24 חוק של חמור (ל"ת)
57 הלנה מטרויה 28/04/2017 12:33 כל מי שתומך בחוק נגוע ברוע ובקנאה שני הגורמים ההרסניים
בנפש האדם
גלאי ספסרים 28/04/2017 14:02 כל מי שמתנגד לחוק הזה כנראה ציפה לחיות כח חיו על חשבון
הצעירים
גלאי ספסרים 28/04/2017 14:02 כל מי שמתנגד לחוק הזה כנראה ציפה לחיות כח חיו על חשבון
הצעירים
נכון 28/04/2017 13:25 וכולנו נשלם מיסים על תוכנית כחלון הפופוליסטית (ל"ת)
56 maksim 28/04/2017 12:32 חוק מבורך (ל"ת)
55 מוטי 28/04/2017 12:23 לא רוצים להיות עבדים ל4 קירות (ל"ת)
פוטי 28/04/2017 13:25 אף אחד לא מכריח אותך . אתה יכול להיות עבד שכירות של
קרנות ריט ולשלם כפול
קובי 28/04/2017 12:47 לך תגור באוהל (ל"ת)
54 לשלם מס עשירים 28/04/2017 12:22 החוק חייב לעבור אחרת זה רמיסת החלש בפני החזק (ל"ת)
לא נכון 28/04/2017 13:26 לסבסד לוזרים זה רמיסת החכם והחזק למען עלוב נפש (ל"ת)
53 רועי 28/04/2017 12:20 ערימת שטויות
ביזפורטל עשו copy-paste מעמוד פייסבוק והפכו את זה לכתבה. כמה עצלנים אפשר להיות?
52 ניר 28/04/2017 12:15 רק יחד נביא את השינוי האמיתי
אנשים יקרים עליכם להבין כי במשך המון זמן עיוורו את עינינו במצגות שווא שהכל בסדר!!!!!! הכל לא בסדר אנחנו מחכים שהמדינה תעשה בשבילנו את השינויים כי הם בעלי הכוח????? מי שם אותם שם ???? מי יכול לשנות את זה???? למה יש את ההרגשה הזו של אפקט העדר ???? הגיע הזמן לשינוי ומחאת הדיור היא בדיוק זה!!!!!!
לך לעבוד 28/04/2017 13:27 ותייפטר מאשתך הפרה שלא עושה כלום רק מתלוננת ומנצלת
עוד עירקית
51 ברק 28/04/2017 12:13 אוסף של שקרים שמאלנים. המיסוי על דירה הרבה יותר גבוהה מ
וההתעקשות להכיל את החוק החל מדירה שלישית נועד לפגוע במעמד הביניים.כשמוכרים מנייה משלמים מס פעם אחת.על דירה יש מס בקנייה ועל ההכנסות ומס שבח על עלית הערך וגם מס שבח עד הפחת (ירידת הערך).המדינה החליטה שדירה שווה הכנסה (מס של 47 אחוזים) ועכשיו הם טוענים שאנשים לא צריכים להיתפרנס מדירות זאת צביעות!
אסף 28/04/2017 22:15 התגובה הכי אנטלגנטית שקראתי -אסף חולון
ההשוואה של קניית דירה צריכה להיות גם לשוק האג״ח. המס משולם גם על הקופון וגם על הרווח. וההבדל הוא שבאג״ח המס על הקופון הוא 25% ולא 10% כמו בדירה. מצד שני מס של 8% בעת רכישה קייים רק בדירות. והפחת השנתי גם כן קיים רק בדירות. תוסיף לכך בלאי טבעי עליו המשכיר משלם כמו גם חודש 1 בשנה ,בו הדירה לא מושכרת ותקבל שיעור מס גבוה בהרבה בדירות מאשר באג״ח.
50 החוק הכי צודק שיש 28/04/2017 12:01 החוק הכי צודק שיש (ל"ת)
הלנה מטרויה 28/04/2017 12:34 החוק הכי מרושע הקיים (ל"ת)
49 איציק 28/04/2017 12:00 מהטמה גנדי
מוקדש באהבה לכל חברי המחאה : "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, and then you win." Mahatma Gandhi
לך לעבוד 28/04/2017 13:27 אתה בכל אתר במקום לעבוד מקבל שנקל לשטוויות שלך
בחינם תקבל רק מחלות
48 שיר 28/04/2017 11:58 מס דירה שלישית
החוק חייב לעבור
הלנה מטרויה 28/04/2017 12:35 חוק עובר, נצחון הרשע והרוע הקנאה
והאוילות
חיים 28/04/2017 14:01 תנוחי
כמה דירות יש לך הלנה?! לי יש 0
לחסר דירות 28/04/2017 21:32 גם לא תהיה לך דירה (ל"ת)
47 רו"ח 28/04/2017 11:56 המחירים כבר יורדים (ל"ת)
רו"ח 28/04/2017 13:28 כנראה זה בגלל שלמדת במכללה ואתה לא יודע חשבון (ל"ת)
מוטי 28/04/2017 12:51 איפה יורדים ? ציין גוש וחלקה ?
מבקש הוכחות. ציין גוש וחלקה שניכנס לאתר רשות המיסים ונבדוק. מה אתה אומר?
גוש וחלקה 28/04/2017 21:32 בבבית עלמין ירקון המחירים כעת יורדים הכל בחינם (ל"ת)
אלדד 28/04/2017 12:49 מחירים עולים עדיין לצערי.. (ל"ת)
46 גדי 28/04/2017 11:54 די לגזל! תעבירו את החוק! (ל"ת)
הלנה מטרויה 28/04/2017 12:35 הגזלן זה אתה ושאר תומכי החוק (ל"ת)
אבשלום 28/04/2017 13:52 הלנה את זכר גנב ורשע!
4 דירות שקנית בכסף שבזזת ישלמו מס כחוק! למען עתיד טוב יותר לילדינו היפים והצעירים!!
45 איציק 28/04/2017 11:53 לא קונים ולא שוכרים דירה במחיר בועה
המס הכי צודק אי פעם
טור 28/04/2017 12:50 איציק אל תקנה הבנו. תפסיק לבלבל את המח (ל"ת)
טור 28/04/2017 12:50 איציק אל תקנה הבנו. תפסיק לבלבל את המח (ל"ת)
הלנה מטרויה 28/04/2017 12:35 המס הכי מרושע והכי מנוול הקיים (ל"ת)
44 שירה 28/04/2017 11:43 המחאה הזו רצינית ומנומקת-אשריכם (ל"ת)
43 איתמר 28/04/2017 11:29 צדק
אנחנו מאמינים שהשופטים מבין שהחוק חשוב וחייב להישאר
הלנה מטרויה 28/04/2017 12:36 חבורת הרשע והקנאה הטפילית (ל"ת)
42 חלי 28/04/2017 11:25 לא קונים המחאה הגדולה נמוטט את החזירות
לא נקנה במחיר בועה נמוטט את הקבלנים
גלאי ספסרים 28/04/2017 15:55 הקבלנים כל כך שמנו שלא ניתן להפילם...
אולי לשכנע אותם לעבוד עבור מעט פחות כסף
גלאי ספסרים 28/04/2017 15:55 הקבלנים כל כך שמנו שלא ניתן להפילם...
אולי לשכנע אותם לעבוד עבור מעט פחות כסף
גלאי ספסרים 28/04/2017 15:55 הקבלנים כל כך שמנו שלא ניתן להפילם...
אולי לשכנע אותם לעבוד עבור מעט פחות כסף
41 בטח לא חוק כזה 28/04/2017 11:21 עצם האפשרות של בית משפט להתערב בחוק של פרלמנט בעייתית (ל"ת)
שטרית 28/04/2017 12:37 לפעמים אין ברירה כשהפוליטיקאים תאבים לגזול את פרי
עמלו של הזולת, אז אין ברירה
40 איציק 28/04/2017 11:19 יש לי עוד טיעון בשבילכם
הם טוענים שגוזלים להם את הפנסיה בכך שמכריחים אותם לשלם מס או למכור דירה שלישית ומעלה ואני לא מבין דבר אחד , איך הם (אספני הדירות) מעיזים לדבר על כך שגוזלים להם את הפנסיה בזמן שזה בדיוק מה שהם עושים לזוגות הצעירים , כי זוג צעיר שלא מצליח לקנות דירה היום יצטרך להוציא את כל הפנסיה שלו על שכירות (אם זה יספיק בכלל) בזמן שהם יכולים למכור דירה אחת ולחיות כמו מלכים עד הקבר.
אבי 28/04/2017 14:26 פנסיונר שקנה דירה
לפני 20 או 30 שנה לא גזל ממך כלום. קיים גם סיכוי סביר שלא נולדת בעת הקנייה. המשבר הגיע שנים לאחר מכן.
שטרית 28/04/2017 12:38 כמה שאתה אכול קנאה, איש מסכן ועלוב נפש (ל"ת)
אמפסיז 28/04/2017 15:56 כמה נכון! (ל"ת)
39 שי 28/04/2017 11:19 המס הוא לא עונש, הוא שוויון וחלוקה. דירות להשקעה הם עסק (ל"ת)
שטרית 28/04/2017 12:37 קומוניסט מחופש (ל"ת)
38 צעירוס 28/04/2017 11:08 תחשבו על התקדים אם החוק הזה יבוטל
כל חוק שיחוקק מהיום בכנסת יוגש נגדו בג"ץ מטעם האופוזציה. הרי נימוקים בעד ונגד אפשר להביא כאן ובסוף, בג"ץ יצטרך להכריע בין הצעירים, הדורות הבאים ומחוסרי הדיור לבין המיעוט שגרם לכולם להיות מחוסרי דיור בחסות הממשלה. אם בג"ץ יבטל את החוק - צפו לכאוס פוליטי בשנים הקרובות.
שטרית 28/04/2017 12:38 תקדים מצוין. שישים סוף לגזל רכוש הזולת (ל"ת)
37 עידו 28/04/2017 10:52 החוק יציל דור שלם
וימנע מדור שלם להגיע לקטסטרופה כלכלית. דור שלם מוחזק כבני ערובה על ידי אינטרסנטים חזירים
שטרית 28/04/2017 12:38 החוק יחריב דור שלם (ל"ת)
36 על הגדר 28/04/2017 10:36 אולי זה רק הצעד הראשון
הצעד המתבקש הבא הוא מס הכנסה על הכנסות מדירה החל מהשקל הראשון. אתם המשקיעים קניתם, שיפצתם, אתם כל הזמן בבקרה על ה"לקוחות" - מסתבר שאתם מנהלים עסק. זה הזמן לשלם על זה בהתאם.
שטרית 28/04/2017 12:38 כמה רוע! מפחיד (ל"ת)
ביזיון 28/04/2017 14:04 כמה בתים יש לך אדון שיטרית?! לי יש 0
עוד שנייה נתחיל לעשות לך מגבית. באמת. כואב הלב עליך
35 עושים צדק 28/04/2017 10:09 כל הכבוד!! (ל"ת)
34 אבנר 28/04/2017 10:06 בג"צ-אין לי צפיות מבג"צ
שופטי בג"צ הם חלק ממשכירי הדירות. הם יוותרו על השמנת הזאת? הם חלק מהבעיה.הממשלה צריכה להתחיל לשלוט גם אם זה אומר חוקים עוקפי בגצ ואז אפשר ללחוץ על הממשלה בקלפי ובעזרת הפגנות.
שטרית 28/04/2017 12:39 טפיל. תתחיל ליזום ולהרויח ותקנה כמה אתה דירה (ל"ת)
33 עו"ד משפט מנהלי 28/04/2017 10:05 כותבי הטענות לא יודעים מה המסגרת החוקית של חוק ההסדרים.
חוק ההסדרים ממש לא נועד להעברת חוקים כאלה, אבל לך תסביר עכשיו לאנשים שלא יודעים לקנות דירה פשוטה מה זה חוק ההסדרים...
32 אזרח 28/04/2017 10:01 עילגות וטימטום
מי העילג שניסח את המכתב הזה וכמה שטויות יש בו. אני מקווה שדופטי בג"ץ יקראו את הכתבה הזאת, זה רק יגרום להם לבטל את החוק.
31 ג. 28/04/2017 09:59 אם בגצ יבטל את החוק אני
אאבד סופית אמון במוסדות המדינה הזו. לא יתכן שחוק כל כך נכון וצודק יבוטל בגלל יחצנות של אינטרנסטים שהולכים לאבד חלק קטן מהכנסתם הגבוהה בגינו. בואו נזכר מיהם אותם מרובי דירות שישלמו מס: הם כולה 54000 משקי בית שהכנסתם הממוצעת היא 32000 שח נטו בשנה לפני הכנסה משכר דירה, כל זה כשהם בעלי נכסים במיליונים (לפי המחירים המופרכים היום). הם גם מעלימי מס סדרתיים - כל העובדות הללו התפרסמו מספר פעמים ועדיין הם מציגים את עצמם כפנסיונרים אביונים שלוקחים להם את הפנסיה. אז שלא יעבדו עליכם. למי מהם שיש בעיה עם הפנסיה שיתכבד וימכור דירה או שתיים וינצל את הטבות המס וקופת הגמל שמציע האוצר. תהיה לו פנסיה ל- 20 שנה לפחות. אל תזבלו לנו את השכל
ל ג. 28/04/2017 21:35 ג זה טיפש גדול? אף אחד לא ביקש את חוות דעתך
מה לעשות עם הכסף. למכור או לקנות לא צריך לבקש רשות ממך אתה כל כך טיפש שלא מבין שהמס נועד להעשיר את האוצר דירה לא תקבל
ארוין 28/04/2017 12:40 סע לקובה קומוניסט
או לונצואלה. שם מחפשים טפילים מהסוג שלך
30 טל 28/04/2017 09:57 חוק חשוב מאוד חייב לעבור!! (ל"ת)
29 ג. 28/04/2017 09:55 כל הכבוד לביזפורטל על פרסום תגובה
סוף סוף עיתון שלא מתיישר אוטומטית עם הספינים של האינטרסנטים.
28 אופיר 28/04/2017 09:55 חוק מצוין
בעלי 3 דירות צריכים לשלם יותר בהתחשב שישנם זוגות צעירים שלא יכולים לקנות דירות. כך המדינה גורמת למשקיעים להשקיע פחו. בנדלן.לבסוף יש לנו מדינה קטנה ומספר המשפחות רק עולה אי אפשר שלכל אחד יהיה יותר מדירה אחת. כמו שסין צפופה והחליטו שאסור להביא הרבה ילדים .
אמפסיז 28/04/2017 16:00 מותר לפתוח עסק...
3 דירות זה עסק
ארוין 28/04/2017 12:41 חוק המסמל את שיא הרוע והאוילות אליו מסוגל
להגיע הטבע האנושי
שרון 30/04/2017 03:52 בוא ותסביר
למה זה חוק גרוע? למה בשוק ההון יש מס ועל פנסיה יש ושעל נדלן לא יהיה? זה חוק הגיוני בלי קשר למשבר דיור.
לארוין 28/04/2017 21:36 אם תכיר את השכנה שלי אז תראה שיש יותר גרוע מהחוק
היא שיא הרוע . אחריה מגיע חוק דירה שלישית
27 דניאל 28/04/2017 09:55 הדרך הנכונה
כל הכבוד לקבוצת הפייסבוק, נמאס לנו להיות הפרה שאותה חולבים ואת הכסף נותנים לעשירים, גם לנו הצעירים מגיע לחיות במעט כבוד. אם המדינה הזו באמת מתוקנת אז החוק יעבור אם לא זה רק יראה כמה היא משוחדת.
26 עופר 28/04/2017 09:54 החוק הכי צודק שהיה כאן !
למה בבורסה שאני מרוויח אני צריך לשלם 25 אחוז רווח או כשאני מבצע עסקה עם רווח אני צריך לשלם , והבני אלף המשקיעי נדלן , שבעצם שוכרים בבני אדם ובחיי בני אדם לא יצטרכו לשלם מס ?
25 מחירים 28/04/2017 09:52 אם החוק הדבילי הזה עזר להורדת מחירי הדירות חחחח
אז מה הבעיה, לכו תקנו כבר דירות . עובדה שכל הלוזרים מחכים ונרשמים למחיר למשתכן ולא קונים דירות ממשקיעים וזה אומר דרשני . החוק עזר בסך הכל לממשלה לחלוב את הצבור המשקיעים אותם חסרי פנסיה שעשו בשכל והצילו את כספם משוד ועדת בכר. בעוד 5 שנים כל הפנסיונרים האלה יסבלו מחרפת רעב ויפלו נטל על המדינה הם לא יוכלו לממן פיליפינית ויגעו לבתי אבות על חשבונכם. כחלון וביבי שני דיקטטורים תאבי שלטון וכסף לא פלא שהם לא מסתדרים ביניהם כי הם כוחניים וכל אחד רוצה לנכס לעצמו הצלחות מדומות. זה לא יחזיק מיים הפיצוץ הגדול בדרך פצצה חברתית של זקנים מסכנים וזה יהיה ההורים שלכם ואתם תצטרכו לממן אותם כך שכל מה שביבי וכחלון עושים זה לכבות שריפה. ותזכרו את זה . עם של מפגרים שלא מסוגל לחשוב צעד וחצי קדימה עם של נהנתנים זללנים שאחכ כואבת להם הבטן מהזלילה הגדולה. זה רק עניין של זמן שתאכלו כוללללכם חרא במנות כפולות. שומר נפשו יברח מפה
קרטושקה 28/04/2017 12:42 סוף סוף תגובה שפויה ונבונה (ל"ת)
24 ניר 28/04/2017 09:51 גם אני לא קונה דירה במחיר מופקע חוק חובה
חוק חובה גם אני לא קונה דירה במחיר מןפקע
23 אלי 28/04/2017 09:47 בעד החוק! לא קונים דירה במחיר בועה! (ל"ת)
22 גילית 28/04/2017 09:45 בעד מס דירה שלישית ומעלה
ברור שבעד נלחמים עד להורדת מחירי הדירות
21 תהליך העברת החוק 28/04/2017 09:45 על אפכם ועל חמתכם אם ההליך לא תקין אז אין חוק
להצדיק את הדיקטטורה הזאת בהליך לא תקין כי יש עוד חוקים כאלה מעיד על אבדן כל חשיבה הגיונית . המטרה לא מקדשת את האמצעים. דף פייסבוק של לוזרים נראה בדיוק כמו הלוזרים או שמחוקקים חוקים כמו שצריך או הופכים לצפון קוריאה אבל לוזרים ימציאו תירוצים כדי לקבל חינם תקבלו רק מחלות
20 יורם 28/04/2017 09:31 אין סיבה לבטל את החוק
חוק נכון וצודק!
חיים 28/04/2017 10:06 כל עוד החוק רטרואקטבי... אסור שיעבור.
אין בעיה להכיל אותו מעכשיו... מעבר לזה.. זה חוק של טיפשים, יש כל כך הרבה יותר צעדים חכמים וצודקים מזה... דוגמא קטנה.. משקיעים חוץ לא יכולים לקנות יותר מדירה אחת בשנה... משקיע מקומי לא יותר מ 2.. והופה מיתנת את משקעי חוץ אבל לא הברחת אותם ( כולנו צריכים אותם) וכך גם משקיעי פנים וכך אתה לא פוגע בחוסר השוויון במלאי הדירות
19 אבשלום חום 28/04/2017 09:30 עד מתי פקידוני משפט ללא אחריות. ינהלו את המדינה??!
ממשלה מטומטמת שבוחרתוממנה שופטים חסרי אחריות. שבשם ה"צדק" פועלים לפגוע ביהודים. בה בשעה שמושכים לעצמם פנסיה של בוזזי ושודדי הקופה הציבורית. השופטים מושחתים עד היסוד!!!
צבוע שכמותך 28/04/2017 09:55 אותם שופטים סגרו את מפעל פטרוכימיים וגרמו להרס
התעשיה בצפון ועם השלכות לדרום. כשזה נוח לך אז השופט צודק וכשזה לא לרוחך אז זה חסר אחריות? הלוואי שהשופטים שאתה מאשימם בשחיתות יתבעו אותך על לשון הרע. רק שתדע לסתום את הפה
אבשלום 28/04/2017 14:00 בדוק את תנאי הפנסיה של השופטים. צא ולמד חסר צבע!
על גבול גזל הקופה. הנכדים והנינים ממשיכים לקבל תגמולים. תפרו לעצמם פנסיה מושחתת בטענה " כדי שלא נחטא במשפט" כלומר הם מודים שזה שוחד תמורת הזכות לפסוק בפרעות ללא אחריות. בית במשפט יקר לליבי. אני שומר חוק. ובפועל בג"צ יוזם בתמימות פגיעה ביהודים. כפי שתמך בשחרור 1000 רוצחים ובתנאי שרצחו רק יהודים. יחד עם זאת כאזרח אני מכבד כל פסיקה גם עם נועדה לפגוע באזרחים התמימים!
18 צדק 28/04/2017 09:18 מס הכנסה
אם כבר גם מס הכנסה לא שוויוני לעשירים ויש להגיש לבגצ עתירה נגדו. מוזר שבגצ בכלל אישר לדון בחוק. התערבות בענייני לחקיקה ועוד במקום כל כך נכון
צדק 28/04/2017 09:56 בשם הצדק שלך אתה רק רוצה עוד עוולות ? צבוע (ל"ת)
17 ניר 28/04/2017 09:16 יישר כוח מחאת הדיור!!!!!!
בעלי דירות מאוד נהנים ממצבם הנוכחי....והאימרה הזו שחסרי הדיור הינם לוזרים אינה נכונה ונובעת מחוסר ידע עמוק בנושא וזה מאוד קל ללחוץ על ההדק ולקרוא לאנשים לוזרים ולהעליב כי קיבלתם ירושה או הורים עשירים האמת שלא קונים דירה מבחירה זה הזוי לגמרי וצריך לתמוך במחאה הזו גם אם יש לכם דירות כי היום לכם אין בעיה בעתיד לילדכם תהיה בעיה ואז תיזכרו כמה חשוב להבין ולהכניס לתודעה שהכוח לשינוי יוקר הדיור המחייה מגיע ממכם ולא מהם!!!!!!!!!!
מחאת החיתולים 28/04/2017 13:32 והקוטג נתנו לביבי הזדמנות פז להעלות מס על הבורסה
כך שאם קיבלת גן לגיל 3 שנה אחת וחסכת אלפי שקלים לחודש שילמת לביבי מס . גם הוריך שילמו מס וכך יוצא שביבי יוצא מורווח ואתם כל החיים תממנו עוד ילד של אחר בגן. אהבלים
16 פנסיונר 28/04/2017 08:59 החוק יעבור ללא שנוי
בג"צ ינזוף בממשלה כאילו זה משנה , והחוק יעבור כפי שהוא.עליית מחירי הדירות תתמתן .
15 ירון 28/04/2017 08:58 הבל שטויות של אנשים שאין להם מושג ולא באים מהתחום
פתאטי.
14 צדק 28/04/2017 08:51 חוק מצויין
חוק מצויין ואפילו רך מדי.אפילו ביבי ניסה להעביר חוק הרבה יותר אגרסיבי. אחלה חוק,כבוד כגול למחאה.אנחנו ננצח כי צדק תמיד מנצח.....
13 אבי 28/04/2017 08:50 חוק מס דירה שלישית
חוק מס דירה שלישית זהה לחוקי נירנברג מהסיבה הפשוטה שרכוש פרטי של אדם נלקח ממנו או נסחט עקב עושרו דתו או לאומיותו !
פה יש לנו 28/04/2017 09:58 צדק חברתי - 2 זוכים בפיס של חברות במחנה הבזיוני
2 קשקשנים שאין מהם תועלת. והקוטג' מי זוכר כמה הוא עולה
12 לבכיינים 28/04/2017 08:46 בארה"ב וקנדה גם הדירות וגם השכירות הרבה הרבה יותר
גבוהים. אתם רק רוצים חינם ולא תקבלו. כי כחלון יהפוך אותכם לשוכרי נדלן של קרנות ריט לכל חייכם וזה יהיה עונשכם וגם זה לא יהיה זול . רק דמי ניהול תשלמו 1000 שח לחודש במגדל כי אם באם המושבות משלמים 300 שח לחודש ועד בית על בניין של 8 קומות אז פה תשלמו 1000. צריך לפרנס את יעל אנדורן וגבאי מהאוצר. ואתם צריכים לממן בשכירות את הפנסיה של הצבור. כי אחרי ועדת בכר כולם יודעים שכסף בבורסה זה לאבד ערך וקרנות ריט יסחרו בבורסה ויהיו בכל תיק פנסיה. כך שאתם תממנו פנסיה בעקיפין. וזה יהיה מגיע לכם
שרון 29/04/2017 19:31 בארהב וקנדה
שכ"ד יותר זול בד"כ. הארנונה על בעל הבית ולא על השוכר ובחלק מהמקרים גם חלק מחשבונות. בארה"ב וקנדה משלמים מס על הכנסות משכר דירה (ובקנדה השוכר, לא בעל הבית, מקבל זיכוי במס הכנסה כשהוא גר בשכר דירה).
11 קרנות ריט 28/04/2017 08:43 כחלון בונה לכם דירות להשכרה. לכו אליו (ל"ת)
10 טרכטנברג 28/04/2017 08:41 וביבי דחפו את האנשים לקנות דירות עם מס הזוי על בורסה
כושלת. באמצע היה שר טיפש שעשה בתקופה קצרה נזקים בשפע ודפק את מעמד הביניים הכי הרבה. הוא גם הביא מס שבח על דירה שניה. מה שגרם לאנשים להיתקע עם הדירות כי רק טיפש ימכור דירה וישים כסף בבורסה הכושלת.
9 צריך לזכור 28/04/2017 08:37 שהאנשים קנו דירות בגלל טרכטנברג וביבי אחרי עליית
המס על הבורסה.
לב 28/04/2017 19:16 לך תנסה לגרום שינוי ממשלה
99% חברי כנסת מושחתים לעולם לא יורידו את המס על הבורסה.
8 רונן 28/04/2017 08:37 סעיף 11 קריטי לדורות הבאים ואין נכון מימנו (ל"ת)
7 סעיף 13 28/04/2017 08:36 רק 200 מכרו דירות למשקיעים חדשים וזה הוכיח את עצמו
חחחחחחח
המתקן 28/04/2017 08:48 פספסת את הנקודה
המחירים ירדו בשיא של עשור חודש אחרי העברת החוק.
6 סעיף 9 28/04/2017 08:36 טיעון הכי מפגר שקראתי . עם מפגרים כאלה העם אבוד (ל"ת)
לב 28/04/2017 19:13 דירה זה מגורים דבר ראשון.
זה שבארץ זה נדלן ומניב הכנסות יותר מהבורסה אז ממש גרוע. סופה של כל בועה להתפוצץ ועדיף שעה קודם.
5 קחלון 28/04/2017 08:35 מי שלא יכול לקנות דירה קחלון סידר לו דירה של קרנות ריט
בשכירות לכל החייים. אין לכם שום סיבה לבכות כי חינם לא תקבלו שום דבר. ולעם נמאס ממכם . הבעיה הכי גדולה של העם היא ביבי השרדן שעושה הכל כדי להישרד וזה רק יוביל את כולם לתהום כי יש גבול לפירמידה שביבי בונה אחד על חשבון השני לא ירחק היום שתהיו גם קניבלים. עם מאוס ומגעיל
לב 28/04/2017 19:09 זה לא העם אשם. זה העשירון העליון שמתעשר על חשבון העם. (ל"ת)
מעניין 28/04/2017 21:38 מתעשרים על חשבון העם? האוצר מתעשר על חשבון העם
מנצלים כל מצב לשלם מיסים
4 הפייסבוק 28/04/2017 08:33 מקווה שהשופטים לא יתרשמו מהפסייבוק. אין שום סיבה
להפעיל לחץ על שופטים באמצעות פייסבוק .
לב 28/04/2017 19:08 דירה זה קודם כל מגורים. לא נדלן.
מה לעשות ובכנסת לא עושים מה שצריך?! אז כל הכבוד לאנשים שלקחו יוזמה בפייסבוק ומפוצצים את הבועה הזאתי.
לא הבנתי 28/04/2017 21:41 נדלן זה לא מגורים או מגורים לא נדלן. (ל"ת)
לב 05/05/2017 00:22 ל"לא הבנתי"
נכון לעכשיו דירה, בית וכו' זה נחשב נדלן מהסיבה שיש עליה בערך שלה, נניח קנית לפני 10 שנה דירה במליון עכשיו אתה יכול למכור אותה בשני מליון. מה שאני בא להגיד זה שדירה צריכה לשמש אותך קודם ככמגורים דבר ראשון. ולא מקום שאתה עושה עליו כסף שזה כבר נדלן.
3 החוק הזה 28/04/2017 08:32 מטומטם כמו חסרי הדיור הלוזרים
בשביל לוזרים כולנו משלמים במיסים ומסבסדים ברי מזל או מקושרים בדירות של מחיר למשתכן הלוזר. זה עוד יעלה לנו בהמון מיסים. החוק הזה לא צודק ארכאי וקומוניסטי ועובדה שרק 300 דירות נמכרו ובטח לא ללוזרים אלא למשקיע נדלן. ביבי הציע מס אגרסיבי כי ביבי מלך המיסים ולמד שאת הכסף של הצבור צריך לקחת כדי לתת למצביעים שלו. עם ישראל ממן כבר ילד זב חוטם בן 3 בגן. קונה למפונק נעליים ובגדים ומשלם לצהרון כדי שהאמא תשב עם חברות בבית קפה עוד שעה. תהיו טראמפ ותורידו מיסים . ולא.. אין לי 3 דירות וגם לא שתי דירות אבל חוק כזה אדיוטי יש רק מדינת חלם ישראלית. עם אנשי מחאת הקוטג' המורעבים לכו קיביני מט עם הפייסבוק שלכם . לוזר תמיד לוזר
שרון 29/04/2017 19:26 כמה שטויות בפסקה אחת
כנראה שילדים אין לך. אם היה לך היית יודע כמה עולה צהרון וכמה ממנו (לא ממומן בחיים לא קיבלנו (ולא ביקשנו) בגדים או נעליים. ילד הולך לצהרון כי האמא עובדת לא כי היא בבית קפה. לידעתך מדינת ישראל תומכת הכי פחות בילדים (אחרי ארה"ב) בעולם המערבי. בלי קשר לכל זה החוק צודק כי כל הכנסה חייבת במס. גם השקעה באג"ח או במניות ורק הגיוני וצודק שגם שכ"ד יחויב במס (בלי שום קשר למשבר דיור). ודרך אגב, אני לא מחוסר דיור, ממש לא. אני כן אב לארבעה.
לוזר מי שעשה אותך 28/04/2017 22:53 יחתיכת אפס. טפיל שחי על חשבון אחרים
אמן יעשו 300% מס על הדירה השלישית ואז נראה איך תשרוד יחתיכת בושה לעם שלך.
דן 28/04/2017 11:21 כשהריבית תעלה והבנק יעקל לך את הנכסים, אני אקנה בזול (ל"ת)
דן חסכן 28/04/2017 21:40 לא תזכה . לא אתה ולא הבנק . למה לא קנית בזול כשהיה זול?
אתה מחכה לירידות? חחחחחחחח.
2 אופק 28/04/2017 08:26 כבוד גדול לדף המחאה
הפכו להיות מקור המידע הכי אמין בנושא נדל"ן בישראל.
1 איליה 28/04/2017 08:22 החוק הכי צודק שהיה פה
אם החוק לא עובר אפשר לשכוח מדירה משלנו...(בני ה20 המאוחרות) גם ככה אנחנו רחוקים מזה שנות אור לך תחסוך 350000 שקל...
יוסף 02/05/2017 11:53 אפשר לחשוב שאם החוק יעבור כבר היה לך כסף ....
לקנות דירה והמחירים ירדו ב 20 עד 30 אחוז במרכז זה חרטא החוק הזה רק יכניס כסף למדינה ואנחנו נשאר ללא דירה ושכירות גבוה . זה פלסטר כאשר צריך ניתוח כרוגי .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש