לא נתפס: זו השכירות שדורשים על 11 מ"ר בת"א - "הדירה בגודל מצוין, קל לנקות"

ב'יד2' פורסמה דירת מיקרו במחיר מקסי, וכמובן עם התניית רכישת ריהוט. הדייר: "הדירה במחיר חסר תקדים"
תל אביב, צילום: אבי שאולי; Bizportal
המחסור בדירות בתל אביב הופך כל מ"ר למכרה זהב עם תג מחיר שלא מפסיק לעלות, אפילו אם מדובר בכוך שאינו ראוי לקיום חיי אדם. Bizportal  פרסם בעבר מספר כתבות על דירות מיקרו המוצעות להשכרה בעיר הגדולה, אך לרוב מחירן היה עוד איכשהו מתקבל על הדעת.
באתר יד2 פורסמה דירת חדר בשטח 11(!) הכוללת מקלחון, ומטבחון תמורת 2,800 שקל בחודש. המחיר כולל ארנונה ומים אך לא כולל חשמל. הסיבה למחיר – היא ממוקמת מול הדיזנגוף סנטר. לפי המודעה מדובר ב"מחיר חסר תקדים של 2,800 שקל".

בנוסף למחיר העומד על כ-254 שקל למ"ר, דורש המשכיר המתפנה שההשכרה מותנית ברכישת ארון, מיקרוגל, מיני מקרר ובסיס מיטה ומזרן ב-2,000 שקל.
"הגודל של הדירה היה מעולה בשבילי", אמר הדייר היוצא בשיחה עם Bizportal. " אני בן 32 ולא הייתי צריך יותר מזה, זה מאוד נוח שהחדר קטן – אם החדר היה גדול יותר אז המזגן היה צורך יותר חשמל וצריך היה לנקות יותר. אני לא קבעתי את המחיר, בעל הבית קבע והוא לא מוכן להוריד אותו".

אז האם מישהו נפל כאן על הראש? ברחוב בוגרשוב הסמוך מוצעת להשכרה באתר דירת חדר בשטח 22 מ"ר, בקומת המרתף, אך עם חלונות עליונים, כולל כל המיסים (גם אינטרנט) תמורת 2,800 שקל. ברחוב דיזנגוף מוצעת להשכרה דירת חדר בשטח 25 מ"ר, כולל גלריית שינה סבירה תמורת 2,800 שקל. 
תגובות לכתבה(56):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    קשקשנים
    טל 07/05/2015 00:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דירה שנמצאת בלוקיישן הכי טוב במדינה קרובה לכל דבר,מקומות תעסוקה,ים,בילויים,וחוסכת תחבירה ציבורית יקרה. מלבד זאת הבנתי שהדירה כוללת בתוכה את מיסי הארנונה,מים,וועד הבית. בנוסף הדירה משופצת תקזזו את המיסים ותקבלו דירת חדר במרכז הכי חם בת״א ב2300-2400 ש״ח. לכו תסתכלו על דירות חדר בשכונת התקווה שמסביבכם עובדים זרים כמה לוקחים על דירת חדר 2000 ש״ח לא משופצת מוזנחת
    סגור
  • 35.
    פראיירים
    דיקלה 14/04/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פראיירים לא משתנים הם רק מתחלפים לפעמים...הידד לעיר ת"א...
    סגור
  • 34.
    מחאת הקראוונים
    איציק 14/04/2015 00:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז במקום לעשות מחאת האוהלים במרכזי הערים, לחודשיים , להתחיל כבר עכשיו עם מחאת הקרוואנים להעמיד קרוואנים בשולי הערים בשטחי מדינה במקום שלא מפריע לחיי הסביבה, ולהישאר שם גם לחורף, נכון שזה לא חוקי, זה גם לא חוקי להפשיט את העור לצעירים, אני רוצה לראות שיבואו לפנות עם טרקטורים מאות צעירים שאין להם אפשרות אחרת למגורים, אם המדינה תתחיל להרגיש שהיא מפסידה ממסחטת הכספים הזאת , אולי היא תתעשת .
    סגור
  • 33.
    כץ שר התחבורע דואג לרמת ניוד אפסית
    nu 12/04/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובעלי הדירות חושבים שמצאו באר של נפט. לפחות שיהיה פיקוח על המחירים ומס הוגן על רווחים משכירות.
    סגור
  • 32.
    הדירה יותר מדי גדולה! צריך לחלק אותה לשתיים ולהשכיר (ל"ת)
    5.5 מ"ר זה מספיק 12/04/2015 06:53
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 31.
    למה שלא תחפשו דירה בגבעתיים? בעלי הדירות הגונים! (ל"ת)
    גבעתי ים 11/04/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 30.
    איזה כיף לדייר השוכר....
    איל המחושל 10/04/2015 20:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא יכול להשתין ישר לכיור מכל פינה בחדר....
    סגור
  • 29.
    שכר הדירה
    תורישמו 08/04/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ביהודה ושומרון שכר הדירה נמוך, ועושים ציונות.
    סגור
  • נחכה שיפנו אותך (ל"ת)
    ציונות זה הקו הירוק 08/04/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    דמי שכירות
    בן-גוריון 08/04/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    '' עגל הזהב רד לנגב!''
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    דירת 11 מטר
    ערן 08/04/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הבחור יכול לבקש 4000 ש״ח על 11 מטר רוצה תיקח לא רוצה אל תיקח מה הבעיה? הוא לא עומד עם אקדח על הרכה יש עניין של קבלת החלטה
    סגור
  • רקה לא רכה (ל"ת)
    רק אומר 08/04/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 26.
    שכר דירה
    בעל הבית 08/04/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מישהוא עבד קשה , חסך וקנה דירה. מישהוא אחר התבטל, בזבז, רקד, ועשיו מתלונן.
    סגור
  • יש אנשים צעירים שהשתחררו מהצבא אחרי עליית המחירים
    ברק 09/04/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק רוצים לגור ליד העבודה וליד איפה שכל החברים והמשפחה. אם הייתי רוצה לגור רחוק מהמשפחה והחברים הייתי כבר עובר לחו"ל
    סגור
  • 25.
    דירה מרווחת
    איתן 08/04/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עוד יחלקו אותה לשכבות וישכירו
    סגור
  • 24.
    כמי שמכיר את השוק הזה המחיר באמת סביק
    סטודנט תפרן, לא קשור 08/04/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    4 4
    תל אביב עיר איומה ובמחיר הזה מקבלים בדרך כלל חושה.
    סגור
  • 23.
    לישון במטבח, לאכול בחדר שינה (ל"ת)
    אני 08/04/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    אז לא שוכרים! שיישאר עם הדרישות שלו! (ל"ת)
    אני 08/04/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    זה שוק חפשי. מי שלא רוצה שלא ישכיר וככה
    shafik 08/04/2015 05:55
    הגב לתגובה זו
    8 2
    המחירים יירדו באמת. אבל מי שמשכיר או קונה במחירים מופקעים שלא יבכה
    סגור
  • שכר דירה
    בן- גוריון 08/04/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עגל הזהב רד לנגב
    סגור
  • 20.
    אני אומר לחלק את הדירה לשלוש דירות
    עידן 07/04/2015 23:19
    הגב לתגובה זו
    8 2
    וכל אחד לבקש 2000 שקל.
    סגור
  • 19.
    לגור בתא לגור במנהטן
    סתם אחד 07/04/2015 22:12
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מי שרוצה לגור במרכז העיר הדומיננטית ש י ש ל ם !!! לא כופים על השוכר לגור דווקא בתא. בפריפריה ובשכונות ליד תא יותר זול .מחיר השכירות הוא פונקציה של ביקוש והיצע כמו בכל דבר . שיעור א בכלכלה. מחר דמי השכירות הוא מחיר שיווי משקל בין המשכיר לשוכר נקודה.
    סגור
  • אנשים לא רוצים לנסוע שעה לעבודה
    ברק 09/04/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כאן שיווי משקל כי יש כשל שוק. תחזור ללימודי הכלכלה.
    סגור
  • 18.
    מגעילים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    bjoseph1 07/04/2015 20:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 17.
    10.2 מ"ר
    אלעד 07/04/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא 11
    סגור
  • 16.
    לא יכול להיות שזה רק 11 מ"ר.
    חצי הכוס המליאה 07/04/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא יכול להיות שזה רק 11 מ"ר. לפי הציוד בחדר +המעבר + המטבחון- החדר לבד הוא לכל הפחות 11 מ"ר. המקלחת זה כנראה בנוסף ונקוה שיש גם שירותים. זה בהחלט יכול להתאים למי שרוצה פרטיות. זה גם בערך הגודל של דירונת סטודנטים במעונות. במחיר הזה אפשר לקבל חדר בדירת שותפים לפני ארנונה אבל לכל אחד העדפות שלו. וזה יכול לענות לצרכי אנשים מסויימים. וכשיש ביקוש טוב שיש גם כאלה.
    סגור
  • 15.
    המסך סובל הכול ולא ניסדק ,אפשר להוסיף שמתאימה לזוג
    בא 07/04/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בחודש הראשון שהם יוצאים .
    סגור
  • 14.
    עם ישראל - עם של פראיירים - אין יותר פראיירים מעם ישראל
    קרוקר 07/04/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    14 0
    העיקר מתגאים בזה שהורידו שקל לסוחר בשוק בטורקיה כאילו מי ישמע איזו פסגה הם כבשו. עדיף לגור באוהל ולא לשמש כמסחטה של כספים , מי ששוכר במחירים כאלו יכול להאשים רק את עצמו.
    סגור
  • שכר הדירה
    תורישמו 08/04/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביהודה ושומרון, הדיור זול
    סגור
  • ויש מחנה פליטים על יד (ל"ת)
    אחלה שכנים 05/05/2015 00:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ואין עבודה (ל"ת)
    ברק 09/04/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    לא חוקי, לא חוקי, לא חוקי, ל-א ח-ו-ק-י!
    שולה 07/04/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    16 2
    למה אתם לא מציינים בכתבה שזה פשוט לא חוקי? לא גודל הדירה ולא ההתנייה למכירת ריהוט! אם אין פיקוח על המחירים, שלפחות יאכפו את מה שכן מעוגן בחוק!!!! בנאדם אשכרה סגר את הקיוסק שלו והפך את זה לדירה במחיר מופרז ואף אחד לא אומר כלום?? לא מבינה את המדינה הזאת, בחיי.
    סגור
  • 12.
    הציבור הביא את זה על עצמו.... בחר ביבי !!!
    שי 07/04/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    12 15
    כמו שהפלסטינאים מצביעים לחמאס ואח"כ מתלוננים על השלטון ככה גם אנחנו.... אנחנו פשוט לא רואים את זה שאנחנו מטומטמים ולא רוצים להודות בכך... ביבי שיחק על היצר הבסיסי ביותר של האדם, הרצון לשרוד בכך שהוא "מבטיח" לו ביטחון.... אין זה שונה מהחמאס שמאיים להשמיד את ישראל ומבטיח לפלשתינאים "ביטחון" שאין הוא מקבל.
    סגור
  • כשאנשים
    אידיוט 07/04/2015 16:36
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כמוך מוכנים לשלם כל מחיר, העיקר להיות בתל-אביב המסריחה, אני מקווה כי גם יכפילו את המחיר. צאו "ממדינת מתל-אביב" אשר בכך רוצחת את כל תושבי מדינת ישראל. כל עליות המחירים ולא רק בדיור, הכל בגללה. המוכרים חזירים והשוכרים/קונים משלמים. אז מגיע להם, ולא מגיע לנו, תושבי מדינת ישראל. יתר דבריך בנוגע לפלסטינים אינם ראויים אפילו לתגובה. כי ילד בגן ישיב לך תשובה אחת אפיים.
    סגור
  • אנשים גרים בתל אביב כי הם לא רוצים לנסוע שעתיים בבוקר
    ברק 09/04/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ניסיתי שנה עם אוטו, ניסיתי שנה ברכבת ובסוף נכנעתי. עדיף לשלם ולא לנסוע בבוקר בפקקים.
    סגור
  • בחרו בו כי לא רוצים בשילוב של שמאל בישראל ,ודמוקרטים
    בא 07/04/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שמאלנים באמריקה , אם באמריקה יעלו ברפובליקים ,ביבי יפול והימין איתו .
    סגור
  • 11.
    צריך לחתוך ת'אשכים לבעל הבית (ל"ת)
    עז רך 07/04/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור
  • 10.
    אם זה המצב כמה שכירות שווה לשלם עבור דירת 3חד' 60 מ"ר
    הסקרן 07/04/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    + 15 מ"ר מרפסת בבן יהודה על יד בוגרשוב ?
    סגור
  • 9.
    גם הטעון שקל לנקות שיקרי בית קטן צריך להזיז את המיטה מס
    המנקה 07/04/2015 15:14
    הגב לתגובה זו
    8 4
    בבית ""גדול"" צריך לנקות מתחת המטה מזיזים ומחזרים . בבית קטנציק עבור כול בלטה צריך להזיז חצי מהבית
    סגור
  • אז בוא תנקה את ה 160מטר שלי חוכמולוג (ל"ת)
    בילבי 07/04/2015 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 8.
    מס על רווחי השכירות, מספיק עם הכסף השחור שזורם ברחובות.
    מור 07/04/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    14 12
    בשילוב פיקוח מחירי השכירות. די לניצול הצעירים.
    סגור
  • מס גבוה על שכר הדירה
    כלכלן 08/04/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסוף יגולגל המס על השוכר הבכיין.
    סגור
  • ל120 מושחתים יש המון דירות ,והצעירים לא קיימים בשבילם
    בא 07/04/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    המון אנשיםשדים בפוליטיקה .
    סגור
  • שכר דירה
    ציוני 08/04/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התחילו לעבוד, לחסוך/ הפסיקו לחגוג. לא תחמוד.
    סגור
  • 7.
    המחיר. הצפון הישן דירת 92 מ"ר הושכרה ב 5500 שח בלבד
    יש ביקוש לחדרים וזה 07/04/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    10 3
    מקום מעולה דירה מסודרת. כי זה מה שהסכימו לשלם. ואם שוכר יחיד משיג פרטיות במחיר כזה במקום כזה זה לא הרבה. השוכר והמשכיר מרוצים. אבל עם ישראל לא מרוצה כי יש לו אף ארוך.
    סגור
  • 6.
    מה אכפת לכם? מתערבים פה בכל דבר זה בין המשכיר
    תפסיקו לדחוף את האף 07/04/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    10 26
    לשוכר. עוד מעט יחוקקו חוקים שאסור למזרחי להתחתן עם אשכנזיה ולהפך. עוד מעט יהיה ח"כ שיחליט שהוא רוצה קרירה פוליטית וירוץ עם מפלגת השוכרים ויחוקק חוק הזוי שצריך ברז מזהב. זה לא ענינו של אף אחד
    סגור
  • אריאל? זה אתה? (ל"ת)
    שולה 07/04/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 5.
    פרייארים מתחלפים
    עדי 07/04/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    18 3
    הבעיה היא של מי שמשלם! להפסיק לשלם והמחירים יחזרו להיות שפויים!
    סגור
  • 4.
    מחיר סביר
    משה 07/04/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    7 23
    המיקום הטוב במדינה מול דיזינגוף סנטר
    סגור
  • מה סביר? זה 11 מ"ר, לא ראוי לחיי אדם
    למשה 07/04/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    17 2
    ניתן למצוא דירות כפולות בשטח במחיר יותר זול באזור, כל אחד מנפיץ מחיר, הבעיה שיש יותר מדיי סתומים חסרי אחריות כלכלית שמוכנים לשלם
    סגור
  • 3.
    משכיר? שוכר? שכיר? זוכר? משכיר=הדירה בבעלותו (ל"ת)
    אליעזר בן יהודה 07/04/2015 14:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    מי שמשכיר במחיר הזה פראייר בריבוע. (ל"ת)
    מאיר 07/04/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • מי פראייר כאן?
    היהודי הנודד 07/04/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    12 1
    המשכיר חכם , השוכר פראייר !!
    סגור
  • 1.
    די עם הכותרות האלו
    מפגר 07/04/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    14 14
    לבקש זו לא בושה . אף אחד לא מכריח את כולם לגור בתל אביב
    סגור
  • קודם לא מכריחים לגור בתלאביב ,אחכ לא יכריחו לגור בישראל
    בא 07/04/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    8 3
    יש בעיה של בועת נדלן לא ציונית .היא מבריחה מכאן אלפי צעירים .
    סגור
  • לא רק תל אביב
    מישהי 07/04/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    10 2
    זה לא רק העניין של לגור בתל אביב בכל הארץ מכירי השכירות הם יותר ממחצית משכר המינימום וכשליש מהשכר הממוצע במשק וזה המון.
    סגור