15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:43 חיסול שי שירזי: מיכאל לוי הורשע בהריגה - וירצה 24 שנות מאסר

11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגן מפקד שייטת 13 לשעבר מעביר ביקורת קשה על צה"ל: "הפכנו עשרות אלפי עזתים למחבלים בפוטנציה"

תא"ל במיל' אילן פז טוען כי "יצאנו למלחמה מסיבות בעייתיות" ומציע לצה"ל לפעול אחרת: "לא יכולה להיות הצדקה לפגיעה בהיקפים כאלה"
 |  105
ההרתעה לא הושגה
Share
תא"ל במיל' אילן פז, סגן מפקד שייטת 13 בעבר וראש המנהל האזרחי בתפקידו האחרון בצבא, פרסם ביום רביעי שעבר, מאמר נוקב לגבי התוצאות הזמניות של מבצע "צוק איתן". המאמר פורסם באתר האינטרנט של "מולד - המרכז להתחדשות הדמוקרטיה".


אילן פז טוען שישראל יצאה למלחמה ללא סיבה מוצדקת: "יצאנו למלחמה מסיבות בעייתיות. עד כה לא ראינו כל הוכחה לטענתו של ראש הממשלה כי חמאס יזם את פיגוע החטיפה והרצח של שלושת הנערים בגוש עציון, וממשלת הפיוס הפלסטינית היא בוודאי ובוודאי לא סיבה לצאת למלחמה".

עם זאת חשיפת המנהרות הבהירה כי אסון גדול יכול היה להתרחש אם צה"ל לא היה נכנס לרצועה: "המלחמה ראויה ואין כל סיבה לפקפק בנחיצותה", מסביר אילן פז.

סגן מפקד השייטת לשעבר מעביר ביקורת קשה על התנהלות צה"ל שגרמה לדבריו "לפגיעה קשה באוכלוסיה בלתי מעורבת. 1,800 הרוגים, מרביתם אזרחים – ילדים, נשים, זקנים. משפחות שלמות נהרגו".

אילן פז מסביר למה להערכתו גרם צה"ל בדרך פעולתו בעזה "הפכנו עשרות אלפי עזתים למחבלים בפוטנציה, צמאי נקם על אבדן קרוביהם החפים מפשע או על אובדן בתיהם ורכושם. הפעלת מנופי לחץ על אוכלוסיה מעולם לא יצרה את התוצאה המצופה...מדובר בשיטה לא מוסרית...אין ולא יכולה להיות הצדקה לפגיעה בהיקפים כאלה". "בשוך הקרבות המאבק ימשיך בזירה המדינית"

"מקור הבעיה הוא אותו בית גידול ימני הדוגל ב'ניהול הסכסוך' אך בשום אופן לא בפתרונו. כמה עיוורים אנו יכולים להיות? מה עוד צריך לקרות כדי שנבין שבשוך הקרבות המאבק ימשיך בזירה המדינית ובדרכים מדיניות?...במקום להמשיך להטיל סגר בלתי אנושי על עזה מוטב לייצר לצד השני נכסים שיהיה לו חבל להפסידם".

"מולד – המרכז להתחדשות הדמוקרטיה" הוא מכון מחקר ומרכז חשיבה שהוקם בשנת 2012 ומוקדש לסוגיות היסוד של החיים הפוליטיים והחברתיים בישראל.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

105 תגובות ב-83 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
83 אייל 07/11/2014 18:10 קבלו הסבר אמיתי ורציני בעניין.
כאשר אי אפשר להרתיע את הנהגת החמאס מפגיעה באזרחים ישראלים, ושמבוצעת מבין האוכלוסייה האזרחית הפלסטינית הצפופה, אז כל שנותר לנו זה שלהרתיע את האוכלוסייה הפלסטינית כולה באמצעות פגיעה בהם. אין לנו כל ברירה כי זה אופן הלחימה שנכפה עלינו על ידי הפלסטינים שברצועת עזה.
82 תמים 20/08/2014 15:34 צהל דיווח על 970 מחבלים וודאיים, חמס מכפילים כל הרוג
אבוי לישראלי שמאמין לדיווחי האויב, הם מגזימים בכמות ההרוגים, וסופרים את כולם כאזרחים, קצין בכיר שמאמין שרק אזרחים נהרגו הוא כנראה חולה אלצהיימר.?
81 ראובן גרפיט 15/08/2014 07:48 עקרונית פז צודק אך מדובר במאבק לאומי מעל 100שנה (ל"ת)
80 קישקשטא 14/08/2014 22:01 אפילו הפלסטינים לא מאמינים בתעמולה הזו (ל"ת)
79 תומך הסטורי בעבודה 13/08/2014 21:22 למרות הזדהותי עם המרכז שמאל , אין טעם לזחול להתאבדות (ל"ת)
78 מח' נוירולוגית בבקשה 13/08/2014 15:56 פגיעה מוחית עקב צלילות עומק,אפי' עובדות הוא לא יודע
שבועיים הפצצות של מרגמות וטילים נמחקו לו מהדאטה בייס ....
77 מיכה 13/08/2014 14:55 מנהרות? הצחקת אותי
תקופה ארוכה התפוצצו אוטובוסים בת"א חיפה מתניה י"ם בקיצור בכל הארץ, אזרחים רבים שילמו בחייהם לצערי הרב, המנהרות המהוללות יכולות היו להביא לפיגוע רב נפגעים חו"ח שלא נדע, אבל המנהרות אינן קושי אסטרטגי כמו שהאוטובוסים המתפוצצים לא היו קושי אסטרטגי או איום על קיום המדינה, מגיע לתושבי הדרום שישמרו עליהם, כמו שמגיע לכל אזרח בכל מקום לא נעים לישון בלילה ולחלום שמחבל ניכנס לך הביתה- לא נעים לעלות לאוטובוס ולחשוב איפה כדי לשבת כדי להינצל או לחילופין אולי עדיף לההרג ולא להשאר נכה, מחשבות שסיפרה לי אשתי שנאלצה להשתמש בתחבורה הציבורית באותם ימים קשים. ולעניין "פתרון הסכסוך" , על מה אתה מציע לדון עם ארגון שהמילים "פתרון סופי" הן בעלות ההקשר הנאצי שלהן? . על מה אתה מציע לדבר עם אנשים שמערכת החינוך שלהם מסיתה כבר מגיל אפס להשמדת ישראל , אתה באמת חושב שאנחנו הפכנו אותם ל"מחבלים בפוטנציה"? יש לי חדשות בשבילך, הם היו כבר כאלה מגיל אפס.
76 לחמאס? אנשי השייטת? 13/08/2014 10:19 קשקשן מתוסכל. מי בחר בחמאס? תושבי רמת אביב? מי מתגייס
מקסימום שטויות במינימום זמן ומקום. כל ילד בעזה יאמר היום כי נמאס לו מהחמאס. כל תושב בעזה יאמר היום, את השפה הזו של ישראל אנחנו מבינים, הם גברים שהיכו בנו ולא כפי שחשבנו: לפלפים רכרוכיים.
75 משה 13/08/2014 08:59 בושה לשייטת שהזוי כזה שרת בה
עדיף שהיה ש.ג. עכשיו ברור למה להתישבות בישע היה אויב כל כך גדול. מי ממנה את הטיפשים האלה לראשי המנהל?
74 יוסי 13/08/2014 03:15 עוכר ישראל
בושה וחרפה אידיוט שלא מבין מה קורה בשטח ועוד תת אלוף בצהל,
73 הקרן החדשה לישראל 12/08/2014 15:37 בא קח צ'ק ואל תשכח להשמיץ את גבעתי. (ל"ת)
72 אנונימי 12/08/2014 14:59 טיפש. תקרא מה אמרת
הפכנו עשרות אלפי עזתים למחבלים בפוטנציה, צמאי נקם על אבדן קרוביהם החפים מפשע או על אובדן בתיהם ורכושם. הפעלת מנופי לחץ על אוכלוסיה מעולם לא יצרה את התוצאה המצופה...מדובר בשיטה לא מוסרית...אין ולא יכולה להיות הצדקה לפגיעה בהיקפים כאלה". ראה דוגמה. מה עשו בעלות הברית לגרמניה הנאצית. האים הם יצאו אחרי המלחמה יותר קיצוניים? האים לא הופעלו מנופי לחץ על האוכלוסייה הגרמנית? האים בעלות הברית פעלו במוסר גבוה כמו שאתה מייחל ? ותשאל את עצמך. טיפש. האים בדרכך " הנאורה" אביך ומשפחתך היית חייה היום? אידיוט.
71 אותנו? 12/08/2014 12:05 זה לא אותם חפים מפשע שבחרו בחמאס רק כדי להשמיד
הם לא מחבלים בפטונציה,הם מחבלים של ממש!יכלו לבחור בפתח המתון ,אשר היה משפר את מצבם הכלכלי,אבל רק שנאה בדמם ה פאשישטי של העזתים הללו!
70 gidi12 12/08/2014 11:05 עוזבים צבא והחמצן מהמוח גם עוזב. (ל"ת)
69 ירושלם 12/08/2014 11:02 צפת
אדון נכבד אתה מבין שאתה משקר את עצמך ומוכר את מולדתך איך אתה בכלל איש צבא לא מבינה! תתחיל לקלוט העם הפלסטיני כולו על רוצחיו לא רוצים אותנו פה רוצים לגרש אותנו מהארץ שלנו הם לא מעוניינים בתעשיה וכו' הם מעוניינים להרוג אותנו כמו המנהרות תכנון של שנים כך היוזמה להכניס עוד ועוד ערבים לארץ זה כדי להעיף אותנו
68 עינן 11/08/2014 22:37 אני מת על כל "הלשעבר" האלה
פתאום הופכים ליונים אחריי שבעטו אותם מהמערכת יאללה לכו חפשו אף אחד לא שאל אתכם
אבי 17/08/2014 07:53 אילן פז
הפכנו למדינה פשיסטית כל מי שחושב אחרת זוכה להתקפות חסרות מעצורים מאנשי הימין נראה לי כי הרבה מהמגיבים בקושי שירתו בצבא רק פתרון מדיני יביא קץ לשפיכות הדמים ראו מה קרה לאחר המלחמה נוספו 64 משפחות שכולות וזה הכי כואב אגב אני אפילו לא מכיר את אילן פז
67 התקלה!!! 11/08/2014 18:46 האיש הזה היה צריך להיות אסטרונאוט צה"ל תתקנו את (ל"ת)
66 זהירות! 11/08/2014 18:42 אוי ואבוי לנו האיש הזה יהפוך את לוחמנו לילדות בשדה הקרב (ל"ת)
65 הביקורתיות שלך!!! 11/08/2014 18:30 תתעסק במקצועיות של הלוחמים לא מעניין אותנו הציבור (ל"ת)
64 תודה 11/08/2014 18:24 תתעסק בלחימה ותשתוק תן לראש הממשלה לטפל בבעיות!!!!! (ל"ת)
דרום 12/08/2014 22:13 הבעיה שביבי לא עושה כלום. (ל"ת)
63 קיבלו,אהבל!! 11/08/2014 17:31 תא"ל,איך הגיע לזה? ליצור לו נכסים? מה הם עשו במליונים ש (ל"ת)
62 ג'ק 11/08/2014 15:06 את ההרתעה ישפטו עוד שנים
בכל זאת למה הכוחות המיוחדים לא חיסלו את מנהיגי החמאס במחפורות שלהם ?! איפה הראש היהודי ?
61 מנו 11/08/2014 14:44 שאלה קטנה מר פז... תמתין רגע לפני שאתה עונה
אני מבין שכמפקד סירת 13 אתה גר בבית קרקע ואני מאוד מקווה שהשכן שלך מימין שופך כל הזמן את הזבל שלך בגינה המטופחת שלך שעליה את עמל בסופי שבוע הריח והעכברים כבר עלו על העצבים והעיריה והמשטרה לא עוזרת והתביעה בבית המשפט תדון רק בעוד שנתיים שלוש.. לטעמך צריך לפתוח את השער ולהזמין את השכן שישפוך את הזבל גם בחזית מול הדלת כניסה... תחשוב על זה קצת יותר מדובר כאן באירגון טרור שנהנה מתמיכת האוכלוסיה שלא תבין אחרת הם שונאים אותנו וימשיכו לשנוא אותנו יותר ככול שהחינוך והתקשורת תפמפם להם לראש לשנוא אותנו.. הם קוראיםפ לנו קופים בני קופים השטן הקטן, וקקורבנות השוואה הם במיוחד נהנים לקרא לנו היטלר או נאצים.. זה הא ו כ ל ו סיה שאיתה אתה מתמודד. השנאה שלהם כבר בעצמות וכמה שתיתן לההם אוכל תרופות ומזון כמו העקרב או הנחש הם תמיד יעקצו אותך.. כי זה האופי שלהם.. צריך להבין שאנחנו במזרח התיכון ולא בדנמרק. רק תביט מסביב מה קורה ותבין את המציאות .. או שתעזוב לאירפה שם ממש יקבלו אותך בידים פתוחות..
60 פנסיה צבאית + משכורת 11/08/2014 12:02 אילן פז מתפרנס יפה מכסף מגופים אנטי ציוניים (ל"ת)
59 ישראלי 11/08/2014 11:00 מדוע יוצאי שב"כ יוצאים הזויים?
יכול להיות שנדרש חילופי אנשי שב"כ בתדירות גבוה יותר. רובם חושבים לכפר על הענויים המוצדקים שהעבירו את מהמחבלים בעזרת פתרונות הזויים.
58 מאור 11/08/2014 09:18 מולד - המרכז לחיסול ישראל
מה הפלא שהוא מייצג את מכון מולד, גוף הממומן ע"י הקרן החדשה לישראל וקרן פורד-ישראל, שני גופים אנטישמיים עוכרי ישראל.
57 המומחה 11/08/2014 01:47 לא ידעתי שעיוור יכול יכול להגיע לדרגה זו.
מי שיקבע מה יהיה בעזה זה המנהיגים שמנהלים את עזה. ישראל מושיטה יד לשלום ובתמורה מקבלת מלחמה. אין ישראלי אחד שלא רוצה שלום. על החינוך שמקבלים בעזה התרענו מגדלים שם דור עם שנאה לעם ישראל. והמלחמה היא לא על טריטוריה אלא על דת
56 דן 11/08/2014 01:46 באמת? אנחנו הפכנו את העזתים לרוצחים?
ואני ל ידעתי! ומי הפך את העיראקים לרוצחים? ואת הסורים? ואת הלבים? גם ישראל? מי נתן רובה לטיפש הזה?
55 הבן אדם דפוק 10/08/2014 23:51 14 שנה יורים טילים וחופרים מנהרות
ואחרי הכול אתה אומר שזה לא מוצדק, אין הוכחות. מסכן הצבא שבו פיקדת. בגלל טיפשים כמוך אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. נמאס ממכם שמאלנים הזויים ודוחים.
54 לאה 10/08/2014 23:35 תגובה לכתבה
ממש בושה וחרפה למדינת ישראל שאחרי כל השנים שאובחנו מנסים בכל הזדמנות להרוג בנו קם אדון פז וכותב דברים בלי קשר למציאות או שאתה מחפש תשומי או שפשוט אתה רוצה להיות בכותרות על חשבון עם ישראל הגיע הזמן שתתעשת אדם בדרגה כמו שלל צריך רגע חושבים לפני שכותבים בכתבה שלך אתה גורם נזק בלתי הפיך למדינת ישראל ממש בושה וחרפה
53 הרוב השפוי 10/08/2014 22:20 סוף סוף צדיק בסדום!
כל מילה בסלע! יש לנו בעיה עם עם של דפ"רים ובראשם בנט, דנון ורגב האינדיאנים. יש לך פתרון לזה גם?
צדיק? אולי 10/08/2014 23:52 אבל דפוק על כל הראש.למה הוא היה מחכה שידרסו אותנו... (ל"ת)
52 א 10/08/2014 21:19 איפה האחדות והתמיכה במנהיגים-תתבייש לך ! (ל"ת)
51 רן 10/08/2014 18:17 תגובה שלישית שלי - שתיים צונזרו משום מה
מרכז מולד שבו חבר אילן פז ממומן על ידי הקרן החדשה לישראל. ארגון אנטי-יהודי אנטי דתי ואנטי ישראלי שמטרתו להחדיר ערכים אוניברסליים שבתאיים בתוך מדינת ישראל. אילן פז עשית ברית עם שונאי ישראל. זה לא מאוחר עוד להתעורר.
50 רן, עמק יזרעאל 10/08/2014 18:07 אילן פז היקר דעותיך אינן רלבנטיות
ולמרות שהיית סגן מפקד השייטת זה רק מוכיח שגם אנשים לא מפותחים במיוחד מבחינה שכלית יכולים לתפוס עמדות מפתח בתוך ארגוני הביטחון השונים. בקיצור אתה לא יותר חכם מהחייל הכי פשוט בצה"ל, אז תוריד את האף למטה ותן למי שיש שכל וביצים להילחם. אתה פשוט בושה לשייטת. מבזה את שם היחידה המהוללת. אתה וחברך ההזוי עמי איילון.
49 אבי 10/08/2014 18:03 קישקוש
או שמספרים לנו מעשיות שהילדים הפלסטינאים שטופי מוח באופן חמור ומהווים שעון מתקתק מגיל 4 פחות או יותר. או שאיש השייטת מגלה לנו שהיה גן עדן בעזה ואנחנו חירבנו אותו.
48 אבישלום 10/08/2014 15:15 הוא ידוע כאיש שמאל קיצוני
שבמהלך תפקידו שראש המנהל מירר את חיי המתיישבים ככל יכולתו. מכון מולד ידוע אף הוא בהיותו בקצה השמאלי של המפה, מתגרד בקיר אי הלגטימיות. היה הוגן להוסיף את זה ולכתוב, "איש שמאל קיצוני שהיה גם סגן מפקד השייטת טוען..."
אוגוסטוס 11/08/2014 20:34 הוא "ידוע" כאיש שמאל קיצוני?
ידוע למי? שנינו יודעים שאתה אף פעם לא שמעת עליו לפני הכתבה, אז תפסיק לזיין את המוח.
מלמל 14/08/2014 20:46 כמה שנאה היתה לו בזמן שהיה ראש המנהל למתנחלים וכמה
התעלמות מהבניה הלא חוקית של הערבים כדי לא להרגיז אותם. חנופה לערבים היא פרשנות ישראלית ותו לא. כוח הוא דבר שמרתיע אותם. זה עובדה היסטורית ועיין סיסי במצרים. אנשים אלו כמו פז לא מבינים איפה הם חיים
47 אחד העם 10/08/2014 14:50 אין הוא הגיע לתפקיד סגן מפקד השייטת?
מי האדיוט שקידם אותו?
מנו 11/08/2014 14:46 פרוטקציה (ל"ת)
איך???פשוט 10/08/2014 23:55 חמור נושא משא כבד על גבו. (ל"ת)
דיגמי 10/08/2014 19:58 שוחה טוב עם 10 ק"ג על הגב
מה צריך יותר
46 רבקה 10/08/2014 14:14 חשיבה אסונית למדינה
קשה להאמין איזה סוג אנשים מאיישים תפקידים מרכזיים. לא פלא שהוא היה רק סגן. לי יש דמעות ודאגה רק לאזרחים היהודים שלנו.
45 בולשיט 10/08/2014 14:01 מחבלים בדם ומילדה
אני דווקא חושב שהם לומדים להיות שהידים מגיל קטן עוד בבית ספר זה מה שהממשל המקומי( חמאס) מלמד אותם וזה מה שמנחילים להם הוריהם
44 הסל 10/08/2014 13:12 עוד לא החלטת מה אתה רוצה
היציאה למלחמה לא היתה מוצדקת אולם טוב שיצאנו למלחמה כי כך התוודענו למנהרות... תחליט!
43 ציון 10/08/2014 11:46 כשסדם חוסין הפציץ בסקדים אמרו לו יש ערבים בישראל הם יפג
יפגעו מההפצצות שלנו בישראל הוא השיב להם מה חשבתם שאני הולך לברור עדשים זאת מילחמה
42 עו"ד בישראל 10/08/2014 11:26 אמור לי היכן אתה מפרסם ואומר לך מי אתה - בוגד !!
זה שהיית מפקד דמיקולו בצבא של קצינים שמפחדים להלחם זה לא נותן לך קרדיט להוציא דיבת צה"ל וישראל רעה. ודאי וודאיש לא בימי קרב. מה שניתן להבין הוא שאתה רפוס ומאוס... עם מפקדים כמוך לא ננצח וברור שטוב שאתה רק כותב - רוחני שכמותך. וכמה טוב שבשטח יש חיילים הרבה יותר מתאימים...
עוד עו"ד 10/08/2014 14:08 וואו, אתה עו"ד? בחייאת?
ועוד עו"ד בישראל!!! אני המום.
41 מש 10/08/2014 10:55 פז שמאלני מטומטםם (ל"ת)
40 ציון 10/08/2014 10:45 החמס סרטן לישראל ולחלק מהעזתים ודבריך סרטן לישראל ולחמס
זאת עזרה לתעמולה שלהם כואב לי שמדינת ישראל ממנת לך פנסיה תקציבית במקום שתעזור להסברה של ישראל בתמורה לפנסיה הנדיבה שכל אזרחי המדינה ממנים לך בושה וחרפה שיהודי וקצין לשעבר מוציא מפיו דברים כאלה
39 אנונימי 10/08/2014 10:41 תיקון
ג'ואן ריברס מכה שנית: "המתים בעזה,והטוקבקסטים הם בעלי IQ נמוך"
38 איש אחד 10/08/2014 10:34 ומה הם היו קודם ?
הדפנסיביות היא הסתרת נקיפות מצפון ?
37 עדי 10/08/2014 10:33 בקורות יש למכביר,אבל פתרון אפקטיבי יש לך
מי שחושב שהוא חכם וכולם טיפשים,שיציג עצמו לבחירה לכנסת
36 מחצית הרוגים מחבלים! 10/08/2014 10:32 צהל הצבא הכי מוסרי בעולם
בושה שאחד כמוך בשייטת
35 לא ייאמן 10/08/2014 10:31 איזה חסר אחריות אתה
תבדוק את הנתונים ותראה שרוב ההרוגים הם מחבלים לא ייאמן שאתה היית סגן מפקד שייטת ומאמין לשטויות שהחמאס מפרסם...
לא מתערב 10/08/2014 12:20 ואתה בדקת את הנתונים?
אז איך זה שכל אמצעי העיתונות בארץ ובעולם לא מסכימים איתך?
ה bbc בדק את גילאי ה 11/08/2014 06:28 ההרוגים
הרוב צעירים בין 20 ל 35 .גברים .בגיל של לוחמי חמס.
פליקס חלפון 10/08/2014 22:40 הפסקת לקרוא את האמצעים הזרים
לפני ארבעה ימים. כי מאז שהם יצאו הבלוף נחשף. הסגן בשא"A VZV VUT TSO S,H AXUDS KAKUO UVXSR NSHBH CTNUBV AKNV NCKH KVCHI AVMS VABH N,HHJX TKHU FTK THSHUY/ NH CFKK RUMV AKUO TH,BU UCACHK NV VO MRHFHO T, ZV
34 ריאליסט 10/08/2014 10:27 הגיוני אבל הממשלה ימנית קיצונית ולכן נמשיך לסבול. (ל"ת)
33 משה ג. 10/08/2014 10:22 כל עזתי היה גם קודם מועמד למחבל, אתה לא חכם
מי שאין לו מה לאכול ואין לו פרנסה הוא מחבל בפוטנציה. אם יתחילו לשקם הרצועה במקום לקנות נשק מספר המחבלים יקטן.
שמואל 10/08/2014 17:16 אתה רציני, השקיעו את כל הכסף בתוקפנות
אם אנסה לרגע להיכנס לנעלי העזתי הממוצע, הייתי משקיע את הכסף בפיתוח, ביצירת מקומות עבודה, מפרסם שאין לי כוונה בשימוש בנשק ופגיעה במדינת ישראל ואז מבקש מישראל או מהאו"ם בקשה לפתיחת גבולות., במקרה כזה ישראל לא הייתה יכולה לסרב.
32 ישראל 10/08/2014 10:16 עו"ד טליה ששון עמיתה בכירה
זה אומר הכל על הארגון הזה..
31 אין חמאס אין בעיות 10/08/2014 10:12 כותב המאמר גר בעוטף עזה ? לא, אז שישתוק ! (ל"ת)
אוגוסטוס 11/08/2014 20:37 בקיבוצים של עוטף עזה
יש רוב לבוחרי מרצ. קיבוצניקים תמיד היו שמאלנים, והם נשארים שמאלנים גם כשיורים עליהם.
אחד 11/08/2014 16:01 אז מה מאמי ?
רק לתושבי עוטף עזה מותר להתבטא בימים אלה ? (שנפטר את ביבי,בנט וליברמן כי הם לא גרים בעוטף עזה?) טפשוני.
30 hAKY1 10/08/2014 10:04 ואם נחלק סוכריות מה נקבל? (ל"ת)
29 גידי 10/08/2014 09:54 בשייטת לא רואים את כל התמונה רק פעולות קומנדו גיבוריות
הפלסטינים חטפו 3 ילדים אנחנו ניסינו מצוא את החוטפים ,על הדרך נעצרו אנשי חמאס החמאס לא אהב זאת והתחיל לירות .אז מי התחיל.? שלא לדבר על המנהרות ש"במקרה" נחשפו אז איזה מין איש צבא זה אילן פז .
28 חסר אחריות!!! 10/08/2014 09:49 עוד אחד שמדבר בססמאות.. חרטטן מצפון ת"א? או איפה בדיוק?
אילן פז, ואתה במילים האלה שלך מוסיף עוד כמה אלפים בעולם שיצאו נגד ישראל, גיבור גדול, מה אתה חושב שצריך לעשות מה? לעבור מבית לבית ולבקש בנימוס שיראו לך איפה יש מנהרה ,אמל"ח ומחבלים? זהו סיימת לקבל כסף מצה"ל אז אתה יוצא נגדו? עדיף לשמור על שקט כשאין דברים חכמים להגיד!!!
27 לוחם 10/08/2014 09:46 בתור מפקד שמור את הדעות שלך לעצמך תתביישששש (ל"ת)
26 שלמה 10/08/2014 09:43 צודק. כל הכבוד על האומץ לומר את האמת לעם שאינו מעוניין
יש פה פתרון אחד לכל בעיה - להיכנס בהם. לא אכפ לאף אחד משום דבר אחר.
25 gg-התחשיב הכלכלי 10/08/2014 09:34 רק לא הבנתי איך הקמת נמל תמנע הכנסל 200 אלף טילים כבדים
ישירות מהספק בלי מתווכים זה תואם בדיוק את התקציב שהיה להם ל 30000 טילים דלוחים עם עשרות מתווכים בדרך- מאז טרואמת לבנון מפקדי שייטת 13 לא ידועים כנרקומנים של שטויות
24 בא 10/08/2014 09:34 אם תהיה מדינה פלסטינית לא תהיה ישראל ,וזה לכול הדפרים
והשמאלנים ,אני מאוד מצטער .
23 אנונימי 10/08/2014 09:33 מי זה בכלל?
הייתי בחה"י ולא שמעתי את השם שלו ב-15 שנים האחרונות... מחר יראיינו את העוזר נהג של מב"ס הקריה שיגיד שאנחנו בסדר או לא.... יאללה, סתום!
22 ידוע כמרכז שמאלני 10/08/2014 09:31 מרכז להתחדשות הדמוקרטיה- מרכז שמאלני קיצוני במימון
הקרן החדשה לישראל- במימון אירופה הנאורה- (שאוהבת יהודים ומוכנה למות בשבילם) מה יהודים עושים בשביל הכסף...בושה!!!
21 וקס 10/08/2014 09:30 קראנו לך פיצי כי היית סמרטוט, אז והיום. (ל"ת)
20 יהושוע 10/08/2014 09:25 היית סמש״ט גרוע ולכן לא מונית למש״ט, כנס ותבין.
הייתי תחת פיקודך כסמש״ט (כשגלינקה או גנלט היה מש״ט, אני כבר לא זוכר) היית גרוע אז לא ברור, לא החלטי, לא חתרת למגע עם האויב והכנסת אותנו לקיפאון, גליקמן הגיע כמש״ט והוביל את השייטת לעידן טכנולוגי יותר, מבצעי יותר ונחוש (שלא לדבר על צוקרמן), כיום אתה מנסה ליצור כותרות ומשתמש בהיותך סמש״ט כדי לזכות לכותרות, זו לא דרכנו! תתאפס על עצמך, ״קח 7״ ותנסה להבין שאתה פוגע בנו (בשייטת ובחוסן הלאומי) אחרת תמצא את עצמך ״אצל עמי עם קיטבג״! שמור את הדעות שלך כרגע בצד (גם איילון לא מעז להתבטא בימים אלו, נשאר לו קצת כבוד, קצת). יש לך ילדה מקסימה באג״מ.
19 דני 10/08/2014 09:23 מפקד לשעבר
הם לא בפוטנציה! הם כבר מחבלים מגיל 0 זה מה שמחנכים אותם! אז תפסיק לזיין את השכל! בדיוק הפוך! אולי עכשיו הם יבינו שהטרור לא יסלק את היהודים מארצם!
18 ירון 10/08/2014 09:20 אין אמירה , אז היה מוצדק לפתוח במלחמה ? הקביעה
שיהיו כרגע עזתים שיתנהגו כלוחמי חמאס הינה פועל יוצא של כול מלחמה ועל אחת כמה וכמה של לוחמה בשטח בנוי , אולי לא היה נכון למנות אותך לתפקיד רם בצבא עם אתה לא מבין כלל בסיסי כמו זה
17 עמית 10/08/2014 09:19 סגן מפקד השייטת
שילך קבינימט המחבל התקשורתי הזה!! איך לעזאזל הצליח איש כזה פגום להגיע לדרגה כזאת גבוהה... מה לא היה שם איזה מישהו לשים לב שהוא ערבי בעצמו ?!
לוחם לשעבר 12/08/2014 14:11 עמית, מה עשית בצבא? ג'ובניק? התגייסת בכלל?
הרבה צעקנים בציבור משתמטים, מי שהיה במלחמה רוצה שלום.
אוגוסטוס 11/08/2014 20:38 איך אתה הגעת למצב שאתה מגיב באינטרנט?
מה? אף אחד באינטרנט לא שם לב שאתה אידיוט?
16 יז 10/08/2014 09:17 הקם להורגך השכם להורגו (ל"ת)
15 meiryacoby 10/08/2014 09:14 תלך לעזה ותביא שלום
כמו שעשו פושעי אוסלו
14 קובי 10/08/2014 09:09 בושה למשפחת חיל הים.
לפעמים עדיף לסתום את הפה מאשר לדבר שטויות בשביל פרסום או משהו. ביזפורטל לא צריך לתת לאנשים כאלו במה.
יהושוע 10/08/2014 09:26 הוא היה סמש״ט גרוע ולכן לא קיבל את המש״ט (גליקמן קיבל). (ל"ת)
13 זואי 10/08/2014 09:03 אתה בטוח שאתה ראוי לשייטת ?
איש יקר החמאס רוצה להרוג אותך ואת כל משפחתך , מה דעתך על כך ? אולי גם אחרי הידיעה הזאת אתה עדיין חושב שהכניסה לעזה לא ראויה ? הרי לא משנה מה נעשה הם לא יאהבו אותנו וכולם כולל ה"חפים מפשע" אומרים כלל עם ועדה שהם לא מכירים ולעולם לא יכירו במדינת היהודים ושאנחנו רק זמניים פה על אדמת "פלסטין" כדבריהם ... אז באיזה סרט אתה חי ?
אוגוסטוס 11/08/2014 20:40 אתה בטוח שאתה ראוי לחיבור אינטרנט? (ל"ת)
12 גררר 10/08/2014 08:59 עוד שמאלני............ (ל"ת)
11 מתן 10/08/2014 08:53 1800 בילתי מעורבים ?
אדוני המפקד כשאתה מותקף בביתך בקן של נמלים או ג'וקים ואתה מדביר אותו האם אתה שואל את עצמך איזה ג'וק או נמלה הם ידידותיים לסביבה או איזה מהם לא או שאתה מרסס הכל ? ותשתדל תשובה כנה - טוב ?
אנונימי 10/08/2014 13:09 לפחות המפקד יודע לכתוב עברית !!!!! (ל"ת)
10 ליצן 10/08/2014 08:45 החמס מיצר נכסים להשמדת ישראל - לא לרווחת העזתים (ל"ת)
9 י. 10/08/2014 08:45 מה אתה מציע כנגד מבקשי נפשנו בלי מרכאות
נא פרט את הצעתך ונראה אם חוכמה יש בה או אשליות.
8 seeker 10/08/2014 08:42 שיא תפארתה של פתולוגיית השמאל . (ל"ת)
7 MinFin 10/08/2014 08:31 התקווה
עם אנשים כמו אילן פז אפשר לומר עוד לא אבדה תקוותנו
6 משפחת שקדת 10/08/2014 08:29 תגובה לסגן מפקד שייטת
למה לא אמרת את זה קודם היינו מגייסים אותך למילואים לצוות החשיבה של צהל
5 הנהגה מטומטמת פחדנית 10/08/2014 08:13 לא יצרתית שרק יחושבת על הכסאות
חינוך על הפנים ביטחון פנים על הפנים רווחה אין בכלל מערכת בריאות להחליף למערכת חולות ביטחון חוצ גרוע -תשאלךו את עוטף עזה בקיצור כלום ושום דבר מה יש? כסף ומשכורות לשרים בושה וחרפה אין מנהיג בישראל עד שהעם לא יגיד את דברו לא יקרה פה כלום רק יותר גרוע
4 נמאס מה-"גאונים" 10/08/2014 08:01 עוד "גאון" שיודע הכל מהצד. למה לא תלך לפוליטיקה? (ל"ת)
א' 10/08/2014 09:27 גאונים בפוליטיקה ? בישראל? ראה את עשרת המובילים. (ל"ת)
3 mknafo 10/08/2014 07:53 עוד מחוסר עבודה שלא דאגו לו לאחר השיחרור. (ל"ת)
2 זוכר את אוסלו 10/08/2014 07:39 את המחבלים הבאנו מטוניס חשבנו שהם יאהבו אותנו. אם ניתן (ל"ת)
1 לא יאומן 10/08/2014 07:37 עוד אחד שרוצה לתת לערבים מתנות
לא נמאס לכם? אתם עושים את עצמכם תמימים? נתנו את דרום לבנון. נתנו את רצועת עזה. הבאנו אלפי מחבלים מתוניס לגדה המערבית. כמה מתנות עוד צריך לתת להם אם אחרי כל מתנה הם ממשיכים לשחוט אותנו?
ארגון של שמאל קיצוני 10/08/2014 09:33 לא להתרגש- מדובר במרכז שממומן ע"י הקרן החדשה לישראל...
שממומנת ע"י אירופה שלא אוהבת את בחירתו הדמוקרטית של העם בישראל
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש