22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה נפלה 4.2% >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה של 9% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

שימו לב - זו הסיבה לקפיצה כעת בטבע שנסחרת בניגוד למגמה

 |  38
מרכזת עניין
Share
מניית טבע סגרה בת"א בעלייה של 4% בזמן שהמעו"ף ירד 0.4% ובוול סטריט המדדים צבועים אדום. טבע חזרה לת"א עם פער ארביטראז' חיובי של 0.7% בלבד כאשר העליות כעת מיוחסות לדברים שנאמרו מצד מיילן בכנס של גולדמן זאקס.


טבע (-2.89%) טבע 6,080 -2.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,261 פתיחה:5,986 גבוה:6,140 נמוך:5,954 תמורה:107,280,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
מיילן (-2.04%) מיילן 11,060 -2.04% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מיילן בסיס:11,290 פתיחה:11,160 גבוה:11,220 נמוך:11,000 תמורה:21,781,725 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

מיילן היא אחת משתי החברות שנמצאות בשלב המתקדם ביותר לקראת השקת גירסה גנרית לקופקסון 40 מ"ג של טבע. בדו"חות האחרונים עדכנה מיילן כי היא צופה שבמהלך חודש יוני תתקבל ההחלטה מצד ה-FDA לגבי הגירסה הגנרית שלה לקופקסון 20 מ"ג ואמש בכנס של גולדמן זאקס עדכנה מיילן כי היא נתבקשה מצד ה-FDA למסור הבהרות נוספות (מינוריות לטענתה) בנוגע לגירסה הגנרית לקופקסון 20 מ"ג. בשוק כבר מתחילים להריח אפשרות של עיכוב של מיילן בקבלת האישור מה-FDA ונזכיר כי רק לאחר קבלת האישור לגירסת ה-20 מ"ג, יעלה הסיכוי לקבלת האישור לגירסת ה-40 מ"ג שהיא גירסת הקופקסון המשמעותית (כ-85% מהמטופלים).  נציין כי מניית מיילן שחזרה היום עם פער ארביטראז' חיובי של 0.25% יורדת כעת מעל 1%.מבחינת טבע זה סיפור דרמטי מאוד. אם ה-FDA ידחה את הגירסה של מיילן, הדבר עשוי לשחרר הרבה לחץ בקרב משקיעי טבע. נציין כי החברה שהיא המועמדת המובילה כעת להשיק גירסת גנרית לקופקסון 40 מ"ג היא מומנטה שכבר קיבלה אישור FDA לקופקסון 20 מ"ג וכעת ממתינה לאישור לגירסת ה-40 מ"ג. ועדיין, אם מומנטה תהיה היחידה שתשיק גירסה גנרית ל-40 מ"ג בתקופה הקרובה , הפגיעה תהיה פחות דרמטית. מתחילת החודש טבע מציגה התאוששות מסוימת וכבר טיפסה כמעט 10% בבורסה בת"א אחרי שצללה 52% תוך פחות משנה. בחודש פברואר כבר ראינו התאוששות דומה שהסתיימה עם מהלך נוסף של מפולת לשפל חדש. כעת מקווים המשקיעים במניית טבע שההתאוששות תימשך. מהבחינה הזו, הרבה מאוד תלוי בהתפתחויות בגיזרת הגנריקה לתרופת הקופקסון. ראו גרף מניית טבע ב-12 החודשים האחרונים.

בשיחה עם ביזפורטל אמר היום סטיבן טפר, אנליסט ב-IBI, כי "מבחינתי זו בשורה גדולה לטבע. אני הערכתי שהשקה של גנריקה לקופקסון 40 מ"ג אנחנו נראה רק ב-2018 וההתפתחות האחרונה בהחלט מחזקת את דעתי בעניין זה. באופן כללי אפשר לראות שב-FDA לא ממש מרגישים בנוח עם הגירסה של מיילן לקופקסון שכן זו לא הפעם הראשונה שהחברה נדרשה להעביר השלמת חומרים וזה בזמן שה-FDA כבר אישר מזמן את הגירסה של מומנטה לקופקסון בגירסת ה-20 מ"ג. כמובן שאם בסופו של דבר הגירסה של מיילן תיפסל, זה יהיה מאוד משמעותי עבור טבע - אבל נחכה ונראה".

למאמר של האנליסט יונתן קרייזמן על המצב בטבע - לחץ כאן

*מידע ראשוני בדבר ההתפתחות הגיע באמצעות 'הוט-סטוקס'

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-13 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
13 מניה לא צריכה סיבה 19/06/2017 01:17 בשביל לעלות (ל"ת)
12 מושקע בטבע 15/06/2017 23:54 קנו טבע לטווח ארוך ..... (ל"ת)
בעוד כמה שנים 19/06/2017 13:23 "אם רק היינו מקיעים בטבע"
המשפט הזה חוזר על עצמו כל שנה אז זאת הזדמנות שחובה לנצלה.טבע כבר לא תלויה בקופקסון ולא ניתן למתחר חברה בעלת עשרות מפעלים ועשרות אלפי עובדים עם שורת הכנסות שלא מפסיקה לגדול בחסר כל כך לא הגיוני.טבע ומיילן הן חברות המעוף היחידות שתמיד יהיו כאן ובמכפילים הקיימים בהן הן נסחרות אני אפילו לא עושה תיק מבוזר ואת כל השקלים משקיע בטבע ובדולרי אין כמו גוגל.
11 המתחזה 15/06/2017 20:48 איזה כיף לשחוט לכם את טבע כדי שהמעוף יירד (ל"ת)
10 טבע??? 15/06/2017 20:15 הולכת לטבוע
לא בכדי העליות בוולסטריט לא מחזיקות מעמד. המניה תחזור לרדת בקרוב לדעתי כמובן
טבע זאת אימפריה 19/06/2017 13:54 לפני אתה כותב שטויות רצוי
שתזכור שחצי מארון התרופות שלך קניתה מטבע ולצרך כאשר תזדקן אז כל הארון כמעט יהיה תוצרת טבע כי היא פונה לקהל המבוגר בעיקר ותוסיף את נושא תוכלת החיים.לי יש טבע והייתי מת שהיא תר בעוד 40 אחוז כי אז תוך 5 שנים הדיבינד יחזיר לי את כל ההשקעה.חברות כמו טבע רק גדלות ומתחזקות ואנו לא רחוקים מהיום שהסנטימנט כלפי הסקטור ישתנה בדיוק כפי שקרה לחברות הטבק שחטפו קנסות ופיליפ מוריס הענקית ירדה ל30 דולר והים היא על 120 דולר ומדווחת על 5 דולר רווח למניה.המסקה:כאשר מניה יורדת בגלל סנטימנט אז זה הזמן להשקיע בה .מי שהשקיע בפיליפ מוריס כאשר הסנטימנט היה שלילי כלפי הסקטור כבר עשה 400 אחוז וזה בדיוק מה שיקרה בעתיד עם טבע.
שלומי 15/06/2017 22:22 טבע
מה שנכון נכון
9 אנליסט 15/06/2017 17:47 מיילן בקרוב תשיק את הקופקסון הגנרי
טבע שוב תתרסק לא המלצה כמובן
גם לטבע יש השקות 19/06/2017 13:30 אפיפן גנרי בקרוב
כאשר טבע תקבל אישור להפיץ את התרופה הביולוגית החדשה נגד מגרנה זה אמור להשפיע באופן מאוד משמעותי על המניה מאחר וזה עוד קופקסון וזאת מבלי לדבר על התרופה למחת ההניגטון והמשכך כאבים שלא ניתן לעשות בו אביוז וכמעט שכחתי שעם עסקת אגלרן נוספה גם הקוצ'רטה (להפרעות קשב) שמייצרת מאות מליונים.שער יעד 110 דולר עד סוף 2019.
פנטיניניו 15/06/2017 20:08 חנליסט..חאנטריש..חפש מי שיינער אותך היטב... עוד אחד (ל"ת)
8 יגאל 15/06/2017 16:00 אם יש סיכוי לחברה
להתאושש בענק אז זאת חברת טבע, והיא תתאושש.
טבע זאת אימפריה 19/06/2017 13:55 מי שזה לא ברור לו
שיבחר מקצוע אחר ויגיד שלום למסחר בברוסה.
טבע 15/06/2017 17:09 סוס מת (ל"ת)
7 אנונימי 15/06/2017 15:47 זה לא קשור לקופקסון
בטבע יש צנרת תרופות עתידית והיא בדרך לקבל אישורים , תשמעו בקרוב , bizportal.כול הזמן נדבקים על הקופקסון , סתם כותרת .
6 טבע 15/06/2017 15:07 כבר ירדה בגלל הקופקסון וכל ידיעה בנושא שוב ירידות
מאותה סיבה. עדיין לא ברור מה עם החוב עקב קניה כושלת לא סתם ויגודמן התפטר. פתאם ידיעה סתמית מעלה את מניית הכשלון הלאומי של ישראל.
5 בדרך הטע 15/06/2017 15:02 כל הכבוד לביזפורטל - הראשון לדווח ולהסביר (ל"ת)
הצחקתני 15/06/2017 17:31 מה כל הכבוד ? ביזפורטל צריך לחרטט משהו ! לפי מצב רוח .. (ל"ת)
4 dw 15/06/2017 15:02 הלו הלו, מיילן הבטיחה למשקיעים קופקסון גנרי, ועכשיו
אז מה זה התירוצים עכשיו? הבטחתם? קיימו! איפה הקופקסון? על מה משלמים ל-התר ברש משכורת? טבע ומיילן אמורות לייצר 5$ למניה, כאשר אצל מיילן זה כולל הבטחה לקופקסון. אם אין קופקסון אז למה לשלם על מניית myl 40$ כאשר אפשר לקנות teva ב 30$ ? המשקיעים במיילן גם רוצים קופקסון 40 מ"ג, בלי התחכמויות. ומה התר עכשיו מספרת לנו? אההה, תראו, אכלו לי, שתו לי, הכלב אכל לי ת'מחברת? 40 מ"ג אני לא יכולה להביא לכם אז אולי בבקשה תסתפקו ב 20 מ"ג המצ'וקמק? (אבל על זה כבר יש גנריקה, אז ממילא לא מיילן לא תעשה בוכטות, הכסף מגיע מלהיות תרופה גנרית ראשונה, על זה מיילן בנו מדינה והפחידו את משקיעי טבע בשנה שעברה) משקיעי מיילן רוצים קבלות. לא תירוצים. הכביש אשם, הגשם אשם, הכלב אכל לי ת'מחברת. בלי קופקסון למה לשלם על myl מחיר גבוה ב 30% מ teva ? על מה התר מקבלת משכורת (שמנה)? משקיעי מיילן כבר עצבנים עליה עוד ממקודם.
כל מילה בסלע 16/07/2017 21:05 מכרתי את מיילן לטובת טבע
בדיוק מהסיבות שכתבתה ומפני שטבע מחלקת יותר מ4 אחוז דיבידנד בניגוד למיילן.
3 ב 15/06/2017 15:02 טבע כבר במירוץ מתקדם להחלפת הכנסות הקופקסון כך שאם הוא
עדין יהיה גורם משמעותי בהכנסות עקב עיכוב לגרסה גנרית אז הרי שמדובר בבונוס משמעותי עבור טבע. השוק מתמחר כרגע את טבע בלי הקופקסון בעוד שטבע במאמצים גדולים למציאת חלופות כך שלא בטוח שהדאגה מוצדקת ואם הקופקסון עדין חזק בסביבה אז הדאגה רחוקה מלהיות מוצדקת והתמחור הנוכחי רחוק מראוי עבור החברה לדעתי.
למה לעזור למשקיעים 19/06/2017 13:33 תן להם לפחד ולמכור כי אחרת אתה
לא תרוויח.בשוק ההון תמיד מישהו מרוויח/מפסיד על חשבון האחר אז למה אתה מחלק עצות?
2 הצלף 15/06/2017 14:17 טבע עדיין החברה הטובה ביותר בשוק
זה בעב ענעין של זמן עד שהגופים עצחילו שוב לקנותאחרי מפולת חא נמש מובנת
מה אתה רוצה בעצם? 15/06/2017 14:51 נכון. חברה הכי טובה שיורדת הכי הרבה נראה לך?
אתה קובע שהיא הכי טובה. ואני אומר לך שהיא בין הגרועות ו7עוד נראה אותה בשליש מחיר מהיום..לא מהשיא.
פריגו ירדה הכי הרבה 16/07/2017 21:18 אז למה אתה משקר?
בוא נראה כמה אומץ יש לך ותקנה פוטים......
תרשה לי לזלזל בך 16/07/2017 21:08 צריך לדעת מתי להיכנס לטבע
אני מתחילת השנה הרווחתי יותר מ150 אחוז על טבע כי היא נהדרת למסחר יומי.
dw 15/06/2017 15:17 כל סקטור הגנריקה חטף
teva ו myl מבטיחות לך 5$ למניה, כשאצל myl זה כולל קופקסון. teva נסחרת ב 30$. myl נסחרת ב 40$ (עכשיו טיפה פחות). רגע. מה? אין קופקסון? אבל הבטחתם יונה, אופס, קופקסון, למשקיעים? איפה היונה? על מה משלמים 40$ למניה של מיילן? על מה משלמים להתר משכורת?
1 אסף 15/06/2017 13:25 שטויות מריצים אותה כדי להעלות את המעוף או לעצור אותו (ל"ת)
אנליסט 15/06/2017 16:13 אי אפשר להריץ מניה דואלית הנסחרת גם בניו-יורק (ל"ת)
סאלים אלקרנע 15/06/2017 14:38 אתה באמת חושב כך ?.. אתה פשוט טיפש...! אל תגלה לאף אחד (ל"ת)
אנונימי 15/06/2017 13:48 אתה סתם קשקשן
הקופקסון כבר לא רלוונטי , טבע כבר מתומחרת, יש לה בצנרת עוד 1000 תרופות חדשות , סתם מקשקש .מריצים תפסיק להמר ולך לגמילה .קונה טבע כול הזמן בשערים אלו זו מציאה .
לזקנצ'יק החביב 15/06/2017 14:54 אתה מטיף לה כבר שנים. טבע היום זאת טבע אחרת מהזמן
של הורביץ. היא היום פגר.
תרשה לי לזלזל בך 16/07/2017 21:10 אז גם מיילן היא פגר?
כל חברות התרופות שלנו ירדו ב40 אחוז.
למה לעזור למשקיעים 19/06/2017 13:35 החברה גמורה
תמכרו מהר כי מחר יתכן שלא נזדקק יותר לתרופות לעולם:)
אנונימי 15/06/2017 15:41 הודעה לשורטיסיטים
לכול השורטיסים והספוקלנטים שמגיבים כאן , הרסתם את הבורסה , מה אתם כל כך שליליים על טבע , ומה אתם מטיפים כול הזמן , סתם חבורה של מהמרים , טבע זו חברה מצויינת שעברה משבר , זה הזמן לקנות , כי היא יוצאת מהמשבר , למי שזה מפריע או כואב שייקח אקמול , תפרגנו קצת , לא יזיק לכם .אני כול הזמן קונה בשערים האלו .
אני מפרגן 16/07/2017 21:15 וזאת הזדמנות קניה מאוד נדירה
אני רוצה להוסיף שכל הסקטור עבר משבר וטבע נפלה יחד עם הסקטור שלה ולא בגלל שהדוחות שלה גרועים.זאת המניה הכי מבטיחה לחיסכון פנסיוני.אני מציע לכולם להשקיע בטבע דרך תעודת הסל שבה היא נכללת.
5 אחוז דיבידנד כפול 19/06/2017 13:43 20 שנים והמניה שלי (ל"ת)
למה לעזור למשקיעים 19/06/2017 13:41 לא ניתן לדעת מה יוליד יום
אולי גוגל מצאה כדור ובזכותו לא נזדקק כלל יותר לתרופות ???שנת 2020:"אם רק היו לנו מניות בטבע".משפט שחוזר על עצמו כל שנה.עוד מעט הבנקים יכנסו לקשיים ובקשו הלוואה מטבע.לא ניתן לחסל את התעשיה הכי מבטיחה בעולם אבל כן אפשר לחסל את המניה שלה.
dw 15/06/2017 15:20 בתור פגר היא מגלה סימני חיים לא רעים :-)
בחודשים האחרונים טבע הביאה לך תרופה אינובטיבית חדשה להנטינגטון + תרופה אינובטיבית חדשה למיגרנה + תרופה גנרית לאיידס + תרופה גנרית לכולסטרול. בתור פגר הייתי אומר שהפגר הזה יודע לפזז לא רע :-) מיילן מאידך הבטיחה לך קופקסון. איפה הקופקסון? ואני רוצה 40 מ"ג, לא ישראבלוף של 20. הבטחתם 40? קיימו! אחרת על מה משלמים להתר משכורת?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש