פריון מכה את התחזיות - ההכנסות צמחו ב-27% ל-83 מיליון דולר
חברת פתרונות השיווק הדיגיטליים הדואלית פריון נטוורק -2.26% (סימול: PERI) דיווחה על הכנסות של 83.4 מיליון דולר ברבעון השלישי ועל רווח מתואם של 21 סנט למניה. צפי האנליסטים היה להכנסות של 79.2 מיליון דולר. ברמה שנתית, צפויה פריון לסיים את 2020 עם הכנסות של 290-300 מיליון דולר (צפי האנליסטים היה ל-292 מיליון דולר) ו-EBITDA מתואם של 25-27 מיליון דולר.
הכנסותיה של פריון ברבעון השלישי גדלו ב-27% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-83.4 מיליון דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להכנסות של 79.2 מיליון דולר. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מזינוק של 76% בהכנסות פעילות הפרסום, הודות לרכישות ContentIQ ב-14 בינואר ו-PubOcean ב-22 ביולי השנה. ההכנסות מפעילויות החיפוש גדלו ב-3% כתוצאה מגידול במספר החיפושים הממומנים.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-19% ל-5.9 מיליון דולר או 21 סנט למניה, לעומת כ-5 מיליון דולר או 18 סנט למניה ברבעון המקביל.
הרווח הנקי GAAP הסתכם ב-8 סנט למניה, לעומת כ-11 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד ולעומת צפי האנליסטים לרווח GAAP של 7 סנט.
ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי גדל ב-15% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-8.7 מיליון דולר, כ-10% מההכנסות.
תמצית תוצאות כספיות
מקור: פריון נטוורק
מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: ""פריון מתמודדת בהצלחה עם השלכות המגיפה הודות לאסטרטגיית גיוון המוצרים שיישמנו בשוק הפרסום הדיגיטלי טרם המגיפה. ביצועינו השתפרו גם הודות ליישום התוכנית להפחתת הוצאות, שסייעה לשמור על הרווחיות לצד השקעה בחיזוק הטכנולוגיה שלנו. עם ההתאוששות בשוק הפרסום הדיגיטלי, מאמצינו ממצבים את פריון למחצית שנייה חזקה מהצפוי עם פוטנציאל צמיחה משמעותי בשנים הבאות.
"ככל שהרבעון התקדם, גדלו תקציבי הפרסום ובמיוחד בפלח הטלוויזיות החכמות – המהוות ערוץ משלים למפרסמים המעוניינים להנגיש את המסר השיווקי לקהל המטרה בכל המדיות האפשריות. שילובן של ContentIQ ו-PubOcean בפעילותה הכוללת של פריון הושלם. כעת, מספקת הטכנולוגיה הייחודית שלנו למשווקים ולמנהלי קמפיינים את היכולת 'ללכוד ולשכנע'. אנו מאפשרים להם להגיע לקהלי יעד ממוקדים ולהשיג לקוחות חדשים באמצעות אתרי תוכן מותאמים העונים על הצרכים השיווקיים. פתרונות אלה מתורגמים לצמיחה בהכנסות וברווחיות של פריון".
- פריון: ההכנסות עלו 8%, עוברת להפסד בשורה התחתונה
- פריון עוקפת את תחזית הרווח למניה וההכנסות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"השיפור ברווחיות צפוי להימשך"
גרסטל הוסיף: "בנוסף לצמיחה המואצת בהכנסות, הצלחנו לשפר משמעותית את הרווחיות ותזרים המזומנים ברבעון השלישי. שיפור זה צפוי להימשך. מוקדם יותר החודש העלנו את התחזית למחצית השנייה של 2020 להכנסות של 164-174 מיליון דולר, ול-EBITDA מתואם של 16-18 מיליון דולר. אסטרטגיית גיוון המוצרים והמודל הפיננסי מספקים לנו צמיחה ארוכת טווח והחזר אטרקטיבי על ההשקעה לבעלי המניות".
שיחת ועידה
- 1.אייל 28/10/2020 18:47הגב לתגובה זוכנראה יש עוד הנפקת מניות על הפרק ........(?) מדהים עד כמה המניה עומדת במקום

מור גמל ופנסיה: צמיחה בהכנסות אבל הרווח כמעט לא עלה
למרות עלייה של כ-22% בהכנסות ברבעון השלישי, הרווח הנקי של מור גמל ופנסיה עלה בכ-4% בלבד; ההוצאות הכוללות קפצו ב-23%, בין היתר בשל גידול בעמלות סוכנים, עלייה בהוצאות שכר והוצאה מבוססת מניות של כ-6.3 מיליון שקל, מה ששחק כמעט את כל הגידול בשורה העליונה
מור גמל ופנסיה מור גמל פנסיה -1.25% פרסמה את דוחות הרבעון השלישי לשנת 2025 המצביעים על המשך צמיחה בהכנסות, אך השורה התחתונה נותרה כמעט ללא שינוי.
הכנסות החברה, בניהולו של אלדד צינמן, מנכ"ל מור גמל ופנסיה, עמדו ברבעון השלישי של 2025 עמדו על כ-171.2 מיליון שקל, עליה של כ-22% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה בהכנסות מקורה בעלייה בהיקף הנכסים המנוהלים, לאור פעילותה של חטיבת הלקוחות וערוצי הפצה שמנוהלת על ידי אורי קיסוס, משנה בכיר למנכ"ל מור השקעות, אשר מאפשרת לכלל חברות הקבוצה ליהנות מסינרגיה בפעילותן.
נכון ל-13 בנובמבר 2025 היקף הנכסים המנוהלים על ידי מור גמל ופנסיה עמד על כ-117 מיליארד שקל, צמיחה של כ-34% מתחילת שנת 2025. מתוך סך היקף הנכסים, כ-15.5 מיליארד שקל מנוהלים בקרנות הפנסיה שהחלו את פעילותן בחודש מאי 2022. החברה עדכנה בדוחות כי פעילות הפנסיה צפויה להגיע לאיזון במהלך שנת 2027.
עם זאת, ההוצאות עלו משמעותית. עמלות הוצאות שיווק ורכישה עלו לכ-64.5 מיליון שקל לעומת 66.5 מיליון שקל, והוצאות הנהלה וכלליות עלו לכ-52.8 מיליון שקל לעומת 45.9 מיליון שקל אשתקד. העלייה נובעת בין היתר מהוצאות גבוהות לעמלות סוכנים, גידול בהוצאות שכר והוצאה גדולה מבוססת מניות בגובה של כ-6.3 מיליון שקל. כולל הוצאות מימון (שרשמו ירידה קלה לעומת הרבעון המקביל), סך ההוצאות עמד על 141.2 מיליון שקל לעומת 114.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה, עלייה של 23% ששחקה את מרבית הגידול בהכנסות.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2025 עמד על 18.9 מיליון שקל, צמיחה של כ-4% בלבד ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-18 מיליון שקל, אשר מצטרפים ל-39 מיליון שקל שחולקו השנה.
נתונים נוספים
מעבר לעלייה בהכנסות, הדוח של מור גמל ופנסיה מציג תמונה חיובית של המשך התרחבות בקצב מהיר: מספר העמיתים הכולל חצה את רף המיליון והגיע ליותר מ-1.01 מיליון חשבונות, גידול חד של כמעט 180 אלף עמיתים בתוך שנה. הצמיחה הזו נובעת מהרחבת הפעילות בכל הערוצים, ומורגשת היטב גם בהיקף הנכסים, שעמד בסוף הרבעון על כ-112.9 מיליארד שקלים, ובתאריך העדכני אף טיפס ל-117 מיליארד. מדובר בזינוק של כ-34% מתחילת השנה, שהגיע משילוב של צבירות נטו גבוהות ותשואות חיוביות בשוק.

מור גמל ופנסיה: צמיחה בהכנסות אבל הרווח כמעט לא עלה
למרות עלייה של כ-22% בהכנסות ברבעון השלישי, הרווח הנקי של מור גמל ופנסיה עלה בכ-4% בלבד; ההוצאות הכוללות קפצו ב-23%, בין היתר בשל גידול בעמלות סוכנים, עלייה בהוצאות שכר והוצאה מבוססת מניות של כ-6.3 מיליון שקל, מה ששחק כמעט את כל הגידול בשורה העליונה
מור גמל ופנסיה מור גמל פנסיה -1.25% פרסמה את דוחות הרבעון השלישי לשנת 2025 המצביעים על המשך צמיחה בהכנסות, אך השורה התחתונה נותרה כמעט ללא שינוי.
הכנסות החברה, בניהולו של אלדד צינמן, מנכ"ל מור גמל ופנסיה, עמדו ברבעון השלישי של 2025 עמדו על כ-171.2 מיליון שקל, עליה של כ-22% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה בהכנסות מקורה בעלייה בהיקף הנכסים המנוהלים, לאור פעילותה של חטיבת הלקוחות וערוצי הפצה שמנוהלת על ידי אורי קיסוס, משנה בכיר למנכ"ל מור השקעות, אשר מאפשרת לכלל חברות הקבוצה ליהנות מסינרגיה בפעילותן.
נכון ל-13 בנובמבר 2025 היקף הנכסים המנוהלים על ידי מור גמל ופנסיה עמד על כ-117 מיליארד שקל, צמיחה של כ-34% מתחילת שנת 2025. מתוך סך היקף הנכסים, כ-15.5 מיליארד שקל מנוהלים בקרנות הפנסיה שהחלו את פעילותן בחודש מאי 2022. החברה עדכנה בדוחות כי פעילות הפנסיה צפויה להגיע לאיזון במהלך שנת 2027.
עם זאת, ההוצאות עלו משמעותית. עמלות הוצאות שיווק ורכישה עלו לכ-64.5 מיליון שקל לעומת 66.5 מיליון שקל, והוצאות הנהלה וכלליות עלו לכ-52.8 מיליון שקל לעומת 45.9 מיליון שקל אשתקד. העלייה נובעת בין היתר מהוצאות גבוהות לעמלות סוכנים, גידול בהוצאות שכר והוצאה גדולה מבוססת מניות בגובה של כ-6.3 מיליון שקל. כולל הוצאות מימון (שרשמו ירידה קלה לעומת הרבעון המקביל), סך ההוצאות עמד על 141.2 מיליון שקל לעומת 114.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה, עלייה של 23% ששחקה את מרבית הגידול בהכנסות.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2025 עמד על 18.9 מיליון שקל, צמיחה של כ-4% בלבד ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-18 מיליון שקל, אשר מצטרפים ל-39 מיליון שקל שחולקו השנה.
נתונים נוספים
מעבר לעלייה בהכנסות, הדוח של מור גמל ופנסיה מציג תמונה חיובית של המשך התרחבות בקצב מהיר: מספר העמיתים הכולל חצה את רף המיליון והגיע ליותר מ-1.01 מיליון חשבונות, גידול חד של כמעט 180 אלף עמיתים בתוך שנה. הצמיחה הזו נובעת מהרחבת הפעילות בכל הערוצים, ומורגשת היטב גם בהיקף הנכסים, שעמד בסוף הרבעון על כ-112.9 מיליארד שקלים, ובתאריך העדכני אף טיפס ל-117 מיליארד. מדובר בזינוק של כ-34% מתחילת השנה, שהגיע משילוב של צבירות נטו גבוהות ותשואות חיוביות בשוק.
