פריון מכה את התחזיות - ההכנסות צמחו ב-27% ל-83 מיליון דולר
חברת פתרונות השיווק הדיגיטליים הדואלית פריון נטוורק -0.84% (סימול: PERI) דיווחה על הכנסות של 83.4 מיליון דולר ברבעון השלישי ועל רווח מתואם של 21 סנט למניה. צפי האנליסטים היה להכנסות של 79.2 מיליון דולר. ברמה שנתית, צפויה פריון לסיים את 2020 עם הכנסות של 290-300 מיליון דולר (צפי האנליסטים היה ל-292 מיליון דולר) ו-EBITDA מתואם של 25-27 מיליון דולר.
הכנסותיה של פריון ברבעון השלישי גדלו ב-27% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-83.4 מיליון דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להכנסות של 79.2 מיליון דולר. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מזינוק של 76% בהכנסות פעילות הפרסום, הודות לרכישות ContentIQ ב-14 בינואר ו-PubOcean ב-22 ביולי השנה. ההכנסות מפעילויות החיפוש גדלו ב-3% כתוצאה מגידול במספר החיפושים הממומנים.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-19% ל-5.9 מיליון דולר או 21 סנט למניה, לעומת כ-5 מיליון דולר או 18 סנט למניה ברבעון המקביל.
הרווח הנקי GAAP הסתכם ב-8 סנט למניה, לעומת כ-11 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד ולעומת צפי האנליסטים לרווח GAAP של 7 סנט.
ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי גדל ב-15% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-8.7 מיליון דולר, כ-10% מההכנסות.
תמצית תוצאות כספיות
מקור: פריון נטוורק
מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: ""פריון מתמודדת בהצלחה עם השלכות המגיפה הודות לאסטרטגיית גיוון המוצרים שיישמנו בשוק הפרסום הדיגיטלי טרם המגיפה. ביצועינו השתפרו גם הודות ליישום התוכנית להפחתת הוצאות, שסייעה לשמור על הרווחיות לצד השקעה בחיזוק הטכנולוגיה שלנו. עם ההתאוששות בשוק הפרסום הדיגיטלי, מאמצינו ממצבים את פריון למחצית שנייה חזקה מהצפוי עם פוטנציאל צמיחה משמעותי בשנים הבאות.
"ככל שהרבעון התקדם, גדלו תקציבי הפרסום ובמיוחד בפלח הטלוויזיות החכמות – המהוות ערוץ משלים למפרסמים המעוניינים להנגיש את המסר השיווקי לקהל המטרה בכל המדיות האפשריות. שילובן של ContentIQ ו-PubOcean בפעילותה הכוללת של פריון הושלם. כעת, מספקת הטכנולוגיה הייחודית שלנו למשווקים ולמנהלי קמפיינים את היכולת 'ללכוד ולשכנע'. אנו מאפשרים להם להגיע לקהלי יעד ממוקדים ולהשיג לקוחות חדשים באמצעות אתרי תוכן מותאמים העונים על הצרכים השיווקיים. פתרונות אלה מתורגמים לצמיחה בהכנסות וברווחיות של פריון".
- פריון: ההכנסות עלו 8%, עוברת להפסד בשורה התחתונה
- פריון עוקפת את תחזית הרווח למניה וההכנסות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"השיפור ברווחיות צפוי להימשך"
גרסטל הוסיף: "בנוסף לצמיחה המואצת בהכנסות, הצלחנו לשפר משמעותית את הרווחיות ותזרים המזומנים ברבעון השלישי. שיפור זה צפוי להימשך. מוקדם יותר החודש העלנו את התחזית למחצית השנייה של 2020 להכנסות של 164-174 מיליון דולר, ול-EBITDA מתואם של 16-18 מיליון דולר. אסטרטגיית גיוון המוצרים והמודל הפיננסי מספקים לנו צמיחה ארוכת טווח והחזר אטרקטיבי על ההשקעה לבעלי המניות".
שיחת ועידה
- 1.אייל 28/10/2020 18:47הגב לתגובה זוכנראה יש עוד הנפקת מניות על הפרק ........(?) מדהים עד כמה המניה עומדת במקום

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי: הכנסות מעל 2 מיליארד שקל, הרווח הנקי נשחק עקב גידור הדולר
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.

אלפרד אקירוב: "אני עובד מהבוקר עד הלילה. זו לא עבודה קשה, אני לא עובד בטוריה"
אקירב על ההשקעה בכלל, על עסקת מקס - "עסקת מקס היא עסקה מצוינת. בזמנו חשבתי אחרת", על אלרוב נדל"ן, על מלונאות ועל היתר השליטה בכלל - "מי שבעסקים לא מוותר"
שנתיים אחרי שהתנגד נמרצות לרכישת מקס על ידי כלל ביטוח, אלפרד אקירוב, המחזיק ב-14.34% ממניות כלל באמצעות חברת אלרוב נדל"ן שבשליטתו, מודה שזו הייתה עסקה מצוינת לכלל. זאת למרות שבזמנו יצא נגדה בכל הכוח וניהל מאבק מול המנכ"ל שהוביל את העסקה, יורם נווה. אקירוב אף איים לתבוע את הדירקטורים של כלל שתמכו בעסקה.
דוחות אלרוב נדל"ן שפורסמו השבוע הראו כי האחזקות בכלל וכן האחזקות בבנק לאומי (4.7%) הניבו לאלרוב רווח של 1.05 מיליארד שקל בתיק ניירות הערך שלה. החברה סיכמה את תשעת החודשים הראשונים של 2025 ברווח נקי של 925 מיליון שקל, פי 30.8 בהשוואה לרווח נקי של 30 מיליון שקל בינואר-ספטמבר 2024.
אפשר לומר שאתה מצטער שהתנגדת בזמנו לעסקת מקס?
"אין לי מה להצטער. נכון להיום, זו עסקה מצוינת. כל דבר בעיתו. אז חשבתי אחרת, היום אני חושב אחרת."
התייחסת לכך שכלל היא חברת הביטוח היחידה שיש לה חברת אשראי, מה שמעניק לה יתרון על פני האחרות.
- אלרוב מסכמת רבעון טוב, אבל עד כמה הוא בר־קיימא?
- אקירוב חושב שכלל מעניינת למרות שזינקה יותר מפי שניים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"אלא אם גם הן יקנו, אבל אין מה לקנות יותר כי הכול מכור. אני חושב שזו עסקה מצוינת ולכלל יש יתרון שיש לה חברת כרטיסי אשראי."
