דלתא השלימה את רכישת קבוצת Eminence תמורת 125 מיליון אירו

בחברה מעריכים כי הרכישה צפויה להגדיל בשנת 2019 את הרווח למניה בכ-0.45-0.40 דולר; המניה מזנקת כ-5.6%
 | 
דלתא תחתונים, צילום: Bizportal
חברת האפנה דלתא -1.07% דלתא 10,170 -1.07% דלתא בסיס:10,280 פתיחה:10,280 גבוה:10,380 נמוך:10,110 תמורה:1,304,032 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה הבוקר כי השלימה את רכישת קבוצת Eminence, הכוללת את המותגים הצרפתיים Eminence ו- ATHENA, את מותג ההלבשה האיטלקי Liabel וכן מספר חברות בת באירופה תמורת כ-125 מיליון אירו במזומן. בדלתא מעריכים כי הרכישה צפויה להגדיל בשנת 2019 את הרווח למניה בכ-0.45-0.40 דולר. מניית דלתא מזנקת כ-5.6%.
עיקר הפעילות של קבוצת Eminence - כ-97% מהמכירות בשנת 2017, הינה מכירה לרשתות קמעונאיות (Wholesale) והיתרה הינה באמצעות 10 חנויות מפעל שבבעלותה ו-31 חנויות המופעלות על ידי זכיינים ובאמצעות האינטרנט.

על פי הדיווח, כ-12% ממכירות קבוצת Eminence מיוצרות במפעלי החברה ברומניה ובצרפת והיתרה נרכשת מקבלני משנה.

מכירות קבוצת Eminence לשנים 2017 ו-2016 הסתכמו ב-99 ו-97.4 מיליון אירו, בהתאמה, ושיעור הרווחיות התפעולית בשנים אלו היה דו-ספרתי (אולם החברה לא מציינת את שיעור הרווחיות המדויק). כ-87% ממוצרי Eminence מיועדים לגברים, והיתרה לנשים (8% מהמכירות) ולילדים ולתינוקות (5%). מרבית המכירות הן בשוק הצרפתי (79%), והיתר במערב אירופה, בעיקר באיטליה (17%) ובבלגיה (3%).
בדלתא מעריכים כי הרכישה תגדיל את מכירות החברה בקטגוריית הלבשה תחתונה לגברים מ-24% ל-29%, כמו כן, המכירות באירופה צפויות לגדול מ-29% ל-34% מסך מכירות החברה.

החברה מציינת כי Eminence תחזק את דלתא גליל בהוספה של מותג פרימיום צרפתי, השני בגודלו בצרפת בשוק ההלבשה התחתונה לגברים. ATHENA תוסיף לדלתא מותג מודרני המזוהה עם עולמות הספורט והאתלטיקה ופונה למשפחות ב- Mass Market. המותג השלישי, Liabel, מותג איטלקי שנוסד ב- 1851, עם מורשת ומסורת ארוכים, כולל חולצות טריקו והלבשה תחתונה לכל המשפחה ובעל מודעות צרכנית גבוהה בשוק האיטלקי.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה