עדיקה מבקשת לגייס עד 75 מיליון שקל מהמשקיעים

לאחר ההנפקה תמכור החברה את אתרי האינטרנט לשיווק מוצרי גולף אשר בבעלותה תמורת 14 מיליון שקל ותמשיך לספק שירותי תפעול
|
(1)
Adika, צילום: גיא כושי ויריב פיין
חברת עדיקה פרסמה אמש (ג') תשקיף מעודכן לקראת ההנפקה אשר חושף את סכומי ההנפקה המתוכננת. בכוונת חברת האופנה המקוונת הנשלטת (75%) על ידי קבוצת גולף  לגייס כ- 58 עד 75 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 200 מיליון שקל (לפני הכסף). 
החברה המתמחה בעיקר בשיווק מוצרי אופנה ברשת, בין היתר, באמצעות שימוש ברשתות החברתיות, נרכשה על ידי קבוצת גולף באפריל 2015 תמורת כ-40 מיליון שקל, בעיקר לצורך שימוש בפלטפורמת המסחר המקוון של החברה לשיווק מוצרי רשת גולף. במסגרת זו בבעלות, החברה אתרי המסחר המקוון של מוצרי גולף, אשר צפויים להימכר לגולף בסמוך לאחר ההנפקה תמורת כ- 14.1 מיליון שקל, כאשר עדיקה תמשיך לספק את שירותי תפעול האתרים.
בתמורה להענקת שירותי תפעול האתרים, תשלם קבוצת גולף לחברה תשלום שנתי בסך של כ-9 מיליון שקל ובגין שירות לקוחות תשלם גולף 1.6% ממחזור המכירות החודשי הכולל של האתרים. עוד תשלם גולף את ההוצאות בגין הפצת המוצרים שנרכשו באתרים בתוספת 10%. בנוסף, כתלות במחזור המכירות השנתי של האתרים תשלם גולף תוספת של עד 15% מסך התשלומים לעיל.
במסגרת ההנפקה יוצעו מניות חדשות בסך של כ-30 מיליון שקל, בנוסף להצעת מכר של מניות המוחזקות על ידי עשרה בעלי מניות ונושאי משרה בעדיקה, בסכום כולל של כ-28 מיליון שקל, ביניהם בעלת השליטה גולף, אשר תמכור מניות בשווי של כ-2 מיליון שקל והמנכ"ל דדי שוורצברג ימכור מניות בשווי של כ-10 מיליון שקל.
לאחר קיום המכרז, החברה שומרת לעצמה את הזכות להקצות למשקיעים המסווגים שהתחייבו בהתחייבות מוקדמת, מניות נוספות בהיקף כולל של עד 15% מהמניות שהונפקו, כלומר בהיקף של כ-9 מיליון שקל. כמו כן, במידה והביקוש בהנפקה יהיה גבוה, תוכל החברה להנפיק לציבור סכום זהה של מניות נוספות.
עדיקה אשר מדורגת ראשונה מהשחקנים המקומיים בשוק האופנה המקוון בישראל, פתחה באפריל 2017 את החנות הפיזית הראשונה בדיזנגוף סנטר ובדצמבר 2017 פתחה חנות נוספת בקריון. החברה מעריכה כי הכנסותיה במהלך שנת 2017 יסתכמו בטווח של כ-81-78 מיליון שקל, המשקף צמיחה של כ-62% בהשוואה לאשתקד. על פי תחזיות החברה, ה-EBITDA הצפוי לשנת 2017 נע בטווח של 13.5-12.5מיליון שקל.
עדיקה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2017 עם צמיחה של כ-73% בהכנסות ועם הפסד של כ-2.2 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-4.7 מיליון שקל שנרשם בתקופה המקבילה אשתקד. בנטרול הוצאות בגין תשלום מבוסס מניות, הציגה החברה בשנת 2017 רווח תפעולי של כ-3.3 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-3.9 מיליון שקל אשתקד. 
עם זאת, לאחר מכירת אתרי גולף צפוי שינוי בתוצאות החברה, על כן, מצורפים לתשקיף דוחות פרופורמה לעסקת מכירת אתרי מותגי גולף ומתן שירותים לקבוצת גולף. על פי נתוני הפרופורמה הרווח התפעולי (לפני תשלום מבוסס מניות) של עדיקה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 הסתכם בכ-5 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-2.1 בתקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפחדים מכניסת אמזון
    לכן מנפיקים עכשיו 28/02/2018 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שייקנה עכשיו יתחרט בעוד שנה. אין לאתר שום יתרון בענף
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות