בריינסוויי טסה 6.5%: חתמה על הסכם שיווק למערכות ה-DeepTms בארה"ב

המשווק הינו חברה אמריקנית בעלת ניסיון בתחום. תוקף ההסכם לשנה והוא צפוי להיות מוארך ב-2 תקופות נוספות של 12 חודשים כ"א
חן דרסינובר | (7)

חברת בריינסוויי מתקדמת אל שלב מסחור מערכות ה-DeepTMS שמפתחת החברה. זאת, לאחר שחברת הביומד הודיעה היום (ד') כי התקשרה עם חברה אמריקנית בעלת ניסיון בהסכם לשיווק מערכות ה-DeepTMs של החברה למספר לקוחות ספציפיים בארה"ב.

נציין כי הסכם השיווק הינו בנוסף לפעילות השיווק והמכירה שעורכת חברת הביומד בארה"ב באופן ישיר, אשר במסגרתה חתמה בריינסוויי על הסכמי שכירות ביחס למספר מערכות ואף סיפקה חלק מהן ללקוחות וחלק מהן צפויות להימסר ללקוחות בתקופה הקרובה.

תוקף ההסכם הינו ל-12 חודשים, יעד ההשכרות עומד על כ-200 מכשירים

במסגרת הסכם השיווק, ניתנה לחברה האמריקנית הזכות לפנות ללקוחות פוטנציאליים שפורטו בהסכם, ולקוחות פוטנציאליים אחרים, אשר זהותם תאושר מראש על ידי בריינסוויי, לצורך שיווק וקידום מכירות של המערכת. תוקפו של ההסכם הינו ל-12 חודשים והוא יוארך באופן אוטומטי לעד 2 תקופות נוספות בנות 12 חודשים כל אחת, ככל שהמשווק יעמוד ביעד ההשכרות שנקבע. בריינסווי מציינת כי יעד ההשכרות לכל תקופת ההסכם (כולל תקופות ההארכה) עומד על כ-200 מכשירים.

על פי ההסכם, בריינסוויי תהיה רשאית לנהל את המו"מ עם הלקוח הפוטנציאלי בנוגע לתנאי ההתקשרות והיא תהיהי רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבחור האם להתקשר או שלא להתקשר עם מי מהלקוחות שיאותרו על ידי החברה האמריקנית. עבור שירותיו תהיה החברה האמריקנית זכאית לעמלת שיווק בשיעור קבוע מהתמורה, שתשולם בגין תקופת ההסכם על ידי כל לקוח.

עוזי סופר: "קיימת פעילות שיווק ומכירה אינטנסיבית בארה"ב

ככלל, על פי תנאי השכירות בהם יושכרו מערכות ה-DeepTMS ללקוחות, ישלמו הלקוחות תמורה בסכום קבוע לטיפול, בהתאם למספר הטיפולים בשנה שיבוצעו על ידם, אך לא פחות מדמי שימוש שנתיים מינימאליים, הנקבעים בהתאם לסוג המערכת, לכל מערכת שברשות הלקוח. זאת, למעט שנת השכירות הראשונה, אשר בגינה ישולמו דמי השימוש המינימאליים בלבד ללא תלות במספר הטיפולים.

במקביל להתקשרות בהסכם השיווק התקשרה בריינסוויי עם מספר מרכזים רפואיים בארה"ב, שהינם בשליטת בעל השליטה בחברה האמריקנית, בהסכם שכירות למערכות. זכאות החברה האמריקנית לעמלה כאמור חלה גם על הסכם השכירות עם המרכזים הרפואיים הנ"ל. בריינסוויי מעדכנת כי כבר העבירה לחברה האמריקנית הזמנות למספר מערכות שיותקנו על ידי החברה בזמן הקרוב.

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסוויי, ציין בתגובה לחתימה על ההסכם כי "זהו הישג לבריינסוויי בכלל ולמחלקת השיווק בפרט. אנו ממוקדים בחדירה לשוק האמריקאי ומעבר להסכם זה, קיימת פעילות של שיווק ומכירה מאד אינטנסיבית בארה"ב, שמתבצעת ישירות על ידי החברה".

קיראו עוד ב"ביומד"

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    יצחק 19/06/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    וביום שני נראה עליות חזקות
  • 6.
    22 19/06/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    זה מניה עם ריסק נמוך בהרבה ממניות פיתוח תרופות בריינסווי היא חברה עם פוטנציאל פלח שוק רחב שווה להחזיק אותה בתיק באופן פרופורציונאלי
  • 5.
    אמא שלך טסה, די עם הכותרות הבומבסטיות! (ל"ת)
    יוני 19/06/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קבוצת דלק נוסקת ב 7 אחוזים היום!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    זאוס הסקסי 19/06/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תסתכלו על מזור שעלתה 800% בשנתיים. עכשיו בריינסווי. (ל"ת)
    המוח 19/06/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שווי שוק מנופח לצפי פעילות רווחי של החברה (ל"ת)
    ראובן 19/06/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חייבת להיות בכל תיק. מניה עם מוצר מעולה. (ל"ת)
    צחי 19/06/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
ביומד

איתמר מסמנת את השוק היפני: הסכם הפצה ענק למוצר הקרדיולוגי

ההסכם נחתם עם ענקית מכשור רפואי אשר תשווק את המוצר של איתמר בפני 100,000 רופאים ובתי חולים במדינה
תומר קורנפלד |
חברת איתמר רוצה לחזק את נוכחותה בשוק היפני. היום (א') מדווחת חברת הביומד על הסכם הפצה אסטרטגי עם ענקית המכשור הרפואי Nihon Kohden אשר תשווק את המוצר שלה בפני 100,000 רופאים ובתי חולים במדינה. ההסכם נחתם לתקופה של שלוש שנים ומותנה בעמידה ביעד מכירות מינימליים. לאיתמר הפועלת בתחום הדיאגנוסטיקה ישנם שני קווי מוצרים: מוצר לתחום השינה ומוצר בתחום הקרדיולוגיה. המפיץ היפני ישווק את המוצר הקרדיולוגי של החברה אשר קרוי גם EndoPAT. באיתמר מעריכים כי גודל השוק הפוטנציאלי של המוצר בארה"ב, אירופה ויפן מסתכם ב-2.6 מיליארד דולר בשנה. חברת איתמר זיהתה את הפוטנציאל של השוק היפני לפני כשנה ומאז רשמה חברת הבת שלה במדינה גידול במכירות. במקביל עסקה הנוכחית, איתמר פועלת לשיווק המוצר השני שלה ה-WatchPAT דרך הסכם הפצה אסטרטגי שנחתם לאחרונה עם פיליפס. מנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק אמר: "ההסכם עם NK מעיד על האמון במוצר ובפוטנציאל הקליני והמסחרי שלו. ההסכם שנחתם, בהמשך להסכם עם פיליפס בתחום השינה, יאפשר לאיתמר להאיץ את החדירה לשוק ביפן. מדובר בגוף מוביל בשוק הקרדיולוגיה ביפן, אחד משוקי המכשור הרפואי החשובים והמתוחכמים ביותר בעולם, ואנו מאמינים כי NK הינה שותף מצוין להחדרת בדיקת ה-EndoPAT לשימוש קליני בשוק זה". לדברי גליק, "השוק היפני מוביל כיום את השימוש הקליני בהערכת תפקוד אנדותל כחלק מאסטרטגית טיפול בחולה, עם שיפוי ביטוחי מאושר לבדיקה, במקביל לפעילות מחקרית ענפה ולכן אנו רואים בו פוטנציאל רב".