ZEEKR X BEYOND גיאו מוביליטיZEEKR X BEYOND גיאו מוביליטי

גיאו מובילטי מציגה את ZEEKR X BEYOND: ה-SUV האורבני של ZEEKR

גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון, יבואנית מותג הפרימיום-טק המצליח ZEEKR, הודיעה על רמת גימור שלישית במספר ל-SUV האורבני הפופולרי ZEEKR X שייקרא "BEYOND"

חיים בן הקון | (1)
נושאים בכתבה רכב רכב חשמלי

האבזור והגימור של ZEEKR – עכשיו גם בגרסת הנעה אחורית: גיאו מובילטי מקבוצת יוניון, יבואנית מותג הפרימיום-טק ZEEKR שהושק רק השנה וכבר נחשב לאחד הפופולריים בישראל, מודיעה על רמת גימור חדשה לדגם המבוקש שלה ZEEKR X תחת השם "BEYOND". ה-BEYOND מצטרף לשתי רמות הגימור של הדגם, ה-Long Ramge (RWD) וה-Krypton (AWD), שמהן מסרה גיאו מוביליטי מאז הושק המותג בתחילת השנה כבר למעלה מ-2,000 רכבים.

ה-BEYOND שמחירה 184,990 ש"ח מצוייד במנוע בודד אחורי (RWD) עם טווח נסיעה חשמלי שמגיע ל-445 ק"מ (על פי תקן WTLP). בדומה לשתי רמות הגימור האחרות של ה-ZEEKR X בישראל, גם ה-BEYOND נהנית מציון 5 כוכבים, הציון המירבי ביותר של מבחן ה-EURO NCAP, ציון בטיחות 8 של משרד התחבורה – הציון הגבוה ביותר האפשרי בישראל, מערכת היגוי אקטיבית בזיהוי כלי רכב ולמניעת התנגשות צד ב'שטח מת', התראת שכחת ילדים אקטיבית, מעבר נתיב אוטומטי בהפעלת איתות ומערכות בטיחות נוספות שרובן פחות שכיחות בקטגוריה.

בכל הנוגע למערכות הבידור והמולטימדיה, מצויד ה-BEYOND בטכנולוגיה המתקדמת ביותר: החל מ-Android Auto  ו-Apple CarPlay, דרך אפליקציה מתקדמת לשליטה ברכב מרחוק, מקליט DVR ומערכת שמע של 13 רמקולים מבית ענקית הסאונד היפנית YAMAHA, ועד מפתח חכם (UWB + NFC), תצוגת עלית (HUD) של 24.3" ועוד.

האבזור של ה-ZEEKR X BEYOND כוללות בין היתר אוורור של מושב הנהג, חניה אוטומית, מראות צד ופנים נגד סנוור, גלגל הגה מחומם, תאורת אווירה ב-64 גוונים, קורות רכב חכמות כולל מסך חווי טעינה, גימור תקרה יוקרתי של מיקרופייבר, אופציה לפונקציית רטט למושבים הקדמיים ועוד.

עמית הראל, מנכ"ל ZEEKR ישראל: "אחרי כמעט שנה של פעילות מוצלחת של ZEEKR בישראל, אנו שמחים להציע ללקוחותינו את האבזור, הנוחות והטכנולוגיה המרביים שיש ל-ZEEKR להציע – גם בגרסת הנעה אחורית (RWD). כמו שניתן לראות, אנחנו לא נחים על זרי הדפנה ופועלים כל העת להעניק לציבור לקוחותינו אפשרויות חדשות ומשתלמות, תוך הקפדה ושיפור מתמיד של סטנדרט השירות הגבוה אליו אנחנו מחויבים."

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מה שינו כאן? (ל"ת)
    כלכלן 12/12/2024 12:43
    הגב לתגובה זו
הביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולסהביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולס

ניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות

208,810 מכוניות חשמליות נמכרו בישראל מאז שנת 2011. עד שנת 2019 ההנעה החשמלית היתה קוריוז זניח. שנת 2020 בישרה ש'קורה משהו בשוק', ובשנת 2021 נפרץ הסכר. BYD, טסלה, ג'ילי, MG ויונדאי מובילות במספרים המוחלטים. מרצדס מובילה בפרימיום. 

יואב פולס |

ענף הרכב המקומי התנהל על מי מנוחות לאורך שנים רבות עם מנועי בנזין ודיזל, ואי שם גם היברידיות. בתחילת העשור השני של שנות ה – 2000 הגיחו לשוק המקומי מכוניות מוזרות ללא מנוע בעירה פנימית ונפתח עידן החשמליות בשוק המקומי.

מאז ועד עתה למעלה מ 200,000 כלי רכב חשמליים עלו על כבישי ישראל. המספר אמנם לא מרשים מול כ 4.0 מיליון כלי רכב בישראל, אולם בשנים האחרונות כלי הרכב החשמליים הלכו ותפסו נפח משמעותי מכלל מכירות כלי הרכב החדשים, אירוע שגרם לנו לפנות לידיד המדור מר צבי תמרי ולבקש ממנו נתונים מתוך מאגרי המידע של משרד התחבורה.

את ההיסטוריה המודרנית של כלי הרכב החשמליים בישראל ניתן לחלק לשלוש תקופות עיקריות.

תקופה ראשונה

תקופה ראשונה בין השנים 2011-2016 לה ניתן לקרוא 'בטר פלייס וחברים' שלצד דגמי הרנו פלואנס ZE נרשמו בארץ מכוניות חשמליות בודדות והמספרים היו בספרה אחת או שתי ספרות, ולא קרוב ל 100.


שנהכמות
2011        5
2012        45
2013        60
2014        19
2015        0
2016        5



הביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולסהביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולס

ניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות

208,810 מכוניות חשמליות נמכרו בישראל מאז שנת 2011. עד שנת 2019 ההנעה החשמלית היתה קוריוז זניח. שנת 2020 בישרה ש'קורה משהו בשוק', ובשנת 2021 נפרץ הסכר. BYD, טסלה, ג'ילי, MG ויונדאי מובילות במספרים המוחלטים. מרצדס מובילה בפרימיום. 

יואב פולס |

ענף הרכב המקומי התנהל על מי מנוחות לאורך שנים רבות עם מנועי בנזין ודיזל, ואי שם גם היברידיות. בתחילת העשור השני של שנות ה – 2000 הגיחו לשוק המקומי מכוניות מוזרות ללא מנוע בעירה פנימית ונפתח עידן החשמליות בשוק המקומי.

מאז ועד עתה למעלה מ 200,000 כלי רכב חשמליים עלו על כבישי ישראל. המספר אמנם לא מרשים מול כ 4.0 מיליון כלי רכב בישראל, אולם בשנים האחרונות כלי הרכב החשמליים הלכו ותפסו נפח משמעותי מכלל מכירות כלי הרכב החדשים, אירוע שגרם לנו לפנות לידיד המדור מר צבי תמרי ולבקש ממנו נתונים מתוך מאגרי המידע של משרד התחבורה.

את ההיסטוריה המודרנית של כלי הרכב החשמליים בישראל ניתן לחלק לשלוש תקופות עיקריות.

תקופה ראשונה

תקופה ראשונה בין השנים 2011-2016 לה ניתן לקרוא 'בטר פלייס וחברים' שלצד דגמי הרנו פלואנס ZE נרשמו בארץ מכוניות חשמליות בודדות והמספרים היו בספרה אחת או שתי ספרות, ולא קרוב ל 100.


שנהכמות
2011        5
2012        45
2013        60
2014        19
2015        0
2016        5