מרצדס G-Class החדש - אייקון הפרימיום שטח; מה המחיר?
כלמוביל, יבואנית דגמי מרצדס השיקה הבוקר את ה G Class האייקוני החדש. ה G Class שהושק הבוקר קיבלת ארבע גירסאות – בנזין, דיזל, AMG וחשמלי מלא.
ה G Class הוא אחד מכלי הרכב האיקוניים ביותר בעולם הרכב מאז השקתו בשנת 1979. ה G החדש שומר על החזית והצללית הכל-כך מזוהה עם כל סדרות ה G מאז הושק לראשונה.
במרצדס כמו במרצדס, גם ה G החדש קיבל את מיטב הטכנולוגיה שהיצרן יודע להציע, ובהתאמה קיבל גם ארבע גירסאות – דיזל G450D, בנזין G500, גירסת AMG שתיקרא G63 AMG ו G580 החשמלי.
דגמי ה G Class החדשים שומרים על יכולות שטח של ה G לדורותיו עם שלדת סולם, מתלים נפרדים מקדימה וסרן אחורי חי. ההנעה כפולה וקבועה, כלומר כל ה G Class נוסעים ב 4X4 כל הזמן, כאשר דיפרנציאל מרכזי מאפשר זאת על הכביש. לטובת השטח מצויידים דגמי ה G בשלוש נעילות דיפרנציאל מקוריות – מרכזית, קדמית ואחורית, וכמובן אפשרות ליחסי העברה נמוכים (LOW / הילול כח) ההכרחיים לעבודת שטח אמיתית. למעט דגם ה G580 החשמלי, דגמי הבנזין והדיזל מקבלים מערכת היברידית קלה 48V לטובת חסכון בדלק והפחתת פליטת מזהמים.
- "פולקסווגן, ב.מ.וו ומרצדס לא ישרדו במתכונת הנוכחית עד סוף העשור"
- ניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל גירסאות ה G Class מקבלות את מערכת המולטימדיה MBUX עם צג בגודל 12.3'', ובניגוד לדגמי הכביש של מרצדס, ברגע שהרכב עובר למצב 'שטח' התצוגה משתנה למידע רלוונטי לנהיגת שטח כמו לחצי אוויר, זויות מרכב, מצלמות 360 ועוד.
מימדים וגירסאות
ה G Class הוא רכב גדול ומרשים עם אורך כולל של 4.825 מטר לדגמי ה G450D וה G500, 4.873 מטר ל G63AMG ו 4.624 מטר ל G580 החשמלי. בסיס הגלגלים של כלל הדגמים זהה ועומד על 2.9 מטר נדיבים למדי.
- דאצ'יה ביגסטר - הכי גדול של דאצ'יה
- מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
ה G450D מצוייד במנוע טורבו דיזל הנפח 3.0 ליטר המפיק 367 כ"ס ומומנט של 76.5 קג"מ. ה G450D מאיץ מעמידה ל 100 קמ"ש ב 5.8 שניות, והמהירות המירבית 210 קמ"ש. אחיו הבנזיני ה G500 מצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטר, המפתח 449 כ"ס ומומנט של 57 קג"מ. ב 0 ל 100 הוא מקדים את הדיזל ב 4 עשיריות שניה, ומסיים את המיאוץ בתוך 5.4 שניות. המהירות המירבית זהה. ההנעה בשני הדגמים היא כאמור כפולה וקבועה ותיבת ההילוכים היא אוטומטית 9G-Tronic.
העניינים מתחממים עם ה G63 AMG המצוייד במנוע טורבו בנזין בתצורת V8 בנפח 3.0 ליטר עם 585 כ"ס ומומנט של 86.7 קג"מ. 0 ל 100 הוא משלים בתוך 4.4 שניות בדרך למהירות מקסימלית של 220 קמ"ש.
ה G580 הוא כאמור הגירסה החשמלי המלאה של ה G Class והוא מצוייד בארבעה מנועים חשמליים בהספק משולב של 587 כ"ס ומומנט של 118.7 קג"מ. 0 ל 100 הוא עושה ב 4.7 שניות. ה G580 מצוייד בסוללה בקיבולת של 116Kwh המספקת טווח של כ 450 ק"מ. אתם כבר יודעים שברכב חשמלי הטווח הוא נגזרת של כמה פחות לוחצים על הדוושה אז אם אתם מתכוונים ליהנות מכל רגע על הכביש עם ה G580 קחו בחשבון שהטווח יתקצר משמעותית, כמו בכל רכב חשמלי. ה G580 ניתן לטעינה איטית AC בקצב של עד 11Kw או בטעינה מהירה DC בקצב של עד 200Kw.
צריכת הדלק של דגמי ה G Class נעה בין כ 11 ק"מ לליטר בדיזל לכ 6.5 ק"מ לליטר ב AMG, ואם הנתון ממש חשוב לכם, אני לא בטוח שאתם הלקוחות הרלוונטיים ל G Class החדש.
בעולמות האבזור, כל דגמי ה G Class מצויידים בכל טוב אפשרי עם מושבים חשמליים, טעינה אלחוטית, הרבה עור, ועוד חופן נדיב של תופינים כראוי לנוהג ב G Class.
יותר ממיליון וריאציות
במרצדס מתגאים בלמעלה ממיליון (כן מיליון) קומבינציות אפשריות לקסטומיזציה של ה G האישי שתרצו לעצמכם – שילובים של צבעים חיצוניים, צבעים פנימיים, חומרים, תפירה, חישוקים ועוד.
בתחום הבטיחות נהנה ה G Class מסט מערכות בטיחות אקטיביות מלאות, ומקבל ציון איבזור בטיחות 7.
מחירים
ה G Class הוא רכב פרימיום אמיתי ותג המחיר שלו בהתאם כשהוא מתחיל ב 1,450,000 ₪ לדגם ה G450D, עובר דרך 1,550,000 ₪ לדגם ה G500 ו 1,700,000 ₪ ל G580 החשמלי, ועד 2,100,000 ₪ לדגם ה G63AMG. המחירים כבר מותאמים לשנת 2025.
- 5.אליהו 11/12/2024 16:04הגב לתגובה זורכב יוקרה שמתאים לכל כיס שווה קניה
- 4.מאפס לטוטל לוס בארבע שניות-בשטח נוסעים לאט או שמתהפכים (ל"ת)בדרך לשיקומית ז' 11/12/2024 11:39הגב לתגובה זו
- 3.ZZ 11/12/2024 10:12הגב לתגובה זווכמה זה שוקל??
- 2.יוסי 11/12/2024 08:56הגב לתגובה זושווה
- 1.לרון 11/12/2024 08:53הגב לתגובה זוולעבור לגור במרצדס החדשה
הביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולסניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות
208,810 מכוניות חשמליות נמכרו בישראל מאז שנת 2011. עד שנת 2019 ההנעה החשמלית היתה קוריוז זניח. שנת 2020 בישרה ש'קורה משהו בשוק', ובשנת 2021 נפרץ הסכר. BYD, טסלה, ג'ילי, MG ויונדאי מובילות במספרים המוחלטים. מרצדס מובילה בפרימיום.
ענף הרכב המקומי התנהל על מי מנוחות לאורך שנים רבות עם מנועי בנזין ודיזל, ואי שם גם היברידיות. בתחילת העשור השני של שנות ה – 2000 הגיחו לשוק המקומי מכוניות מוזרות ללא מנוע בעירה פנימית ונפתח עידן החשמליות בשוק המקומי.
מאז ועד עתה למעלה מ 200,000 כלי רכב חשמליים עלו על כבישי ישראל. המספר אמנם לא מרשים מול כ 4.0 מיליון כלי רכב בישראל, אולם בשנים האחרונות כלי הרכב החשמליים הלכו ותפסו נפח משמעותי מכלל מכירות כלי הרכב החדשים, אירוע שגרם לנו לפנות לידיד המדור מר צבי תמרי ולבקש ממנו נתונים מתוך מאגרי המידע של משרד התחבורה.
את ההיסטוריה המודרנית של כלי הרכב החשמליים בישראל ניתן לחלק לשלוש תקופות עיקריות.
תקופה ראשונה
תקופה ראשונה בין השנים 2011-2016 לה ניתן לקרוא 'בטר פלייס וחברים' שלצד דגמי הרנו פלואנס ZE נרשמו בארץ מכוניות חשמליות בודדות והמספרים היו בספרה אחת או שתי ספרות, ולא קרוב ל 100.
- חשמל או פלאג אין - דילמת המורה לנהיגה
- משרד הביטחון אוסף את הרכבים הסיניים של הקצינים - בעקבות חשש מדליפת מידע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
| שנה | כמות |
| 2011 | 5 |
| 2012 | 45 |
| 2013 | 60 |
| 2014 | 19 |
| 2015 | 0 |
| 2016 | 5 |
הביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולסניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות
208,810 מכוניות חשמליות נמכרו בישראל מאז שנת 2011. עד שנת 2019 ההנעה החשמלית היתה קוריוז זניח. שנת 2020 בישרה ש'קורה משהו בשוק', ובשנת 2021 נפרץ הסכר. BYD, טסלה, ג'ילי, MG ויונדאי מובילות במספרים המוחלטים. מרצדס מובילה בפרימיום.
ענף הרכב המקומי התנהל על מי מנוחות לאורך שנים רבות עם מנועי בנזין ודיזל, ואי שם גם היברידיות. בתחילת העשור השני של שנות ה – 2000 הגיחו לשוק המקומי מכוניות מוזרות ללא מנוע בעירה פנימית ונפתח עידן החשמליות בשוק המקומי.
מאז ועד עתה למעלה מ 200,000 כלי רכב חשמליים עלו על כבישי ישראל. המספר אמנם לא מרשים מול כ 4.0 מיליון כלי רכב בישראל, אולם בשנים האחרונות כלי הרכב החשמליים הלכו ותפסו נפח משמעותי מכלל מכירות כלי הרכב החדשים, אירוע שגרם לנו לפנות לידיד המדור מר צבי תמרי ולבקש ממנו נתונים מתוך מאגרי המידע של משרד התחבורה.
את ההיסטוריה המודרנית של כלי הרכב החשמליים בישראל ניתן לחלק לשלוש תקופות עיקריות.
תקופה ראשונה
תקופה ראשונה בין השנים 2011-2016 לה ניתן לקרוא 'בטר פלייס וחברים' שלצד דגמי הרנו פלואנס ZE נרשמו בארץ מכוניות חשמליות בודדות והמספרים היו בספרה אחת או שתי ספרות, ולא קרוב ל 100.
- חשמל או פלאג אין - דילמת המורה לנהיגה
- משרד הביטחון אוסף את הרכבים הסיניים של הקצינים - בעקבות חשש מדליפת מידע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
| שנה | כמות |
| 2011 | 5 |
| 2012 | 45 |
| 2013 | 60 |
| 2014 | 19 |
| 2015 | 0 |
| 2016 | 5 |
