מרצדס G-Class החדש - אייקון הפרימיום שטח; מה המחיר?
כלמוביל, יבואנית דגמי מרצדס השיקה הבוקר את ה G Class האייקוני החדש. ה G Class שהושק הבוקר קיבלת ארבע גירסאות – בנזין, דיזל, AMG וחשמלי מלא.
ה G Class הוא אחד מכלי הרכב האיקוניים ביותר בעולם הרכב מאז השקתו בשנת 1979. ה G החדש שומר על החזית והצללית הכל-כך מזוהה עם כל סדרות ה G מאז הושק לראשונה.
במרצדס כמו במרצדס, גם ה G החדש קיבל את מיטב הטכנולוגיה שהיצרן יודע להציע, ובהתאמה קיבל גם ארבע גירסאות – דיזל G450D, בנזין G500, גירסת AMG שתיקרא G63 AMG ו G580 החשמלי.
דגמי ה G Class החדשים שומרים על יכולות שטח של ה G לדורותיו עם שלדת סולם, מתלים נפרדים מקדימה וסרן אחורי חי. ההנעה כפולה וקבועה, כלומר כל ה G Class נוסעים ב 4X4 כל הזמן, כאשר דיפרנציאל מרכזי מאפשר זאת על הכביש. לטובת השטח מצויידים דגמי ה G בשלוש נעילות דיפרנציאל מקוריות – מרכזית, קדמית ואחורית, וכמובן אפשרות ליחסי העברה נמוכים (LOW / הילול כח) ההכרחיים לעבודת שטח אמיתית. למעט דגם ה G580 החשמלי, דגמי הבנזין והדיזל מקבלים מערכת היברידית קלה 48V לטובת חסכון בדלק והפחתת פליטת מזהמים.
- מרצדס CLA EQ החדשה- החל מ 300.0 אש"ח
- לאחר שמרצדס פורמולה 1 הגיעה לשווי 6 מיליארד דולר, אודי חוזרת לזירה אחרי 87 שנים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל גירסאות ה G Class מקבלות את מערכת המולטימדיה MBUX עם צג בגודל 12.3'', ובניגוד לדגמי הכביש של מרצדס, ברגע שהרכב עובר למצב 'שטח' התצוגה משתנה למידע רלוונטי לנהיגת שטח כמו לחצי אוויר, זויות מרכב, מצלמות 360 ועוד.
מימדים וגירסאות
ה G Class הוא רכב גדול ומרשים עם אורך כולל של 4.825 מטר לדגמי ה G450D וה G500, 4.873 מטר ל G63AMG ו 4.624 מטר ל G580 החשמלי. בסיס הגלגלים של כלל הדגמים זהה ועומד על 2.9 מטר נדיבים למדי.
- בכמה ירדו מחירי הרכב החשמלי והאם זה יימשךלמה המכוניות החשמליות בישראל פתאום זולות ב-30 אלף שקל? בשנת
- מקסוס eDeliver 5 Combi - מסחרית חשמלית דו שימושית
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- פיצוי לנהגי מוניות בגלל כניסת אובר - כמה והאם הוא סביר?
ה G450D מצוייד במנוע טורבו דיזל הנפח 3.0 ליטר המפיק 367 כ"ס ומומנט של 76.5 קג"מ. ה G450D מאיץ מעמידה ל 100 קמ"ש ב 5.8 שניות, והמהירות המירבית 210 קמ"ש. אחיו הבנזיני ה G500 מצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטר, המפתח 449 כ"ס ומומנט של 57 קג"מ. ב 0 ל 100 הוא מקדים את הדיזל ב 4 עשיריות שניה, ומסיים את המיאוץ בתוך 5.4 שניות. המהירות המירבית זהה. ההנעה בשני הדגמים היא כאמור כפולה וקבועה ותיבת ההילוכים היא אוטומטית 9G-Tronic.
העניינים מתחממים עם ה G63 AMG המצוייד במנוע טורבו בנזין בתצורת V8 בנפח 3.0 ליטר עם 585 כ"ס ומומנט של 86.7 קג"מ. 0 ל 100 הוא משלים בתוך 4.4 שניות בדרך למהירות מקסימלית של 220 קמ"ש.
ה G580 הוא כאמור הגירסה החשמלי המלאה של ה G Class והוא מצוייד בארבעה מנועים חשמליים בהספק משולב של 587 כ"ס ומומנט של 118.7 קג"מ. 0 ל 100 הוא עושה ב 4.7 שניות. ה G580 מצוייד בסוללה בקיבולת של 116Kwh המספקת טווח של כ 450 ק"מ. אתם כבר יודעים שברכב חשמלי הטווח הוא נגזרת של כמה פחות לוחצים על הדוושה אז אם אתם מתכוונים ליהנות מכל רגע על הכביש עם ה G580 קחו בחשבון שהטווח יתקצר משמעותית, כמו בכל רכב חשמלי. ה G580 ניתן לטעינה איטית AC בקצב של עד 11Kw או בטעינה מהירה DC בקצב של עד 200Kw.
צריכת הדלק של דגמי ה G Class נעה בין כ 11 ק"מ לליטר בדיזל לכ 6.5 ק"מ לליטר ב AMG, ואם הנתון ממש חשוב לכם, אני לא בטוח שאתם הלקוחות הרלוונטיים ל G Class החדש.
בעולמות האבזור, כל דגמי ה G Class מצויידים בכל טוב אפשרי עם מושבים חשמליים, טעינה אלחוטית, הרבה עור, ועוד חופן נדיב של תופינים כראוי לנוהג ב G Class.
יותר ממיליון וריאציות
במרצדס מתגאים בלמעלה ממיליון (כן מיליון) קומבינציות אפשריות לקסטומיזציה של ה G האישי שתרצו לעצמכם – שילובים של צבעים חיצוניים, צבעים פנימיים, חומרים, תפירה, חישוקים ועוד.
בתחום הבטיחות נהנה ה G Class מסט מערכות בטיחות אקטיביות מלאות, ומקבל ציון איבזור בטיחות 7.
מחירים
ה G Class הוא רכב פרימיום אמיתי ותג המחיר שלו בהתאם כשהוא מתחיל ב 1,450,000 ₪ לדגם ה G450D, עובר דרך 1,550,000 ₪ לדגם ה G500 ו 1,700,000 ₪ ל G580 החשמלי, ועד 2,100,000 ₪ לדגם ה G63AMG. המחירים כבר מותאמים לשנת 2025.
- 5.אליהו 11/12/2024 16:04הגב לתגובה זורכב יוקרה שמתאים לכל כיס שווה קניה
- 4.מאפס לטוטל לוס בארבע שניות-בשטח נוסעים לאט או שמתהפכים (ל"ת)בדרך לשיקומית ז' 11/12/2024 11:39הגב לתגובה זו
- 3.ZZ 11/12/2024 10:12הגב לתגובה זווכמה זה שוקל??
- 2.יוסי 11/12/2024 08:56הגב לתגובה זושווה
- 1.לרון 11/12/2024 08:53הגב לתגובה זוולעבור לגור במרצדס החדשה
BYD פלאג אין (יצרן)בכמה ירדו מחירי הרכב החשמלי והאם זה יימשך?
מלאי גבוה, אפס קילומטר, מגמה עולמית, עלייה במס קנייה - הגורמים שישפיעו על המחירים בשנה הבאה, האם לרוץ לקנות כעת רכב חשמלי, ומה המחירים של הרכבים הבלוטים?
שוק הרכב החשמלי בישראל רושם בשנה האחרונה ירידות מחירים חדות של 20%-40%. דגמים סיניים כמו BYD אטו 3, שמחירו עמד על 172 אלף שקל, מוצעים כעת ב-140 אלף שקל, וליפמוטור B10 ירד ל-140 אלף שקל. צ'אנגן דיפאל S05 זמין ב-145 אלף שקל, ו-MG S5 ב-150 אלף שקל. כל אלה כוללים טווח נסיעה של 400-450 קילומטר, תא נוסעים מרווח ל-5 נוסעים, מסכי מגע בגודל 12-15 אינץ', מערכות בטיחות אוטונומיות ברמה 2 ומערכות קישוריות עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.
הירידה נובעת מעודפי מלאי בהיקף של עשרות אלפי יחידות, תחרות עזה בין יצרניות סיניות, האטה בביקוש הצרכני ושינויים במס הקנייה שמעודדים מכירות מיידיות. עד כה נמסרו השנה 285,000 רכבים חדשים, גידול של 9% לעומת 2024, אך נתח החשמליות ירד מ-25% למתחת ל-20% עם מכירות של 50,000 חשמליות בלבד לעומת 70,000 ב-2024.
עודפי המלאי יוצרים לחץ מרכזי על היבואנים. במהלך 2024 הזמינו יבואנים כמו יוניון מוטורס וטלקאר כמויות גדולות של דגמים חשמליים בהנחה שהביקוש ימשיך לצמוח בקצב של 30%-40% לשנה, כפי שקרה ב-2022-2023. במציאות, הביקוש ירד ב-30%, והותיר 30,000-35,000 רכבי אפס קילומטר במגרשי אחסון.
רבים מהם נרשמו על שם יבואנים או חברות ליסינג כדי להעביר אותם מדוחות פיננסיים, אך כעת הם נמכרים בהנחות חריגות. BYD, מובילת השוק עם 8,100 מסירות ב-2025 לעומת 16,400 ב-2024, מציעה את האטו 3 ב-140 אלף שקל במקום 172 אלף. צ'רי FX EV רשמה 2,100 יחידות חדשות בכבישים בחודש ההשקה, אך מכירות חודשיות עומדות כעת על 300 יחידות בלבד, מה שמצביע על הצטברות מלאים. יבואנים קטנים, כמו אלה שמביאים מותגים כמו ג'ילי וג'י איי סי, מציעים הנחות של 20,000-30,000 שקל כדי לשחרר תזרים מזומנים, שכן אחזקת מלאי עולה 5%-7% ממחיר הרכב בשנה בגלל ריביות מימון. עודפי מלאי והנחות חריגות: שוק הרכב לקראת סוף השנה.
- הלחץ של יבואני הרכב - כולם מספקים הנחות גדולות, עכשיו גם Zeekr
- דגם של טסלה ב-130 אלף שקל? ובינתיים: החברה מקפיצה מחירים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תחרות סינית - הנחות ישראליות
התחרות מסין מגבירה את הירידות. יצרניות כמו BYD, MG, ג'ילי וצ'רי מציפות את ישראל בדגמים זולים המיוצרים בכמויות גדולות בסין, שם השוק הפנימי רווי עם 9 מיליון חשמליות שנמכרו השנה. ישראל, כשוק קטן עם רגולציה מהירה לכניסת מותגים חדשים, משמשת יעד יצוא מרכזי. BYD הוזילה 22 דגמים בעד 34% בסין עד יוני 2025, מה שחלחל לישראל והכריח מתחרים להוזיל. MG S5, עם טווח 420 קילומטר וסוללה של 58 קוט"ש, מוצע ב-140 אלף שקל, ו-GAC GE3 ב-130 אלף שקל. ניאו ET5 ירד ב-39,900 שקל ל-255 אלף שקל, והופך תחרותי מול דגמים אירופיים. הרחבה: בקרוב, ירידה במחירי הרכב החשמלי; למה לצפות ואיך הכל התחיל?
BYD פלאג אין (יצרן)בכמה ירדו מחירי הרכב החשמלי והאם זה יימשך?
מלאי גבוה, אפס קילומטר, מגמה עולמית, עלייה במס קנייה - הגורמים שישפיעו על המחירים בשנה הבאה, האם לרוץ לקנות כעת רכב חשמלי, ומה המחירים של הרכבים הבלוטים?
שוק הרכב החשמלי בישראל רושם בשנה האחרונה ירידות מחירים חדות של 20%-40%. דגמים סיניים כמו BYD אטו 3, שמחירו עמד על 172 אלף שקל, מוצעים כעת ב-140 אלף שקל, וליפמוטור B10 ירד ל-140 אלף שקל. צ'אנגן דיפאל S05 זמין ב-145 אלף שקל, ו-MG S5 ב-150 אלף שקל. כל אלה כוללים טווח נסיעה של 400-450 קילומטר, תא נוסעים מרווח ל-5 נוסעים, מסכי מגע בגודל 12-15 אינץ', מערכות בטיחות אוטונומיות ברמה 2 ומערכות קישוריות עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.
הירידה נובעת מעודפי מלאי בהיקף של עשרות אלפי יחידות, תחרות עזה בין יצרניות סיניות, האטה בביקוש הצרכני ושינויים במס הקנייה שמעודדים מכירות מיידיות. עד כה נמסרו השנה 285,000 רכבים חדשים, גידול של 9% לעומת 2024, אך נתח החשמליות ירד מ-25% למתחת ל-20% עם מכירות של 50,000 חשמליות בלבד לעומת 70,000 ב-2024.
עודפי המלאי יוצרים לחץ מרכזי על היבואנים. במהלך 2024 הזמינו יבואנים כמו יוניון מוטורס וטלקאר כמויות גדולות של דגמים חשמליים בהנחה שהביקוש ימשיך לצמוח בקצב של 30%-40% לשנה, כפי שקרה ב-2022-2023. במציאות, הביקוש ירד ב-30%, והותיר 30,000-35,000 רכבי אפס קילומטר במגרשי אחסון.
רבים מהם נרשמו על שם יבואנים או חברות ליסינג כדי להעביר אותם מדוחות פיננסיים, אך כעת הם נמכרים בהנחות חריגות. BYD, מובילת השוק עם 8,100 מסירות ב-2025 לעומת 16,400 ב-2024, מציעה את האטו 3 ב-140 אלף שקל במקום 172 אלף. צ'רי FX EV רשמה 2,100 יחידות חדשות בכבישים בחודש ההשקה, אך מכירות חודשיות עומדות כעת על 300 יחידות בלבד, מה שמצביע על הצטברות מלאים. יבואנים קטנים, כמו אלה שמביאים מותגים כמו ג'ילי וג'י איי סי, מציעים הנחות של 20,000-30,000 שקל כדי לשחרר תזרים מזומנים, שכן אחזקת מלאי עולה 5%-7% ממחיר הרכב בשנה בגלל ריביות מימון. עודפי מלאי והנחות חריגות: שוק הרכב לקראת סוף השנה.
- הלחץ של יבואני הרכב - כולם מספקים הנחות גדולות, עכשיו גם Zeekr
- דגם של טסלה ב-130 אלף שקל? ובינתיים: החברה מקפיצה מחירים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תחרות סינית - הנחות ישראליות
התחרות מסין מגבירה את הירידות. יצרניות כמו BYD, MG, ג'ילי וצ'רי מציפות את ישראל בדגמים זולים המיוצרים בכמויות גדולות בסין, שם השוק הפנימי רווי עם 9 מיליון חשמליות שנמכרו השנה. ישראל, כשוק קטן עם רגולציה מהירה לכניסת מותגים חדשים, משמשת יעד יצוא מרכזי. BYD הוזילה 22 דגמים בעד 34% בסין עד יוני 2025, מה שחלחל לישראל והכריח מתחרים להוזיל. MG S5, עם טווח 420 קילומטר וסוללה של 58 קוט"ש, מוצע ב-140 אלף שקל, ו-GAC GE3 ב-130 אלף שקל. ניאו ET5 ירד ב-39,900 שקל ל-255 אלף שקל, והופך תחרותי מול דגמים אירופיים. הרחבה: בקרוב, ירידה במחירי הרכב החשמלי; למה לצפות ואיך הכל התחיל?
