עונת פריצה? זה מה שאמרו על דני אבדיה באחד מאתרי הספורט הגדולים
מצליח להתבלט: אתר הספורט האמריקאי בליצ'ר ריפורט (שלרוב מתויג כ-BR), דירג את כלל החמישיות הפותחות ב-NBA. הוושינגטון וויזארדס, בהובלתו של דני אבדיה, דורגו במקום ה-28, מתוך 30 הקבוצות בליגה. בכתבה התייחסו לכל חמשת השחקנים, כשאבדיה היחיד עליו דיברו בחיוב. לאחר פתיחת העונה החלשה, עם 2 נצחונות ב-13 משחקים, הקבוצה מהבירה תשחק היום נגד שארלוט הורנטס, ותנסה להשיג את הניצחון השלישי שלה.
על הישראלי כתבו: "נקודת האור היחידה הוא אבדיה, שעשוי לעשות קפיצת מדרגה השנה במקום ללא תקווה, כשהוא קובע שיאים אישיים חדשים בנקודות, קליעה, והגדלת הפער בין אסיסטים לאיבודים".
כוכב. דני אבדיה (צילום - וושינגטון וויזארדס טוויטר רשמי)
דני השנה באמת שיפר את הסטטיסטיקה: מתחילת העונה הוא העמיד ממוצע למשחק של 12.7 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים. בעונה שעברה העמיד הפורוורד ממוצע של 9.2 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים.
- דני אבדיה ומי עדן בקמפיין חדש: טסים לפגוש את הכוכב
- הונאת ההימורים שמטלטלת את עולם הספורט ומאיימת על ה-NBA
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כזכור, לפני כחודש חתם אבדיה על חוזה חדש ל-4 שנים בשווי 55 מיליון דולר. אבדיה הוא השחקן הראשון שנבחר על ידי וושינגטון בדראפט, ומקבל ממנה חוזה שני, מאז 2017 - אז הקבוצה השוותהו הצעה שקיבל אוטו פורטר ג'וניור מברוקלין, והשאירו אותו אצלם. באחד האתרים בארה"ב נכתב הלילה: ״מדובר בהצבעת אמון של הוויזארדס באבדיה - החתמה שאין בה סיכון, ושעשויה להשתלם להם אם אבדיה ימשיך להתפתח".
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
