אופיר חיים בדרך לעוד הישג? על ההעפלה המתקרבת ליורו עד גיל 19
גם כארם זועבי (18) שמשחק בהפועל ירושלים נחשב לשחקן מחונן, ובשנה שעברה רשם 4 הופעות בפלייאוף העליון בליגת העל. לשחקנים בגילאים האלו לרוב אין שווי שוק, אלא אם הם משחקים ברמות הגבוהות ביותר. לפי אתר טרנספרמרקט, השחקנים היחידים שרשומים עם ערך כלשהו הם אופק מליקה ונועם בן הרוש, שניהם בני 18. מליקה, שמשחק בעמדת השוער בקבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה, שווה כ-100 אלף שקל, בעוד ששוויו של בן הרוש, קשר קבוצת הנוער של הפועל חיפה, מוערך ב-200 אלף שקל. בראיון שנערך אחרי הניצחון על הארמנים, המאמן אופיר חיים אמר: “אני מרגיש מצוין. באנו לפה במטרה לעלות לשלב השני. ידענו שהמשחק יהיה קשה, קיווינו להבקיע שער מוקדם או שניים כי אנחנו נבחרת יותר טובה, אבל בגלל שלא הצלחנו להבקיע את השער השני נהיה טיפה לחץ והארמנים שיחקו טיפה יותר טוב, אבל המטרה הושגה, לנצח ולהעפיל שלב, ועכשיו אנחנו רוצים להשיג את המקום הראשון. אני מאוד שמח שיש לי שחקנים עם לב ענק ונשמה גדולה. סייד אבו פרחי התאמץ עד טיפת האוויר האחרונה ומגיע לו לכבוש”. כובש השער אבו פרחי הוסיף: “אני מאוד שמח שהשגנו את המטרה שלנו. הגענו לכאן כדי לעלות לשלב העילית ואני שמח שעשינו זאת. אני שמח להיות מהנבחרת הזאת. הניצחון הזה מוקדש לעם ישראל, נעבור את זה כולנו ביחד”.Man's got WHEELS 💨 (via ori_azo/IG) pic.twitter.com/G4YLdvRsgi
— Bleacher Report (@BleacherReport) April 13, 2020
- 3.דוד 19/11/2023 18:59הגב לתגובה זואופיר חיים לבוגרת עכשיו
- 2.עותניאל 19/11/2023 16:54הגב לתגובה זוהאירלנדים אינם חובבי ציון וממש לא סימפטי לישראל לשחק שם כדור רגל
- צפון אירלנד (ל"ת)זה 20/11/2023 15:26הגב לתגובה זו
- 1.התלהבת מדי 19/11/2023 14:32הגב לתגובה זוגם מקום ראשון בבית הזה לא מבטיח כלום לשלב השני מול הנבחרות היותר טובות.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
