שווי השוק: רק 2.67 מיליון אירו. הכירו את יריבת ישראל - אנדורה
נבחרת ישראל מגיעה כפייבוריטית לקרב מול הנבחרת החלשה בבית. היכן משחק השחקן היקר ביותר באנדורה?
נבחרת ישראל חזרה מעודדת מהונגריה שם ניצחה בצורה דרמטית את נבחרת בלארוס בתוצאה 1:2. ישראל לא הציגה משחק גדול ואף היה בפיגור במשך עד הדקה ה-85 אז הגיע המחליף שון וייסמן שכבש שיוויון בפנדל ודקה בתוך תוספת הזמן הגיע שער הניצחון של אוסקר גלוך מכדור קרן.
השחקן היקר בסגל. אלווארז (צילום: איגוד הכדורגל של קוסובו)
בנבחרת הישראלית מבינים שתצוגה כזאת הערב (21:45, איצטדיון טדי בירושלים) מול נבחרת אנדורה לא תספק אותם, במיוחד כשמדובר ביריבה חלשה יותר גם על כר הדשא וגם על הנייר. שווי השוק של נבחרת אנדורה הוא 2.67 מיליון אירו כששווי השוק של נבחרת ישראל הוא 60 מיליון אירו. לשם השוואה, שווי השוק של נבחרת בלארוס הוא 12.23 מיליון אירו.
השחקן היקר ביותר בנבחרת של אנדורה הוא השוער איקר אלווארז ששוויו הוא חצי מיליון אירו. אלווארז משמש כשוער משנה בויאריאל ב' מהליגה הספרדית. אחריו נמצא הקשק, מארק ואלס, שמשחק בליגה השלישית בספרד. אגב בעברו השתייך לקבוצה השנייה של ריאל מדריד ושיחק גם בין השאר בנורבגיה ופינלנד. ואלס לא יגיע לישראל בגלל פציעה, דבר שעשוי לעזור לנבחרת הישראלית. את השלישייה סוגר חואן קרבוס שמשחק בליגה השנייה בסלובקיה.
- אינטר רוצה את גלוך: עסקה של עד 25 מיליון אירו
- האם אוסקר גלוך שווה 30 מיליון אירו? זו הקבוצה שתגיש הצעה בקרוב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאמן נבחרת אנדורה, קולדו אלבארס, ציין: "מדובר במשחק קשה במיוחד שעד לא מזמן שיחקנו מול שווייץ. ישראל קבוצה מאוד התקפית וזה לאו דווקא בגלל שחקני ההתקפה אלא גם שחקני ההגנה כמו אלי דסה ואופיר דוידזאדה. נגיע צנועים כדי להביא תוצאה טובה ונקווה שנשחק משחק יותר טוב ונלמד מהטעויות שעשינו מול שוויץ".
מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, התייחס למפגש: "אנחנו מגיעים כמו לכל משחק. נבוא לשחק את המשחק הכי טוב שלנו. כל מי שחושב שיש כאן משחקים שהם טיול אז טועה ובכל משחק נצטרך להתאמץ ולהיות בכושר הכי טוב שלנו. אני אוהב את האופי של השחקנים שלאורך כל המשחק מול בלארוס לא ויתרו וחשבו שזה אפשרי".
- 2.ישן בעמידה 19/06/2023 08:38הגב לתגובה זולמה לא ב 13 בצהריים, 17 אחצ, מה זה השטויות האלו.
- 1.ניסים 19/06/2023 08:30הגב לתגובה זונבחרת מבישה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
