מסי וארגנטינה בגביע העולם
צילום: הטוויטר הרשמי של נבחרת ארגנטינה

מטורף: מליון וחצי אוהדי ארגנטינה רוצים כרטיס למשחק ידידות. כמה הוא עולה ומה ההכנסה הצפויה?

אוהדי ארגנטינה בטירוף אחרי הזכיה בגביע העולם: 63 אלף כרטיסים בלבד יימכרו למשחק ידידות מול פנמה. כמה עולה לראות את ליאו מסי אחרי הזכיה במונדיאל ומה ההכנסה הצפויה?

מיכאל וייסרמן | (2)
נושאים בכתבה מונדיאל
נבחרת ארגנטינה חגגה זכייה היסטורית באליפות העולם בכדורגל בחורף האחרון והפכה לנבחרת מבוקשת גם במשחקי ידידות. בין חמישי לשישי השבוע היא תערוך משחק אימון ראשון מאז הזכייה כאשר תארח את נבחרת פנמה. ההכנסה הכספית מהמשחק הזה כמעט בלתי נתפשת. המשחק ייערך בארגנטינה באצטדיון המונומנטל, שמכיל 83,214 מקומות ישיבה. לקראת המשחק הקרוב 20,000 מקומות כבר נשמרו מראש לאורחי כבוד והיתר יוכלו לרכוש את הכרטיס ולראות את האלופה, לראשונה מאז הזכייה. הפתעה: משחק ראווה בשווי 100 מיליון אירו יחזיר את מסי לברצלונה? על דיווחים בארגנטינה, מעל מיליון וחצי אנשים פנו ברשתות השונות להשגת הכרטיס למשחק, שמחירו נע בין 60 דולר (כרטיס למושב זול) ל-245 דולר (מושב יקר). בקרב הבכירים בהתאחדות הארגנטינאית מעריכים כי ההכנסות במשחק הזה ינועו בין 3-4 מיליון דולר רק ממכירת כרטיסים ומעבר לכך - הם יזכו גם במענקים מזכויות שידור.   "הטירוף הוא ענק, אולי היינו צריכים עוד אצטדיון או שתיים כדי להכיל את האוהדים הרבים שמוכנים לוותר על שכרם החודשי בכדי לראות את הכוכבים שלנו", אמרו בהתאחדות הארגנטינאית. כזכור, ארגנטינה זכתה ב-3 מונדיאלים ובשנה שעברה אף זכתה בקופה אמריקה לאחר שניצחה במשחק הגמר את נבחרת ברזיל. כעת, ההכנסות מהמשחק יגיעו להתאחדות המקומית, שכבר שילמה מענקים לשחקני אחרי הזכיה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שחר 22/03/2023 14:29
    הגב לתגובה זו
    מה הקשר כדורגל עכשיו....
  • זה קשור לכסף,זה מעניין (ל"ת)
    777 22/03/2023 15:19
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.