מטורף: מליון וחצי אוהדי ארגנטינה רוצים כרטיס למשחק ידידות. כמה הוא עולה ומה ההכנסה הצפויה?
אוהדי ארגנטינה בטירוף אחרי הזכיה בגביע העולם: 63 אלף כרטיסים בלבד יימכרו למשחק ידידות מול פנמה. כמה עולה לראות את ליאו מסי אחרי הזכיה במונדיאל ומה ההכנסה הצפויה?
"הטירוף הוא ענק, אולי היינו צריכים עוד אצטדיון או שתיים כדי להכיל את האוהדים הרבים שמוכנים לוותר על שכרם החודשי בכדי לראות את הכוכבים שלנו", אמרו בהתאחדות הארגנטינאית. כזכור, ארגנטינה זכתה ב-3 מונדיאלים ובשנה שעברה אף זכתה בקופה אמריקה לאחר שניצחה במשחק הגמר את נבחרת ברזיל. כעת, ההכנסות מהמשחק יגיעו להתאחדות המקומית, שכבר שילמה מענקים לשחקני אחרי הזכיה.#SelecciónMayor Así serán los festejos de los Campeones del Mundo en el Monumental junto a su gente. 📝https://t.co/W4VPbeqZFz pic.twitter.com/CS1xsvdSkk
— 🇦🇷 Selección Argentina ⭐⭐⭐ (@Argentina) March 21, 2023
- 1.שחר 22/03/2023 14:29הגב לתגובה זומה הקשר כדורגל עכשיו....
- זה קשור לכסף,זה מעניין (ל"ת)777 22/03/2023 15:19הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
