בזירת הוידאו בין יוטיוב לפייסבוק - מי חוטף נוק-אאוט?

מוטי כהן | (1)
נושאים בכתבה יוטיוב פייסבוק

תרומתה של YouTube תמיד היתה תחום אפור בכל הקשור לתרומה הכללית להכנסות  של GOOGL ענקית הפרסום המקוון  (GOOGL). במאמר זה ארצה לשאול מספר שאלות וכמובן לענות עליהן תשובות :

 

1. מהם ערכי המפתח שהמשקיעים צריכים לדעת על YouTube?

2. מה הן ההתפתחויות החדשות והמגמות שחשובות במונחים של צמיחה בהכנסות בעתיד הנראה לעין?

3. וחשוב יותר, מהו הפוטנציאל ארוך הטווח לפלטפורמה הנמצאת בחוד החנית של תוכן אינטרנט שצומח בקפיצות אדירות? 

מספר הפלטפורמות החברתיות שמחזיקות יותר ממיליארד משתמשים הן רק ארבע : Facebook (FB), YouTube, WhatsApp ו- Facebook Messenger. כפי שאתם יכולים לראות, שתיים מהן הן פלטפורמות להעברת הודעות, מה שמשאיר את Facebook ו- YouTube כשתי הפלטפורמות שמחברות בין אנשים בעולם החדש שנוצר וממשיך לצמוח בקצבים גבוהים .

 

שתי הפלטפורמות שונות לחלוטין זו מזו, אחת מהן רשת חברתית והשניה פלטפורמת וידיאו ציבורית. לשתיהן יש מקום משלהן בתקשורת החברתית, אך הגורם המשותף העיקרי בין השניים הוא שאין שום מתמודדת ישירה בגודל ובמידת הרצון  להתחרות בהן . וזו אולי אחת הסיבות המרכזיות מדוע הצמיחה בשתי הפלטפורמות היא כה גבוהה .

 

מנכ"ל אלפבית, סונדר פיצ'אי, אמר לאנליסטים במהלך הרבעון השני של שנת 2017, כי ל- YouTube היו 1.5 מיליון צופים מדי חודש שצפו בממוצע 60 דקות ביום. לפי תקני מדיה חברתית, צפיה של שעה בממוצע כל יום הוא הרבה. כפי שכולנו יודעים, צפייה בסרטונים היא הרבה יותר קלה מאשר קריאה, ואילו הדור הנוכחי מעדיף לצרוך תכנים באמצעות וידאו הרבה יותר מאשר תוכן כתוב . זאת יש לזקוף למהפכת הסמארטפונים שרק מספקת דלק לצמיחה הגבוהה של פלטפורמות הוידאו ברשת ועוד לא ציינו את העובדה כי יותר ויותר חברות משחררות טלפונים עם מסכים חדים יותר 4K וכו .

 

שימו לב לטבלה שהוציאה חברת המחקר גרטנר על מכירות סמארטפונים . ככל שאותן חברות ימשיכו לגדול ולמכור יותר כך פלטפורמות כמו יוטיוב ופייסבוק ימשיכו לצמוח בשיעורים דו ספרתיים. 

שימו לב לתרשים שהוציאה סיסקו בשנת 2014 על סוג התוכן השלט באינטרנט, למעלה מ-89% מהתנועה הגלובלית לניידים תהיה תוכן וידאו. המעבר לנייד כבר גרר את צריכת הווידאו לפסגה. ובל לשכוח את  חדירת האינטרנט אשר גדלה בחלקים המתפתחים של העולם, סמארטפונים יהוו את עיקר המכירות אשר דוחפות את צריכת הווידאו לגבהים נוספים. 

בתור פלטפורמת הווידאו הציבורי מספר אחת, YouTube עומדת להפיק את המרב מהמעבר לנייד-וידאו בכל רחבי העולם. וזה גם יכול להסביר לכם את כל המאמצים הכבירים שגוגל ופייסבוק משקיעות בהנגשת האינטרנט לאפריקה ומקומות בהם האינטרנט עדיין בשנת 2017 לא זורם כמו מים וחשמל..

קיראו עוד ב"ניתוחים ודעות"

 

סיסקו חוזה כי תעבורת וידאו באינטרנט תגדל ב CAGR של 31% במהלך 2016-2021. בתור פלטפורמת הווידאו מספר אחת בעולם, YouTube צריכה להיות מסוגלת להתאים את קצב הצמיחה של התעשייה, או אפילו לעשות טוב יותר בתקופה זו.

הכוח הגדול ביותר של YouTube הוא גם החולשה הגדולה ביותר שלה. כפלטפורמת וידאו מקוונת ציבורית, YouTube מסתמך על סרטונים שהועלו על ידי המשתמשים שלה, שאותם ניתן לאחסן על ידי אחרים. YouTube מניב תנועה זו עם מספר סוגים של מודעות, תוך שמירה על 45% מההכנסות והעברת שאר ההכנסות ליוצרי התוכן.

 

מישהו צריך ליצור-לייצר סרטונים אלה, ו-YouTube מחזר באגרסיביות אחר יוצרי התוכן במשך זמן רב. ובשל הגודל והיקף של YouTube, כמות ההכנסות שיוצרי YouTube יקבלו, מטבע הדברים, תהיה גבוהה בהרבה מזו של ספקים אחרים שיוכלו להציע.

 

אם יוצר תוכן חדש מתחיל לייצר סרטונים, הבחירה הטבעית תהיה פלטפורמה שיש לה בסיס משתמשים פעיל כמו YouTube . כל מתחרה יתקשה לשכנע את יוצרי התוכן שלהם שהם צריכים להתמקד בפלטפורמה שלהם על YouTube. גם אם הם מציעים לשלם יותר, הסקייל שלה הוא זה שמאפשר לה לצמוח בהיקפים שכאלו שנה אחר שנה ו"ללכוד " את יוצרי התוכן .

 

במידה מסוימת, פייסבוק תהיה הפלטפורמה היחידה שיש לה מינוף וכוח להתחרות ב- YouTube. אבל גם עבור ענקית חברתית, זה יהיה קשה מאוד להתאים את הכמות העצומה של תוכן ואני מזכיר את נושא המוניטיזציה שיוטיוב שולטת בו ביד רמה בכך שהיא מספקת הכנסה של ממש ליוצרי התוכן מה שפייסבוק תתקשה לעשות ברמה של יוטיוב .

 

כמו עם מתחרים אחרים, פייסבוק היא חופשיה ויכולה להציע נתח גדול יותר של הכנסות ליוצרי התוכן, אבל בשביל שזה יקרה היא תצטרך לפגוע  בשולי הרווח המרשימים שלה וזה אחד מהגורמים שעוצרים הנהלות של חברות מוכחות ויציבות להמשיך במהלכים עסקיים גדולים .

 

במקרה הטוב, פייסבוק יכולה רק להיות אלטרנטיבה ל-YouTube, וכדי להפוך את פייסבוק למתחרה לגיטימית עם YouTube לדעתי האישית יהיה קשה מאוד, כל עוד YouTube ממשיכה  להגדיל את בסיס המשתמשים שלה. חוץ מזה, הרבה תוכן וידאו משותף כעת בפייסבוק כבר חי בתוך YouTube.

 

כבר בשנת 2012, נמצא כי משתמשי פייסבוק צפו בסרטונים באורך של 500 שנים ששולבו מ-YouTube. זה בערך 4.4 מיליון שעות ביום, וזה חלק ניכר למדי מסך הכל של 110 מיליון שעות של וידאו שנצפו ביום ברשת של פייסבוק .

 

יתרה מזאת, YouTube זכתה השנה באבן דרך חשובה והיא מיליארד שעות של צפייה בווידאו ביום!!, בעוד שפייסבוק הגיעה  ל-100 מיליון שעות ביום . כמובן שזה לא דבר לזלזל בו אבל קצת מכניס אתכם לפרופורציה איפה עומדת פייסבוק ביחס ליוטיוב בכל הקשור לצריכת וידאו .

 

מה לגבי הכנסות וצמיחה?

YouTube משתמש במודל לשיתוף הכנסות של 55% -45% עם יוצרי התוכן. YouTube מתחיל לקחת 45 סנט על כל דולר שנצברו; ולאחר מכן יש את העלות של הפעלת הפלטפורמה, מבצעים והוצאות אדירות על אחסון וידאו שממשיכות לאכול בהכנסות של יוצרי התוכן.

 

אף אחד לא באמת יודע כמה כסף עושה YouTube, או אם YouTube היתה רווחית בכלל, אם כי היה דיווח בוול סטריט ג'ורנל מוקדם יותר השנה כי YouTube עשתה 4 מיליארד דולר בשנת 2014 אך ורק בכדי להגיע לאיזון תפעולי .

 

במקרה הזה אפשר להבין את השורה הראשונה של המאמר' מדוע יוטיוב הפכה להיות תחום אפור למדי בכל הקשור להכנסות גוגל מפרסום אבל עדיין חשוב שכולנו נבין למה הזרוע הזו של גוגל היא מפלצת של ממש .

 

אבל הרווחיות אינה נטל ש-YouTube אמורה  לשאת על גבה, לפחות מבחינת אלפבית החברה האם צריך להבין כי יוטיוב הוא רק אחד מערוצי הפרסום המקוונים ואלו כבר היום מאפשרים למפרסמים לקבל חשיפה אדירה שמתורגמת להכנסות שצומחות משנה לשנה .  משמע גוגל נותנת יד חופשית ליוטיוב להמשיך לצמוח גם על חשבון רווחיות וזו חתיכת יד חופשית לתת בחברה ציבורית גדולה  .

 

אם פייסבוק תתכופף לאחור כדי לבנות את פלטפורמת הווידאו שלה, YouTube תמשיך להשקיע כסף כדי לשמור על היוצרים לייצר תוכן על מנת להמשיך לדחוף לכיוון הרחבת בסיס המשתמשים שלה. זה מאוד סביר להניח כי החברה מעדיפה להשקיע כמה שיותר כסף כדי לשמור על הצמיחה בבסיס המשתמשים ולגבי רווחיות מאותם משתמשים היא דוחה את החשיבה להמשך . ואני לא רואה שום דבר רע להיות תוקפני כלפי פייסבוק ושאר המתחרות הקטנות שלה כאשר השוק בשל לצמיחה מוצקה במשך עשר השנים הבאות.

 

הסיפור מקבל משנה תוקף במיוחד כשרואים את הדומיננטיות של פייסבוק במובייל והאירוניה פה היא שאותם משתמשי מובייל של פייסבוק צופים בסרטוני יוטיוב שיושבים על פייסבוק.

 

שורה תחתונה

 

לאחר החיפוש ומערכת ההפעלה לניידים  Android, יוטיוב מגיע לאט לאט וממוקם היטב על מנת לשאת את נטל הגידול בהכנסה של מודעות אלפבית לעשור הבא. עם תמיכה מוצקה שמגיעה מרבעון זה, הגידול הכולל בהכנסות ממודעות נראה בטוח ביותר בטווח הארוך. גם אם יוטיוב תמשיך להשקיע משאבים אדירים בשימור קצב ההכנסות עדיין איני מודאג מהמשך הצמיחה של יוטיוב וזאת בעיקר בגלל הפערים הנוכחיים שבין גוגל לפייסבוק בכל הקשור לוידאו .

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מרתק תודה (ל"ת)
    עמית 19/09/2017 22:05
    הגב לתגובה זו
ניר חצבניר חצב
הצפת ערך

89bio יצאה מחברת טבע ושווה כבר יותר מ-600 מיליון דולר. האם זאת רק ההתחלה?

החברה מפתחת תרופה בעלת ייתרון מובהק ביחס לתרופות של חברות מתחרות למחלה ממנה סובלים כיום כ-16.5 מיליון אמריקאים, מספר שגדל בקצב גבוה וצפוי להגיע ל-27 מיליון איש עד 2030
ניר חצב |
חברת 89bio (סימול: ETNB) היא חברת ביוטכנולוגיה אמריקאית העוסקת בפיתוח תרופות ל-Unmet Needs, כלומר לאינדיקציות שהטיפול הנוכחי עבורן אינו אפקטיבי מספיק. הנכס המוביל של החברה הוא התרופה BIO89-100, שמיועדת לטיפול ב-NASH - non-alcoholic steatohepatitis, שמכונה גם מחלת הכבד השומני, וכן לטיפול ב- SHTG - hypertriglyceridemia, שהיא רמת טריגליצרידים גבוהה בדם. האינדיקציה המובילה היא ל-NASH, כשהתרופה נמצאת כעת בניסוי 2a/1b, בעוד האינדיקציה ל-SHTG נמצאת לאחר ניסויים פרה-קליניים ולפני ניסוי ראשון בבני אדם. למרות היותה חברה אמריקאית, ל-89bio יש הקשר ישראלי מובהק, והיא מנהלת את חטיבת המחקר והפיתוח שלה מישראל. בנוסף, שניים ממייסדיה הם בכירים לשעבר בטבע - סמנכ"ל התפעול שלה הוא ד"ר רם וייסבורד, לשעבר סגן נשיא לענייני אסטרטגיה בטבע, ואחד מחברי הדירקטוריון שלה הוא ד"ר מייקל היידן, שכיהן כמדען הראשי של טבע בשנים 2012-2017. כמו כן, ואולי חשוב מכל, המולקולה המרכזית של 89bio הייתה שייכת בעבר לטבע, והיא נרכשה על ידי 89bio באפריל 2018. בתמורה למולקולה זו שילמה 89bio לטבע סכום של 6 מיליון דולר, עם אפשרות לשלם 135 מיליון דולר נוספים, ביחד עם תשלום תמלוגים, אם וכאשר תגיע התרופה לשוק. הקשר ישראלי נוסף הוא דרך קרן פונטיפקס הישראלית, שהשקיעה ב-89bio בשלביה הראשוניים וגם כיום מחזיקה בכ-7% ממניות החברה. מחלת הכבד השומני – אינדיקציית ענק שרק הולכת וגדלה ה-NASH, או מחלת הכבד השומני, היא אחת מהאינדיקציות ה"חמות" ביותר בעולם הביוטכנולוגיה כיום. לפי הערכות, כ-30% מאוכלוסיית העולם סובלים מבעיה שנקראת NAFLD - Non Alcoholic Fatty Liver Disease, שמוגדרת כמצב בו בכבד יש 6% שומן או יותר. ה-NASH הוא השלב המתקדם יותר של ה-NAFLD, בו הכבד מתחיל לפתח דלקת – משם סכנת ההידרדרות לצלקת, שחמת ואפילו סרטן גדלה. חולי NASH סובלים בדרך כלל ממספר בעיות בריאותיות נוספות, כמו רמת טריגלצרידים גבוהה בדם (hypertriglyceridemia, שהיא כאמור אינדיקציה נוספת ל-BIO89-100), משקל יתר וסכרת. כמו הבעיות הבריאותיות ה"מודרניות" הללו, שתפוצתן הולכת וגדלה בשל אורח החיים בעולם המערבי, כך גם מספר החולים ב-NASH גדל משמעותית בשנים האחרונות, וצפוי להמשיך לגדול גם בעתיד – לפי ההערכות הנוכחיות, כ-16.5 מיליון אמריקאים סובלים כיום מ-NASH, ומספר זה צפוי לגדול לכ-27 מיליון איש עד לשנת 2030. אין כיום טיפול תרופתי ייעודי ל-NASH, כאשר הטיפול הנפוץ הנוכחי מבוסס על ניסיון לשנות את אורח החיים של החולים, דרך הגברת כושר גופני ושיפור תזונה. המון חברות פרמצבטיקה וביוטכנולוגיה עומלות על פיתוח טיפולים למחלת ה-NASH, ביניהן חברות ענק כמו Novartis ו-Bristol Myers Squibb וגם חברות קטנות יותר, כמו חברת Galmed הישראלית (GLMD) שנסחרת בשווי של כ-100 מיליון דולר. לא מעט חברות נכשלו בפיתוח תרופה אפקטיבית למחלה לאורך השנים, כולל Gilead, שהודיעה באפריל 2019 כי ניסוי שלב 3 בתרופה לטיפול ב-NASH לא עמד ביעדיו. הכישלון האחרון היה של חברת Intercept Pharmaceuticals - ICPT שהודיעה בחודש יוני כי בקשתה לאישור התרופה לשיווק נדחתה על ידי ה-FDA בשלב זה, כשהסוכנות ביקשה מידע פוסט קליני נוסף שיוכיח כי התועלת שבתרופה עולה על הסיכונים שבה. התרופה של 89 מציעה יתרון אחד משמעותי מאוד מנגנון הפעולה של ה-BIO89-100 מבוסס על ההורמון FCF21, שהוא הורמון מטבולי שהגוף מייצר באופן טבעי, ושמטרתו היא לווסת את המטבוליזם של גלוקוז וליפידים בגוף ודרך כך, גם להפחית את רמת השומניות בכבד. זהו מנגנון פעולה אחד מני רבים שנבחן כעת על ידי חברות התרופות כטיפול אפשרי ל-NASH. בניסוי שלב 1 בתרופה השתתפו 58 מטופלים בריאים, שקיבלו מנה אחת של התרופה ונבדקו 8 ו-15 ימים לאחר מכן. בניסוי נמצא כי התרופה לא גרמה לתופעות לוואי משמעותיות, וכי נרשמה ירידה במספר היבטים של מחלת ה-NASH, דוגמת רמת הטריגלצרידים בדם, כולסטרול LDL וכולסטרול HDL. חשוב לציין כי קיימות חברות אחרות שמפתחות תרופות ל-NASH בהתבסס על אותו הורמון FCF21, דוגמת Bristol Myers Squibb ו-Akero Therapeutics - AKRO. עם זאת, 89bio טוענת של- BIO89-100 יש יתרון מרכזי על תרופות אלו והוא זמן מחצית החיים שלה (Half Life) שעומד על 55-100 שעות, לעומת מתחת לשעתיים ב-FCF21 "סטנדרטי". יתרון זה מאפשר לתרופה להיות זמן רב יותר בגוף, מה שמציע יתרונות פרקטיים וקליניים משמעותיים לחולים. התרופה BIO89-100 נמצאת כעת בעיצומו של ניסוי שלב 2a/1b באינדיקציית ה-NASH, שכולל 81 חולים שטופלו ב-6 מינונים שונים של התרופה למשך 12 שבועות. החברה צפויה לפרסם תוצאות ראשוניות מהניסוי בסוף הרבעון הנוכחי או בתחילת הרבעון הרביעי של 2020, עם צפי להתחלת השלב הקליני הבא, שהוא ניסוי 2b/3, במחצית הראשונה של 2021. מעבר לאינדיקציה ל-NASH, גם האינדיקציה לטיפול ב-hypertriglyceridemia - SHTG היא משמעותית מאוד, עם כ-4 מיליון חולים בארה"ב בלבד, שכ-50% מהם אינם מגיבים היטב לסטנדרט הטיפולי הנוכחי. אינדיקציה זו נמצאת כאמור לקראת ניסויים ראשונים בבני אדם, עם ניסוי שלב 2 שצפוי להתחיל בחציון הנוכחי, ותוצאות ראשוניות בעוד כשנה. החברה מציינת כי בניגוד למקרה ב-NASH, בו לוח הזמנים הקליני הוא ארוך ויקר יחסית, פרוטוקול ה-FDA גורם ללוח הזמנים ב-SHTG להיות קצר וזול יותר, מה שגורם גם לתרופה זו להיות פוטנציאל משמעותי להצפת ערך עבור החברה. תמחור החברה מלמד על הפוטנציאל הגדול שהשוק רואה מניית 89bio נסחרת כעת בשווי שוק של כ-630 מיליון דולר. נכון לסוף הרבעון השני 2020, לחברה כ-74 מיליון דולר במזומן ובנוסף, בחודש יולי האחרון היא גייסה כ-78 מיליון דולרים נוספים. כלומר, השווי מנוטרל המזומנים של החברה הוא כ-480 מיליון דולר. שווי השוק שבו נסחרת 89bio הוא מכובד לחברה שנמצאת בסך הכל לקראת ניסוי קליני שלב 2, כלומר מרחק כמה שנים טובות מהשוק. השווי הגבוה יחסית שמעניק השוק ל-89bio מלמד לדעתי על 2 דברים מרכזיים. תחילה, הוא מלמד על הערכת השוק בנוגע לפוטנציאל האדיר שטמון בטיפול אפקטיבי ל-NASH, בהתחשב בגודל העצום של שוק זה ולטיפולים הלא מספיק אפקטיביים כעת. שנית, השווי מלמד על הערכה שהמשקיעים נותנים לפלטפורמה הטכנולוגית של 89bio, כמו גם לאיכות ולמוניטין שמביאים ההנהלה והדירקטוריון שלה. הסיפור של 89bio ממחיש שוב שניתוח "יבש" של חברת ביוטכנולוגיה, לפי המרחק שלה מהשוק, לא מספר את הסיפור המלא. משקיעי הביוטכנולוגיה בעולם נותנים משקל גם לגורמים כמו הצורך בשוק לתרופות חדשניות, לגודל השוק כיום ולתחזיות בנוגע לגודלו בעתיד, לפלטפורמה הטכנולוגית (והאפשרות למנף אותה לתחומי טיפול אחרים), יתרונות תחרותיים פוטנציאלים, מוניטין ההנהלה ועוד. לכן, למרות ש-89bio נמצאת עדיין רחוק יחסית מהשוק, היא מקבלת שווי שלא מעט חברות עם מוצרים מאושרים יכולות רק לחלום עליו. הכותב הוא מייסד ושותף מנהל בקרן הגידור Tree Garden Capital. המידע המוצג בסקירה זו מהווה מידע כללי והינו חומר מסייע בלבד ואין לראות בו כמידע עובדתי או שלם וממצה של כל ההיבטים הכרוכים בהשקעה בני"ע, וכן אין לראות במידע האמור כהמלצה או כתחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא או לרכישת נייר הערך. האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ו/או תחליף לייעוץ/שיווק השקעות ו/או ייעוץ מס בידי מי שמוסמך לכך, המתחשבים בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.    פרסום מידע זה אינו מהווה הצעה לציבור להשקעה בשותפות. ההשקעה בשותפות הינה על בסיס הצעה פרטית בלבד, בכפוף למגבלות כמפורט בהוראות הדין החל, ולפי שיקול דעתו המוחלט והבלעדי של השותף הכללי.
צילום: Martijn Stoof, Pexelsצילום: Martijn Stoof, Pexels

המטוס ששינה את פני התעופה המסחרית למרות שייצורו הופסק

פיתוח איירבוס A380, המטוס הגדול בעולם, עלה לחברה 25 מיליארד דולר, והוא נחשב לתופעה מיוחדת במינה בעולם התעופה. אף על פי כן, בשל מיעוט הזמנות, הפסיקה החברה לייצרו לפני 4 שנים, וגם החברות שמפעילות אותו, מתכוונות להיפרד ממנו מוקדם מהצפוי 



עופר הבר |
נושאים בכתבה איירבוס

מטוס Airbus A380 הוא מטוס הנוסעים הגדול ביותר שנבנה אי פעם, אורכו כ-73 מטר ומוטת הכנפיים שלו כ-80 מטר. הוא מטוס בעל שתי קומות מלאות, המסוגל לשאת מעל 850 נוסעים במתכונת תיירות בלבד, וכ-525 נוסעים במתכונת שכוללת מחלקת ביזנס עם סידור מחלקות שונות. המטוס מצויד בארבעה מנועי Rolls-Royce ומגיע למהירות שיוט של כ-910 קמ"ש.

המטוס מתוכנן לשאת משקל המראה מקסימלי של כ-560 טון, והוא בעל טווח טיסה של כ-15,200 ק"מ, מה שמאפשר טיסות בין-יבשתיות ארוכות מאוד. בתוך המטוס יש טכנולוגיות מתקדמות רבות כגון שליטה אלקטרונית על מערכות הטיסה, תרכובות קלות משקל מחומרי פחמן ומסגרות אלומיניום-ליתיום וכנפיים מיוחדות שמייעלות את צריכת הדלק והיציבות. למרות גודלו העצום, המטוס נחשב לבטוח מאוד, שקט ויעיל יחסית למטוסי נוסעים גדולים אחרים.

ה-A380 הוא המטוס הראשון שהכיל במבנהו תא נוסעים עם שתי קומות מלאות במקום קומת ביניים או קומת מנהלים בלבד כמו בדגמים אחרים, עובדה שנחשבה למהפכה בעיצוב מטוסי נוסעים.

מחפשים הצעת נישואין מקורית? גם זאת דרך


אם חשקה נפשכם בהצעת נישואין מקורית, ואתם חושבים שהצעה רומנטית ממרומי צוק הארבל הפכה לנדושה, תוכלו להציע לבחירת ליבכם הצעת נישואין מפתיעה ורומנטית בשחקים בגובה 10,000 רגל בסוויטה פרטית באיירבוס A380s.

על פי פרסומי אמירטס (Emirates), שירות הסוויטות מוצע בדרך כלל בקו דובאי-לוס אנג׳לס בגירסת המטוס A380s מתוצרת איירבוס. המטוס הגדול בעולם מציע סוויטות פאר כשירות ייחודי ומפנק במחלקה הראשונה.