דניה סיבוס תקים יחד עם שותפה סינית את תחנת הרכבת הקלה בקרליבך ב-568 מיליון שקל

תחנת קרליבך הינה תחנה תת-קרקעית משולבת לקו האדום והקו הירוק העתידי הכוללת שלושה מפלסים
לירן סהר | (13)

חברת דניה סיבוס, זרוע הבניה והתשתיות של אפריקה ישראל, זכתה במכרז של חברת נת"ע (נתיבי תנועה עירוניים), במסגרתו תבצע הקמת תחנת רכבת תת קרקעית בצומת קרליבך בתל אביב ביחד עם שותפתה הסינית  חברה CCECC איתה סיימה לאחרונה את ביצועם של 10 ק"מ מנהרות בשיטת NATM עבור חברת נתיבי ישראל  בהיקף של 700 מיליון שקל.   היקף הכספי של פרויקט תחנת קרליבך הוא 568 מיליון שקלים, ולוחות הזמנים לביצוע הינם 5.5 שנים.   תחנת קרליבך הינה תחנה תת-קרקעית משולבת לקו האדום והקו הירוק העתידי הכוללת שלושה מפלסים, הפרויקט כולל הקמת מעברי כביש  משוקעים מרחוב יצחק שדה לרחובות לינקולן וקרליבך ( במקום גשר מעריב שייהרס) .   מדובר בפרויקט מורכב ביותר בצומת הסואנת ביותר בת"א. הפרויקט משלב בתוכו הסדרי תנועה מסיביים, העתקת תשתיות, שאיבת מי תהום וסילוקם מהאזור, חפירה פתוחה לעומקים של כ-40 מטר בשיטות שונות, הזרקות דייס לייצוב הקרקע טרם החפירה ובניית תחנה תת קרקעית מורכבת ביותר. לאור מורכבות העבודות פוצל ביצוע פרויקט תחנת קרליבך משאר שני המכרזים של התחנות והמנהרות של הקו האדום. המכרז של החלק המזרחי אמור להיות מוגש על ידי הקבוצות המתחרות בסוף חודש יוני השנה.   בתחילת חודש נובמבר 2014 פרסמה נת"ע את המכרז. המכרז פורסם לחברות בינלאומיות מכיוון שנדרש להציג ניסיון של ביצוע תחנות רכבת תת קרקעיות ניסיון שאין לקבלנים הישראליים.   בכנס המציעים שהתקיים עם פרסום המכרז השתתפו 13 חברות מארבע מדינות. בין החברות שהשתתפו בכנס: פיצרוטי וגלה מאיטליה, וינצי מצרפת, מטרוסטרוי הרוסית, CRTG הסינית , CCCC הסינית, CCECC הסינית וחברות מישראל בהן: דניה סיבוס, שפיר, סולל בונה, אשטרום, אלקטרה חופרי השרון, רמט ואחרים.   ב- 12 פברואר הוגשו הצעות על ידי חמש קבוצות: חברת דניה סיבוס שחברה לחברת CCECC הסינית, חברת סולל בונה שחברה לחברת CRTG הסינית, חברת מנרב שחברה לחברת CCCC הסינית, וחברת שפיר שחברה לחברת GELA האיטלקית.   המכרז הורכב מציון טכני שמשקלו 20% ומציון המחיר שמשקלו 80%. המענה הטכני כלל ניתוח המציע כולל המתודולוגיה לבניית התחנה והלוגיסטיקה של הבניה, איכות, גהות, בטיחות, איכות סביבה, הצעת המבנה הארגוני לניהול הפרויקט, לוחות זמנים העומדים באבני הדרך של המזמינה  שותפות דניה סיבוס ושותפתה הסינית זכו במירב הנקודות במענה הטכני וההצעה הכוללת כולל ההצעה הכספית זכתה במירב הנקודות.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    מונסונגו 17/06/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    המסחר ימחק אותכם.יומכם קרב.כל הרווחים שעשיתם וגרמתם למניה לדמם אתם תחזירו אותם בריבית דריבית.הרווחים של אפריקה הולכים וגדלים כך שגם המניה לא תוכל להתעלם מהם
  • 12.
    אריאל שרון 16/06/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    ניכנסים בשיא ומוכרים בשפל
  • 11.
    דב נבון 16/06/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    אפריקה מתבשלת כבר הרבה זמן .היאבסוף תתפוצץ כמו הר געש.
  • 10.
    אפריקה תתן בראש לכל המספידים במיוחד לשוטיסטים האר (ל"ת)
    יוגב 14/06/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    יוסי צרפתי 14/06/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    צריך עוד כאלה פרוייקטים במדינה כמו שלנו
  • 8.
    אין בעולם tram תת קרקעי (ל"ת)
    בורות ומכרזים 14/06/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    למה תחנה תת קרקעית לרכבת קלה (ל"ת)
    פה תמיד יותר חכמים 14/06/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כמה בזבוז במקום tram אירופאי לא מתחכם (ל"ת)
    תמיד לעבוד אחרת 14/06/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    פלספן 13/06/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    צומת סואן...
  • 4.
    מוזס 12/06/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    חשש לפיגועים במקום שקשה לברוח. לא מתאים פה בארץ
  • 3.
    אפסים במקום לבנות רכבת תחתית ממשיכים עם הבדיחה הזו (ל"ת)
    תום 12/06/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משקיע 11/06/2015 20:10
    הגב לתגובה זו
    https://stocker.co.il/profile/1455-comp210
  • 1.
    יאלה קדימה,תנו גז (ל"ת)
    איציק 11/06/2015 20:00
    הגב לתגובה זו