ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ביטן שיגר רמז עבה לכחלון - בעניין עתיד חוק מיסוי דירה שלישית

ח"כ דוד ביטן, צילום: המקור, ערוץ 10
החוק למיסוי דירה שלישית נתקבל אתמול במהמורה רצינית כאשר בתום דיון הציעו שופטי בג"צ למדינה להחזיר את החוק לוועדת הכספים. למדינה יש עד יום ראשון הקרוב להשיב להצעת בג"צ אבל הכיוון ברור - שופטי העליון לא רואים בעין יפה את הליך העברת החוק, ובמידה והמדינה תסרב לקבל את ההצעה - מאוד סביר שבג"צ יפסול את החוק. בתוך כך, נציין כי החזרת החוק לוועדת הכספים לצורך הליך אישור תקין תחייב את אישור החוק בוועדה ומשם יעבור החוק לאישור הכנסת בקריאה שנייה ושלישית, כלומר הסיפור יהפוך שוב להיות פוליטי. יו"ר הקואליציה, דוד ביטן, התייחס הבוקר עניין בשיחה עם גל"צ ושלח מסר ברור.
"עכשיו זה עניין קואליציוני, ורוב חברי הכנסת מהליכוד וממפלגות אחרות מתנגדות לחוק הזה. הבעיה עם המשקיעים יכולה להיפתר גם אם לא נאפשר למי שקונה דירה להשקעה לקבל משכנתא, וזה יוריד את מספר רוכשי הדירות להשקעה. אני מעריך שכחלון כן ינסה להעביר שוב את החוק, אבל זה תלוי בראש הממשלה ומה ראש הממשלה יעשה עם חברי הכנסת. אם לא תהיה הנחיה קואליציונית ממשית - אז החוק הזה לא יכול לעבור", כך אמר הבוקר ביטן לגל"צ. כלומר כעת חוק הדגל של כחלון, נמצא בידיים של נתניהו. וכזכור "כחלון ונתניהו כבר לא", בטח אחרי מסיבת העיתונאים שקיים לאחרונה כחלון לצורך הכרזה על תכנית 'נטו למשפחה', מהלך שנתניהו כלל לא היה מעודכן בו. 
  
תגובות לכתבה(55):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    לכחלון הזחוח, מגיעה בעיטה בתחת
    איש אחד 22/05/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי קשר לחוק הזה. כחלון חתם על הסכם קואליציוני והפר אותו, עכשיו שיזיע קצת.
    סגור
  • 35.
    הפעם ביטן צודק....
    צדק 17/05/2017 20:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חייבים לעצור את החוק המעוות הזה...שיהיה בכייה לדורות זו טעות איומה של שר טיפש...שלא יודע איזה נזק זה כבר מביא למדינה
    סגור
  • 34.
    להוריד לאלתר את הצעת החוק המטופשת למיסוי דירה שלישית
    אחת, כלכלנית 17/05/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה חוק לא חכם, לא צודק ולא יעיל! כל הנימוקים לכך כבר הוצגו ולא אחזור עליהם. חוק פופוליסטי של מישהו שלא ממש מבין בכלכלה
    סגור
  • 33.
    אין כמו ביטן לייצג את האספסוף. אלים מסית ומאיים (ל"ת)
    מכלוף זוהר 15/05/2017 17:36
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 32.
    כחלון.נטו למשפחה חשוב מדירה שלישית. אל תתן לביטן לסחוט (ל"ת)
    זמיר 15/05/2017 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 31.
    כל יושבי הכנסת אחרים לעליות המחירים
    יורי 14/05/2017 08:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא נשכח ולא נסלח!
    סגור
  • 30.
    בנימין נתניהו נראה לך בבחירות
    ליכודניק רותח 11/05/2017 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בזיון של חוק ! ביבי ישלם גם על הבזיון של כחלון שנוא העם ! וזה בטוח !
    סגור
  • 29.
    כל זמן שלא יטפלו בהיציע ירידות במחירי הדירות יגררו
    איש 11/05/2017 07:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עליה במחירי השכירות. אם יוציאו משקיעים מהשוק היציע הדירות למכירה יעלה על חשבון הדירות להשכרה. כלומר מחירי הדיור ירדו ובמקביל מחירי השכירות יעלו. הנפגעים המיידיים והעיקריים מהצעד יהיו השכבות החלשות והזוגות הצעירים שגם אם המחירים ירדו קצת עדיין לא יוכלו לקנות דירה.
    סגור
  • 28.
    לא בג"צ לא כחלון לא ביטן ולא ביבי
    יוסי 10/05/2017 20:37
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הכוח לשנות בידיים של העם ! לא קונים!! להמשיך לייבש את השוק.
    סגור
  • 27.
    ביטן תתפטר אתה שותף ליד אחת עם כחלון
    שוכר 10/05/2017 20:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בגללכם שכד שלי עלה בגלל מיבוי מטופש תתפטרו שניכם
    סגור
  • טען עוד
  • 26.
    לא נשכח את כל מי שיגרום לעליית מחירים מחודשת הרצוג ביטן
    לתשומת ליבכם 10/05/2017 15:39
    הגב לתגובה זו
    8 3
    ביטן והלכוד ששולחים רמזים הרצוג שתקע את החוק בבג"ץ ואחרים אם יצאו עכשו מהחורים תמורת שמירת האינטרסים של מתי מעט מרובי דירות אתם זונחים צבור שלם שממתין בסבלנות לירידת מחירי הדירות שרק התחילה
    סגור
  • 25.
    ואיך ישדרגו את הדירה בלי משכנתא?
    חוכמולוג 10/05/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נולדים ילדים כידוע וצריך להחליף לדירה גדולה ויקרה יותר
    סגור
  • ימכרו דירה אחת ויקנו דירה אחרת
    עידן 18/05/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאילו דא?!
    סגור
  • 24.
    שמנהל את חיינו (ל"ת)
    מאיפה צץ הבטון הזה 10/05/2017 14:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    לביטן יש רק מצביע אחד ,וקוראים לו ביטן . רק שלא תתבלבל
    בא 10/05/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    9 2
    בקלפי ביטן . אז יהיה לך מספר עגול כמוך .
    סגור
  • 22.
    רוצה לקבור אנשים עד המוות בתשלומים ולהמשיך את הבועה (ל"ת)
    לתת משכנתא לכל מחיר? 10/05/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 21.
    מס דירה שלישית אנטידמוקרטי ולא חוקי (ל"ת)
    אבי 10/05/2017 11:29
    הגב לתגובה זו
    20 5
    סגור
  • מספיק עם השטויות אבי ,רבע מליון זוגות מחכים לדירה . (ל"ת)
    בא 10/05/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • 20.
    שמעו ביטן יותר חכם מכחלון
    מפוכח 10/05/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    9 7
    האיש צודק במאה אחוז! רוצים להעיף משקיעים מהשוק, גם אני - תפסיקו לתת להם משכנתאות!!!! הם מתמנפים על חשבון הציבור! הבנקים מרוויחים הציבור מפסיד הממונף נהנה. תעצרו את זה ותראו איך הנדל"ן חוזר לשפיות - יש לך דירה - משכנתא אחת בלבד! וגם היא לא יותר מ70 אחוז משווי הדירה ובא לציון גואל.
    סגור
  • תמיד יוכלו לקחת הלוואה כנגד נכס
    הגולש 10/05/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כך שדברי ביטן ושלך הם שטות גמורה
    סגור
  • הגואל של ציון היה אריק שרון ,באמת .לצערי הוא לא איתנו
    בא 10/05/2017 12:44
    הגב לתגובה זו
    8 3
    ואין כרגע גברים בהנהגה , יש איש עסקים כמו ביבי ,יש פקידון כמו כחלון .יש ליצן כמו לפיד , יש פסיכופת מושחת כמו דרעי , זה מה שיש כרגע .
    סגור
  • ומי ישכיר דירות?
    מ לכה 10/05/2017 11:57
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אם לא יהיו משקיעים לא יהיו דירות להשכרה. משכנתאות לא באות ע"ח הציבור, מ י שמשלם משכנתא משלם לבנק - שבו הרווח הוא עצום ועובדיו מתפרנסים בכבוד!
    סגור
  • 19.
    עד סוף השנה החוק יעבור.נתניהו לא יילך לבחירות (ל"ת)
    אריה 10/05/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 18.
    ראש הממשלה חייב לפטר את שר האוצר
    חח 10/05/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    14 8
    במדינה דמוקרטית חייבים לחוקק חוקים בהליך חוקתי. אין להעביר חוקים ככנופייה. שר האוצר הוא אחראי על עבירה חמורה. חייבים לפטר אותו.
    סגור
  • בסוף לא תברחו ממס
    גג 10/05/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    6 10
    חבל על האנרגיה ,אם כחלון מפרק על זה ממשלה ובחירות הוא יתחזק בבחירות זה ידוע לכולם.
    סגור
  • זה הזמן
    שוש 10/05/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    4 6
    זה הזמן שביבי יכול להציל את עורו. הוא חייב לפטר את כחלון ! כי כחלון אסון!
    סגור
  • 17.
    לביטן שכל מאשר לכחלון. משקיעי חול קונים רק עם משכנתא (ל"ת)
    כחלון והחיוך המטופש 10/05/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 16.
    ביטן תזהר יש יותר חסרי דירות מבעלי שלש דירות (ל"ת)
    אחד העם 10/05/2017 10:43
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • מה הקשר, זה לא יוריד מחירים, רק היצע ושחרור קרקעות (ל"ת)
    יואל 10/05/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • הליכוד 12 שנה הנפחן הלאומי של מחירי הדירות (ל"ת)
    בני 10/05/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • באמת?
    שוש 10/05/2017 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאיפה לך הנתון הזה ? אם כך בג"ץ צדק שיש להחזיר את החוק לכנסת לדיון נוסף שלא יהיה...
    סגור
  • 15.
    מיסוי
    רון 10/05/2017 10:42
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שילמדו מאריק בולדוזר בנה מדינה בלי דיבורים מעשים
    סגור
  • 14.
    מיסוי
    רון 10/05/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הגיע הזמן שבכנסת יחקקו חוקים באופן מכובד ומסודר כשכל חבר כנסת יבין על מה חוא מצביע ולא מחטפים כדי למצוא חן בעיני השר או אחר
    סגור
  • 13.
    נראה אם הוא ילחם על החוק שלו או יוותר. הוא דומה לביבי
    כחלון 10/05/2017 10:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שניהם רודפי כסא וכבוד מגלומנים חסרי תקנה . בגלל זה הם לא מסתדרים . דבוקים לכסא . עכשיו העם יראה אם הוא רציני. לדעתי לא יעשה שום דבר. חבל לו על השכר המנופח שהוא מקבל . לא מזמן העלה לחברי הכנסת שכר ב 1500 שח לחודש. שזה מחצית שכ"ד 2 חדרים בפ"ת. נראה את כחלון מפרק את הממשלה.
    סגור
  • 12.
    העם יצביע לכושל לפיד . שר אוצר שפגע במעמד הביניים
    וכעת 10/05/2017 10:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הכי הרבה. וגם תרם להרס תיק הפנסיה עם החלטה כושלת בכיל לא נתן את הדין על כך כי זה עם מטומטם.
    סגור
  • לפיד היה שר אוצר טוב
    שלמה 10/05/2017 18:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני מבין שאתה חתמת בתגובה 2 (צביעות). מדברים על הדירות ואתה מבלבל את המח על כיל .לפיד היה השר הראשון שיצא להלחם במחירי הדירות. הצעתו לבטל מעמ לרוכשי דירה ראשונה היתה הצעה סבירה,שנתקלה בהתנגדות - שמא תצליח. טעותו של לפיד היתה שהוא הצהיר כי יתמודד על ראשות הממשלה בבחירות הבאות, ולכן ביבי נלחם בו ע"מ להכשילו בתפקיד. ההצעה של כחלון על מחיר רכישה נותנת הנחות בדרך אחרת אך לאותה המטרה. לדבר כרגע על כיל זה לזרוע חול בעיניים.
    סגור
  • 11.
    מתנהל כאן פשע חברתי ,איזה רבע מליון זוגות מחכים לדירה
    בא 10/05/2017 10:28
    הגב לתגובה זו
    11 6
    המחירים פקטיביים לחלוטין ,והיו צריכים להיות שליש . בגץ מנותקים ,או שיש כאן קונספירציה של השופטים .
    סגור
  • 10.
    כול הליכוד מלא ביצורים כמו ביטן .הדבר הטוב היחידי
    בא 10/05/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    10 1
    בליכוד הוא שלדון אריסון .
    סגור
  • 9.
    כול מי שרוצה להצביע לביטן וביבי ,ולקבל דירה בכרמיאל
    בא 10/05/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ב1.3 מליון שקל שיהיה לו לבריאות .
    סגור
  • 8.
    אריק שרון היה פשוט בונה ולא מתעסק עם חוקים ,הוא היה גבר
    בא 10/05/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    19 0
    וכחלון הוא חלשלוש , וביטן הזה הוא פסיכופט אומלל שרשום לו גיהנום על המצח ,. שם למטה זה הכול כלול ובחינם ,ואין צורך לאסוף כסף .
    סגור
  • כנס ליוטיוב מוות קליני ,זה לא שווה להיות מושחת ,יש שם
    בא 10/05/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חוויות של אנשים שהיו למטה ,בגיהנום ,זה הבית האמיתי שלך ביטן .אם זה נראה לך ילדותי אז המציאות ילדותית .
    סגור
  • 7.
    דבר הקומיסר .....
    מק 10/05/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    6 1
    החוק טוב או לא לא זאת השאלה. יעבור או לא תלוי ביחסים ה אישיים בין כחלון ונתניהו. וככה מתנהלת המדינה. הוא עשה לו והשני החזיר לו וההוא לא מדבר ואיפה שטייניץ ארדן בגין .....
    סגור
  • 6.
    אני עם הליכוד גמרתי (ל"ת)
    אבי 10/05/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    22 2
    סגור
  • לא נראה לי בסוף אתה תחזור
    עידן 18/05/2017 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביביבלוף יגיד הערבים רצים לקלפיות ושוב תצביע ביבי, ושוב תתבכיין במקום לנסות משהו חדש. אני מה אכפת לי שידפקו אותך, ביבי טוב רק לעשירים. ז"א טוב לי (-: חחחחחחחח
    סגור
  • 5.
    אם לא כחלון לא רוצה משקיעים, שלא יתנו משכנתא למשקיעים. (ל"ת)
    בן אהרון 10/05/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    אם כחלון רוצה עוד מיסים, שיהיה מס מהשקל הראשון. (ל"ת)
    בן אהרון 10/05/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • מס ועוד מס ,מנטליות של פקידונים בירוקרטים , (ל"ת)
    בא 10/05/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 3.
    עדיף לכחלון לפרק את הממשלה על זה. במקום שהוא
    לכחלון 10/05/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    28 3
    יעוף אח"כ בבחירות הבאות אם לא יעביר את החוק.
    סגור
  • עדיף לכולנו, אזרחי המדינה, שהממשלה הנוכחית תפנה כבר את
    שלמה 10/05/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    15 2
    מקומה לכאלה שמבינים מה זה להיות ממשלה ובשביל מה ובשביל מה הם נמצאים בממשלה.
    סגור
  • שלמה
    דב 10/05/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 4
    למי? הרצוג? או לבני? אלה שני חדלי אישים. לההיא ממר"ץ, האנטי-ציונית? או לכחלון=כישלון, שלזכותו ייאמר כי אינו רוצה וגם לא יכול לעסוק בענייני מדיניות. בחייך, תתפכח. להחליף זה יופי. אך צריך גם חוכמה.
    סגור
  • הסוס של קליגולה עדיף על נתניהו (ל"ת)
    מלאך חבלה 11/05/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    פסלו את חוק ריבוי דירות בגלל האופן שהוא נחקק
    צביעות 10/05/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    11 4
    ואכן יש לפסול חוקי מחטף כאלה שהם דיקטטורה עדינה. לעומת זאת אף אחד בממשלת ישראל הכושלת לא צייץ ולא אמר מילה כשלפיד שר האוצר הכושל החליט שלא למכור את כיל כאילו זה שייך לאבא שלו החלטה של איש אחד שהושפע מיחימוביץ ורוזנטל שמא יכתבו עליו פוסט. למה לא היה אז דיון רציני בכנסת מי יתן את הדין על הפגיעה במשקיעים ובקרנות הפנסיה שבין היתר השקיעו גם בכיל. הצבועים רק רצו להיצמד לכסא שלהם ורוזנטל שהכריז מלחמה על כיל. היה הראשון לצעוק שהחוק של כחלון נקבר סופית. המסכן היה מודאג לנוכח 30 דירות שיש לו ולמשפחתו בגבעתיים. הסוציאליסט הקומוניסט המליונר דואג לעצמו. ממשלה של צבועים ורמאים
    סגור
  • 1.
    חלופה לחוק: מיסוי השכרה מהשקל הראשון + מס רכישה של 15%
    שימו לב 10/05/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    11 7
    יש לשנות את מדרגת המס מ 5,030 שקל בחודש הכנסה של שכר דירה, ל 0 שקלים. בצורה כזו משקיעים רבים יבחרו לשחרר דירות לשוק, והדיירים שלהם יקנו בזול ויהפכו לדיירים בבעלות. מס רכישה גבוה יגרום למשקיעים חדשים לא להסתער על שוק הדירות. ניתן לחשוב על מתן פטור לצעירים שמשכירים דרך מחיר למשתכן.
    סגור
  • תקראו מה כתבתי למטה
    עידן 18/05/2017 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם מס שבח של 25% כמו בבורסה רווח ספקולנטי על דירה שקול לרווח בבורסה אז תראה מה יקרה כאן איזה כיף.
    סגור
  • למקרה שלא הבנת, כחלון כן מעודד השכרה - אבל של טייקונים
    שרון 10/05/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כחלון מעודד ונותן פטורים ממיסים לטייקונים שבונים להשכרה. לא ברור למה להם מותר להיות בעלי דירות ולא קוראים להם "אספנים" ועוד כינויי גנאי אחרים, ולאזרחים פרטיים אסור.
    סגור