22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה נפלה 4.2% >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה של 9% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ביטן שיגר רמז עבה לכחלון - בעניין עתיד חוק מיסוי דירה שלישית

 |  55
קבורת חמור?
Share
החוק למיסוי דירה שלישית נתקבל אתמול במהמורה רצינית כאשר בתום דיון הציעו שופטי בג"צ למדינה להחזיר את החוק לוועדת הכספים. למדינה יש עד יום ראשון הקרוב להשיב להצעת בג"צ אבל הכיוון ברור - שופטי העליון לא רואים בעין יפה את הליך העברת החוק, ובמידה והמדינה תסרב לקבל את ההצעה - מאוד סביר שבג"צ יפסול את החוק. בתוך כך, נציין כי החזרת החוק לוועדת הכספים לצורך הליך אישור תקין תחייב את אישור החוק בוועדה ומשם יעבור החוק לאישור הכנסת בקריאה שנייה ושלישית, כלומר הסיפור יהפוך שוב להיות פוליטי. יו"ר הקואליציה, דוד ביטן, התייחס הבוקר עניין בשיחה עם גל"צ ושלח מסר ברור.


"עכשיו זה עניין קואליציוני, ורוב חברי הכנסת מהליכוד וממפלגות אחרות מתנגדות לחוק הזה. הבעיה עם המשקיעים יכולה להיפתר גם אם לא נאפשר למי שקונה דירה להשקעה לקבל משכנתא, וזה יוריד את מספר רוכשי הדירות להשקעה. אני מעריך שכחלון כן ינסה להעביר שוב את החוק, אבל זה תלוי בראש הממשלה ומה ראש הממשלה יעשה עם חברי הכנסת. אם לא תהיה הנחיה קואליציונית ממשית - אז החוק הזה לא יכול לעבור", כך אמר הבוקר ביטן לגל"צ. כלומר כעת חוק הדגל של כחלון, נמצא בידיים של נתניהו. וכזכור "כחלון ונתניהו כבר לא", בטח אחרי מסיבת העיתונאים שקיים לאחרונה כחלון לצורך הכרזה על תכנית 'נטו למשפחה', מהלך שנתניהו כלל לא היה מעודכן בו. 
  

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

55 תגובות ב-36 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
36 איש אחד 22/05/2017 12:56 לכחלון הזחוח, מגיעה בעיטה בתחת
בלי קשר לחוק הזה. כחלון חתם על הסכם קואליציוני והפר אותו, עכשיו שיזיע קצת.
35 צדק 17/05/2017 20:09 הפעם ביטן צודק....
חייבים לעצור את החוק המעוות הזה...שיהיה בכייה לדורות זו טעות איומה של שר טיפש...שלא יודע איזה נזק זה כבר מביא למדינה
34 אחת, כלכלנית 17/05/2017 11:01 להוריד לאלתר את הצעת החוק המטופשת למיסוי דירה שלישית
זה חוק לא חכם, לא צודק ולא יעיל! כל הנימוקים לכך כבר הוצגו ולא אחזור עליהם. חוק פופוליסטי של מישהו שלא ממש מבין בכלכלה
33 מכלוף זוהר 15/05/2017 17:36 אין כמו ביטן לייצג את האספסוף. אלים מסית ומאיים (ל"ת)
32 זמיר 15/05/2017 10:11 כחלון.נטו למשפחה חשוב מדירה שלישית. אל תתן לביטן לסחוט (ל"ת)
31 יורי 14/05/2017 08:37 כל יושבי הכנסת אחרים לעליות המחירים
לא נשכח ולא נסלח!
30 ליכודניק רותח 11/05/2017 12:03 בנימין נתניהו נראה לך בבחירות
בזיון של חוק ! ביבי ישלם גם על הבזיון של כחלון שנוא העם ! וזה בטוח !
29 איש 11/05/2017 07:07 כל זמן שלא יטפלו בהיציע ירידות במחירי הדירות יגררו
עליה במחירי השכירות. אם יוציאו משקיעים מהשוק היציע הדירות למכירה יעלה על חשבון הדירות להשכרה. כלומר מחירי הדיור ירדו ובמקביל מחירי השכירות יעלו. הנפגעים המיידיים והעיקריים מהצעד יהיו השכבות החלשות והזוגות הצעירים שגם אם המחירים ירדו קצת עדיין לא יוכלו לקנות דירה.
28 יוסי 10/05/2017 20:37 לא בג"צ לא כחלון לא ביטן ולא ביבי
הכוח לשנות בידיים של העם ! לא קונים!! להמשיך לייבש את השוק.
27 שוכר 10/05/2017 20:01 ביטן תתפטר אתה שותף ליד אחת עם כחלון
בגללכם שכד שלי עלה בגלל מיבוי מטופש תתפטרו שניכם
26 לתשומת ליבכם 10/05/2017 15:39 לא נשכח את כל מי שיגרום לעליית מחירים מחודשת הרצוג ביטן
ביטן והלכוד ששולחים רמזים הרצוג שתקע את החוק בבג"ץ ואחרים אם יצאו עכשו מהחורים תמורת שמירת האינטרסים של מתי מעט מרובי דירות אתם זונחים צבור שלם שממתין בסבלנות לירידת מחירי הדירות שרק התחילה
25 חוכמולוג 10/05/2017 14:53 ואיך ישדרגו את הדירה בלי משכנתא?
נולדים ילדים כידוע וצריך להחליף לדירה גדולה ויקרה יותר
עידן 18/05/2017 16:21 ימכרו דירה אחת ויקנו דירה אחרת
כאילו דא?!
24 מאיפה צץ הבטון הזה 10/05/2017 14:40 שמנהל את חיינו (ל"ת)
23 בא 10/05/2017 12:47 לביטן יש רק מצביע אחד ,וקוראים לו ביטן . רק שלא תתבלבל
בקלפי ביטן . אז יהיה לך מספר עגול כמוך .
22 לתת משכנתא לכל מחיר? 10/05/2017 12:02 רוצה לקבור אנשים עד המוות בתשלומים ולהמשיך את הבועה (ל"ת)
21 אבי 10/05/2017 11:29 מס דירה שלישית אנטידמוקרטי ולא חוקי (ל"ת)
בא 10/05/2017 12:48 מספיק עם השטויות אבי ,רבע מליון זוגות מחכים לדירה . (ל"ת)
20 מפוכח 10/05/2017 11:26 שמעו ביטן יותר חכם מכחלון
האיש צודק במאה אחוז! רוצים להעיף משקיעים מהשוק, גם אני - תפסיקו לתת להם משכנתאות!!!! הם מתמנפים על חשבון הציבור! הבנקים מרוויחים הציבור מפסיד הממונף נהנה. תעצרו את זה ותראו איך הנדל"ן חוזר לשפיות - יש לך דירה - משכנתא אחת בלבד! וגם היא לא יותר מ70 אחוז משווי הדירה ובא לציון גואל.
הגולש 10/05/2017 13:40 תמיד יוכלו לקחת הלוואה כנגד נכס
כך שדברי ביטן ושלך הם שטות גמורה
בא 10/05/2017 12:44 הגואל של ציון היה אריק שרון ,באמת .לצערי הוא לא איתנו
ואין כרגע גברים בהנהגה , יש איש עסקים כמו ביבי ,יש פקידון כמו כחלון .יש ליצן כמו לפיד , יש פסיכופת מושחת כמו דרעי , זה מה שיש כרגע .
מ לכה 10/05/2017 11:57 ומי ישכיר דירות?
אם לא יהיו משקיעים לא יהיו דירות להשכרה. משכנתאות לא באות ע"ח הציבור, מ י שמשלם משכנתא משלם לבנק - שבו הרווח הוא עצום ועובדיו מתפרנסים בכבוד!
19 אריה 10/05/2017 11:26 עד סוף השנה החוק יעבור.נתניהו לא יילך לבחירות (ל"ת)
18 חח 10/05/2017 11:08 ראש הממשלה חייב לפטר את שר האוצר
במדינה דמוקרטית חייבים לחוקק חוקים בהליך חוקתי. אין להעביר חוקים ככנופייה. שר האוצר הוא אחראי על עבירה חמורה. חייבים לפטר אותו.
גג 10/05/2017 11:28 בסוף לא תברחו ממס
חבל על האנרגיה ,אם כחלון מפרק על זה ממשלה ובחירות הוא יתחזק בבחירות זה ידוע לכולם.
שוש 10/05/2017 11:20 זה הזמן
זה הזמן שביבי יכול להציל את עורו. הוא חייב לפטר את כחלון ! כי כחלון אסון!
17 כחלון והחיוך המטופש 10/05/2017 11:01 לביטן שכל מאשר לכחלון. משקיעי חול קונים רק עם משכנתא (ל"ת)
16 אחד העם 10/05/2017 10:43 ביטן תזהר יש יותר חסרי דירות מבעלי שלש דירות (ל"ת)
יואל 10/05/2017 13:40 מה הקשר, זה לא יוריד מחירים, רק היצע ושחרור קרקעות (ל"ת)
בני 10/05/2017 11:27 הליכוד 12 שנה הנפחן הלאומי של מחירי הדירות (ל"ת)
שוש 10/05/2017 11:24 באמת?
מאיפה לך הנתון הזה ? אם כך בג"ץ צדק שיש להחזיר את החוק לכנסת לדיון נוסף שלא יהיה...
15 רון 10/05/2017 10:42 מיסוי
שילמדו מאריק בולדוזר בנה מדינה בלי דיבורים מעשים
14 רון 10/05/2017 10:40 מיסוי
הגיע הזמן שבכנסת יחקקו חוקים באופן מכובד ומסודר כשכל חבר כנסת יבין על מה חוא מצביע ולא מחטפים כדי למצוא חן בעיני השר או אחר
13 כחלון 10/05/2017 10:34 נראה אם הוא ילחם על החוק שלו או יוותר. הוא דומה לביבי
שניהם רודפי כסא וכבוד מגלומנים חסרי תקנה . בגלל זה הם לא מסתדרים . דבוקים לכסא . עכשיו העם יראה אם הוא רציני. לדעתי לא יעשה שום דבר. חבל לו על השכר המנופח שהוא מקבל . לא מזמן העלה לחברי הכנסת שכר ב 1500 שח לחודש. שזה מחצית שכ"ד 2 חדרים בפ"ת. נראה את כחלון מפרק את הממשלה.
12 וכעת 10/05/2017 10:31 העם יצביע לכושל לפיד . שר אוצר שפגע במעמד הביניים
הכי הרבה. וגם תרם להרס תיק הפנסיה עם החלטה כושלת בכיל לא נתן את הדין על כך כי זה עם מטומטם.
שלמה 10/05/2017 18:12 לפיד היה שר אוצר טוב
אני מבין שאתה חתמת בתגובה 2 (צביעות). מדברים על הדירות ואתה מבלבל את המח על כיל .לפיד היה השר הראשון שיצא להלחם במחירי הדירות. הצעתו לבטל מעמ לרוכשי דירה ראשונה היתה הצעה סבירה,שנתקלה בהתנגדות - שמא תצליח. טעותו של לפיד היתה שהוא הצהיר כי יתמודד על ראשות הממשלה בבחירות הבאות, ולכן ביבי נלחם בו ע"מ להכשילו בתפקיד. ההצעה של כחלון על מחיר רכישה נותנת הנחות בדרך אחרת אך לאותה המטרה. לדבר כרגע על כיל זה לזרוע חול בעיניים.
11 בא 10/05/2017 10:28 מתנהל כאן פשע חברתי ,איזה רבע מליון זוגות מחכים לדירה
המחירים פקטיביים לחלוטין ,והיו צריכים להיות שליש . בגץ מנותקים ,או שיש כאן קונספירציה של השופטים .
10 בא 10/05/2017 10:23 כול הליכוד מלא ביצורים כמו ביטן .הדבר הטוב היחידי
בליכוד הוא שלדון אריסון .
9 בא 10/05/2017 10:19 כול מי שרוצה להצביע לביטן וביבי ,ולקבל דירה בכרמיאל
ב1.3 מליון שקל שיהיה לו לבריאות .
8 בא 10/05/2017 10:17 אריק שרון היה פשוט בונה ולא מתעסק עם חוקים ,הוא היה גבר
וכחלון הוא חלשלוש , וביטן הזה הוא פסיכופט אומלל שרשום לו גיהנום על המצח ,. שם למטה זה הכול כלול ובחינם ,ואין צורך לאסוף כסף .
בא 10/05/2017 10:32 כנס ליוטיוב מוות קליני ,זה לא שווה להיות מושחת ,יש שם
חוויות של אנשים שהיו למטה ,בגיהנום ,זה הבית האמיתי שלך ביטן .אם זה נראה לך ילדותי אז המציאות ילדותית .
7 מק 10/05/2017 09:50 דבר הקומיסר .....
החוק טוב או לא לא זאת השאלה. יעבור או לא תלוי ביחסים ה אישיים בין כחלון ונתניהו. וככה מתנהלת המדינה. הוא עשה לו והשני החזיר לו וההוא לא מדבר ואיפה שטייניץ ארדן בגין .....
6 אבי 10/05/2017 09:50 אני עם הליכוד גמרתי (ל"ת)
עידן 18/05/2017 16:24 לא נראה לי בסוף אתה תחזור
ביביבלוף יגיד הערבים רצים לקלפיות ושוב תצביע ביבי, ושוב תתבכיין במקום לנסות משהו חדש. אני מה אכפת לי שידפקו אותך, ביבי טוב רק לעשירים. ז"א טוב לי (-: חחחחחחחח
5 בן אהרון 10/05/2017 09:49 אם לא כחלון לא רוצה משקיעים, שלא יתנו משכנתא למשקיעים. (ל"ת)
4 בן אהרון 10/05/2017 09:48 אם כחלון רוצה עוד מיסים, שיהיה מס מהשקל הראשון. (ל"ת)
בא 10/05/2017 10:33 מס ועוד מס ,מנטליות של פקידונים בירוקרטים , (ל"ת)
3 לכחלון 10/05/2017 09:34 עדיף לכחלון לפרק את הממשלה על זה. במקום שהוא
יעוף אח"כ בבחירות הבאות אם לא יעביר את החוק.
שלמה 10/05/2017 09:58 עדיף לכולנו, אזרחי המדינה, שהממשלה הנוכחית תפנה כבר את
מקומה לכאלה שמבינים מה זה להיות ממשלה ובשביל מה ובשביל מה הם נמצאים בממשלה.
דב 10/05/2017 10:26 שלמה
למי? הרצוג? או לבני? אלה שני חדלי אישים. לההיא ממר"ץ, האנטי-ציונית? או לכחלון=כישלון, שלזכותו ייאמר כי אינו רוצה וגם לא יכול לעסוק בענייני מדיניות. בחייך, תתפכח. להחליף זה יופי. אך צריך גם חוכמה.
מלאך חבלה 11/05/2017 16:21 הסוס של קליגולה עדיף על נתניהו (ל"ת)
2 צביעות 10/05/2017 09:33 פסלו את חוק ריבוי דירות בגלל האופן שהוא נחקק
ואכן יש לפסול חוקי מחטף כאלה שהם דיקטטורה עדינה. לעומת זאת אף אחד בממשלת ישראל הכושלת לא צייץ ולא אמר מילה כשלפיד שר האוצר הכושל החליט שלא למכור את כיל כאילו זה שייך לאבא שלו החלטה של איש אחד שהושפע מיחימוביץ ורוזנטל שמא יכתבו עליו פוסט. למה לא היה אז דיון רציני בכנסת מי יתן את הדין על הפגיעה במשקיעים ובקרנות הפנסיה שבין היתר השקיעו גם בכיל. הצבועים רק רצו להיצמד לכסא שלהם ורוזנטל שהכריז מלחמה על כיל. היה הראשון לצעוק שהחוק של כחלון נקבר סופית. המסכן היה מודאג לנוכח 30 דירות שיש לו ולמשפחתו בגבעתיים. הסוציאליסט הקומוניסט המליונר דואג לעצמו. ממשלה של צבועים ורמאים
1 שימו לב 10/05/2017 09:30 חלופה לחוק: מיסוי השכרה מהשקל הראשון + מס רכישה של 15%
יש לשנות את מדרגת המס מ 5,030 שקל בחודש הכנסה של שכר דירה, ל 0 שקלים. בצורה כזו משקיעים רבים יבחרו לשחרר דירות לשוק, והדיירים שלהם יקנו בזול ויהפכו לדיירים בבעלות. מס רכישה גבוה יגרום למשקיעים חדשים לא להסתער על שוק הדירות. ניתן לחשוב על מתן פטור לצעירים שמשכירים דרך מחיר למשתכן.
עידן 18/05/2017 16:26 תקראו מה כתבתי למטה
וגם מס שבח של 25% כמו בבורסה רווח ספקולנטי על דירה שקול לרווח בבורסה אז תראה מה יקרה כאן איזה כיף.
שרון 10/05/2017 12:57 למקרה שלא הבנת, כחלון כן מעודד השכרה - אבל של טייקונים
כחלון מעודד ונותן פטורים ממיסים לטייקונים שבונים להשכרה. לא ברור למה להם מותר להיות בעלי דירות ולא קוראים להם "אספנים" ועוד כינויי גנאי אחרים, ולאזרחים פרטיים אסור.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש