ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אוי כחלון: תראו את השינוי במחירי הדירות בחודש האחרון לפי עדכון הלמ"ס

אחרי שהכריע כי הלמ"ס תהיה הגוף היחיד שיפרסם את מחירי הדירות - עכשיו צריך כחלון להתמודד עם המספרים
 |  337
שוק הדיור
Share
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (יום ו') את מדד המחירים לצרכן לחודש ספטמבר שהציג ירידה של 0.1%. בצמוד לפרסום המדד, פרסמה הלשכה כרגיל גם את נתון מחירי הדירות שאינו חלק מהמדד ובו דווקא נרשמה עלייה משמעותית.


לפי הנתון הנוכחי, נרשמה עלייה של 0.4% במחירי הדירות בחודשים יולי-אוגוסט לעומת יוני-יולי כך שבהסתכלות שנתית מחירי הדירות רשמו עלייה של 6.8%. מדובר בהאצה של קצב עליית המחירים לאחר שבעדכון הקודם נרשמה עלייה של 0.1% בלבד וקצב העלייה השנתי (כלומר 12 החודשים האחרונים) עמד על 6%. ורק נזכיר כי בפרוטוקולים של עדכון הריבית האחרון של בנק ישראל הושכר כי "מחירי הדירות מתייצבים", כעת נראה שזו לא בהכרח תמונת המצב שכן עלייה של 0.4% משקפת קצב של כמעט 5% בהסתכלות קדימה.

אם יש משהו שכחלון יכול להתנחם בו בנתון שפורסם היום זה שמחירי שכר הדירה נותרו ללא שינוי בחודשים אוגוסט-ספטמבר לעומת חודשים יולי-אוגוסט, כלומר לפי שעה קשה לטעון שעניין המיסוי על הדירה שלישית מגולגל אל שוכרי הדירות.כך או כך, אין ספק שמדובר במכה לכחלון שלפי שעה לא מצליח לסובב את הספינה. ונזכיר כי לאחר שבעדכון מלפני חודשיים נרשמה ירידה במחירי הדירות לפי הלמ"ס, כחלון הטיל את כובד משקלו עלך כך שהלמ"ס תהיה הגוף היחיד שמוסמך מטעם המדינה לפרסם את נתוני מחירי הדירות (ובכך עצר את הפרסומים של השמאי הממשלתי). כעת גם הלמ"ס מראים כי מחירי הדירות ממשיכים לטפס. ונזכיר כי זה קורה כאשר לפי הלמ"ס נרשמה מתחילת השנה ירידה של 9.5% ברכישת דירות חדשות מקבלן, כלומר הביקוש לכאורה הולך ומתקרר, דבר שלפי שעה לא משפיע על המחיר.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

337 תגובות ב-151 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
151 שמאי 27/10/2016 14:37 אל דאגה, כחלון יטפל כבר בלמס....... (ל"ת)
150 בן אהרון 27/10/2016 06:16 לא מבין מדוע מי שיש לו שלוש דירות הוא גנב ???
האם מי שיש לו שלוש דירות גנב את הכסף לרכוש את הדירות ? האם הוא לא שילם מיסים כמו מע״מ ומס רכישה ותשלום עבור הקרקע ? כל הכסף הזה הלך לממשלה, אז איך הוא פתאום הפך להיות גנב ??? להשכיר דירה בתשואה של 2.5% זה להפסיד כסף כי זה לא מכסה את הפחת !!! אז איך גנב ???
149 קבלן,בנק,ממשל=גנבים 26/10/2016 17:49 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה
148 ר׳ עקיבא 25/10/2016 07:44 אחוי כחלון תעלה את הרבית ומחירי הנדלן ירדו. (ל"ת)
147 בן אהרון 24/10/2016 15:56 לסיכום, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.
רוב הציבור לא מסוגל לקנות דירות במליון מליון וחצי ש״ח. ולכן לרוב הציבור אין תשובות לבעיות הדיור. הפתרון האמיתי צריך להיות דיור ציבורי בסיסי, דירות 2-3 חדרים קטנות בהשכרה לטווח ארוך. אבל זה בניגוד להשקפה הכלכלות של הממשלה.
146 עחג 22/10/2016 16:29 הסיבה המרכזית לעלית מחירי הבתים
האשראי הזול והמפלצתי שמספקים לכם הבנקים
דבוש ענת 24/10/2016 15:23 הסיבה העיקרית היא היעדר חלופות לחיסכון
הבורסה בישראל נשלטת על ידי מניפולטיביים.הריבית על חיסכון אפסית.הבורסות בעולם הפכו לבועה לקראת פיצוץ.האפשרות היחידה לקבל תשואה על ההון העצמי זו דירה.המדינה חייבת לתת תמריצים אמיתיים לחיסכון, להרחיק את הספקולנטים מהבורסה הקטנה שלנו, ולהנפיק אג״ח מיועד לחיסכון, אחרת, מחירי הדירות ימשיכו לעלות.
145 כחלון לומד מביבי 20/10/2016 22:31 בשביל מה צריך דירות? מספיק פרסום של מדד אחד טוב (ל"ת)
144 צח 20/10/2016 17:59 צפון קוריאה זה כבר כאן .
פחלון הדיקטטור העריץ החליט להשתמש בכל נשק אנטי דמוקרטי כדי להוריד את מחירי הדירות .
143 כתבות מגמתיות 20/10/2016 15:39 לעולם לא נקבל מידע אמין (ל"ת)
142 פתרון 20/10/2016 12:27 כל חודש כחלון צריך להחליט מי יפרסם מדד
ואם אין מדד טוב אז שלא יתפרסם מדד או שכחלון מעצמו יפרסם מדד שמראה שהוא חכם והדירות בזוללל
כחלון צודק 20/10/2016 15:35 רק גוף אחד יודיע
לא יכול להיות שמספר גופים יפרסמו את מדד הנדלן.חיבים לפרסם מדד מדויק ואמין (אסור שהגוף יתפרנס מנדלן) בתאריך קבוע.
פחלון 21/10/2016 11:22 הבעייה שגם הלמס הודיע על עליות
עם שיטות ההונאה להראות הצלחות למרות הכשלון המתמשך, כחלון ממשיך לעבוד על הבוחרים הטפשים שממשיכים להידפק
141 גילה 19/10/2016 09:42 בדיוק קראתי בגוגל "נדל"ן בעולם הרביעי" - קריאת חובה (ל"ת)
140 אשדודי 18/10/2016 19:48 נער הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי פוליטיקאי דובר אמת....
כולם חרטטנים. מילים לחוד מעשים לחוד.
יניב 19/10/2016 12:14 גם עיתונאים אובייקטיבים לא ראיתי
לביזפורטל יש מדור שלם של נדלן פרסומי. הקבלנים הם הפרנסה שלהם אז הם יכתבו נגד הנדלן?
139 דניאל 18/10/2016 15:32 כחלון מלך! משקיעי הנדל"ן חזירים מסריחים (ל"ת)
חחח 18/10/2016 21:25 פחלון מצליח לעבוד על הבוחרים שנדפקים בקביעות
קשה להסביר - כנראה זה מגיע להם
138 מה זה הלמס 17/10/2016 14:02 כחלון לבדו צריך לפרסם מחירי דירות. אם לרמות אז עד הסוף (ל"ת)
137 ישראל 17/10/2016 11:41 כחלון, המשך בעשייה. אתה בכיוון הנכון !!
כחלון, תתעלם מכל האינטרסנטיים הפועלים נגדך. והמשך בעשייה הגדולה שלך. כחלון, בהצלחה גם בהמשך.
יואל 24/10/2016 17:49 ספר לנו אתה מה הכיוון - קח-לו לא מודע לכך
גם הוא מעונין שתספר לכולנו על מה אתה מדבר כיוון של מי מה מו לאן אין לו שום כיוון הכל פוליטיקה ולקחת ממי שיש להם כי לאבא שלו לא היה לתת לו פשוט כיתה א כבר 7 שנים
אחד העם 24/10/2016 15:53 על איזו עשייה מדובר? עשייה של ספינים? של דיבורים ???
חכו עוד חמש שנים שהזוכים המאושרים יכנסו לדירות ויבינו את המצב שלהם. מליון ש״ח לדירה עם 90% משכנתא זו מלכודת כלכלית שרוב הציבור לא מבין ולא מסוגל להבין !!!! יבינו עוד חמש עשר שנים שיצטרכו לממש את הדירות ופתאום יגלו שלשכור דירה יותר זול וערך הדירה יותר נמוך ממה שמכרו להם.
המלך ביבי 17/10/2016 14:02 ביבי נקרע מצחוק איך הכחלון מסתבך והמחירים עולים לו (ל"ת)
מלך יש אחד 17/10/2016 13:58 לא סתם ביבי שם את הכוכב החברתי להתרסק באוצר
מחירי הדירות עדיין (!!!) עולים. המשך ככה, ולא יישאר ממפלגת כולנו כלום.
136 כבוד לשר 17/10/2016 10:51 כמו באירופה
32 הבלוגר הערום1d מספיק עם כול השטיות שלכם .הגיעה הזמן להתיישר מול העולם ולעמוד בסטנדרטים הארופי ה oecd ולהתחיל לפקח על מחירי השכירות בארץ כמו באירופה .דיור זה מוצר צריכה בסיסי .כמו לחם .זה האחריות של הממשלה לדאוג לאזרח...
135 שימי 17/10/2016 10:47 החזירים כאלה אטומים מחפשים לאגור דירות, להתעמר ולמצוץ (ל"ת)
134 לשלם מיסים 17/10/2016 10:46 כחלון מלךךךך איזה כיף סוף לחזירות (ל"ת)
שמאי 27/10/2016 14:42 תלעס תלעס את הלב, נתקע לך חזק בשיניים? (ל"ת)
133 המלך ביבי 17/10/2016 09:49 ביבי חוגג .ישראל היום: הלמ"ס: מחירי הדירות זינקו ב6.8%
ביבי חוגג על אי ההצלחה של כחלון ומפיל עליו את התיק כותרת בישראל היום: "הלמ"ס: מחירי הדירות זינקו ב-6.8% בשנה, וב-10% מאז התמנה כחלון"
132 אבי 17/10/2016 08:49 כחלון קיבל את כל הכילים שביקש ולמרות הכל הוא נכשל. (ל"ת)
אנטי חזירים 17/10/2016 10:43 כחלון מצליח לכן אתה חושש (ל"ת)
אחד העם 27/10/2016 09:29 אם היה מצליח לא היה עושה קנס על הדירות. (ל"ת)
131 דן 17/10/2016 08:31 אל
דאגה שר האוצר ינזוף בלמס ואז הלמס בחודש הבא ירשמו מספר שלילי.
130 שלומי 17/10/2016 05:53 כחלון היחיד שמנסה באמת לעשות משהו
כחלון היחיד שמנסה באמת לעשות משהו.אנשים לא מבינים שעצירת מחירי הדיור זה כמו לעצור רכבת צריך זמן ומרחק בסוף כם רכבת עוצרת ככה גם מחירי הדירות
129 ראו הוזהרתם 16/10/2016 22:23 שוק הדיור לקראת משבר, המשכנתאות מתיירות, אין מי שישלם (ל"ת)
128 בא 16/10/2016 20:11 ספסרות דירות זאת שחיתות ,עכשיו אתם ווינרים לכמה שנים
לאחר המוות תגיעו כאסירים למטה לגיהנום לאלפי שנים ,כנסו ליוטיוב מוות קליני בעברית ,תקשיבו רק לחילוניים ,הדתיים משקרים ומדקלמים את הנרטיב הדתי לצערי . אתם לא מבינים איפה אתם חיים .זאת לא מליצה .
בן אהרון 24/10/2016 15:58 סליחה אבל זה מתחיל ממחיר הקרקע שהממשלה משווקת !!! (ל"ת)
127 ע 16/10/2016 16:58 יש השלכות רעות רבות למס מסוג זה והרחבת הקרע בחברה הציונ (ל"ת)
נבעאך 17/10/2016 07:14 ההשלחות היחידות הן שתשלם מס אמת כחוק כמו שאר האזרחים
ואולי יירד לך החשק לאגור עוד דירות, להתעמר ולמצוץ את משכורתם של הזוגות הצעירים. חפש השקעה שתועיל למדינה במקום לחפש מצוקה ולהעמיק אותה.
שמאי 27/10/2016 14:40 חחחחחחחחחחח,אפילו להעתיק אתה לא מוכשר (ל"ת)
משה 19/10/2016 15:00 תשובה לנבאך וחבריו היללנים
תחשוב שלא יהיו משקיעים בדירות להשכרה. או אז אתה וחבריך תשנו על ספסלים בפארק. השוק הינו שוק חופשי. גם היום אתה לא חייב לשכור דירה. לא מגיע לך שום דבר עודף ביחס למה שאני קבלתי מהמדינה. שרתתי בצבא כולל מילואים מלאים, למדתי, יש לי משרה טובה וידעתי לכלכל את צעדי נכון הן בשוק הדירות והן בבורסה. הצלחתי. אתה אכול קנאה. אבל מכאן לא תבוא התשואה. אתה וחבריך מחכים למתנות. לא תקבל מהמדינה דירה במתנה.
תתבייש 16/10/2016 21:34 הקרע נוצר בגלל גזלנים כמוך מנצלי שוכרים (ל"ת)
סוף לרשע 16/10/2016 21:33 הפוך גוטה דאגה לחלש לא לחזיר בעל 3 הדירות (ל"ת)
משה 19/10/2016 15:03 תשובה לתתבייש
מזל שהמדינה לא מורכבת רק מאנשים כמוך ותבריך. עצלנים, נצלנים. לכו לעבוד ולא לדרוש ולילל. אתם מתאימים למדינות בולשביקיות בהם הכל מחולק בשווה.
126 נמאס מחזירים 16/10/2016 16:00 כחלון עוצר את החזירות כל הכבוד לשר (ל"ת)
ביזיון 17/10/2016 09:50 כעחלון הנכשל משסה איש באחיו (ל"ת)
צחי 17/10/2016 08:50 כמה שאתה מתוסכל מקינאה באנשים שהצליחו. (ל"ת)
בא 16/10/2016 20:12 לצערי לא ,רק קבלנים מסין יפילו את ספסרי הנדלן המושחתים (ל"ת)
יואב 16/10/2016 17:57 אוי, אכלו לך, שתו לך, מגיע לך. (ל"ת)
125 כבוד לשר 16/10/2016 15:47 כחלון מלך סוף סוף החזירים קצת נלחצים (ל"ת)
רפי 16/10/2016 17:54 הקינאה אוכלת אותך. יש מוצלחים ויש אהבלים כמוך. (ל"ת)
124 אחד 16/10/2016 15:37 בקרוב התפוצצות מחירים לאחר עצירה
זמנית בגלל מחיר למסכן(דפוקי כחלון ) שלא מקיים כלום.עלית מחירים בשנה הקרובה תהיה דרסטית. לפחות 10 אחוזים כולל עליות רבית משכנתא מפחידות בבנקים.ראו הוזהרתם!
אחד שלא מבין 17/10/2016 06:37 כתבת כל כך הרבה שטויות בכל כך מעט מילים
אני מציע לך לעשות הפוך בידיוק ממה שאתה חושב שנכון.
לך אני ממליץ לחכות. 17/10/2016 11:56 לחכמים ממך לקנות. (ל"ת)
123 דניאל 16/10/2016 14:04 משקיעי המדלן חיות אדם בהמות שלא איכפת להם מהזולת (ל"ת)
אחד העם 27/10/2016 09:31 לממשלה שלך כן איכפת?? אז למה מטפטפים דירות לשוק ??
כי הממשלה שלך וכחלון כנראה לא רוצים להוריד מחירים. הם רוצים עוד מיסים.
122 א 16/10/2016 13:07 אין מצב ששר בממשלת ישראל גונב מאזרח שומר חוק.לכלא ועכשי (ל"ת)
121 יוסף 16/10/2016 12:00 לכל המגיבים שתומחים בחוק המסים של כחלון ....
אין לי דירה וגם אני הייתי מספיק אידיוט לבחור רק אני יודע מתי מתעתעים בי החוק הזה הוא לא יותר מיוד על פצע טראומטי שדורש ניתוח עמוק הוא נועד רק למראית עין כאלו כחלון עושה משהוא כדאי להוריד את מחירי הדיור אבל הבעיה הרצינית הוא לא יכול להילחם כי הוא עגל רך שמחפש כותרות ורוצה להראות כאריה חזק בזמן שהוא כבשה חלשה ושפלה .יש קצת יותר מ 1 אחוז מאזרחים שמחזקים 3 דירות ומעלה אפילו עם נצא בהנחה של חלומות באספמיה שכולם ימכרו דירה אחת לפחות עדין זה לא יזיז הרבה למחיר הדיור זה רק תעתוע שהוא מוליך אחותכם שולל ויוצר שנאת חינם והעלתה מחירי השכירות .רוכשי הדירות הם לא הסיבה הם רק התוצאה. כחלון כמובן לא צריך לדאוג לפנסיה שלו כאשר הוא שדד K80 מהמדינה כדאי לסדר את הישבן שלו . הוא הבטיח :הפשרת קרקעות ובניה מסיבית של דירות בינתיים אני רואה הקפאת בנייה וחוסר שחרור קרקעות , הורדת עליות בניה והבאת קבלני חוץ, בניה אלפי דירות להשכרה במחיר מוגן מה קבלנו : תעתוע זול של קרנות ריט שהמנהלים שלה ירווחו מיליוני שקלים בשנה וישחרר לאזרח את הפרורים שלא יספיקו לו אפילו לקנות אקמול לעת זקנה . מה שהוא עושה זה לעג לרש .
גלאי חזרזירים 17/10/2016 06:41 כשאלך לראות דירה לרכישה לא יעמדו לידי עובדי עריה
שיחשבו תשואה נקיה ממס. אוינק אוינק, אל תמכור, תמשיך להתפלש בביצה שלך עד שהיא תתיבש.
יוסף 19/10/2016 17:31 "אכזריות חמה ושטף אף ומי יעמוד ...
לפני קנאה "יטמבל אין לי דירה אבל רק טיפש כמוך חושב שהכחלוניה יעשה משהו כדאי שאתה תקנה דירה כנראה הקנאה כל כך מעוורת אותך שאתה לא רואה כלום זה מעניין אותו כמו השלג באשתקד הוא רוצה רק להגדיל את ההכנסות שלו ממסים כדאי לחלק לשאר המושחתים והוא בראש פנסיות של 80K גם 10 דירות לא יכניסו לך פנסיה כזו
קרנות לילדים 16/10/2016 21:35 כמה טיפש אתה אחלה שר דואג (ל"ת)
יוסף 18/10/2016 08:44 זה העניין שאתה הוא הטיפש ...
כחלון טוב רק לטיפשים כמוך רק הם מאמינים לנוכלות שלו לגזור מיסים ולפנסיה המושחת שלו ובטח לא לעשות מעשים כדאי להוריד את מחיר הדירות זה לא מעניין אותו
120 ליכודניק לשעבר 16/10/2016 11:57 ביבי כל הכבוד הפלתה את כחלון (ל"ת)
119 כלכלן בכיר באוצר 16/10/2016 11:43 כחלון, אתה היית גורם מרכזי להעלאת מחירי הדירות ומחירי ה
ומחירי השכירות
118 צביצ 16/10/2016 10:31 רק דיור ממשלתי במחיר עלות יעצור את הטירוף
כחלון נכשל כמו אדונו ביבי כי מאמין באלוהי השוק, שאינו אלה איטרסים של בעלי רכוש. העמך קונה במחיר מופקע כי לא מאמין בכחלון ושטפו לכולם את המוח עם המנטרה "דירה".
117 אנטי חזירים 16/10/2016 09:13 גם על הפקדון הכי עלוב משלמים 15% מס רווחים. למה בעלי די (ל"ת)
1 16/10/2016 12:08 יש תשלום מס לשכירות של כמה דירות יש מסרכישה...
יש מס שבח ,יש הוצאות שוטפות ללא החזרים ובטח זה מה שלא יודיר את מחיר הדיורת זה רק יעלה את מחיר השכירות
גלאי חזרזירים 17/10/2016 06:47 סוף סוף יהיה מס אמת שלא ניתן יהיה להתחמק ממנו
מי שיהיה שבוי בקונספציה, אוינק אוינק, שנדלן רק עולה אוינק, יחווה על בשרו מלכודת דבש.
יוסף 19/10/2016 17:33 גלאי קנאים עיוורים ......
"אַכְזְרִיּוּת חֵמָה, וְשֶׁטֶף אָף; וּמִי יַעֲמֹד לִפְנֵי קִנְאָה"
116 שוק פרוץ 16/10/2016 09:01 כל הכבוד לשר שעושה סדר בשוק הדיור (ל"ת)
1 16/10/2016 12:10 כל הכבוד לעיוור כמוך שחושב שזה .
מה שיוריד את מחיר בדיור הוא מוליך אותך שולל ואין לי דירה
115 ליכודניק לשעבר 15/10/2016 22:07 ביבי וחבורת הזבל קדנציה אחרונה מושחטים נמאסתם (ל"ת)
דב 16/10/2016 17:17 115
מי שחט את מי? ומי נמאס - השוחט או "המושחט" (השחוט)?
114 יואב 15/10/2016 21:15 עד שלא יבנו בצורה מסיבית עם חברות מחו"ל, המחירים יעלו. (ל"ת)
113 בי 15/10/2016 20:40 ביבי הבטחת לא לעלות מיסים.למה?בחרתי בך למה אתה תומך בו (ל"ת)
דב 16/10/2016 17:20 לכל המגיבים ל-113
מעניין. עסקי קואליציה. ואולי מלכודת לכישלון מוחלט שהשתן עלה לו לראש, והוא בכלל חדל אישים?
קליפ 16/10/2016 13:01 אתה סמאל שקרן הזוי ומטןרף
הסמאל והערבים מסיתים נגד יהודים. עד מתי???
צביצ 16/10/2016 10:33 בחרת ביבי כי אתה אידיוט (ל"ת)
אנטי חזירים 16/10/2016 09:13 כי נמאס מאגואיסטים כמוך הוא גם נותן מלא הטבות (ל"ת)
אנטי קנאים עיוורים 19/10/2016 17:34 איזה הטבות יטיפש הטבות לכיס שלו הוא נוכל (ל"ת)
ליכודניק לשעבר 15/10/2016 22:01 ביבי לא מקיים הבאות מילים =מים (ל"ת)
112 דודו 15/10/2016 20:00 כחלון ישר כח
תמשיך בדרכך ותן לכל הקשקשנים לדברחג שמח
דב 16/10/2016 17:21 112
התכוונת "יישר כוח", כי אחרת זה פיסיקה. רק שאלה קטנה" באמת אתה מבין את מי (מה) אתה משבח?
קובי 16/10/2016 11:18 ותודה חבר יקר על המתנה היפה........ (ל"ת)
בא 16/10/2016 20:17 קובי,המחיר לא ירד ,הכול סתם , רק בניה מסיבית עי
קבלנים מסין ,כמו שעשה שרון תדפוק את הספסרים ,הקבלנים ,וגם את חברי הכנסת שלכול אחד 10 דירות ,או לפחות 3 כמו לביבי.
111 בן 15/10/2016 19:29 משקיעי הנדלן חזירים (ל"ת)
בן אהרון 27/10/2016 06:10 גם הממשלה !!! יותר מחצי מעלות הדירה זה מיסים וקרקע !!! (ל"ת)
110 כחלון תותח 15/10/2016 18:02 הפראיירים שקנו שילמו יותר,אבל היקף הפראיירים פוחת (ל"ת)
1 16/10/2016 13:35 בנתיים אתה הפרייר היחיד שקורעים אותו ....
בשכירות ומסכן ללא דירה שכחלון דופק אותך ואתה אפילו לא יכול לראות את זה רחמנות רחמונות על אנשים כמוך פשוט רחמים
109 אלכס 15/10/2016 17:41 מס צודק
גם על הפקדון הכי עלוב משלמים 15% מס רווחים. למה בעלי דירות לא ישלמו? הרי מדובר בכלי ליצירת רווחים , לכן יועילו וישלמו מס מרווחים כמו כל השאר. בלי שום קשר לכשלון של התוכנית המשתכן , המס צריך לממן את כל הנחות על הקרקע לזוגות צעירים.
בן אהרון 27/10/2016 06:11 זה לא מס זה קנס !!! ממתי קנס צודק ???
במיוחד שהוא בסוף יפול על השוכרים ???
דב 16/10/2016 17:24 109-אלכס
אין ספק. כל מס צודק, וכמה שיותר צריך לעשוק את הציבור, שמשלם כמה פעמים מס על אותו הדבר. אך מה עם המטרה? האם המס מצדיק את המטרה? כלומר, אם לא הבנת - האם מחירי הדיור יירדו? אנא, תחשוב מעט.
מאיר 16/10/2016 14:08 טעות בידך. בבורסה משלמים במימוש. כאן אוצים מב על עצם הה (ל"ת)
כלון גונב את הדיירים 16/10/2016 13:01 בפקדון המס 15% על הרווח פה כחלון לוקח את כל דמי השכירות (ל"ת)
נבעאך 17/10/2016 07:20 משקיע לא יודע לכלכל צעדיו ותקוע בקונספציה בסוף ישקע
אם פותחים בפניכם כלוב זהב ואתם נכנסים למרות שבבירור תדעו שזו מלכודת דבש, קחו אחריות על מעשיכם.
108 בן אהרון 15/10/2016 17:21 טוב שנגיד בנק ישראל לא פוליטיקאי.
לפחות יש איש מיקצוע רציני ואחראי שיאזן את הטעויות של הפוליטיקאים בתפקיד שר האוצר.
107 ביבי 15/10/2016 16:32 מדוע לא קם אדם ועושה דבר נגד החוק הזה.בית דין גבוה לצדק (ל"ת)
אזרח א 16/10/2016 13:04 יש לך 4 דירות ברעננה! בושה תשלם יא קמצן!!
גם בסטיונר שגנב ולא שילם מיסים יושב על כ-10 דירות!! תשלמו קמצ. סה"כ בקושי 1 עכוז% די לשודדי הקרקעות הגנבים שבזזו דירות כמו זבל
יונה 16/10/2016 21:41 מס קנס
פרייר מי שמשלם מס אמת במדינה קומוניסטית ששולחת את ידה לכיסם של בעלי דירות ולוקחת מהם פרוטקשן תכינו אלף שמאים כי תצטרכו להעריך כל דירה מה שוויה כי לא נסכים לפרשנות שלכם ועד שתראו שקל יהיו הרבה משפטים זה לא הולך להיות קל קחלון המס האדיוטי שלך
דב 16/10/2016 17:47 אזרח (אוי מילה מהקומוניזם)
אתה מוכרז בזה חתן פרס נובל: כיצד ניחשת שיש לו ארבע דירות ברעננה, והוא גם בסטיונר? ואם זה נכון, ויש לו דירות - אז מה? בהיותך "אזרח" - צפון קוריאה מתאימה לך. שם אין ארבע דירות.
106 jak 15/10/2016 16:21 החלטה לא דמוקרטית תמבור אזהרה לעוד מיסים שבדרך זהירות (ל"ת)
המס צודק 16/10/2016 11:08 להוריד מס משוק ההון כדי למנוע יבוש הבורסה
והחזרת המשקיעים מהנדלן ומחו"ל לארץ.
105 רונן 15/10/2016 15:53 נחות מחשבה טיפש ממורמר אכול קנאה
הטיפש הזה רואה רק את קצה החוטם שלו אולי ירוויח כמה מנדטים עלובים במחיר כבד של הברחת משקיעים מישראל ולא לזמן קצר, מי יבוא להשקיע פה כאשר כל יומיים משנים את כללי המשחק לפי הרוח הפוליטית לאותו הרגע, זה הרי מטורף לגמרי.
אזרח א 16/10/2016 13:07 יש לך 6 דירות! אין לגנבים בושה????
תשלם אתה וכל בני ביתך מיסים על מיסי גולגולת!!! 20 30 אלף ש"ח מרוויחים של מאות אלפי שח בחודש! אין לשודדי הקרקעות בושה??.
דב 16/10/2016 17:48 "אזרח"
כעת זה שש דירות. ניחוש מדהים. עוד פרס נובל לחוכמה ובינה?
אחד 16/10/2016 11:37 הברחת ספסרים אתה מתכוון (ל"ת)
אנטי קנאים עיוורים 19/10/2016 17:36 לא הברחת טיפשים כמוך (ל"ת)
נתן 16/10/2016 11:19 בינתיים מטפל בשקט בשקט במשק הגז ובקצא, לחברים בלבד (ל"ת)
אחד העם 15/10/2016 17:18 לפי ההתנהגות שלו גם טינה למי שהצליח לבסס את עצמו כלכלית
אחרת איך אפשר להסביר את הבחירה שלו בקנס. אם רצה באמת את הדירות בשוק בצורה ישרה והוגנת, היה מציע פטור במכירה ולא קנס. הבחירה בקנס מלמדת לדעתי על דרך המחשבה שלו.
אפסים רוכלים בשוק 16/10/2016 09:18 אגוצנטרים שלמו מס כמו כל משקיע בבורסה (ל"ת)
1 16/10/2016 10:57 כבר שלמנו הרבה מס מס רכישה ,מס שבח .....
הוצאות שוטפות לתיקונים ללא החזרי מס ,הוצאות משפטיות לדיירים שלא משלמים ללא החזרים
104 ירון 15/10/2016 15:48 אם חוק המיסוי 3 דירות יעבור, ייקח עשורים להרוויח את אמו
אי אפשר במשך הרבה שנים לחזק השקעות חוץ ואז כך ביום בהיר להגיד תושבי שעזרתם אבל עכשיו זהו,ותתחילו להחזיר את ההשקעות שלהם חזרה כי אנחנו כבר לא חושבים שצריכים אתכם. ועכשיו תגידו.. אם אתם משקיעים.. האם תחזרו להשקיע במדינה שמשנה את החוקים הבסיסים של הכלכלה כל שני וחמישי לפי דעתו של כל שר כזה או אחר?זה חוק שמגיע מתסכול, קנאה, מרמור שלא יוסיף דירה לשוק ולא יוזיל בשקל את המחירים.. אז למה לעבור למדיניות בולשביקית על גבול הדיקטטורה?
דב 16/10/2016 17:26 104-ירון
אכן, למה? והתשובה: צריך לעשות משהו. ופקידי האוצר מאד אוהבים להטיל מסים ולעשוק. אם בראש עומד אדם שאין לו מושג ירוק מה הוא עושה, והוא מונע על גלי האהדה של התקשורת, והשתן עלה לו לראש - מדוע לא?
אחד 16/10/2016 09:59 מה מישהו חתם לכם בטאבו שלא יהיו מיסים?!
זכות וחובת המדינה למסות נכסים שהחזקתם למטרת ספסרות. איןכאן קשר למילה "השקעה" מדובר בהשתלטות על מוצר בסיסי וספסור בו אין כאן לא צמיחה לא תעסוקה יש כאן נזק כלכלי וחברתי ממדרגה ראשונה שדעד כה תועדף במיסוי....
דב 16/10/2016 17:28 אחד
אנא בדוק מה המדינה עושה כמעט בכל תחום. היא הספסרית העליונה והעושקת הנוראה. אנחנו הפרה החולבת האולטימטיבית.
103 דוד 15/10/2016 14:38 כחלון יאפסססססס תתפטר כבר !!!!! (ל"ת)
זוג צעיר 17/10/2016 07:24 כחלון עומד בהבטחותיו לציבור ועושה עבודה מעולה. (ל"ת)
102 g 15/10/2016 13:49 כחלון דיי לך הביתה לך קיבינימאט גנב (ל"ת)
נתן 16/10/2016 11:20 תסתכל מי החברים שלו=קובי מימון מהגז, השתלטות על קצא.... (ל"ת)
אנטי קנאים עיוורים 19/10/2016 17:37 ותשובה חברו הטוב ממתין על הגדר (ל"ת)
101 חגית 15/10/2016 13:32 אם אלה הם נתוני הלמ"ס מעניין מה הנתונים האמיתיים
ככל הנראה הרבה יותר גבוהים.מסתבר שמדיניות צפון קוריאה לא תעזור לפחלון המטומטם.בבחירות הבאות אתה עף כמו טיל
אחד 16/10/2016 11:38 לא זכור לי שהלמ"ס בשליטת "כולנו" (ל"ת)
100 בא 15/10/2016 13:05 המחירים לא ירדו .רק יעלו .בגלל שאין מספיק
בניה.רק קבלנים מסין יעשו את העבודה .כחלון לא יבחר יותר וגם ביבי .עוד תראו . דווקא טראמפ כן יבחר.
99 פנסיונר 15/10/2016 12:30 פנסיונר ללא פנסיה
לדעתי צריך למסות את הפנסיה הצוברת כדי שיהיה לכל הפנסיונרים הזדמנות שווה לרדת מתחת לקו העוני
אריק 16/10/2016 18:26 פנסיונרים עם 3 דירות שלא יבכו. במחיר דירה אחת
שתמכר במכיר מופרז יכולים לחיות עד סוף ימיהן בגבוד בלי להזיזי את האצבע, יותר מסכהים הם פנסיונרים שעבדו כל חייהם עם פנסיה זעומה ללא דירה בבעלותם. בינתיים מי שמשלם את המחיר זה השוכרים שמפסידים כל שנה כ 150000 שח ירידת ערך של הכסף, צעירים ללא תקווה לחיים טובים יותר ולא משנה כמה יתאמצו לא יוכלו להגיע לדירה משלהם יעשו חושבין ובגיל 18 במקום צבא ירדו לארה"ב המלחמה הבאה אתה תעמוד עם נשק ותשמור על הבית שלך, הילדים שלי לא יסכנו את החיים שלהם בשביל לשמור על דירה של מישהו אחר.
אזרח ב 16/10/2016 13:11 צודק! כחלון שודד 80,000 שח פנסיה עד מותו
ומוריש גם לנכדיו. שערורייה!!! חכ ושופטים בוזזים ברשעות ואכזריות כספי מיסים של יהודים עמלים.הכי מושחתים הם השופטים וגם ח"כ והעיריות ...
אחד 16/10/2016 10:00 אז קו העוני הוא מתחת ל46K בחודש?! (ל"ת)
דב 16/10/2016 17:30 אחד
לא הבנת. דרושה קריאת ה"מה." הפנסיונר מתקומם על העובדה שעל הכל מוטל מס. הפנסיה הצוברת עוד מחזיקה אנשים מעל קו העוני. אך אם ימסו גם אותה, אז כל הפנסיונרים ירדו מתחת לקו העוני.
נתן 16/10/2016 11:21 זה רק לחברים של כחלון מהגז וקצא...... (ל"ת)
98 משקיע 15/10/2016 12:29 מס ליתרה בבנק
יש לי 300000 שח אולי יוטל עליהם מס כי לאחרים אין ?
אזרח ג 16/10/2016 13:12 זה כסף שגנבת או בזזת???
עד מתי רשעים וגנבים יעלוזו?
אחד 16/10/2016 10:01 מוטל עליהם כבר 15%..... (ל"ת)
ליכודניק לשעבר 15/10/2016 22:03 זה השלב הבא סבלנות (ל"ת)
97 בן אהרון 15/10/2016 12:14 לדעתי אין לשר הכישורים המתאימים לנהל את כלכלת המדינה.
אין ספק שהוא עושה כמיטב יכולתו והבנתו. אלה התוצאות, לא משהו להתגאות בו. לדעתי הציבור בישראל עומד לשלם על הנסיונות שלו מחיר כבד. לא ניתן ליפות את התמונה האמיתית עם מניפולציות של יחסי ציבור פירסום ותקשורת, בסופו של דבר האזרח הקטן מרגיש את המצב אצלו בכיס. הפתרון האולטימטיבי שלו להגדיל את המיסוי ככלי להובלת שינויים במדיניות הכלכלית הוא כלי לא נכון שגורם הרבה נזק. ספק אם יביא תועלת כל שהיא.
צביצ 16/10/2016 10:36 לימין אין כלים למנוע קפיטליזם חזירי.
הימין מקדם פער חברתי וחוסר צדק. כחלון וביבי מדרתים את הקפיטליזם ואת הקפיטליסטים.
96 משקיע נדלן 15/10/2016 12:09 שאפו לכחלון - רק הוא דואג לעליית מחירי השכירות.
כחלון יצאת תותח !!!! תודה תודה תודה. בזכותך נעלה את מחירי השכירות לדיירים גם השנה (ובגדול !!!) . תתן עוד מיסים על בעלי הדירות כי בלי זה אין לנו דרך להעלות את דמי השכירות לדיירים. אני מת עליך כי אתה עושה את זה בחכמה וגורם לצעירים לחשוב שאתה פועל למענם (חחח איזה טיפשים...). הלוואי וכבר שוב יהיו בחירות כי אני אבחר בך לראשות הממשלה. חבל שלא יכולתי להצביע לך קודם לכן (למען האמת לא האמתי שאתה כל כך תעזור לי אבל אתה גאון, לא הערכתי אותך מספיק.
אחד 16/10/2016 10:03 עוד קלישאה
מחירי השכ"ד לא יזוזו כי פשוט לא יכול שינוי ביחס היצע-ביקוש. כל דירה שתגרע משוק ההיצע כלומר תמכר לדייר תוריד אחד מההיצע ומהביקוש. כלל בסיסי בכלכלה אם אין שינוי ביחס זה המחיר לא יזוז
רם 15/10/2016 13:19 ממש כואב לך אה?
כחלון עושה בשכל, אני הייתי נותן מס גם על דירה שניה כדי להעיף את כל הדירות להשקעה לגמרי, הוא התחשב בכם והמס שלו הוא רק החל מדירה שלישית.תפסיקו תמיד לחשוב על עצמכם ותלמדו למצוא השקעות אחרות חוץ מנדלן שגם יתנו צמיחה נוספת למשק וגם ישחררו דירות לשוק.ושיהיה חג שמח לכולם!
אנטי קנאים עיוורים 19/10/2016 17:39 היתי נותן גם מס להשתיק טפשים כמוך (ל"ת)
נתן 16/10/2016 11:22 אל תדאג, גם זה יגיע ועוד מיסים לפרנס את החברים של כחלון (ל"ת)
משקיע 15/10/2016 19:05 אווי אויי
כמה שאתה לא מבין, אף דירה לא תצא למכירה, בטח לא באזורי הביקוש. שם כל המס יגולגל לדירים המסכנים, בלי ציניות. אני משקיע בחיפה, שם כנראה אצליח לגלגל רק חלק על השוכרים. כלומר של 10-15% במקום 25% וגם זה רק בגלל שבנו בטכניון המון מעונות ולא בגלל כחלון ההזוי.
אחד 16/10/2016 11:48 אף דירה לא תמכר?!
אפילו לא אחת?! נאיביות לחשוב כך... הרבה דירות ימכרו אבל זה לא העניין... העניין הוא שזה הטריגר לירידת מחירים גדולה. השכ"ד לא יעלה מהסיבה הפשוטה שאילו השכ"ד דירה היה עולה בפיפס חתך מסויים מאוכלוסיית השוכרים (סטודנטים, צעירים, זוגות צעירים וכו,) חוזר להורים, לחו"ל וכו' ואז דירות נשארות ריקות ובעלי הדירות יהיו חייבים להוריד את המחיר חזרה בשביל לאכלסם.... ככה זה כשיחס בקוש-היצע לא זז...
בן אהרון 15/10/2016 18:44 דירה חדשה במעלות עולה 800 במרכז 1.5 מליון.
אלה מחירי המבצע של כחלון, בתוכנית מחיר למשתכן, האם כל מי שאין לו דירה יכול לקנות במחירים האלה ???
95 באר שבעי 15/10/2016 12:03 כחלון יה נוכל לך הביתה.גזלן שמרוויח 45000
שקלים בחודש כדי לדפוק את כולם.
94 h 15/10/2016 11:10 יש להגיש תביעה בבגצ נגד הגנב כחלון שמחר יפגע בחש' הבנק (ל"ת)
93 המאוכזב 15/10/2016 10:30 מאז שכחלון שר אוצר קיבלנו עוד מיסים ועוד מיסים
מאז כניסת כחלון לתפקיד המשכורת של ירדה ויוקר המחייה רק עלתה. ישראל מתפילה מים !!! מדוע המחירים לא יורדים ??? בישראל מצאו הרבה גז !!! איך יכול להיות שמחיר הגז למשק בית לא ירד בחצי ??? מדוע מחיר האינטרנט לא יורד ותקוע על 100 שח לחודש. מדוע מחירי התוכן של הטלוויזיה לא יורדים מ-250 שח ??? בישראל בונים לגובה זאת אומרת שנבנות אלפי מר על שטח אדמה קטן , מדוע מחירי הארנונה לא יורדים ??? במקום לעזור לכלל הציבור הפכת כל זוג צעיר למלך. אם פעם זוגות צעירים קנו דירת 2-3 חדרים זולה בשוק יד 2 , היום זוגות הצעירים הפכו לחזירים קטנים. היום הם רוצים רק דירה חדשה מקבלן 4-5 חדרים במגדל מול הים בתכנית טוטו למשתכן. כחלון הרג את הסיכוי שלו להיות ראש ממשלה. פינק בהגרלות חינם סקטור אחד ושחט את כל הסקטורים האחרים.
בן אהרון 15/10/2016 12:08 מקבל רושם שהוא לא רואה כל התמונה ולא מבין מה שהוא עושה
למרבה הצער.
נתן 16/10/2016 11:23 הוא עושה הרבה ריש מזבוב כדי שלא ישימו לב מה הוא עושה
בשוק הגז ובקצא, הכסף האמיתי מוסתר מהתקשורת......
92 b 15/10/2016 10:28 כחלון אתה גונב כסף מאנשים שעבדו קשה מאוד. .כנס לכלא נבל (ל"ת)
אופניק 15/10/2016 12:08 תתבייש - הבן אדם עובד בשבילנו.
חוצפן קטן, כמה מימיך אתה מקדיש לשרת את אזרחי ישראל? איזה מהפיכה אתה עשית? מה הקרבת? אתה יודע איזה איומים כחלון קיבל על מהפיכת הסלולר? אתה יודע כמה אנשים אמרו לו שהוא לא יבחר לעולם ולא יעבוד עוד יום במדינת ישראל? תגיד לו תודה שהוא מנסה לפחות.
תתבייש , דמגוג נאלח 16/10/2016 12:54 כחלון משתכר 80 אלף שח בחודש. לא עושה מאום למדינה בחינם
כחלון מקבל משכורת נדיבה מאוד עבור עבודתו לכן להגיד שירת ולא משרת אף אחד בחינם. זו שטות מוחלטת. אכן עשה דבר נדיר בסולולר אבל מאז שכח מאיין . מה עם הקלה על האזרח עם יוקר המחיה. עד מתי נעבוד רק בשביל להביא אוכל ולשלם חשבונות. מגיע לנו כמו בכל העולם לעבוד קצת פחות ולהינות קצת יותר. מגיע לנו זמן יותר פנוי להקדישו לילדים . מגיע לנו כסף פנוי להתפנק בגדים חדשים. מגיע לנו לאמץ תחביב. מדוע הפכנו לעבדים שיוצאים עם שחר וחוזרים בלילה כדי לשלם חשבונות ואוכל כאשר יש אליטה שמשגשגת ונהנית ממטעמי השלטון וכחלון ביניהם. כחלון גמור. במקום לעזור לכלל הציבור ולהקל עליו את עול החיים הוא מחלק מנות לזוגות צעירים שחלקם אפילו לא עשו צבא.
91 גילעון 15/10/2016 10:17 כחלון הפך כל זוג צעיר למלך והפר איזון טבעי בשוק הדיור
פעם בזמני זוגות צירים רכשו דירת 2-3 חדרים זולה בשוק יד 2 ועם השנים שדרגו לדירות גדולות ויקרות יותר. כחלון הפך היום את כל הזוגות הצעירים לחזירים קטנים שרוצים דירה חדשה מקבלן 4-5 חדרים במחיר טוטו למשתכן, רצוי במגדל מול הים. אם פעם רק משפרי הדיוק קנו מקבלנים היום זה רק זוגות צעירים. הפתרון כל כך פשוט ונמצא ממש מתחת לעיניים. הפתרון הנו לתת לכל זוג צעיר מענק של 300 אלף לרכישת כל דירה שהי. יחליט זוג הצעיר לקחת ת300 אלף ולקנות דירה ב-600 אלף בשוק יד 2, יקנה. יחליט לקחת ת300 ולקנות דירה חדשה במגדל מול הים ב-2 מיליון , יחליט. שוק הדיור יהיה טבעי והזוגות הצעירים לא יוכלו לטעון שלא עוזרים להם. המחירים יעלו אך בקצב טבעי ותקין 2% בשנה כמו האינפלציה. כעט מה שיקרה שהקבלנים יבנו פחות והמחירים ימשיכו לנסוק. הקבלנים לא פראיירים. ימכרו מעט וביוקר מאשר הרבה ובזול.
צביצ 16/10/2016 10:38 רק ביבי וכחלון מטומטמים כמו הצעתך (ל"ת)
כחלון תותח 15/10/2016 18:08 כשחסרי הדירה הזכאים יקנו דירה חדשה בזול המשומשות יוזלו (ל"ת)
דב 16/10/2016 17:55 לכותב כחלון תותח
צא ולמד: בטבע יש איזון. אם יוזלו המחירים, כדבריך, מה שלחוק הזה אין כל רלבנטיות, הזוגות הצעירים, כדבריך, ירוויחו. אך זוגות צעירים רבים שממושכנים עד צוואר בדירות יפסידו בגדול. אז בבקשה: איזה זוגות צעירים עדיפים? העסק הרבה יותר מורכב מתשבחותיך "ל"תותח", ולכן, התוצאה עלולה להיות דווקא קטסטרופה.
90 משקיע בהמון דירות. 15/10/2016 09:56 ישששש !!!!!!!!!!!!!! הרוחתי מליונים !!!!!! (ל"ת)
בא 15/10/2016 13:13 תבדוק מה הפסדת מושחת.כנס ליוטיוב
מוות קליני ותראה לאן הולכים המושחתים להמון זמן .אלפי שנים .הדברים לא כול כך פשוטים .אתה לא מבין את העולם.זה לא שווה להיות מושחת.
89 גיא 15/10/2016 09:05 משהו משחק לנו בנתונים
משהו פה לא הגיוני המשכנתאות התייקרו ביותר מ-1 אחוז בשנה האחרונה מה שאומר שהחזר החודשי התייקר במאות שקלים איך משפחות יכולות להחזיר סכומים כאלה עם השכר קפוא ? בנוסף מחירי השכירויות עלו ב-0.1 החודש ובשנה האחרונה 1.9 אחוז שזה יותר נמוך מעליית השכר השנתית וכנראה השוק נמצא ברוויה ובעודף היצע .
88 דור 15/10/2016 08:50 את ההשפעה על מחירי השכירות צריך לבדוק אחרי שהמס יעבור.
אצלי בחידושי חוזים מופיע שרק אם המס יעבור 3 קריאות בכנסת דמי השכירות של השוכרים יעלו ואני בטוח שרבים אחרים עושים כמוני. אין סיבה להתעלל בשוכרים לפני שיודעים האם המס יעבור. לבדוק עכשיו את ההשפעה של המס זה כמו לבדוק את ההשפעה של עליית מס הבלו על מחירי הדלק לפני שהמס עולה בפועל - אין סיבה לראות שינוי לפני שיש שינוי בפועל במס. בכל מקרה, רואים שכחלון נכשל. בחרו בו כדי שיעשה דבר אחד בלבד - יוריד את מחירי הדירות והוא לא מצליח לעשות את הדבר האחד הזה.
87 יוסף 15/10/2016 08:37 צריך להצמיד את מחירי הנדלן למדד (ל"ת)
צביצ 16/10/2016 10:39 צריך להצמיד ביבי כחלון לקיר ו.... (ל"ת)
86 מני 15/10/2016 08:33 בקושי מסוגלים לנהל חנות מכולת
אז לנהל מדינהjQuery20304783252221532166_1476508864953?
נתן 16/10/2016 11:25 תסתכל מה קורה מתחת לרדאר, אילו עיסקאות נרקמות בהשתלטות
ובשוק הגז, גונבים לנו את המדינה לטובת כמה מושחתים.
85 יקי 15/10/2016 08:31 נו כחלון, אולי לפחות הבטחה אחת תקיים ותתפטר? (ל"ת)
84 ניר 15/10/2016 08:27 מיסים- חוכמה קטנה
בשביל זה לא צריך את פחלון
83 משה - חיפה 15/10/2016 06:40 שר אוצר עם השכלה של עממי
לאיש הזה אין מושג בכלכלה. כל הפעילות שעשה עד עכשיו רק העלו את מחירי הדירות, המשק תקוע ואין צמיחה. האיש הזה מתעסק בזוטות ולא מסוגל לעשות דבר מלבד לפגוע באנשים שחסכו כל חייהם לעתידם ןעתיד ילדיהם. כחלון שחרר אותנו מנוכחותך, תיתפטר מיידית כך ייטב לכולם.
אליהו 16/10/2016 11:25 שר אוצר עם השכלה של גנב (ל"ת)
82 יחיל 15/10/2016 00:53 אין לכחלון יותר שפנים
ביבי עושה בקרוב סבב תיקים חדש כחלון לבריאות וליצמן לאוצר וקדימה לתקציב כשר למהדרין ישראל החרדית
אחד 16/10/2016 10:06 חחח אם ביבי יתעקש והממשלה תתפרק לפיד ר"מ..... (ל"ת)
דב 15/10/2016 09:14 82-יחיל
מה עושה לכם השנאה לחרדים. מדוע? אומר לך, בפסיכולוגיה זאת "העתקה." אתה לא יכול לומר שאתה שונא ערבים, כי אז יאמרו לך "גזען" ועוד שמות תואר יפים. אם תשנא חרדים, אף אחד לא יבוא אליך בטענות. להיפך, תהיה גיבור תרבות. לידיעתך ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל. והוא יהיה גם שר אוצר מצוין. הוא יהודי חכם, והחרדים, מלבד כמה פלגים קיצונים, אנטישמיים ממש, הם גורם חיובי. מספיק עם השנאה הפנימית.
81 עמי 15/10/2016 00:17 כחלון הוא כישלון ידוע מראש
ולגבי שכר הדירה , אל דאגה, הוא יעלה עם הכנס המס לתוקף. שוכר שלא ירצה לשלם יפנה את הדירה לבא בתור והתור ארוך כיוון שמחירי הדירות ממשיכים לעלות. האיש הזה אינו מבין דבר וחצי דבר וכולנו נשלם ביוקר על הקדנציה שלו כשר אוצר
אחד 16/10/2016 10:17 השכ"ד לא יעלה בשקל.
אין שינוי ביחס בקוש-היצע כי כל דירה שתעבור מצ ההשכרה לצד מגורים בבעלות תגרע 1 מההיצע ו1 מהבקוש...אם משהו חושב נניח שהמחיר יעלה ב100 ש"ח אז שיחשוב על כל שכבת שוכרים תפרנים שיאלצו לעזוב את הדירות וישאירו שכבה של דירות ריקות שבעליהם יורידו את מחיריהם במחירים שוברי שוק על מנת לאכלסם - באותם תפרנים....ואז שיווי המשקל יחזור לאותה נקודה כמו קודם... ככה זה בכלכלה אם יחחס ביקוש היצע לא משתנה המחיר נשאר במקום...
משקיע 16/10/2016 15:45 אנשים ישלמו את מה שיבקשו מהם או יעברו
לאוהל חדיש ויפה.
80 אנני 14/10/2016 23:25 כחלון=כשלון (ל"ת)
79 אנני 14/10/2016 23:25 פחלון (ל"ת)
78 מישהו 14/10/2016 23:05 גילוי נאות
יוסי פינק, אנא חשוף כמה דירות אתה מחזיק וכמה מהן אתה משכיר.
77 משה 14/10/2016 22:58 דירה בכרמיאל
למכירה דירה בכרמיאל 3 חדרים קומה ראשונה מחיר 700,000 0545448341
76 אחד העם, 14/10/2016 22:46 כחלון באמת חושב שהוא מבין יותר טוב מכולם ???
בינתיים התוצאות בשטח מראות תמונה אחרת. זו דעתי ממה שאני מצליח לראות ולהבין.
אופניק 15/10/2016 12:12 לא. הוא מתייעץ באנשי מקצוע רבים.
והוא הכין תוכנית מפורטת לפני שנכנס לתפקיד. ימים יגידו אם זה יעזור.
נתן 16/10/2016 11:27 התייעץ כם קובי מימון, עם ראשי קאצא, השחיתות הממשלתית (ל"ת)
דב 15/10/2016 09:16 76-אחד העם
לא, הוא לא חושב כך. הוא לא יודע לחשוב בכלל. הכל ספין, והכל לחצים של פקידי האוצר, השליטים האמיתיים, לצערנו.
נתן 16/10/2016 11:28 ולא לשכוח את הקומבינות האמיתיות בגז ובקצא (ל"ת)
75 אחד העם, 14/10/2016 22:42 כל כך הרבה זעם וכעס הוא מצליח לייצר בציבור הרחב.
זה ההישג הכי בולט שאני מצאתי אצלו עד עכשיו. זו דעתי האישית.
אחד 16/10/2016 10:18 בעיקר דמעות תנין של אוסף ספסרים (ל"ת)
74 דן 14/10/2016 22:38 לא
מבין הוא שר אוצר או שר הבינוי או שעשוק כל היום בהגרלות עם מפלגת כולנו.
73 מירה 14/10/2016 21:48 כחלון ויצחקי קחו אחריות ותתפטרו!!!כמו שהבטחתם
קבל עם ועדה פיזרת אתה ויצחקי הצהרות שאם לא תצליח תוך שנה תתפטר.אנא הצילו את טיפת הכבוד הרמוס שנשאר לכם אם בכלל ותתפטרו!!!נכשלתם ובגדול!!!
זוג צעיר 17/10/2016 07:28 על מה תה מדבר?
כבר רואים בבירור את הספינה הענקית הזו משנה כיוון.
משה 15/10/2016 13:27 צודק!!!תתפטרו חבורה של אפסים!!! (ל"ת)
72 אבי 14/10/2016 21:30 במהלך יולי-אוגוסט-ספטמבר שכר הדירה עלה, אבל פחות:
נתוני הלמ"ס מהיום חושפים עובדה מדהימה: המס החדש לא העלה שכר דירה בכלל! המס הוכרז ב 6 ליולי ומייד החלו כתבות ב ynet ובגלובס על דיירים שהקפיצו להם את שכר הדירה והם קיבלו זאת בכניעה. ליאת רון מגלובס הופיעה ב"לילה כלכלי" על תקן מומחית, וסיפרה שהקפיצו לה באלף שקל "ותודה כחלון". אז בואו נראה אם ההפחדות של האינטרסנטים נכונות: בדקתי בכמה עלה מדד הדיור בחודשים יולי+אוגוסט+ספטמבר כדי לראות אם הדיבורים על המס וההבנה שהוא ייצא לפועל, גרמו באמת לתופעה של ייקור שכר הדירה. התוצאה משעשעת: במהלך שלושת החודשים שהזכרתי, אבל בשנה שעברה, עלתה עלות הדיור ב 1.8%, ואילו השנה, היא עלתה ב 1.7%... כלומר, אין שום קפיצה ושום זינוק, אם כבר, יש אפילו האטה.... אז פעם הבאה שמפחידים אתכם, תפעילו את הראש ותבדקו לבד... ועוד משהו- במהלך כל ה 12 החודשים האחרונים התייקר הדיור ב 2.0%, אבל ב 12 החודשים שלפניהם, הדיור התייקר ב 2.7% כך שיש פה מגמת האטה ברורה
נתן 16/10/2016 11:29 ולפי מה? לפי הלמס שכפוף בלעדית למרות כחלון...... (ל"ת)
שימי 15/10/2016 13:29 כמה שאתה מטומטם...
מזכיר לי את ההזויים שמעל שמונה שנים מפמפמים שהנה אוטוטו המחירים יורדים.ונחשו מה?הם רק עולים ומי שהקשיב לממשלת הנוכלים הפסיד ובגדול.גם עלייה בריבית וגם עלייה בערך הדירה.אז תודה שטעית ותתחיל לעשות משהו עם עצמך.בכיין
תותח 15/10/2016 12:35 חחחחה
מי הטמבל שקבע שהשכרויות לא עלו אולי אלה שחשבו שפרס ניצח
אחד 16/10/2016 10:24 השכירות לא עולה ולא תעלה
הנתונים מראים על ירידה נומינלית(!) במחירי השכירות...שלא לדבר על תשואת השכירות במדינה שהיא הנמוכה בעולם כולו (אחרי טיוואן). שכ"ד לא עולה ולא יעלחה גם הפעם כי יחס ביקוש היצע לא משתנה עקב המס...כל דירה שעוברת מהשכרה למגורים בבעלות לא משנה את המשוואה...את המס יבלעו הספסרים.
דב 15/10/2016 09:19 72-אבי
נכון. האטה. זה תוצר של מדיניות? באמת?! תתפכח! דברים כאלה נמדדים לאורך זמן. אתה סבור שהוא עשה משהו? באמת? גם את תוכנית מחירי הטלפונים הוא לא הכין. הכל היה מוכן במשרד. פשוט היו חילופי שרים. לך בדוק.
לא בגלל המשכירים 15/10/2016 07:53 טעות חובבנים - שכר הדירה יעלה בגלל מחסור ואז...
נגיע למשבר הדיור החמור ביותר. כי כשלא קונים, משכירים. ומה עושים כשאין כסף להשכיר ? יורדים ? גולשים לעוני ?
אחד 16/10/2016 10:28 זה מה שקורה....
בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לקנות דירות לא למגורים כמו לצורך ספסור בהם השוק פרח ונבנו דירות רבות שיעודן לספסור והשכרה בהרבה מעבר לצורך האמיתי למגורים. ולכן עקב עודף בהם תשואת השכירות היא הנמוכה בעולם כולו (אחרי טיוואן). זה מחיר השיווי משקל לכן אם מישהו מעלה את השכ"ד ישאר בלי דייר ובלי שכ"ד
71 משה 14/10/2016 21:07 כחלון גרוע מביבי
שני אנשים שחשבו להנהיג עם או להוביל שינוי. התוצאה היא שאנחנו משלמים על הטיפשות של שניהם
אחד העם, 14/10/2016 22:43 ביבי לא טיפש, כחלון היה איום על ביבי ועכשיו האיום נמחק!
והכי יפה שביבי לא היה צריך להתאמץ בכלל. כחלון עשה את העבודה בשביל ביבי.
דב 15/10/2016 09:20 אחד העם
צודק.
תותח 15/10/2016 12:37 ביבי יפטר את כחלון
כחלון יעשה עבודה שחורה ואז ביבי יפרק את הממשלה כשכחלון יזכר כשר אוצר שהעלה מיסים וניכשל
70 עידן 14/10/2016 20:43 לא מבין למה...
כשאני נוסע בכביש החוף אני רואה המון שדות. עם כל הכבוד לחקלאות, מה נסגר? אפשר לבנות עוד 3 גושי דן רק בשטח שיש בין חיפה לתל אביב.
אחד 16/10/2016 10:29 לא חסר שטחים חוסר בקרקעות זו אחת הקלישאות... (ל"ת)
גידי 15/10/2016 07:56 הכישלון הצטורב של ביבי - זחילה בתשתיות
אי אפשר לבנות בלי תשתיות תעבורה, חינוך וכו'. הנהנתן השקוע בעצמו מזיק במחדלו יותר מבמעשיו. לבנות ? תנו לפושר כמו שרון והוא יבנה למליון כמובן אחרי שידאג לתשתיות.
בא 14/10/2016 21:38 למה שיבנו כשאפשר למכור לך דירה במחיר פי 4 ,ביבי הוא
אוטיסט לוחם , הוא עושה הכול בנחס , תיחמונים , בכוח , ככה הוא חושב שנכון לנהל ולהתנהל ,יש לו 0 חברים ,חוץ ממני כמובן , אני מבין את הבעיות שלו אבל הוא לא משתנה לצערי .
69 דודו 14/10/2016 20:35 אני עוקב אחרי יד 2 ורואה אנשים מורידים מחירים
אני רואה את אותן דירות ביד 2 ורק רואה איך מורידים מחירים לאט לאט. התקשר אלי מתווך להציע לי דירה ב2 מליון אחרי שלפני חודש רצה 50 אלף יותר. לא יודע מאיפה הלמס מביאים נתונים אבל ממה שאני רואה יש קיפאון בקניות והתגמשות של המוכרים.
1 16/10/2016 11:04 אתה זה רק אנקדוטה ולא יותר ....
אתה רואה מה שנוח לך לראות
מתווך 15/10/2016 09:53 צודק - המחירים יורדים כבר חודשיים (ל"ת)
דב 15/10/2016 09:22 69-דודו
בהחלט נכון. אך השאלה ממה נובע הקיפאון? ממדיניות הכישלון או משום שאנשים ממתינים ובודקים יותר, ועוד סיבות רבות. אפילו ירידה קלה, איננה פועל יוצא של מדיניות. זה שוק חופשי.
שוקי 14/10/2016 22:46 יד2 אינו מקור אמין למחירי דירות
תסתכל על עסקאות שנסגרו ולא על פרסומי קשקוש ביד 2. הרבה מודעות שם הם של אנשים שכלל לא רוצים למכור אלא רק לדעת האם יוכלו לקבל על הדירה שלהם סכום X. ככה זה שלא עולה כסף לפרסם מודעה.
68 בטלקריק 14/10/2016 20:28 אולי כדאי שיעצור גם את פרסום נתוני הלמ"ס.. (ל"ת)
67 כחלון 14/10/2016 19:50 הורס את הכלכלה . בקרוב העלאת ריבית בארהב
דבר שיגרור התרסקות הבורסה בארץ. העלאת ריבית בארץ מי שלקח משכנתא גדולה בקושי ישרוד . יתחיל פה מיתון אנשים יפוטרו. לא יוכלו להחזיר משכנתא. דירות ישוחררו לשוק לא יהיו משקיעים שיקנו בגלל המס . ובנוסף העולם התעורר נגד ביבי ויתחיל לחץ וחרם . ביבי יסתובב סביב הזנב שלו ויצהיר הצהרות ויבלבל לנו במוח. המדינה בדרך לפשיטת רגל בגלל כחלון, הריבית, וביבי השרדן והשנוא בארהב. אובמה מחכה לו בסבוב. יהיה פה רע מאוד
משה - חיפה 15/10/2016 06:45 אם זה מה שיקרה למה צריך להטיל מס על דירה 3 (ל"ת)
ריאלי 14/10/2016 21:45 תתעורר מהסרט חמוד.כמה יעלו ריבית 0.25?
חי בסרט זה עניין של שנים ארוכות עד שנחזור לריביות המטורפות שהיו אם בכלל.העלייה שבפתח היא 0.25 והיא לא זה שתעשה את ההבדל.חלאס להפחיד ולקוות מפוזיציה.עדיף שתתעשת על עצמך ו קנה דירה.אדיוט
אחד 16/10/2016 10:35 אחרי הבחירות בארהב הריבית תטוס.
אנשים לוקחים משכנתא ל30 שנה כי אין יכוןלת כלכלית לאנשים בפחות מזה. הריבית בארה"ב תגיע ל3-4 אחוז תוך שנה -3 שנים ואולי במקרה קיצוני ב5 שנים שזה פיס לעומת 30 שנה.... ההשפעה של הריבית כאן שתעלה לאותו שעור תעלה בטרוף את ההחזרים ובמקביל תרסק את המחיר ויכולה כמו כלום להביא את הסאב פריים לכאן. מי שקונה עכשיו דירה שיבדוק שיש 2 חורים בתקרה בשביל אוזני החמור שלו....
66 חכה לנתוני אוקטובר. 14/10/2016 19:47 חוק מיסוי דירה שלישית יעשה לכחלון קבורת חמור. (ל"ת)
65 כחלון לא ישיג כלום 14/10/2016 19:46 כמו שחובת הגשת דוח מחזור עצרה השקעות של יחידים
כך משקיעי דירות. יתחכמו לכחלון ויעבירו השקעות לארצות אחרות
64 IM 14/10/2016 19:39 לכחלון אין סיבה להיות מופתע
כחלון מוכר אשליות. הפעולות שהוא ומשרדו נוקטים בהן לא יכולות להזיז במאום, והוא יודע את זה.
דב 15/10/2016 11:58 64
אתה טועה. הכישלון לא יודע את זה. הוא לא יודע לחשוב. פקידי האוצר יודעים את זה - ומאושרים. הם רוצים עוד מסים.
1 16/10/2016 11:09 הכלוניה הבטיחה בניית דירות כבלנו מיסים ......
ועלייה בשכירות הכחלוניה לא יכולה להתמודד עם הכרישים שלא נותנים למחירים לרדת אז הוא פוגע בדגים הרקרקים . לא בונה דירות להשכרה עם מחיר מוגן ,לא מוריד עליות בניה ,לא מקצר בירוקרטיות כדאי להפשיר שטחי בניה נוח לו להלחם בדגי הרקק ולהיחשב "לגיבור" כחלון כישלון וכן אני בחרתי בו כדאי שיוריד את מחיר הדירות ולא כדאי שאתעתע בנו והלחם ב 1 אחוז של מחזקי דירה שלישית שלא יועיל בכלום
63 בא 14/10/2016 19:38 מי שרוצה דירה בכרמיאל 3 ח ב1.3 מליון שיצביע לביבי .זה
מה שהוא עשה , אני לא משכנע אף אחד אני רק מראה את העובדות . מחיר ריאלי לדירה כזאת אולי 300 אלף שקל .
בא 15/10/2016 13:01 הוא מנהל כושל לחלוטין.איפה מוכרים
דירות במחירים כאלה בעולם .איזה 180משכורות.
קליפ 14/10/2016 20:49 אתה כ"כ בז לראש הממשלה מר בנימין נתניהו.
אדון נכבד,ברשותך שאלה: למי אתה מצביע?
62 איפה 14/10/2016 19:32 בעלי 3 דירות למה הם לא ברחובות? רק מטבקים עד מוות
באמת חושבים שביבי ילחם בכחלון? הוא לא רוצה ללכת לבחירות ונוח לו שיש לו עוד הכנסה ממיסים. וגם עושה חשבון שכל חסרי הדירות יצביעו לכחלון ולו כאות תודה.
61 עתידן 14/10/2016 19:20 מיסוי דירה שניה כבר בדרך (ל"ת)
60 אבי 14/10/2016 19:19 מיסוי דירה שלישית ירסק את מחירי הדיור.
ומתחילים לדבר על מיסוי דירה שניה
קליפ 15/10/2016 11:23 מיסוי דירה שנייה כבר יצא לדרך. לכחלון פנסיה 80,000שח!!!
כחלון שודד ובוזז הקופה הציבורית!! עד מתי ח"כ חמדנים ירוקנו את כל הקופה????
1 16/10/2016 11:11 הוא לא צריך לדאוג לעצמו אז הוא מתחיל לדאוג ...
למקורבים שלו לשכר גבוה ושדידת האזרחים כדאי לנהל קרנות ריט כושלות
59 יניב 14/10/2016 19:03 שירת הברבור (ל"ת)
58 מקצוען 14/10/2016 19:01 יועץ דיור
לכל מי שבבעלותו שלוש דירות ויןתר עדיף להתגרש מאשר למכור דירה ואין מה לעשות בכסף
אפשר 14/10/2016 19:28 להשקיע בבורסה שתתרסק בקרוב ולהגיש לכחלון
דוח מחזור על 811 אלף שח. זאת האלטרנטיבה לדירות ככה זה שהאוצר מלא נשים שצריכות להוכיח שהם שוות יותר מגבר. הכל עקום שם.
57 פילון המלפפון 14/10/2016 18:48 חוק שלוש דירות
אם אתה חושב שהחוק הזה יעזור אתה טועה בגדול אני עם תשע שנות לימוד אמנם אבל אני יודע שהמחירים רק ימשיכו לעלות עד המשבר הכלכלי שיגיע מתי שכבר לא תהיה לכם אפשרות להטיל מיסים חדשים למי שברשותו שלוש דירות ומעלה הוא כבר בדרך לרבנות
אלון 15/10/2016 00:33 בהצלחה ברבנות
שם הרבנים ועורכי הדין יעשו עליך לא סיבוב אחד אלא 10 סיבובים בעמלות
56 עובדים עלינו 14/10/2016 18:15 ממשלת ישראל הגיע הזמן להודות
ממשלת ישראל ובראשה מר ביבי נתניהו ששם קצוץ על כולכם וכחלון שעובד על כולכם לא באמת רוצים להוריד את המחירים. אם הם באמת היו רוצים זה כבר היה קורה. אבל, יש פה תרגיל הונאה של דור שלם. לפני הבחירות אומרים משהו ואחר כך אחר. כבר מזמן הינו צריכים לראות פה חברות תשתיות ובנייה סיניות. תוך שנה שנתיים היו פה דירות עבור כל הצעירים וגם תשתיות נוספות. בתי ספר, גני ילדים והכל במרכז הארץ. אבל התוכנית הזו ירדה מהפרק. למה? כי נבחרי העם רמאים וצריך להקים ועדת חקירה בלתי תלוייה היום.
55 דוד חנן 14/10/2016 17:45 מס על דירה 3
כחלןן אתה כשלון לך הביתה
1 14/10/2016 20:06 לכחלוניה השפלה יש פנסיה של 82 אלף שח בחודש ....
הוא לא צריך דירות לפנסיה
קליפ 14/10/2016 20:50 כחלון בזז את הקופה הציבורית 80,000 ש"ח פנסיה שחיתות!!!
בושה למדינה שר אוצר גונב פנסיה!!!!!
54 לילי 14/10/2016 17:44 שקל הוא לא יראה ממני
דירה אחת אני אעביר על שם הבן דירה שניה אני אעביר על שם הבת דירה שלישית - אמכור ואקנה מגרש אשאר עם 2 דירות ללא מיסוי לגבי הדירות המושכרות כבר הכנסתי סעיף בחוזה שאם החוק יעבור השכ״ד יעלה ב-400₪. במקום לשווק דירות במבצעי מחיר למשתכן ולפתור את בעיית הדיור רק למגזר אחד - דבר שלא יוריד מחירים כי הביקוש הוא דל כל המגזרים, היה עליו להשקיע את הכסף הזה בפיתוח תשתיות בקרקעות מופשרות. ואז ההיצע היה עולה דבר שהיה מוריד מחירים.
אחד 16/10/2016 11:09 ואז הבתים ינדדו עם הגרושים... (ל"ת)
משה 14/10/2016 21:18 ואים הילדים שלך יתחתנו עים דעש? (ל"ת)
היי מותק 14/10/2016 19:33 מוכרים במיוחד בשבילך מגרשים בעמונה (ל"ת)
חחחחחחחח 14/10/2016 19:31 אז מצליח לו את מוכרת דירה אחת
וגם מעבירה לכלתך ולחתך חצי דירה הפסדת פי שניים ואת רוצה לקנות מגרש שהמיסים עולים שם כל שנה . וחוץ מזה איפה תקני מגרש באריאל?
מיחחחא 15/10/2016 01:24 וגם יקחו לה מס שבח!
שקל לא יראו ממני עאלק!ועל המגרש יקחו גם מס רכישה 6%מי החוכמולוגית הזאת?!
53 טל 14/10/2016 17:25 איל בדיוק הלמס יודע מה הם מחירי השכירות ? זה לא מדווח
בשום מקום חחחחחחח איזה חיילים פראיירים יש בישראל חחחחחחח שומרים בשבתות והדירה היחידה שיוכלו לקנות זה בערד
52 cinege 14/10/2016 17:25 כחלון = כישלון. (ל"ת)
51 מאיר עיניים 14/10/2016 17:25 תמשיכו לבחור ביבי ותקבלו ... בעין
מניין יפרנס ביבי ים של בטלנים שלא רוצים לעבוד, אם לא ממיסים שלוקח מאלה שעובדים? מיסי הדיור זו פרה חולבת מצוינת למטרה זו.
לבחור ביבי 15/10/2016 00:08 היום זה כמו לבחור יחימוביץ אז מה ההבדל?
ביבי הגשים ליחימוביץ את חלומותיה הקומוניסטיים יש כעת טרד בישראל כלכלה שיתופית אם לאזרחים יש לוקחים מהם ונותנים למי שאין אבל מעל כולם זה ה 120 חכמי חלם להם מותר הכל הם מעל החוק ולהם מגיע עוד תוספת צנועה לשכר המצחיק שלהם 1500 שח לחודש . הם לא צריכים דירות והכספים שלהם מזמן לא בבנק הכל בדירות פאר של מליונים או טפטים של דולרים בשירותים. אפילו נייר טואלט אצלהם זה 100 דולר
50 קבוצת צעירים 14/10/2016 17:24 בהשלמות אחרונות לירידה רק בגלל מחירי הדירות (ל"ת)
49 איציק מנדל 14/10/2016 17:16 איזה כתב וכתבה מחורבנת עם שמחה לאיד
כתבות כאלו מלבות את המצוקה של מבקשי הדירות כאילו יש לכחלון אינטרס שונה משלנו ???? הרי בסוף אנו משלמים את המחיר
קליפ 14/10/2016 20:52 סוף סוף תגובה נבונה! רק שכחלון מבולבל עד מאד!!
מקפיא את הבניה ומוצץ מיסים מהיהודים העמלים. לעצמו גונב 80,000 (שמונים אלף) ש"ח פנסיה שוד הקופה הציבורית!!!
48 איתן 14/10/2016 16:58 כחלון. אתה חולם או חלם?
מחדש חוזה בעוד 10 ימים. כבר הודעתי לשוכרים שלי ולא מתוך חזירות כי אם מתוך התחשבות שעד ינואר המחיר נשאר והחל מינואר 2017 המחיר בהתאם להחלטתך. דהיינו החוק לא עובר, אין שינוי במחיר. החוק הדבילי שלך עובר, השינוי בשכד בהתאם. תפנים!
דב 15/10/2016 09:25 48-איתן
הוא חלם ויותר -בטוח. חולם? על מה?
47 דוד 14/10/2016 16:57 גם הבורסה הכלה אותנו הי רק עולה בלי סיבה רק מרצים אותה (ל"ת)
46 דוד 14/10/2016 16:56 אוי כחלון אפו אתה מה אם הבנקים הכלו אותנו (ל"ת)
45 דוד 14/10/2016 16:55 כחלון אני שם בחשבון הבנק שלי כסף הבנק לו נתן לי כלום
כחלון תראו אך זה עובד אני שם בחשבון הבנק שלי 400000 אלף אני לו מקבל כלום הבנק מלווה את הכסף שלי לאדם אחר הוא מקבל בן 9 אחוז על הכסף שלי לזה כחלון נבחר שהוא יעשה סדר הבנק צריך להיתעשר על חשבון הציבור
44 ששששש... 14/10/2016 16:50 עזבנו לחול
בי בי מדינה משוגעת. עוזבנו לחול. מחחרי הדיור זולים יותר מחירי הצריכה הבסיסית זולים יותר. הכל בסדר. נמצא את דרכנו כאן. בעולם גלובאלי כיום. מדינות צריכות לשווק את עצמם על מנת לקבל אזרחים טובים.
דב 15/10/2016 09:27 44
סע לשלום. כשתחזור על ארבע והזנב מקופל, אל תכריז בקול. עשה זאת בשקט. קר שם מאד בחוץ. ונורא. נסה ותהנה.
שששששששששששששששששששש 14/10/2016 19:36 רק שלא תגידי שאת מאינטל כי אינטל יש לה כשרון
לבחור אנשים מגעילים עם נשים יותר מגעילות וקנאיות, זה מבחן כניסה הכי חשוב לעבוד באינטל
הנביא 14/10/2016 18:58 מדינות מייבאות אזרחים סוג ז'-תתעוררו (ל"ת)
חיים ברו 14/10/2016 17:28 שששש שלא ישמעו שלום ולא להתראות (ל"ת)
43 גבריאל 14/10/2016 16:40 מס על דירה שלישית
על כספי הרכישה של דירות אלה שולם מס בעבר..כמה אפשר עוד לשדוד..מס על מס ..נראה אותך גובה זאת מבעלי הממון.
קובי 14/10/2016 22:07 אנשים הפכו את הנדלן לביזנס שישלמו מסים
אולי גם נפטור מי שיש לו 10 משרדים להשכרה
42 יש ר א לי 14/10/2016 16:23 כחלון, עכשיו תאסור גם על הלמ"ס לפרסם נתונים?
כ ח/ש ל ו ן - אכזבה גדולה. לך לעבוד אצל מימון שבגללו לא התערבת בנושא הגז. בושה ששר אוצר נמנע מלעסוק בנושא החשוב ביותר לכלכלה לאחר כניסתו לתפקיד. עלבון למי שבחר בך. וגם בנושא הדיור אין הצלחה. אז תפנה את הכסא.
41 כותבי תרחישים 14/10/2016 16:19 מחסור הדיור=מכוון=בהוראה וונמק עי בובו=כתוב=דאגה לבנקים
בשנת 2011 התחול הבניה יו 46800 דירות עם הכרזה על בנית 48-900 בשנת 2012!!! לאור ההוראה ההזויה של השק-רם+הנגיד-הבניה ירדה=ירדה להלן המספריםבעקב הונאת דור שלם של צעירים וחסרי דיור בשנים 2012-15-הבניה ירדה ל 44000 ופחות בממוצע!!!!!!!!!!!!! חב סיניות ניפגשו עם בובו השק-רם בירושלים לבית שכונות שלמ לפי הפירסום בנית 100ממר ב 110000 דולר!!והשק-רם סירב אריק שרון זל בנה בשנתיים 1997-8 161000דירות כי הוא רצה גם עייר חירש גידם פיסח ועיוור היה מבין את גודל הונאת הדור זה פגיעה בתלכיד הלאומי זה מחייב וועדת חקירה=כהצעתת חכ בכנסת-לפי פירסומינו רק בעלי ביצים גדולות מפגינים לביטול הפגיעה בדור שלם שימו לב ש התיקשורת שותקת= את תגידו לא ידענו- אל תגידו שמפגינים רק עבור גבינת קוטג ובימים ההם אין מנהיג ואין בעלי ביצים-
40 נפתלי 14/10/2016 16:15 מחירי הדיור במגמה של בלימה ,שלאחר מכן עלול אף לרדת
כל אחד בוחר לקרוא את הנתונים איך שהוא רוצה,אבל למבינים יודעים שהמחירים בבלימה,מי שלא יתעורר בזמן עלול לעשות את אותה הטעות כמו שעושים בבורסה -כלומר לצאת מהשוק כשהוא כבר יורד ,וזה כבר מאוחר
דוד 15/10/2016 14:46 תתעורר מהסרט חמוד
כבר מעל 8 שנים שהמטומטמים אומרים שהנה אוטוטו ירידות ובינתיים הפסידו פעמיים:ריבית ועליית ערך הדירה. תתעורר תתעשת ותלך לקנות דירה דביל.
אחד 16/10/2016 11:15 ממש לא 8 שנים
לפני 8 שנים המחירים היו בשפל .... רק ב 3-4 שאחרונות המחירים בועתיים וכעת הם לפני פיצוץ. כמו שמחזור הירידות של העשור לפני בשעורר של 35% (!!) ריאלית כך הספור של העליות האלה יסתיים. בקרוב. מטומטם יהיה שמי שיקנה עכשיו דירה ויצפה לעליית מחיר... כדאי שיבקש דירה עם 2 חורים בתקרה בשביל אוזני החמור שלו....
נפתלי 15/10/2016 18:26 אני לא איש של דירה להשכיר
אם יש לי כסף אני מעדיף להשקיע בדברים אחרים גם אם אני מרויח עליהם הרבה פחות .לקרוא לי דביל זה מבהיר לי שוב למה אני לא מתאים להיות בעל דירה להשכרה
39 מני 14/10/2016 16:09 אם אפשר לגנוב מאנשים 1% אז למה לא 10% למה לא תקח את הכל (ל"ת)
מגיע לכם 14/10/2016 19:37 אתם עוד רוצים לשים את הלמך המרושע לפיד הטיפש
כראש ממשלה הוא הראשון שדפק אותכם ונתן אור ירוק לכחלון מס שבח על דירה שניה זה הוא. אז מה הפלא שהתקדמו למס ריבוי דירות? מגיע לכם
דב 15/10/2016 09:28 מגיע לכם
צודק להפליא. אכן, נפלא טבעו של האדם.
בא 14/10/2016 19:04 אה...אתה חושב כמו ביבי . (ל"ת)
38 b 14/10/2016 16:07 לדחוף את היד לאנשים שעבדו כל החיים ולגנוב 1% זה נבלה (ל"ת)
אחד 16/10/2016 11:16 אתה מדבר על מבס הבורסה אני מבין.... (ל"ת)
עידן 14/10/2016 20:46 צודק. במקום זה, מס הכנסה על השכרה עדיף.
לא צריך לקחת 1% מהדירה, כיון שזה מס לא צודק. כן מס צודק זה מס הכנסה מהשקל הראשון. ככה אדם שהדירה היא הפנסיה שלו ישלם פחות, ואילו אדם שהדירה הופכת אדם מעשירון עליון למאיון עליון ישלם יותר.
קליפ 14/10/2016 18:58 חלק מהדירות נקנו בכסף שחור. כסף עברינים
בן דב למשל,שדד 24 דירות והשופט ( גיסו) נתן הנחייה לפטור אותו מכל תשלום!!! גם השופטים וגם ח"כ בוזזים באכזריות פושעת ונבזית את הקופה הציבורית.
דב 15/10/2016 09:29 קליפ
הרבה. והרבה עסקים. והלבנה בתחומים שלא תאמין. אז שיילחמו בהון השחור ויכניסו לכלא. זה מצדיק חוקי עושק?
37 חוזי 14/10/2016 16:06 חקו שיחדשו חוזים ... (ל"ת)
יוסף 15/10/2016 08:29 שיצמידו את עלית מחיר הדירות למדד המכירים (ל"ת)
36 ראובן 14/10/2016 16:01 כחלון = כש(ח)לון מוחלט (ל"ת)
35 ביבי נתניהו= כישלון 14/10/2016 15:57 דור שלם של צעירים הולך לאיבוד
הצעירים של היום אינם יכולים לדאוג לעצמם אפילו לקורת גג. למה?בגךל שבחרו ראש ממשלה של מעניין אותו כלום. מלבד בלבול שכל על הגרעין האירני לא טרח אפילו להשקיע דקה מזמנו לפתרון בעיית הנדלן. איפה פתרונות הדיור שהבטחת לפני הבחירות? מהר הבייתה כלומניק שכמותך....יש להביא קבלנים סינים במידית....
IM 14/10/2016 19:41 אמת לאמיתה (ל"ת)
בא 14/10/2016 19:03 אתה צודק 100 אחוז. גם כחלום הוא כישלון .לא רק ביבי. (ל"ת)
34 שחרזדה 14/10/2016 15:55 כחלון יודע רק להעלות מסים ! מחירים יורדים כשההיצע עולה
אין הגיון לנסות להוריד את הביקוש ! בריבית אפס זה לא יעבוד לעולם ..ומי שמאמין שהמיסוי בחלקו לא יעבור לשוכרים חי באספמיה. זה רק עניין של זמן !!!! אבל למה לטפל בבעיות קשות שאפשר בהחלטות קלות לעשות רעש של עשייה ?
הפנסינר 15/10/2016 11:16 משפט מחץ בסיום
תארת נכון את פח-לון....עושה רק רעש ויחסי ציבורכחלן אתה ערום האמת יוצאת לאור
33 אחד העם. 14/10/2016 15:47 הכי טוב לא לפרסם שום דבר. זה מביא רק צרות. (ל"ת)
32 כחלון יש לי שלוש דיר 14/10/2016 15:47 אתה באמת הפסדתה אותי על המס של שלוש דירות בו
נעשה משהוא איתך עיסקת חבילה חדשה ! אם אתה רוצא שיהיו יותר דירות פנויות אני אמכור אחת אבל לפחות תעודד גם אתה תן יד לזה ! בצורה כזו שאני לא ישלם מס שבח די מספיק שילמתי 8 אחוז שקניתי ! אם לא אז לך תחפש את החברים שלך אתה אגואיסט דאגתה לפנסיה שלך 80000 שח בחודש אפילו לביבי אן את זה
כמה גזל שלכספי ציבור 14/10/2016 19:41 יש אנשים שהיו מאושרים לקבל משכורת 8000 (ל"ת)
מס הכנסה 14/10/2016 16:25 8 אחוז מס???
זה הכל ? מעניין מה יגידו משקיעי הבורסה 25 % מס מעניין מה יגיד אדם שמתפרנס ומשלם עד 50 % מס. הלוואי והיה לי כסף לרכוש דירה ויכולתי לשלם רק 8 אחוז מס .
יובל 19/10/2016 10:21 25% על רווח זה לא כמו 8% על המחזור. (ל"ת)
אוף 14/10/2016 19:39 אתה דביל מלידה או שרק עושה את עצמך
אומרים הכסף יעוור עיני צדיקים אז נגיד לך הקנאה מביאה סרטן
31 בן אהרון 14/10/2016 15:47 אולי צריך להחליף את הסוקרים של ההלמ״ס ...או את המנהל?
או להפסיק לפרסם כי זה מפריע לתוכנית.
30 לכל דבר יש סוף...בחי 14/10/2016 15:46 גם לעליית המחירים והגזל של הציבור
ממשלת ישראל היא מהמושחתות ביותר בעולם. גוזלת את כספי הציבור ברשות החוק. וביבי מרוצה...לא מעניין אותו כלום. הגיע הזמן לשלוח אותו הבייתה. ביבי נמאסת עלינו. שתי קדנציות של עושק ציבורי שלא היה מקום מדימת ישראל.
יובל 19/10/2016 10:20 הכי מושחתת בעולם? ניסית לחיות באנגולה?
אה, אז בעולם המערבי? בדקת את המצב באיטליה, יוון?
29 בן אהרון 14/10/2016 15:45 צריך להודות על האמת, לממשלה אין אינטרס להוריד מחירים !!
הממשלה מחזיקה בקרקעות, בתיכנון, במימון בעובדים ובחוקים, הכל בידיים שלה ולא קורה כלום כי הממשלה לא רוצה שיהיה שינויי. רק מראית עין של עשיה, בעברית קוראים לזה ״פול גז בניוטרל״ דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.
28 מוכה כחלון 14/10/2016 15:42 מיסים וגזירות זה מכות למשלמי המיסים לא לפחלון
הפח-לון יילך והגזירות יישארו..עצמאים מעלימים והטייקונים ימשיכו לא לשלם יותר ורק השכירים הנגזלים ישירות המשכורת משלמים. כל לקיחת כסף ללא תמורה= גניבה, עושק, אלא אם זה נעשה בחסות פוליטיקאים אינטרסנטים ואז זה נקרא מס במקום.
27 חדרייתי 14/10/2016 15:36 הדירות לפני עליית מחירים חדה
המיסים וההטלים ל יחידת דיור רק עולים, התקנים והסטנדרטים גורמים להתייקרות הבנייה, היום קבלן שבונה מפריש מיליונים לתביעות ואחריות של שנים, הפרסום והשיווק התייקרו, המיסים על הבנייה ועל הפועלים עלו ורק עולים, אז למה שהמחיר יירד?
26 כחלון מה עם הסינים? 14/10/2016 15:35 הגיע הזמן לעבוד ברצינות למען הגדלת ההיצעע (ל"ת)
25 כחלון =כישלון 14/10/2016 15:34 עד שלא נראה פה חברות בנייה זרות
הקבלנים הישראלים הם הגנבים הכי גדולים שיש. מעלים את המחירים גם אין קונים. רק בכדי לייצר תחושה של עליית מחירים. הם עושים זאת כבר כמעט עשר שנים ואף אחד לא עוצר אותם....כלומר מאפשר חלופות בנייה אחרות. כחלון תתעורר אין לך עוד הרבה זמן....
24 הרבה , מהר ובזול! 14/10/2016 15:16 הפתרון הוא רק בהבאת חברות מחו'ל שיבנו
ושלא יספרו לי שקבלן סיני גרוע יותר מאנאלפאבית מבת ים או שפועל חורכי גרוע יותר ממחבל מרמאללה
מאיר 14/10/2016 16:22 וקרקע לבנייה יש? קודם כל שיפשירו קרקעות אח"כ פועלים! (ל"ת)
23 כחלון צריך לעודד את 14/10/2016 15:14 הקבלנים להיפטר מדירות במחירים יורדים
אם הקבלן ימכור את הדירה מיידית בסיום הבנייה יקבל החזר מע"מ ואם יחזיק את הדירה לאחר הסיום לא יקבל החזר וגם לא יוכל לקזז פחת.
22 גאי 14/10/2016 15:11 עזבו את המיסים. בנו דירות והרבה, רק זה מה שיביא להוזלה. (ל"ת)
21 קח לון / פח לון 14/10/2016 15:11 ברור שהפתרון היחיד הוא מיסוי דירה שלישית
קח לון, נראה שלא למדת יסודות הכלכלה לידיעתך, דירות צריך לבנות וזה מה שיוריד את מחירי הדירות ויעזור למשק להתפתח כל שאר הפטנטים הם ניסיון לאסוף קולות שאבדת מזמן אין לך סיכוי להיבחר שוב
20 ממשלת חזירים 14/10/2016 15:09 רוצים עוד מיסים ולא מוותרים על שום מיסים
אם היה שכל לכחלון היה מכריז על הורדת מס לבורסה המשקיעים יעלמו מיד .
19 אוי כחלון 14/10/2016 15:03 כחלון כחלון גם טיפש גם עקשן
אם הלמס פרסם עליה כזאת בחודשים אז מישהו בתחת חזק
18 שלמה 14/10/2016 15:01 מחירי הדיור
לא יעזור כלום שום תכנית רק להביא חברות זרות ולהציף את המדינה בדירות כמו בזמנו של אריק שרון ז״ל
בא 14/10/2016 19:01 אף אחד לא יבחר בכחלון אם לא יעשה את זה והמחירים
לא ירדו .
17 מיתון ישמח את כחלון! 14/10/2016 15:00 גם הקבלנים מצמצמים בניה, שימו לב ליתרת הדירות הפנויות.
כמות הדירות הפנויות הולכת וקטנה.מסלול ברור לקיפאון ומיתון. הוא יגייס קצת כסף מהמיסוי המטומטם של דירה שלישית אבל כל הכלכלה תיעצר וישלמו הרבה יותר בדמי אבטלה. חלם בהתגלמותו
טל 14/10/2016 17:27 אז מדוע יש 28 אלף דירות חדשות לא מכורות ? (ל"ת)
אז????????? 14/10/2016 19:43 למה אתה לא קונה אם יש כל כך הרבה דירות לא מכורות
רוץ לקנות אתה ועוד לוזרים
16 כתב דולביוב 14/10/2016 14:48 אויי כתב דולביוב (ל"ת)
15 כחלון תתעורר... 14/10/2016 14:48 כחלןן לאט לאט צועד הביתה..... (ל"ת)
14 כחלון 14/10/2016 14:47 כחלון חראבזובק
רק. קבלנים קובעים לא כחלון ולא פחלון
13 רפי הכהן 14/10/2016 14:46 מנסים לשנות את חוקי הכלכלה
עד של יתחילו לבנות בקצב לא יעזור כלום אבל במקום לבנות הממשלה עסוקה בלהמציא חוקי כלכלה חדשים , של שלוש דירות , והגרלות קשקוש בלבוש. , ממשלה אימפוטנטית
12 רמי חולון 14/10/2016 14:46 כחלון איש טיפש
כנראה שהערק של הסבא עלה לו למוח
עעע 14/10/2016 15:24 מאד טיפש ישלם על זה (ל"ת)
11 טלטל 14/10/2016 14:46 אם זה הנתון של הלמס שהוא שפוט של כחלון,המצב הרבה יותר
גרוע ומחיר הדירות עלה בהרבה ממש שפירסם הלמס.כחלון עם ראש של דייג טיפש.הוא עוד לא למד כשהשוק מוצף בדגים המחירים יורדים.הים היום יבש ואין דגים והמחיר עולה ועולה בגלל מחסור.מה שכן,כחלון בחור כריזמתי וחרוץ.אבל טיפש.וזה שילוב קטלני לאזרחי המדינה.
10 פ"ת 14/10/2016 14:45 כחלון=כישלון!!!נמאסת,נכשלת,לך הביתה
אין מצב אתה פשוט נכשלת ומכשיל את כולם,זה פשוט גדול עליך!!הפתרון לא יגיע מרדיפה אחרי חוסכים,צריך לעבוד,לעודד בניה,להקשיב לבעלי הנסיון והיכולת.כאן אין 5 6 קבוצות תיקשורת.כאן פתחת במלחמה כנגד עשרות אלפי בתי אב שחסכו כל חייהם לעת זיקנה.וזה ירדוף אותך כל ימי חייך....
גמלאית 14/10/2016 15:51 כחלון נכשל ומכשיל
אם הכןונה שלו להתקדם בםוליטיקה אז החוק הזה מרחיק אותו.. והמבין יבין .יםה דיה אחת קודם לביטלצאו שינוי קיצוני בחוק.
9 כחלון כישלון 14/10/2016 14:40 כיום אין חלופה נוכח מיסוי שוק ההון החזירי..
טמבל עם רישיון. יכול היה לקבוע מס נמוך של 5-10 אחוז על רווח הון למשקיע הפרטי. לקבל יותר כסף ממסוי נוכח הגדלת השקעות הון משמעותית ומנגד יציאת הון מהשקעות בדירות = שינוי מגמה וירידת מחירים. אבל שאין שכל אין דאגות..
ישראל 14/10/2016 15:05 כל מילה בסלע !!! (ל"ת)
8 קליפ 14/10/2016 14:39 אוי אוי כחלון רק מיסים זו לא מדיניות!
כמו מס הבורסה בקרוב יהיה מס גם על דירה שנייה. לכחלון פנסיה מושחתת של 80,000 (שמונים אלף) ש"ח שגנב ביושר מקופת המדינה. כמו שלשופטים פנסיה של מאות אלפי ש"ח גם עם 100% זכויות לנקבה לנכדים...אזרח רגיל אוסף קצת דירות מה פסול? מי שיש לו 3 דירות במרכז שישלם. דירות בירכתי המדינה זה בוטנים!!!
7 יעקב 14/10/2016 14:38 כחלון יסגור את הלמס,רק הוא יפרסם נתונים
כחלון יצמיד מחירי הדירות למחירי הבקבוקים הריקים של ערק שאביו הוריש לו
בא 14/10/2016 14:42 הוא לוזר!!איפה קבלנים מסין? (ל"ת)
6 אריאל 14/10/2016 14:37 משקיעי הנדלן חזירים מסריחים (ל"ת)
כחלון 14/10/2016 14:49 אריאל אנחנו חזירים ואתה עבד שלנו
קם בבוקר עובד כמו חמור ומשלם לי תמשכנא
קליפ 14/10/2016 14:46 רכוש דירה בפריפריה. לאט תתקדם למרכז
ואז רכוש עוד דירה. חבל שלי יש רק דירה אחת. אתה ילד ,נער צעיר. צא לרחוב ותתחיל לקנות נדל"ן במקום לבכות. רק נקבות רכרוכיות בוכות...
5 בא 14/10/2016 14:27 עד שלא יביאו קבלנים מסין המחיר רק
יעלה!!!בחלום יפול בבחירות וגם ביבי!!!
אחד העם 14/10/2016 15:42 חצי ממחיר הדירה זה מיסים וכסף שהולך לממשלה !!!
יש עוד אנשים שלא מבינים שהכל בידיים של הממשלה וכל היתר זה רק תרגילים ביחסי ציבור !!! הקרקעות התכנון החוקים המימון העובדים והמיסים, כולם בידיים של הממשלה וכחלון. והוא לא משחרר כי הוא לא יכול לוותר על המיסים.
למה אתה אדיוט 14/10/2016 15:34 גם כך ! מי בונה בארץ? תשובה רובם סינים לך לאתרי בניה
הקבלן יהודי העובדים סינים
4 גד 14/10/2016 14:27 רק חברות בנייה מחו״ל. אין פיתרון אחר. (ל"ת)
3 בעלי הדירות הגונים 14/10/2016 14:23 יעלו השכירות כשהחוק יעבור (ל"ת)
2 רוני 14/10/2016 14:23 עלית מחירי הדירות
גם חברות הבניה הגדולות אשמות ודוחפות את המחירים למעלה. משרדי המכירות ריקים יחסית אבל הם מעלים את המחירים כל חודש חודשיים באופן כמעט אוטומטי אפילו בלי למכור. גם דירה שלא נמכרת שווה להם יותר.
1 גמלאי 14/10/2016 14:17 לא מאמין ללשכה המרכזית לסטטיסטיקה מרגע שכחלון התערב (ל"ת)
קליפ 14/10/2016 14:48 הלשכה המרכזית אמורה לשרת את השלטון!!!
הנתונים אמורים לשקף מדיניות אחרת מותר, על פי חוק ודין, לעוות ולהמציא נתוני אמת חדשים!!!
גד 14/10/2016 14:28 הלשכה לסטטיסטיקה, לא קשורה למשרד האוצר (ל"ת)
דני 15/10/2016 10:30 מיסוי דירה שלישית
כחלון עוד יפיל את הליכוד !!!!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש