האחיות קרדשיאן רוכשות דירה בת"א ומתכננות כאן ריאלטי, כמה ישלמו?

ב'ידיעות אחרונות' פורסם הבוקר כי בעלה של קורטני קרדשיאן צפוי להגיע בחודש הבא לחתום על חוזה לרכישת דירת יוקרה
 |  (12)
קים קארדשיאן, צילום: Getty images Israel
האחיות קרדשיאן עוברות לתל אביב – הבוקר פורסם ב'ידיעות אחרונות' כי בשבוע שעבר נחת בארץ נציג משפחת קרדשיאן מלוס אנג'לס אשר איתר עבור המשפחה דירה בתל אביב, ובחודש הבא צפוי להגיע בעלה היהודי של קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק, לחתום על החוזה.

מדובר בדירת בקומה הרביעית של פרויקט 'הירקון 96' של קרן פייר. המחיר המוערך של הדירה עומד על 20 מיליון שקל.

בדירה צפויים לנפוש דיסיק, קורטני ושלושת ילדיהם, וגם האחיות קים וקלואי החולקות עימם בתים שרכשה המשפחה מסביב לעולם. המשפחה הודיעה כי תרצה לבלות בישראל בפסח ובחודשי הקיץ וכי היא מתכוונת לתעד את הגעתה לישראל בתוכנית ריאלטי.
תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    מכורה למשפחת קרדשיאן
    מלי ורצ'יק 21/01/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שמחה מאוד לבואם, מתרגשת, ברוכים הבאים לישראל, מאוד אוהבת אותם, צופה בהם ורואה את כל הפרקים מההתחלה, למדתי מהם דברים טובים. הלוואי והייתה לי משפחה כזו, הורים כאלה, אחים ואחיות כאלה, אבל לצערי לא היה לי כאלה מעולם. הייתי שמחה מאוד לעבוד עבורם. I LOVE YOU FAMILY KARDASHIYAN MY NAME IS MAKLI VERCHIK FROM ASHDOD
    סגור
  • 11.
    הריאליטי היחיד בפרויקט הזה
    ג׳ניה 10/01/2015 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הינו העובדה שהדירות שם נמכרות כבר עשר שנים ועוד לא רואים את הסוף.
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד מי צריך את משרד החוץ כשיש את הקרדשיאנים
    אזרח 10/01/2015 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הפרסום שהם יעשו לנו...יביא רק עושר ושמחה למדינה. שבעיני העולם ניראית כל הזמן במלחמה והם יבהירו לנו כמו שגו'אן ריבריס היה לה את הביצים לקום ולעמוד לצד מדינת ישראל. ומקווה שנקבל אותם בזרועות פתוחות ונבין . הלוואי והתגשם. זה שווה. זה כמו שיגידו בהולייוד ששחקנים כמו מוערכים רוכשים כאן דירה ויבלו את פסח וראש השנה והקיץ בישראל. זה פשוט יהפוך את ישראל למדינה שראוי לחיות בו ולא כמו שהיא מצטיירת כאיזו מדינה תוקפנית ומלחמתית. נחזיק אצבעות. ונקווה שמשרד התיירות ומשרד החוץ ינצלו כל טיפה....
    סגור
  • 9.
    אושר
    ASHER 10/01/2015 03:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יואו איזה כיף,האחיות היוקרתיות באות לארץ ,אני כ"כ הולך לפגוש אותן,הן מדהימות
    סגור
  • 8.
    לקבוע מס רכישה 20% על דירות, ולתת פטור רק לאזרחי ישראל! (ל"ת)
    הצעה 08/01/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 7.
    איזה קטלננייייי (ל"ת)
    נועם 08/01/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    למכור לערבים!!ולא לאמריקאנים!!!הומואים נבלות!!! (ל"ת)
    המיד 08/01/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 17
    סגור
  • 5.
    לא מוכרים לזרים!!!!!!!!לא למכור לקרדשיאן!!הוא שד!!! (ל"ת)
    אנונימי 08/01/2015 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 4.
    זהירות זה זכר!!!!!אלוהים בשמיים שונא שינוי מין!!!!!!!! (ל"ת)
    אנונימי 08/01/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 3.
    כמו שאתם רואים אחד מעשר הוא אדם שד ,אפשר למצוא אותם
    בא 08/01/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בפוליטיקה ,ראו דרעי , או בכלא וגם בבידור ,יותר נכון בטרש של הבידור . הם לא מוותרים לעולם ,אוהבים כסף וסקס ולהתעלל . נסו להתרחק מהם חברה .
    סגור
  • 2.
    מי אלה? (ל"ת)
    ג'ונסי 08/01/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    מעניין את התחת שלי (ל"ת)
    אור 08/01/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור