EYE
צילום: פיפל ביז

הדור הבא של המשקפיים החכמים: סטארט-אפ ישראלי מגייס משקיעים

המשקפיים החכמים הקיימים היום בשוק הינן משקפיים עם מסך תצוגה עליו מוקרנת התמונה המועברת דרך מערכת אופטית לעין. סטארט-אפ ישראלי בשם  EyeJets פיתח טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת הקרנת תמונה ישירות לרשתית ובכך להציע מהפך בשוק קיים המחכה לפתרון. כעת החברה יוצאת לגיוס. מינימום להשקעה: 2,500 ₪

הטכנולוגיה של החברה מורכבת ממערכת ממוחשבת לבישה על משקפיים רגילים הכוללים מערכת לייזר ומערכת עקיבה המאפשרת הקרנה ישירות לעין של כל מידע דיגיטלי וללא מסך אשר יוצרת תמונה ברשתית מבלי לעבור דרך מסך כלשהו במערכת קומפקטית השומרת על שדה ראיה מלא.

הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת בנוסף למגוון הרחב של היישומים הרבים בחיי היום-יום, גם שימושים בתחום הרפואי והצבאי, כאשר בתחום הרפואי מדובר במהפכה של ממש, שכן המוצר יאפשר אבחון מוקדם של מחלות רבות, כדוגמת סוכרת, יתר לחץ דם, גלאוקומה ועוד, ללא צורך ללכת להיבדק, אלא רק מעקב שוטף על פרמטרים שונים בעין.

לפרטים והשקעה ב- EyeJets >

"שואפים להימכר לאחת מחברות הסמארטפונים המובילות בעולם"

החברה סיימה לפתח מדגים ראשוני שנבדק ואושר על ידי הרשות לחדשנות, תחילת מכירות משוערת ל- 2023. מייסד החברה, אדו סטרול אל"מ במיל. מספר "מטרת החברה לשתף פעולה או להימכר לאחת מחברות הטכנולוגיה או הסמארטפונים המובילות בעולם."

קיראו עוד ב"פיפלביז"

צוות החברה מורכב מפרופסורים ומומחים בתחום הביטחון והרפואה בניהם פרופ' ענת לוינשטיין מנהלת מערך העיניים באיכילוב וד"ר יהושע גור אשר רשם 9 פטנטים בתחום האופטיקה. כעת, החברה מגייסת דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז אשר בפיקוח רשות ניירות ערך ומאפשרת להשקיע בחברה בתמורה למניות החל מ- 2,500 ₪ בלבד.

לפרטים והשקעה ב- EyeJets >

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יש כבר את VUZIX ו KOPIN מה הייחוד שלהם? (ל"ת)
    חי 03/05/2021 08:35
    הגב לתגובה זו
וואטו
צילום: וואטו

הסטארטאפ הישראלי שהפך משבר להזדמנות ומוביל את שוק טיהור האוויר

Vootto הישראלית  גורמת לכם לנשום אוויר נקי יותר; פיתחה מערכות לטיהור אוויר ונערכת להנפקה; הצורך בפתרונות לטיהור אוויר קפץ במקביל למגיפת הקורונה

נושאים בכתבה טיהור אוויר
תיק ההשקעות של הציבור משתנה. משקיעים פונים גם להשקעות פרטיות – בנדל"ן ובהייטק. אחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת פלטפורמת המונים, בדומה לפלטפורמת גיוס ההמונים של פיפלביז. אחד הסטארטאפים שנמצא בימים האחרונים לגיוס הוא  Vootto שמתמחה בפיתוח טכנולוגיה ייחודית לטיהור אוויר   לפרטים והשקעה ב- VOOTTO שוק טיהור האוויר הוא שוק ענק שצומח  בצורה עקבית בשני העשורים האחרונים. אבל הקורונה הקפיצה אותו מדרגה. המודעות לזיהום הסביבה והאוויר עולה  בנוסף לצורך שלנו להגן על עצמנו . אם יש משהו שהמגיפה הזו עשתה זה להבהיר לכולנו אחת ולתמיד: האוויר שמסביבנו יכול להיות מסוכן.   חברת Vootto זיהתה את הצורך הגובר  באוויר נקי כבר ב-2018, ומאז סיימה לפתח, לייצר ולייצא לשוק פיתרון שמטפל באוויר שלנו באופן מקיף: החל מנטרול של ריחות לא רצויים ועד לחיסול אקטיבי של וירוסים מזיקים. ״כשהתחלנו את הפיתוח לא ידענו כמה האוויר שלנו מזוהם. הריחות, שם התחלתי, היו רק סימפטום של הבעיה: אלרגנים, אבק, בקטריות, עשן ומזהמים כימיים.״ מספר רון אייל, מייסד שותף ומנכ״ל החברה. ״אנחנו הבנו מאוד מהר שאין כרגע שום דבר בשוק שבאמת נותן פתרון מלא לכל הצרכים שלנו – והחלטנו לפתח אותו״.   המוצר הראשון של Vootto יצא לשוק בינואר האחרון  ומיועד לטיהור בחללים קטנים: החל מרכבים, דרך מעליות ותאי שירותים ועד למשרדים. בעזרת קפסולת פילטר קטנה, Vootto מסוגלים לסנן 99.97% מכלל המזהמים שבאוויר, לתפוס ולחסל נגיפים, ולהפוך את החלל שלכם בתוך דקות ספורות לבועה של אוויר נקי ובטוח. כמה בטוח? בטוח מספיק בשביל לשמור על פרמדיקים ומטופלים. ככה, נכנסה החברה לפעילות כאן בארץ וציידה את צי רכבי ההצלה והאמבולנסים של ״איחוד הצלה״.     המוצר של Vootto מייצר  למשתמשים שלו בועה של אוויר נקי ובטוח ונוחל הצלחה בשיתופי פעולה בארץ עם חברות גדולות כמו טויוטה, "איחוד הצלה" ועוד רבות, ובעולם. וזו  רק ההתחלה. החברה ממשיכה בפיתוח של הדור הבא של המוצרים שיכלול מערכת חכמה לזיהוי וניטור זיהום אוויר ותהפוך למעשה כל יחידה של Vootto לגלאי נייד של איכות אוויר. הפיתוח העתידי הזה יפתח אפיק חדש לחלוטין בתחום ה-DATA של זיהום האוויר, יאפשר שירות מתקדם ומותאם אישית לכל לקוח וייקח את השוק צעד קדימה.   ״אנחנו מתכוונים להמשיך ולחקור, לזהות צרכים ולייצר להם פתרונות שירימו את הרף של האוויר שאנחנו נושמים״ אומר אייל. ״איכות החיים והבריאות שלנו תלויים באוויר שאנחנו נושמים אבל אנחנו לא יכולים לראות ולהבין כמה הוא מזוהם או נקי. Vootto הולכת לשנות את חוקי המשחק ולהחזיר לכולנו שליטה על האוויר שאנחנו נושמים ולהוביל את השוק״. החברה נמצאת בימים אלו  בסבב גיוס בפלטפורמת גיוס ההמונים ״פיפלביז״ לשם הרחבת יכולות הייצור והשיווק בדרך אל המטרות והחזון שהציבה לעצמה, וזו ההזדמנות להתעדכן בהישגי החברה ולהצטרף כבעלי מניות. היכנסו לפיפלביז, קראו והשקיעו.