אורדן מוכרת שטח בנתניה לסינאל ב-13 מ' ד'
חברת אורדן תעשיות מדווחת הבוקר לבורסה לני"ע בתל אביב, כי חתמה ב-10 במארס 2005 על הסכמים עם דורסל רעננה, חברת נכדה בבעלות מלאה של סינאל תעשיות, בדבר עסקה למכירת זכויות החברה לקונה, בשטח בן כ-56 דונם (ברוטו) באזור התעשייה הישן בנתניה, עליו בנוי מפעל הפלדה של החברה תמורת סך של 13 מיליון דולר וחכירה על ידי החברה מהקונה של המקרקעין, לתקופה של 10 שנים, תמורת כ-1.3 מיליון דולר לשנה. דמי החכירה בגין השנה הראשונה ישולמו על ידי החברה מראש במועד השלמת העסקה.
במסגרת ההסכמים, החברה תהא רשאית להאריך את תקופת החכירה האמורה בשלוש תקופות נוספות בנות כ-5 שנים כל אחת או לקצרה בארבע שנים או בשנתיים לבחירתה. כמו כן, תמסור החברה במועד השלמת העסקה ערבות בנקאית מתחדשת בסך של 1.5 מיליון דולר להבטחת התחייבויותיה על פי הסכם החכירה שסכומה יכול לקטון לעד סך של 675 אלף דולר דולר בתנאים מסוימים לאורך תקופת החכירה.
בנוסף, תפקיד החברה במועד השלמת העסקה פיקדון בסך של 1.3 מיליון דולר להבטחת פירעון המחאות מעותדות שתפקיד בנאמנות עבור תשלום דמי החכירה לשנה השישית או השביעית

חנוכה באוויר: כ-508 אלף נוסעים צפויים לעבור בנתב״ג
ברשות שדות התעופה מדווחים על עלייה של כ-50% לעומת החג בשנה שעברה, עם ימים שחוצים את רף ה-60 אלף נוסעים. התנועה מתקרבת לרמות שנראו בשנות שיא, והעומסים צפויים להתגבר סביב גלי ההמראות
חנוכה דוחף את התנועה בנתב״ג למעלה, ובאוויר כבר מרגישים את זה. זו לא רק תחושה של “יותר אנשים עם מזוודות”, אלא חזרה של קצב עבודה גבוה יותר לאורך היום. לפי הודעת רשות שדות התעופה, במהלך חג החנוכה צפויים לעבור בנמל התעופה בן-גוריון כ-508 אלף נוסעים בטיסות בינלאומיות, עלייה של כ-50% לעומת תקופת החג אשתקד. מבחינת נתב״ג, זה מתרגם ליותר תנועת נוסעים בשעות הבוקר והערב, יותר לחץ על השרשרת התפעולית, והרבה פחות “מרווח נשימה” בין גלי הטיסות.
- מלחמה בשמיים: בעלי הכנפיים שמאתגרים את המטוסים
- שדה תעופה בינ"ל נוסף יוקם סמוך לנבטים תוך 7 שנים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כבר עכשיו רואים עומס, ויש עוד שלושה ימי שיא בדרך
אחד מימי השיא חל כבר היום, יום ראשון, ה-14 בדצמבר, עם כ-65 אלף נוסעים שעוברים בנתב״ג. המספר הזה לא נשאר על הנייר. הוא מורגש בשטח בצ’ק אין, בבידוק, באזורי העלייה למטוס וגם בנתיבים הפנימיים של הטרמינל. לשם השוואה, בדצמבר 2023, בתחילת המלחמה, ביום העמוס ביותר של חנוכה עברו כ-20 אלף נוסעים בלבד, פער שמחדד כמה מהר השוק יודע “להתכווץ ולהתרחב” בהתאם למצב.
