עושים לכם טיזינג: רגע לפני TOP5 העשירי קבלו את המיטב עד עכשיו
להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
לכל מקבצי TOP5 -
1. הסרטון הראשון שגם פתח את המקבץ הראשון של ה-TOP5. אחד האהובים עלינו בעידן הפייסבוק עם קריצה סקסית וצעירה של פיאט.
Disconnect קמפיין חדש לרגל השקתה של גירסא מוגבלת לפיאט 500 החדשה בשיתוף עם המותג דיזל. שיתופי פעולה בין מותגים הפכו לתופעה שכיחה בעולם השיווק וזכו לכינוי BRANDED BRAND (מותג ממותג), בקמפיין הנוכחי פיאט מאמצת את אופי המותג של דיזל ונוקטת באמירה ביקורתית ומעניינת על עולם התוכן של הרשתות החברתיות בכלל ופייסבוק בפרט. בעוד שיותר ויותר אנשים "נתקעים" בעולם הוירטואלי, פיאט קוראת לכולנו להתנתק ולחוות את החיים האמיתיים.
2. מתוך המקבץ החמישי. ממשיכים ברוח השטות ואם כבר אז עד הסוף. AXE מאז ומתמיד עשו הכל עם חיוך מטומטם על הפרצוף. הפעם הם עשו את זה בינלאומי.
THE AXE EFFECT
המותג AXE לוקח על עצמו משימה שאפתנית, עזרה לכל גבר בתהליך החיזור, בקמפיין החדש מנסים להמחיש זאת פעם נוספת. כדי להוכיח שהדרך המהירה והפשוטה ביותר לכבוש בחורות היא שימוש בתרסיס הגוף של AXE, גייסו צמד חברים, ג'וליוס וטריי, שיטוסו סביב העולם ויבחנו את התאוריה הזאת על בשרם.
3. מתוך המקבץ השישי. אי אפשר בלי משהו על אייפון. אחת הפרסומות המיוחדות שנראו השנה. חיבור מקורי בין הפרינט המסורתי למכשיר הסלולרי ששיגע את העולם.
IT'S ALIVE!!!
חברת הביטוח הבלגית AXA משיקה אפליקציית אייפון שעוזרת לך בזמן תאונה. אז איך מפרסמים שירות חדשני שכזה? שימו לב לדרך בא לוקחים לדור הבא את אחת המדיות הפרסומיות המיושנות ומייצרים מהלך פרסומי בולט וחדשני.
4. מתוך המקבץ השביעי. אנחנו תמיד בעד קמפיינים שמטרתם לתרום לקהילה ומנסים לעורר דיון על נושא חברתי כאוב שכולם מעדיפים לטאטא מתחת לשטיח.
Funny But WRONG!
כשזה מגיע לתופעת הנשים המוכות ישנה שתיקה, אף אחד לא מדבר על זה. מדובר בנושא כאוב ובארה"ב, על פי הנתונים, כל 15 שניות אישה מוכה. שימו לב לניסוי הממחיש את התופעה ולמהלך ויראלי בכיכובם של דיויד ארקט וקורטני קוקס (זוג נשוי שנפרד השבוע) שאמור להעלות את רמת המודעות לנושא ולגרום לכולנו לדבר על זה.
הניסוי:
5. מתוך המקבץ החמישי. אין כמו לסיים עם בעיטה בתחת וחיוך. דיזל משתוללים בזמן האחרון עם קמפיין להשקת קו הסניקרס של המותג בקונספט עקבי.
KICK ASS
בהשקת הקמפיין חדש לליין הסניקרס של דיזל השאירו את הזירה הספורטיבית לנייקי ואדידס והלכו על מיצוב חצוף ברוח המותג, הקונספט ברור ומדבר בעד עצמו: "Not made for running. Great for kicking asses"
ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן