קני סייף
צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי

1.2 מיליון אירו לעונה בשיאו: כמה הרוויח קני סייף לאורך הקריירה?

הקיצוני חתם היום במכבי חיפה וישתכר בסכום מכובד אמנם, אך כזה שמתגמד למה שהרוויח בכל שנותיו ככדורגלן. המספרים בפנים
יובל כרמל | (2)

עכשיו זה רשמי: קני סייף יצטרף לסגל אלופת המדינה, מכבי חיפה, כשחתם היום (שלישי) על חוזה עד 2025 במועדון. הקיצוני הישראלי-אמריקאי יצטרף לאימוני הקבוצה של מסאי דגו ויוכל להתחיל לשחק בירוק עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר. סייף ירוויח בקבוצה 200 אלף אירו לעונה: שכר מכובד ביחס לקבוצותיו הקודמות.

במעמד החתימה. קני סייף (מכבי חיפה האתר הרשמי)

סייף, 29, שיחק בתחילת הקריירה במספר קבוצות בישראל כמו בני סכנין, הפועל חיפה ועירוני ק"ש עד שעבר לעירוני רמה"ש, תחנתו האחרונה לפני היציאה לבלגיה. בקבוצה הרוויח בערך 17.5 אלף אירו לעונה, עד שב-2014 עבר לגנט כשחקן חופשית, שם השתכר ב-205 אלף אירו לעונה, קפיצה מרשימה ביחס לשכרו בישראל. לאחר שזכה עם הקבוצה באליפות, בעונתו השלישית במועדון, קפץ שכרו ל-350 אלף אירו לעונה, ובעונה לאחר מכן ל-455 אלף אירו לעונה. 

בעונה לאחר מכן הושאל השחקן לאנדרלכט, שם הרוויח שכר דומה למה שהרוויח בגנט. בקיץ 2018 נקנה על ידי הקבוצה עבור 3.7 מיליון אירו ועם המעבר קיבל שדרוג משמעותי בשכר, שעלה ל-830 אלף אירו בעונה. בעונת 19/20 הרוויח סייף סכום עתק שעמד על מעל למיליון אירו לעונה. בעונה שלאחר מכן הושאל השחקן לסינסינטי מה-MLS, שם הרוויח את השכר הגבוה בקריירה שעמד על מעל 1.1 מיליון אירו לעונה.

בפברואר 2020 הושאל ללכיה גדנסק הפולנית, בה השתכר ב-580 אלף אירו לעונה, ובעונה שבאה אחריה חזר השחקן לארץ לתקופה קצרה במ.ס. אשדוד. בשנה וחצי האחרונות שיחק סייף עבור נפטצ'י באקו האזרית, וכעת חזר לארץ וחתם כאמור בכרמל.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אוהד ותיק 20/12/2023 15:11
    הגב לתגובה זו
    תותח
  • 1.
    שירי 19/12/2023 17:54
    הגב לתגובה זו
    מקבלים שחקן על....
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.