שאלת ה-100 מיליון: ריאל מדריד עשויה להשקיע סכום עתק בכישרון הסרבי
לאחר ההפסד לברצלונה, בבלאנקוס רוצים חלוץ בכיר לצד בנזמה. השאלה: כמה רחוק הם יהיו מוכנים ללכת כדי להביא את חלוץ נבחרת סרביה דושאן ולאחוביץ' מיובנטוס, אחרי שכבש 13 שערים העונה? על פי הדיווחים, ייתכן שרחוק מאוד
תחושות קשות היו השבוע בריאל מדריד לאחר ההפסד בסופר קלאסיקו לברצלונה. בריאל מבינים כי למרות ההצלחה בליגת האלופות עד כה, הסגל שלה מחייב שינוי ואחת העמדות העיקריות היא עמדת החלוץ. הרצון שלה להביא חלוץ בכיר נוסף לצד כרים בנזמה עשוי להסתכם בהרבה מאוד כסף.
לאחרונה עלו לא מעט שמות כמו הארי קיין מטוטנהאם שמסיים חוזה בקיץ הבא אבל התרנגולים רוצים למכור אותו. הבעיה היא שלצד ריאל, גם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בשחקן. חלוץ נוסף ששמו עלה היא רומלו לוקאקו שהושאל העונה מצ'לסי לאינטר ואינו נמצא בתוכניות של האנגלים לעונה הבאה. אבל השם העיקרי שמככב ביממה האחרונה בכותרות באנגליה הוא החלוץ הסרבי דושאן ולאחוביץ'.
יעבור לספרד? ולאחוביץ
ולאחוביץ, 23, גדל בפרטיזן בלגרד וב-2018 עבר לפיורנטינה. בעונה שעברה נמכר ליובנטוס תמורת 70 מיליון יורו. החוזה של הסרבי הוא עד 2026 אבל גם ביובנטוס וגם בסביבתו של השחקנים שהפרידה בקיץ הקרוב תהיה בלתי נמנעת, זאת בשל הבעיות הכלכליות של יובנטוס והסנקציות שיש נגד הקבוצה. בריאל ינסו למצות את המשא ומתן כאשר מחיר של השחקן נע בין 100-120 מיליון יורו. שכרו של השחקן הוא 7 מיליון יורו ואינו אמור להוות מכשול במעבר לקבוצה אחרת באירופה.
- מה ההצעה החדשה של יובנטוס לחלוץ הבכיר שלה?
- לא תאמינו: סכום העתק שמכינה צ'לסי ל-4 שחקני רכש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.ריאליסט 22/03/2023 06:32הגב לתגובה זולוקחים אליפות!!!
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
