קרן פלס
צילום: שי פרנקו

חמושה במשקפיים: הקמפיין החדש של קרן פלס לאופטיקנה

הקמפיין, בעלות כוללת של 2 מיליון שקל, יעלה בטלוויזיה, רדיו, דיגיטל, רשתות חברתיות ובשילוט חוצות וקניונים
מערכת ביזפורטל |
נושאים בכתבה אופטיקנה קרן פלס

כבר למעלה משנה וחצי שקרן פלס משמשת כפרזנטורית של רשת המשקפיים אופטיקנה, וכעת היא משתתפת בקמפיין חדש של הרשת למשקפי מולטיפוקל.

 

הקמפיין מבית משרד הפרסום ראובני פרידן, מציג מסיבת הפתעה שהופכת למסיבת התערבות. פרטוש, בחור ממושקף, שקוע בנייד כאשר מגיע הביתה. הוא מדליק את האור בסלון ומופתע לגלות את חבריו בראשם קרן פלס צועקים לו "הפתעה" כאשר ברקע בלון הליום עם המספר 40. פרטוש מתקשה לראות מי האנשים ששמחים לקראתו ומנסה תוך כדי להחליף משקפיים. כאשר מצליח בסופו של דבר מתנצל שהוא לא רואה טוב. חבר מהקבוצה עונה "וגם לא נראה טוב!". קרן נחלצת להגנת פרטוש ואומרת לו שהוא נראה מדהים, רק מאחר ועבר את גיל 40 הוא חייב לעבור למשקפי פורטיפוקל, גם לקרוב וגם לרחוק ומרכיבה לו את המשקפיים הרצויות.

 

במסגרת הקמפיין מציעה הרשת משקפי פורטיפוקל החל ממחיר של 799 שקל.

 

הקמפיין יעלה בטלוויזיה, רדיו, דיגיטל, רשתות חברתיות ובשילוט חוצות וקניונים בהיקף של כשני מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. אופטיקנה ומשרד ראובני פרידן זכו בפרס הראשון בטקס פרסי האפי אפקטיביות בפרסום עם המהלך "מולטי הצלחה" של קטגוריית המולטיפוקל, על חדשנות מוצרית לקהל יעד חדש.

 

קטגוריית פורטיפוקל -"משקפי המולטיפוקל הראשונים שלי" מבית אופטיקנה, הושקה ביוני 2021, והביאה לראשונה פתרון מקצועי במחיר נוח לכל בעלי המשקפיים בגילאי 40+, אשר נזקקים עתה לתיקון ראייה גם לטווח הקרוב.  "פורטי-פוקל" יצרה קטגוריה חדשה ושיח חדש והנגישה את משקפי המולטיפוקל לקהל הנכנס לראשונה לעולם המולטיפוקל, על ידי  מענה לחסמים התפיסתיים, ועל ידי פתרון מוצרי חדשני: משקפי מולטיפוקל עם עדשות ייחודיות להסתגלות מהירה, במחיר נגיש. עדשות מגע מולטיפוקליות מאפשרות לראות טוב מרחוק ומקרוב.

 

אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה: "אנחנו גאים להשיק את הקמפיין החדש של הרשת, שמיועד לבני ה-40 + הנתקלים לרוב לראשונה בבעיית הראיה מקרוב. פתאום הדברים כבר לא נראים אותו הדבר כמו פעם, בעיקר הדברים הקרובים. ולאט לאט הם מבינים שזה בלתי נמנע ויש לעבור למשקפי מולטיפוקל. פורטיפוקל, "המולטיפוקל הראשון שלכם" נועדו לתת מענה הכי מתקדם, לכל מי שצריך תיקון לקריאה בתחילת הדרך, והוא מתווסף לסל הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים הקיימים באופטיקנה למגוון לקויות הראייה בכל גיל".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים