חמושה במשקפיים: הקמפיין החדש של קרן פלס לאופטיקנה
כבר למעלה משנה וחצי שקרן פלס משמשת כפרזנטורית של רשת המשקפיים אופטיקנה, וכעת היא משתתפת בקמפיין חדש של הרשת למשקפי מולטיפוקל.
הקמפיין מבית משרד הפרסום ראובני פרידן, מציג מסיבת הפתעה שהופכת למסיבת התערבות. פרטוש, בחור ממושקף, שקוע בנייד כאשר מגיע הביתה. הוא מדליק את האור בסלון ומופתע לגלות את חבריו בראשם קרן פלס צועקים לו "הפתעה" כאשר ברקע בלון הליום עם המספר 40. פרטוש מתקשה לראות מי האנשים ששמחים לקראתו ומנסה תוך כדי להחליף משקפיים. כאשר מצליח בסופו של דבר מתנצל שהוא לא רואה טוב. חבר מהקבוצה עונה "וגם לא נראה טוב!". קרן נחלצת להגנת פרטוש ואומרת לו שהוא נראה מדהים, רק מאחר ועבר את גיל 40 הוא חייב לעבור למשקפי פורטיפוקל, גם לקרוב וגם לרחוק ומרכיבה לו את המשקפיים הרצויות.
במסגרת הקמפיין מציעה הרשת משקפי פורטיפוקל החל ממחיר של 799 שקל.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, רדיו, דיגיטל, רשתות חברתיות ובשילוט חוצות וקניונים בהיקף של כשני מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. אופטיקנה ומשרד ראובני פרידן זכו בפרס הראשון בטקס פרסי האפי אפקטיביות בפרסום עם המהלך "מולטי הצלחה" של קטגוריית המולטיפוקל, על חדשנות מוצרית לקהל יעד חדש.
קטגוריית פורטיפוקל -"משקפי המולטיפוקל הראשונים שלי" מבית אופטיקנה, הושקה ביוני 2021, והביאה לראשונה פתרון מקצועי במחיר נוח לכל בעלי המשקפיים בגילאי 40+, אשר נזקקים עתה לתיקון ראייה גם לטווח הקרוב. "פורטי-פוקל" יצרה קטגוריה חדשה ושיח חדש והנגישה את משקפי המולטיפוקל לקהל הנכנס לראשונה לעולם המולטיפוקל, על ידי מענה לחסמים התפיסתיים, ועל ידי פתרון מוצרי חדשני: משקפי מולטיפוקל עם עדשות ייחודיות להסתגלות מהירה, במחיר נגיש. עדשות מגע מולטיפוקליות מאפשרות לראות טוב מרחוק ומקרוב.
אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה: "אנחנו גאים להשיק את הקמפיין החדש של הרשת, שמיועד לבני ה-40 + הנתקלים לרוב לראשונה בבעיית הראיה מקרוב. פתאום הדברים כבר לא נראים אותו הדבר כמו פעם, בעיקר הדברים הקרובים. ולאט לאט הם מבינים שזה בלתי נמנע ויש לעבור למשקפי מולטיפוקל. פורטיפוקל, "המולטיפוקל הראשון שלכם" נועדו לתת מענה הכי מתקדם, לכל מי שצריך תיקון לקריאה בתחילת הדרך, והוא מתווסף לסל הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים הקיימים באופטיקנה למגוון לקויות הראייה בכל גיל".
- "עומר אדם ספג טוקבקים מרושעים. המסר של הקמפיין: נגד בריונות ברשת"
- עומר אדם וקרן פלס חוברים לפרסומת משותפת לאופטיקנה. צפו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.