יוניט
צילום: יוניט

יוניקורן חדש: חברת הפינטק Unit עם גיוס של 100 מיליון דולר

?סבב הגיוס החדש נעשה על פי שווי של 1.2 מיליארד דולר ומביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-169.6 מיליון דולר; כספי ההשקעה ישמשו להכפלת מספר העובדים השנה, בדגש על הרחבת מרכז הפיתוח הפועל בישראל
נתן טגי |

חברת הפינטק הישראלית יוניט השלימה סבב גיוס C בהיקף של 100 מיליון דולר בהובלת קרן אינסייט, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים - קרן אקסל, Better Tomorrow Ventures, קרן Aleph, פלוריש ונצ'רס ו-TLV Partners ומשקיעים חדשים - Moving Capital ו-Stepstone.

סבב הגיוס החדש נעשה על פי שווי של 1.2 מיליארד דולר ומביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-169.6 מיליון דולר. יוניט היא החברה הראשונה בעולם בתחום פעילותה (Banking as a service) שהגיעה לשווי של מעל מיליארד דולר.

יוניט הוקמה בסוף 2019 על ידי איתי דמתי (מנכ"ל) ודורון סומך (CTO). החברה מפתחת פלטפורמה המאפשרת לחברות טכנולוגיה לשלב במוצרים שלהן שירותים פיננסיים, כולל יצירת חשבונות בנק, כרטיסים, שליחת וקבלת תשלומים, מתן הלוואות ועוד. תהליך ההטמעה נמשך שבועות בודדים וחוסך לחברות את הצורך להתמודד עם הרגולציה הסבוכה בתחומים הפיננסיים, ומאפשר להן להנות מהגנה מפני מתקפות סייבר ומניעת הונאות.

כספי ההשקעה ישמשו להכפלת מספר העובדים השנה, בדגש על הרחבת מרכז הפיתוח הפועל בישראל, הרחבת סל המוצרים לרבות מתן הלוואות והשקת כרטיסי אשראי לעסקים בחודשים הקרובים ושירותים פיננסיים נוספים. הוספת מוצרי אשראי והלוואות לפלטפורמה של יוניט היא צעד משמעותי במיוחד שיאפשר לחברות לבנות הן את מוצרי הבנקאות והן את מוצרי האשראי שלהן באמצעות פלטפורמה אחת.

איתי דמתי, מנכ“ל יוניט מסר: ״מוצרי אשראי הם השלב הבא בגדילה שלנו, ואנחנו מאמינים שזה יהיה התחום עם הצמיחה המשמעותית ביותר בשנים הקרובות. בעזרת סבב הגיוס החדש נוכל להרחיב את הפלטפורמה כדי לעזור לחברות המעוניינות בכך לעשות את זה בדרך קלה ופשוטה״.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".