Avo הישראלית שגייסה 84 מיליון דולר על סף סגירה
Avo שהוקמה בשנת 2017, כחברה לריכוז משלוחים למוצרי תינוקות להורים בפעוטונים בתל אביב. מאז הרחיבה Avo את פעילותה ברחבי הארץ ופיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאגדת בנייני דירות וחברות לרשת צרכנית, מודיעה על פיטורי כלל עובדיה בישראל.
החברה שהעסיקה לאחרונה 750 עובדים בישראל וארה"ב ולפני שבועיים פיטרה 500 מהם מתוכם נתח של 350 עובדים מישראל. על פי הערכות, החברה נמצאת על סף סגירה מלאה של הפעילות ומחפשת רוכש.
כאמור AVO גייסה עד כה כ-84 מיליון דולר בין משקיעיה ניתן למצוא את: קרן ההשקעות Insight Partners, F2 Capital, Kleiner Perkins, IBI Tech Fund, הפניקס ו- JLL Spark.
בגיוס האחרון בספטמבר 2021 אמר מנכ"ל החברה: "הגיוס הנוכחי בהובלת קרן ההשקעות הגלובלית Insight Partners ובשיתוף הקרנות F2 Capital, Kleiner Perkins, IBI Tech Fund, הפניקס ו- JLL Spark מהווה אבן דרך משמעותית עבורנו ומשקף את הבעת האמון בפוטנציאל הרב שעוד לפנינו. בכוונתנו להכפיל את מאמצי ההתרחבות שלנו ולשם כך גם לגייס עובדים נוספים"
- 1.אנונימי 17/05/2022 14:24הגב לתגובה זואז מה אכפת לזרוק שם כמה מהכסף שלנו.טוב לפחות הם מבינים שהם לא שווים כלום והולכים הביתה עם מוצר פלופ שלא שווה עשר שעות של מתכנת
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
