טאבולה רוכשת את חברת הפרסום בווידאו קונברט מדיה

סינגולדה: "אנו מצפים ליותר ממיליארד זרמי וידאו ביום, מה שיהפוך אותנו במהירות לאחת מחברות השידור המקוונות הגדולות ביותר לצד Facebook, Snapchat, ו-YouTube"
מערכת Bizportal |
נושאים בכתבה ניהול תוכן

טאבולה, ענקית פלטפורמת Discovery, הכריזה היום על חתימת הסכם לרכישת ConvertMedia, קונברט מדיה, חברת פרסום וידאו מותאם משתמש בעלת קצב מכירות שנתי של 50 מיליון דולר. לאחר הרכישה, הטכנולוגיה של ConvertMedia תשולב יחד עם מאגר הנתונים ומנוע ההתאמה האישית של Taboola, אשר משרתים היום למעלה ממיליארד בני אדם בחודש, כדי לסייע לאתרי תוכן להעביר חווית צפייה רלוונטית למשתמש.

 

עם רכישת ConvertMedia, ההצעות המשולבות תוכן של Taboola יופנו באופן מיוחד להשגה של חווית משתמש טובה יותר והכנסה כספית על ידי אתרי תוכן המעוניינים להוסיף הצע של תכני וידאו איכותיים. בתקופה זו, התקציבים המיועדים לטלוויזיה משנים כוון ועוברים לפרסום הדיגיטלי, אך היצע הוידאו פרמיום עדיין קטן, ומפרסמים מנסים לעבוד עם שותפים טכנולוגיים שיוכלו להציע מלאי וידאו פרמיום ופלטפורמות המאפשרות גידול מהיר. Taboola תציע פרסום מותאם משתמש לשותפים שלה, תוך שילוב המלצות בתוך מאמרים וכן וידאו משולב תוכן.

 

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל Taboola: "רשת האינטרנט מתחלקת לשני חלקים - גנים מוקפי חומה, וכל השאר. בעוד הרשתות החברתיות צמחו באופן אדיר בכל הקשור לצפייה בתכני וידאו, זהו הזמן להביא הצלחה זו לרשת הפתוחה ולאתרי תוכן מובילים בכל רחבי העולם. אני מאמין שעתיד ההכנסה הכספית בכל סוגי המסכים של אתרי תוכן השונים מורכב משני חלקים: הראשון, המלצת תכנים תוך שימוש בתמונה, כותרת, ו-URL, והשני, וידאו. אנו שמחים להציע לאתרי התוכן את כל היכולות, שימוש בנתונים והתאמה אישית ליצירת חוויה מהנה למשתמש והגדלת ההכנסה של אתרי התוכן. אנו מצפים ליותר ממיליארד זרמי וידאו ביום, מה שיהפוך אותנו במהירות לאחת מחברות השידור המקוונות הגדולות ביותר לצד Facebook, Snapchat, ו- YouTube".

  

יואב נווה, ממייסדי והמנכ"ל של ConvertMedia: "קיימת סינרגיה טבעית בין החזון, הטכנולוגיה, והתרבות של Taboola ו-ConvertMedia. עם צמיחת חסימת הפרסומות והבאנרים, על המפרסמים ואתרי התוכן לגשת לצרכנים עם חוויות צפייה רלוונטיות בזמן הנכון. האינטגרציה הטבעית עם Taboola מאפשרת לנו לעזור למפרסמים ולאתרי תוכן לאזן בין חווית המשתמש ובקרת האיכות, תוך השגת הכנסות מעבר למטרות. אנו שמחים לתת למוציאים לאור יכולת פנייה לבסיס צרכנים עצום עם אינפורמציות וחוויות חדשות, ולעזור בבניית קטגורית ה-Discovery".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
דיוויד טפרדיוויד טפר
דבר הגורו

דיוויד טפר - להשקיע עם משקפיים ורודים

על הילד היהודי שגדל בין המפעלים המעשנים של פיטסבורג והגיע לפסגה של וול סטריט; דיוויד טפר עשה את ההון הגדול מאג"ח זבל ומזמני משבר - את מה שאף אחד לא רצה לקנות הוא רכש, ובזמן שכולם ברחו הוא נכנס - סיפורו של הגורו עם המשקפיים הורודים - וגם איזה שיעורים תוכלו לקחת ממנו

מנדי הניג |

ביום סתווי של 1957, בלב חגורת החלודה ובין המפעלים המעשנים של פיטסבורג, נולד דיוויד טפר למשפחה יהודית צנועה מהמעמד הבינוני ילד שיגדל בין עשן הפלדה וגרוטאות הפלדה, ויהפוך ברבות השנים לאחד האנשים החזקים בוול סטריט.

אביו היה רואה חשבון פשוט שעבד קשה להביא אוכל הביתה ואמו לימדה בבית ספר יסודי. את הילדות העביר טפר בין משחקי בייסבול לבין... ספירת מספרים. שילוב שהייתם פחות מצפים מילד קטן שגדל בעיירת פיתוח. 

ההורים שלא היו 'קשי יום' אבל גם לא חיו בעושר משמעותי, זיהו אצל הבן משהו מיוחד - סקרנות, ורעב ללמידה. הם אולי לא חלמו שהוא יהפוך למיליארדר אבל קיוו שיצליח לברוח מהעיר התעשייתית, מהחיים שהיו צפויים למי שנולד בין בתי הזיקוק לגשרים החלודים. לא היה להם הון להוריש לו, אבל היה להם חזון: עתיד אחר. כזה שלא יעבור דרך קווי ייצור או שולחנות בית ספר, אלא עתיד שייקח את הילד הרחק ממורדות הנהר השחור של פיטסבורג אל העולם הגדול.

דיוויד, מצדו, לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. הוא למד כלכלה באוניברסיטת פיטסבורג תוך כדי ששילב עבודה כדי לממן את שכר הלימוד, ולאחר מכן המשיך ל־MBA באוניברסיטת קרנגי מלון. באותם ימים, הוא היה עוד סטודנט אנונימי בין מאות סטודנטים. אבל לימים, כשכבר יהיה מהשמות החזקים בוול סטריט, ישוב לקרנגי מלון כנדבן מרכזי ובית הספר למינהל עסקים יישא את שמו: Tepper School of Business.

מפיטסבורג לוול סטריט

את צעדיו הראשונים בעולם הפיננסי עשה בשנות ה־80, בגולדמן זקס. הציבו אותו במחלקה הכי תנודתית של הבנק, זאת שמתעסקת באג"ח הזבל עם הסיכון הגבוה, התנודתיות הפרועה, וגם עם הפוטנציאל לרווחים הענקיים. הוא הצטיין והפך לשותף של הבנק, אבל ב־1993, כשהקידום המיוחל לא הגיע, קם ועזב. "זה היה הדבר הכי טוב שקרה לי," הוא יספר לימים. "אם הייתי מקבל את הקידום, אולי הייתי נשאר שם עוד עשרים שנה. ובמקום זה, יצאתי לדרך עצמאית".