בהמשך ל-"8,200%", מי כתב האופציה החם כיום באחד העם?
מאז
- 27.מתן 22/07/2013 15:11הגב לתגובה זונו....מישהו מהמגיבים צדק במשהו פה??
- 26.מ.ב יהש 08/05/2012 09:23הגב לתגובה זואפ 7 של ישראמקו הדבר הבא לקראת פריצה מעלה מעלה מעלה נמצאת בשער חלומי לאיסוף תגיע רחוק
- 25.מומחה נסדק 06/05/2012 15:51הגב לתגובה זו4700% ביום אחד!!!!..מ-50$ השקעה..ל-1300$ סארייק!!!!... שמענו עלייך...
- 24.משה מנהריה 06/05/2012 08:03הגב לתגובה זומסוכנת מאוד אבל יותר מכך היא עמוק בכסף יש שם משהו משונה - המנוף העצום בין מחיר האגח לבין העליה באופציה כרגע האופציה מתומחרת בחוסר - צריכה לעמוד על 357 אג וזאת לפי בלאק אנד שולץ ככה שיש שם מרווח ענק לרווח ענק בעתיד.
- 23.עידו רודינסקי 05/05/2012 18:40הגב לתגובה זוהכותב כתב מאמר יפה ואז הרס אותו בשורה אחת מופרכת במיוחד. אני מקווה בשביל הכותב שמדובר בבדיחה לא מוצלחת במיוחד. השווי של טאואר לפי דולר הוא 300 מיליון דולר, וזה לחברה עם 611 מיליון דולר הכנסות (יותר מכפול מההכנסות ב 2009 – 299 מ' ד' ) ו- EBITDA (רווח תפעולי ללא פחת) של 187 מיליון דולר (יותר מפי ארבע(!!) מ 2009 – 43 מ' ד' בלבד). מכפיל של 1.6 על ה EBITDA זה דבר מגוחך לחלוטין אך כשמדובר בחברה שצומחת בקצב כל כך מסחרר, מדובר כבר באבסורד של ממש. הדבר שמעיב על המניה אלה שטרי ההון של הבנקים והחברה לישראל אך גם תחת האפשרות (הלא מציאותית) של דילול מלא, החברה שווה לפחות שני דולר. תחת החה הרבה יותר סבירה של הסדר מול הבנקים ע" י תשלום של 50-80 מ' דולר בתמורה לשטרי ההון, מדובר כבר בשווי של 3-4 דולר. כל מה שטאואר צריכה כדי להגיע לשווי האמיתי שלה זה זמן, ובאופציה המדוברת יש לה מספיק ממנו כדי לעשות את זה – עד 2016. תחת הנחה סבירה 3 דולר' למניה עד 2016, צפוי ערך האופציה להגיע ל-7 ש" ח לעומת 0.84 היום, רווח של למעלה מ 700%. אפילו תחת הנחה מאוד שמרנית של 2 דולר למניה, שווי האופציה יעמוד על למעלה מ 3.25 ש" ח ורווח של למעלה מ 280%
- נילי 06/05/2012 12:11הגב לתגובה זוהכתב מר ינון ,הוא אדם אינטרסנטי או שלא מבין על מה הוא כותב. תוכן לא מבוסס לא בסמפרים ולא בעובדות. עידו אתה לעומת זאת לא התעצלת והסתמכת על עובדות.בנוסף לכל מה שטענת עידו, יש כיום לטאואר הרבה פטנטים. זהו נכס בל ישוער (נכסים בלתי מוחשיים). עבור נכסים כאלה חברות מוכנות לשלם הרבה מאוד כסף. כל זה לא לקח בחשבון. חבל שנותנים לאנשים כאלה חופשיות לכתוב ולהטות את מחירי המניות כאוות נפשם!
- 22.אופ של די מדיקל הולכת לעוף (ל"ת)ברוקר 05/05/2012 18:13הגב לתגובה זו
- 21.דורןו 05/05/2012 16:58הגב לתגובה זוכל הכבוד לכתב
- 20.השנה הולכת להיות שנת הטאואר... (ל"ת)עדי 05/05/2012 05:55הגב לתגובה זו
- 19.ברוקר 04/05/2012 21:44הגב לתגובה זותתכוננו - האופציה בטיסה בהווה הקרוב .האופציה מומרת לאגח -כל עליה באגח באחוז נותנת לאופציה 100אחוז עליה. זאת אופציות טורבו עמוק בכסף-ותראו שהאגח בעליה תקופה ארוכה וגם ככה האופציה . המלצה לשים בתיק כי האגח גיע עד 108 אגורות תוך חודשיים שלושה ואז תראו את האופציה פי שלוש מעכשיו. כל אופציה מומרת ל100 אגח ועקב ככה גם המנוף שלה.
- 18.אמיר 04/05/2012 18:32הגב לתגובה זויקבע רק שבוע לפני זה לפי שקלול הוא שכח לספר את זה או שהוא לא יודע . חמור מאוד
- atuk19 05/05/2012 01:20הגב לתגובה זורציתי לעשות שורט על המניה מול כמות פי 2 של אופציות. הברוקר הזהיר אותי שעד מרץ 2014 לא ניתן להמיר למניה. אבל מה זה משנה? האפשרות המיידית להמיר למניה לפני הפקיעה - חשובה למקרה של סחירות נמוכה ואופציה שהיא מחוץ לכסף. אם יש מצב שמחיר האופציה נמוך מהמניה פחות מימוש - אז פשוט ממשים ומוכרים את המניה. אבל זה מקרה נדיר. לא חושב שיהיה מצב שבו האופציה תיסחר במחיר נמוך ב425 (מחיר המימוש המקסימאלי) משער המניה. אין לזה סיכוי. ולא לשכוח שהחישובים של שווי האופציה הם לפי שער המימוש המקסימאלי. אם המניה חלילה תרד עד מרץ 2014 - אז שער המימוש יהיה נמוך יותר. 20% מעל השער הממוצע.
- עוד אמיר 04/05/2012 22:58הגב לתגובה זובכל מקרה, לא נראה לי שהוא מדבר על המרה כי הוא כותב שהמניה לא שווה יותר ממה שהיא נסחרת היום אלא על רווח מקניה ומכירה של האופציה
- עד 2014 (ל"ת)אמיר 04/05/2012 21:34הגב לתגובה זו
- 17.אבי 04/05/2012 15:17הגב לתגובה זולדעתי לחובבי סיכון האופציה של המניה הנ" ל הכי אטרקטיבית מכל הבחינות גם מינוף גבוה וגם פרמיית מימוש לא בשמיים. נכון יש להיות זהירים מכיוון שנשארו עוד 9 חודשים לפקיעה אך שוב לחובבי סיכון. במידה והחברה תוציא בתקופה הקרובה הודעה טובה אני צופה באופציה מהלך עצום. דעתי בלבד כמובן לא לבוא בטענות. ג.נ. מחזיק בסכום קטן יחסית.
- 16.טל 04/05/2012 13:17הגב לתגובה זוסוף סוף אחד שכותב בשפה ברורה ומובנת לא כמו זיו פניני הפלצן
- 15.עומר 04/05/2012 13:08הגב לתגובה זואם מישהו יודע למה האופציה לא עולה לערך האימיתי שלה?
- atuk19 05/05/2012 01:12הגב לתגובה זוהמוסדיים שמאמינים בטאואר - מעדיפים את האג" ח הסולידיות יחסית (למניה). אחזקות קרנות הנאמנות במניה אפסיות. גם האופציה מסוכנת להם מדי. מחזיקי המניה חובבי הסיכון טרם גילו את האופציה. עוד כתבה כזו - והם יכנסו לאופציה בגדול. ואז השווי של האופציה יעבור את שווי B
- 14.אף בורסה לא עולה 10 אחוז בשנה-זו אגדה ישנה (ל"ת)נתונים שגויים בעליל 04/05/2012 12:46הגב לתגובה זו
- 13.לא הבנתי אז לקנות או לא ? (ל"ת)דנה 04/05/2012 12:43הגב לתגובה זו
- atuk19 05/05/2012 01:08הגב לתגובה זואני קניתי הרבה אופציות של טאואר. כי אני מאמין בחברה ומאמין שהמניה תעלה - רק האופציות יעלו יותר בגלל ההסבר הנ" ל. אבל ראיתי בIDB אופציות 3 ו4 אנשים ששמו כסף לא כי האמינו במניית IDB אלא פשוט חשבו שיוכלו להמר ולצאת ברווח. וכמובן שיצאו עם 0. אל תתקרבי לאופציה אם את לא מאמינה במניה שלה. גם אם יש כשל שוק והיא מתומחרת נמוך מהמניה. אבל אולי המניה מתומחרת גבוה מדי? הוא כתב במפורש - אם המניה תרד 30% אז האופציה תהיה שווה כמו השער שלה היום. אז מי שחושב שטאואר שווה 2 ש" ח ומטה - אסור לו להתקרב לאופציה.
- אלעד 04/05/2012 18:15הגב לתגובה זומישהו שיגיד לך אם לקנות או לא, תתרחקי משוק ההון ומהר! לשם שינוי ישנו כתב שלא ממליץ על קניה של מניות אלא נותן לך סדרת עובדות (לא בדקתי), אם אינך מסוגלת לייצר החלטה עצמאית מכך מקומך לא בבורסה, או לפחות לא בכתבי אופציות!
- 12.חמי 04/05/2012 12:13הגב לתגובה זומנייה עם אחזקה ב-5 רישיונות לקידוחים קרובים לחוף תוך שנה וחצי ובידעה שיש שם גז ונפט!
- 11.אופ' 4 די מדיקל !!! (ל"ת)סיכון גבוהה 04/05/2012 12:08הגב לתגובה זו
- 10.איזו כתבה רדודה של כתב רדוד ... (ל"ת)שי 04/05/2012 11:11הגב לתגובה זו
- 9.פתרון שטרי ההון והמניה ב-4 דולר. (ל"ת)אור 04/05/2012 11:07הגב לתגובה זו
- atuk19 05/05/2012 01:04הגב לתגובה זואם יהיה פיתרון המניה תמריא ל4 והאופציה ל3$ לפחות. כלומר המניה תעלה פי 4 והאופציה פי 14. או המניה תעלה ב3$ והאפוציה תעלה ב2.7$. אבל אם חלילה יסתבר שאין פתרון לשטרי ההון. המניה יכולה לרדת ל2. כלומר לרדת 180 אגורות. האופציה בטוחה יותר - תרד במקרה כזה ל40 אגורות. לכן באופציה יש כמעט כל הסיכוי של המניה עם הרבה פחות סיכון.
- 8.משקיע חכם 04/05/2012 10:55הגב לתגובה זופה נמצא הכסף הגדול
- 7.משה מנהריה 04/05/2012 10:44הגב לתגובה זומר ינון שלום לשם שינוי עושה רושם שהכתבה שלך היא אמיתית ולא מגמתית כמו רוב המלצות של האנליסטים למינהם הסבר ברור ומפורט עם היסתיגיות כיאה לשוק ההון הבוגדני תמשיך ללמד אותנו דברים מעניינים ולא שיגרתיים המון תודה והרבה הצלחה
- 6.רונו 04/05/2012 10:43הגב לתגובה זויום שני אישור FDI יום ריאשון הקרוב דיווח על מגעים עים חברת סוני העולמית להשקעה בחברה אפסייד של מאות אחוזים בדווח המידי
- אישור FDI לא יתקבל (ל"ת)מריצה מרוצה 04/05/2012 17:09הגב לתגובה זו
- אם זה נכון אופ 7 מעניינת (ל"ת)צלול 04/05/2012 12:56הגב לתגובה זו
- 5.אופציה 6 ישראמקו רווח מהיר תוך שבועיים (ל"ת)ישראמקו 04/05/2012 10:43הגב לתגובה זו
- 4.אופציות של הזדמנת יהש!!סקרים (ל"ת)יוני 04/05/2012 10:38הגב לתגובה זו
- 3.אלי 04/05/2012 10:36הגב לתגובה זוקרובים לכסף ונסחרים יפה
- 2.קליפ 04/05/2012 10:33הגב לתגובה זופקידיי האוצר יצרו את התקנון המרושע במזיד.מתוך כוונה להרע,ליפגוע ולגרום לנזקים לציבור.שנה הבאה מס הבורסה יעלה ל30%.עוד שנתיים 40% .כדי לשרף את הכסף אצל הטייקונים מושחתים
- 1.המומחה למציאות 04/05/2012 10:25הגב לתגובה זוביוקנסל אופציה 4, איתמר אופציה 3, מיקרומדיק אופציה 17 , הדסית אופציה 4 , כולן לשנת 2014 ומעלה עם מנוף 4 ומעלה , כל המניות עם אבא ומועמדות לפריצה אלימה למעלה

מכונית שהיא גם מסוק - כמה זה יעלה ומתי זה ייצא לשוק?
XPeng הסינית מתקדמת בפיתוח פלטפורמה של רכב שבפנים חונה מסוק=רחפן מתקבל שיכול להטיס אתכם במשך 20-30 דקות; ההשקה בסין ב-2026
המותג הסיני XPeng שואף לנער את שוק הרכב עם השקת המכונית המעופפת הראשונה שלו, שעל פי התוכניות תהיה מוכנה לצרכן, בשנת 2026. "נושאת המטוסים היבשתית״(Land Aircraft Carrier) LACשל Xpeng Aeroht בולטת כנקודת שיא, מסמנת פרק חדש בנוף התעופה של סין ומציעה פרספקטיבה סינית על פיתוח תחבורתי, מסרה החברה בהצהרה על השקת המכונית המעופפת.
בגרסה הראשונה שלה, היא לא תיראה כמו המכוניות מ"בחזרה לעתיד", אלא תהיה למעשה רחפן גדול שניתן להוביל בטנדר. רחפן הנוסעים עם עיצוב בעל שישה רוטורים וזרועות מתקפלות לאחסון. כלי הטיס מתגאה גם בתא טייס פנורמי של 270 מעלות עם מקומות ישיבה לשניים ומבנה סיבי פחמן להקלת המשקל.
כלי הטייס ערך את הופעת הבכורה שלו בטיסה ציבורית בתערוכת האוויר של סין בסוף השנה שעברה שהתקיימה בעיר ג'וחאי בנובמבר האחרון, ולאחר מכן את הופעת הבכורה הבינלאומית שלו חודשים לאחר מכן, בינואר 2025, בתערוכת האלקטרוניקה CES בלאס וגאס.
הרחפן, בנוי מסיבי פחמן קלים וכולל נוף רחב מתא הטייס. נהגים, או טייסים, יכולים פשוט לחנות את רכב השישה-גלגלים באתר ההמראה, לנתק את הרחפן בלחיצת כפתור ולעלות עליו כשהרכב נשאר בחנייה. משם, הם יכולים לנווט את שאר המסע שלהם באוויר, לקצר את זמן הנסיעה ולשפר את הגישה לאזורים מרוחקים.
- המוניות המעופפות ממריאות: ג’ובי נערכת לרכוש את בלייד;היכן אנשים טסים לעבודה במונית?
- לעבור באדום ולהישאר בחיים - המכונית המעופפת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פתרון המכונית המעופפת עם המודול הכפול של XPeng, ייקרא ״נושאת המטוסים היבשתית״ - LAC. התמחור בשוק הביתיבסין יהיה מתחת ל-300,000 דולר אמריקאי, כך לדברי וואנג טאן, מייסד שותף וסגן נשיא XPeng Aeroht.

מכונית שהיא גם מסוק - כמה זה יעלה ומתי זה ייצא לשוק?
XPeng הסינית מתקדמת בפיתוח פלטפורמה של רכב שבפנים חונה מסוק=רחפן מתקבל שיכול להטיס אתכם במשך 20-30 דקות; ההשקה בסין ב-2026
המותג הסיני XPeng שואף לנער את שוק הרכב עם השקת המכונית המעופפת הראשונה שלו, שעל פי התוכניות תהיה מוכנה לצרכן, בשנת 2026. "נושאת המטוסים היבשתית״(Land Aircraft Carrier) LACשל Xpeng Aeroht בולטת כנקודת שיא, מסמנת פרק חדש בנוף התעופה של סין ומציעה פרספקטיבה סינית על פיתוח תחבורתי, מסרה החברה בהצהרה על השקת המכונית המעופפת.
בגרסה הראשונה שלה, היא לא תיראה כמו המכוניות מ"בחזרה לעתיד", אלא תהיה למעשה רחפן גדול שניתן להוביל בטנדר. רחפן הנוסעים עם עיצוב בעל שישה רוטורים וזרועות מתקפלות לאחסון. כלי הטיס מתגאה גם בתא טייס פנורמי של 270 מעלות עם מקומות ישיבה לשניים ומבנה סיבי פחמן להקלת המשקל.
כלי הטייס ערך את הופעת הבכורה שלו בטיסה ציבורית בתערוכת האוויר של סין בסוף השנה שעברה שהתקיימה בעיר ג'וחאי בנובמבר האחרון, ולאחר מכן את הופעת הבכורה הבינלאומית שלו חודשים לאחר מכן, בינואר 2025, בתערוכת האלקטרוניקה CES בלאס וגאס.
הרחפן, בנוי מסיבי פחמן קלים וכולל נוף רחב מתא הטייס. נהגים, או טייסים, יכולים פשוט לחנות את רכב השישה-גלגלים באתר ההמראה, לנתק את הרחפן בלחיצת כפתור ולעלות עליו כשהרכב נשאר בחנייה. משם, הם יכולים לנווט את שאר המסע שלהם באוויר, לקצר את זמן הנסיעה ולשפר את הגישה לאזורים מרוחקים.
- המוניות המעופפות ממריאות: ג’ובי נערכת לרכוש את בלייד;היכן אנשים טסים לעבודה במונית?
- לעבור באדום ולהישאר בחיים - המכונית המעופפת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פתרון המכונית המעופפת עם המודול הכפול של XPeng, ייקרא ״נושאת המטוסים היבשתית״ - LAC. התמחור בשוק הביתיבסין יהיה מתחת ל-300,000 דולר אמריקאי, כך לדברי וואנג טאן, מייסד שותף וסגן נשיא XPeng Aeroht.