אחרי הקוטג' והשוקו: עובדי תנובה ממשיכים בשלהם ומפסיקים את שיווק יוגורט יופלה

כתוצאה מהמהלך היוגורט צפוי להיעלם מהמדפים בחנויות בתוך ימים ספורים. הנזק לתנובה מוערך בכ-1.5 מיליון שקל ליום
רקפת גלילי | (1)

תנובה ממשיכה לשלם מחיר יקר כתוצאה מהחרפת המאבק עם העובדים. לאחר ששיווק הקוטג' והשוקו הופסק והחל להיעלם ממדפי החנויות כעת מגיע תור היוגורט יופלה אשר שיווקו מפסיק החל מהיום. כתוצאה מהמהלך היוגורט צפוי להיעלם מהמדפים בחנויות בתוך ימים ספורים. הנזק לתנובה כתוצאה ממהלכי העובדים מוערך בכ-1.5 מיליון שקל ביום.

המאבק מתנהל במטרה לקבלת נתח גדול יותר ברווחי החברה כאשר העובדים טוענים כי החברה ממשיכה להציג רווחיות גבוה, זאת למרות השנה הקשה לחברות המזון ברקע למחאה הצרכנית, אך מסרבת לחלק את הרווחים עם העובדים. הדרישה של העובדים היא להעלאה של 5% בשכרם.

מנכ"ל קבוצת תנובה, אריק שור, ענה לעובדים עוד בשבוע שעבר וטען בתגובה כי רווחי החברה נחתכו. "רווחי תנובה ירדו במאות מיליוני שקלים ב-2011", טען שור והציע פשרה של העלאת שכר העובדים השנתי בשיעור של 3% בלבד.

בינתיים המשא ומתן בין העובדים לחברה הופסק והועד שמצהיר כי מאבקו מתוכנן היטב ותכליתו טילטול בעלי המניות, זאת ללא פגיעה בצרכנים, מתמיד במאבקו. העובדים מאיימים בהמשך הפסקת האספקה של מוצרים נוספים בהמשך.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    KO 25/03/2012 10:39
    הגב לתגובה זו
    זה התחיל מהמחאה והמשיך בזה שכשלא קונים תנובה קונים יותר בזול ויותר טעים.