סלקום משיקה מודל חדש: 45 דקות 'זמן אוויר חינם' תמורת 45 פרסומות, מתאים לכם?
כבר בשנה שעברה הוגדרה סלקום כאחת מהחברות עם ההוצאה הגבוהה ביותר לפרסום באינטרנט. היום (א') עשתה סלקום צעד קטן נוסף אל העתיד המאוד קרוב של פרסום באינטרנט, בשילוב הסלולר והשיקה מודל חדש שעושה שימוש בפלטפורמת האינטרנט בשם זמן IS MONEY.
המהלך השיווקי אותו מציגה סלקום בשם זמן IS MONEY אמור לייצר מצב של WIN-WIN לטובת הצרכן והמפרסם כאשר בין שניהם ניצבת סלקום ומחייכת למראה הרווחים הצפויים. העקרון המוביל במודל השיווקי שהוצג הוא זמן אוויר תמורת צפייה בפרסומות באתר סלקום.
בונים על הצעירים שמחפשים עוד זמן אוויר
קהל היעד המרכזי של סלקום הם הצעירים, אחריהם בני 21-30 וקהל משני הוא למעשה כל מי שנותר מעבר לאלו. כדי לזכות בזמן אוויר חינם נדרשים לקוחות סלקום לגלוש לאתר החברה, לעבור תהליך רישום הכולל פרטים דמוגרפיים (למען הפילוח המכסימלי), ואז לבחור את הפרסומת אותה הם רוצים לראות.
לאחר צפייה בפרסומת ישאלו הגולשים שאלת הוכחה לגבי הסרטון בכדי לוודא שהם צפו בה ו/או שאלה מחקרית, כדי לדייק בפלוח של הגולש. על-פי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, יכולים הגולשים לחסוך באמצעות המודל החדש בין 10-20% בעלויות השימוש החודשיות בהתאם למאפייני השימוש שלו.
המפרסם ישלם 1.70 עבור כל צפייה מוכחת
הגולשים יכולים לבחור בכמות צפיית הפרסומות החודשית עד 45 דקות זמן אוויר חינם. על-פי התחזת הוורודה של אנשי סלקום, "הפרסום הוא PULL טהור. הלקוח מגיע עם STATE OF MIND בו כולו מרוכז בצפייה בפרסומת ומוכן ומזומן לכך. בדרך זו המפרסם מרוויח צפייה מוכחת ומותאמת לקהל".
המודל של הפעילות מול המפרסמים הוא לתשלום תמורת צפייה מוכחת בלבד. בעבור כל צפייה מוכחת ישלם המפרסם לסלקום 1.7 שקל. המפרסם יכול גם להגדיר את קמפיין שלו לפי פילוח הקהל ולפי כמות צפיות מתבקשת ל"יוניק".
15 מיליון שקל בשנה הראשונה
הצפי הכספי של סלקום עומד על מחזור של 15 מיליון שקל בשנה הראשונה למהלך. סלקום תשקיע לא פחות מ-7 מיליון שקל בקמפיין פרסומי שיקדם את זמן IS MONEY, באמצעות גיתם BBDO.

סמוטריץ' נגד בנק ישראל: "אם הנגיד לא יוריד את הריבית אני אוריד מיסים"
שר האוצר אומר שיוריד מיסים ויפתח את שוק האשראי לתחרות שתוריד את המחירים, אבל מאחורי ההצהרות מסתתר פער בין פוליטיקה לכלכלה
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', נפגש היום עם נשיאות המגזר העסקי בראשות דובי אמיתי וצוות האוצר, כחלק מההיערכות לגיבוש תקציב המדינה לשנת 2026. במפגש השתתפו ראשי האיגודים המרכזיים במשק, מהתאחדות התעשיינים, איגוד הבנקים וחברות הביטוח ועד התאחדות הקבלנים ולשכת
המסחר.
במהלך הדיון, סמוטריץ' בחר להתמקד בסוגיות המאקרו החשובות, כמו הריבית הגבוהה, עתיד התקציב והצורך ביצירת תחרות במערכת הבנקאית, אך במקום להתמקד בתחום הפיסקלי שבאחריותו, הוא בחר למתוח ביקורת חריפה על המדיניות המוניטרית ועל נגיד בנק ישראל, פרופ'
אמיר ירון, ואמר כי "הנגיד היה צריך להוריד את הריבית מזמן. אם הוא לא יעשה כן, אני אוריד את המיסים". מיד לאחר מכן סייג כי "עצמאותו של הנגיד קריטית ואסור לפגוע בסמכויותיו, אך הנגיד אחראי
על המדיניות המוניטרית ואני על הפיסקלית".
בנוגע לתקציב המדינה לשנת 2026, יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, הטיל ספק ביכולת הממשלה להעבירו לנוכח המצב הפוליטי המורכב. סמוטריץ' מנגד התחייב: ״יהיה תקציב. מבינים את הצורך בשמירת אמון השחקנים כולם בכלכלה הישראלית. תקציב 2026 ממלחמה לצמיחה״.. עוד ציין כי בכוונתו להיאבק בהון השחור באמצעות "חניקה כלכלית של ארגוני הפשיעה".
על מערכת הבנקאות אמר
סמוטריץ': "אני נחוש לגוון את מקורות ההון. גם לכם המגזר העסקי זו דרמה. אתם מכירים את הרפורמה שאנחנו עושים בפיקדונות. נגישות לכסף זול לשחקנים שיצרו תחרות על הבנקים, בעיני זו רפורמה
שסוגרת את המעגל. אני מקווה שנצליח להרגיל גם את האזרחים להשתחרר מהדביקות לבנק ולחפש את האלטרנטיבות, אבל גם לכם לעסקים ולמשקי הבית תהיה נגישות הרבה יותר משמעותית. כמות האשראי תגדל, מחיר האשראי ירד, והתוצאה תביא לירידת מחירים".
- סמוטריץ' חשף את מפת הריבונות - באמירויות הזהירו מקריסת 'הסכמי אברהם'
- הממשלה אישרה את הצעת התקציב הנוסף לשנת 2025 למימון הוצאות המלחמה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנק ישראל ציין כי ״הנגיד ובנק ישראל מקבלים החלטות אך ורק על בסיס אמות מידה מקצועיות. אינפלציה גבוהה פוגעת בראש ובראשונה בשכבות החלשות וריסונה הוא תנאי הכרחי לפעילות כלכלית תקינה. אחריות תקציבית, במיוחד בעת הזו, היא צורך השעה״.