חברת האופנה של מייקל קורס שילשה את רווחיה ב-Q2 - המניה מזנקת 15%
נתון המכירות הקמעונאיות שפורסם לפני תחילת המסחר בוול סטריט הפתיע את המשקיעים והצביע על כך שהצרכן האמריקני הוציא יותר על מוצרים בחודש יולי. הנתון כנראה אינו מפתיע את המשקיעים של חברת האופנה מייקל קורס (סימול: KORS) שזכו לרבעון שני טוב במיוחד והמניה מגיבה בזינוק של כ-12%.
רשת האופנה של המעצב מייקל קורס הרוויחה ברבעון השני 68.6 מיליון דולר או 34 סנט למניה, זאת מעל לציפיות האנליסטים שחזו רווח של 28 סנט למניה בלבד. המכירות עלו לרמה של 414 מיליון דולר, הרבה מעל לקונצנזוס האנליסטים שחזה מכירות של 365 מיליון דולר.
"ברבעון החולף ראינו חוזקה בקימעונאות, סיטונאות וגם ברשיונות המכירה בכל מקום", אמר מנכ"ל הרשת, ג'ון אידול, "המכירות החזקות משקפות את מיתוג מוצרי היוקרה ואת חווית מועדון הג'ט-סט בחנויות". התחזית לשנה כולה עודכנה מעלה בעוד 100 מיליון דולר לטווח של 1.8-1.9 מיליארד דולר. הרווח למניה צפוי לעלות לטווח של 1.32-1.34 דולר למניה.