מחבר 'אבא עני אבא עשיר' חזר בסוף השבוע על התחזית הקיצונית שלו לשוקי המניות - צפו בקטע

 |  (63)
רוברט קיוסאקי, צילום: גטי אימג'ס ישראל
מחבר רב המכר 'אבא עני אבא עשיר', רוברט קיוסאקי, התארח בסוף השבוע באתר מרקטווץ' וענה לשאלות הגולשים בעמוד הפייסבוק של האתר. קיוסאקי חזר שוב ושוב על המנטרה הקבועה שלו לפיה עשירים לא עובדים עבור הכסף - וגם חזר על התחזית שלו.
לגבי התחזית שלו שב-2016 שוקי המניות יתרסקו: "אנחנו על קצה מצוק כעת, וזה מקום שמעולם לא היינו בו קודם לכן. אם אתם עדיין חוסכים כסף כאשר תשואות האג"ח הן שליליות, אתם צריכים להיות משוגעים. ואם אתם משקיעים בשוק המניות כאשר אין שום קשר בין מחיר המניות למציאות - אתם משוגעים". קיוסאקי צוטט בכירים בשוק ההון שטענו לאחרונה כי מה שעושים כעת הבנקים המרכזיים זה הניסוי הכלכלי הגדול בהיסטוריה אבל לא ממש ענה על השאלה למה הוא חושב שהשווקים יתרסקו השנה. נזכיר כי את התחזית לפיה הבורסות יתרסקו ב-2016 סיפק קיוסקאי כבר ב-2002 (בטענה כי ילדי דור הבייבי-בום יגיעו לגיל ממוצע של 70 ויתחילו למשוך כספי פנסיה) ומאז הוא מחזיק בה כסוג של נבואה. כעת הוא אומר - "הלוואי אני טועה, אבל נראה שאנחנו אכן בדרך לשם בהתאם ללוח הזמנים".
לגבי שוק הנדל"ן (5:40 בסרטון), אמר קיוסאקי כי "אני תמיד מעודד אנשים לקחת שיעוריo וללמוד את עניין הנדל"ן כי נדל"ן זה משהו שצריך להחזיק לאורך זמן - זה לא נזיל, אבל אני מחפש מציאות. אני עושה את מרבית הכסף שלי בזמן התרסקויות. אותי לא מעניין הכלכלה באופן כלכלי או השווקים הפיננסים אם הם למעלה או למטה - אני מחפש הזדמנויות. אני מחפש החזר גבוה, חוב ומסים נמוכים. נדל"ן זה החזר, חוב ומסים - כך צריך לראות את זה".  
 
מדד ה- S&P 500 -0.04% S&P 500 2,767.78 -0.04% S&P 500 סגירה:2,768.78 פתיחה:2,775.66 גבוה:2,797.77 נמוך:2,760.27 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מאז 1997, גרף חודשי:
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    היום צריך אבא עם קומבינה (ל"ת)
    יויו 28/08/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 21.
    האיום (ל"ת)
    אוקטובר 28/08/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • אתה תמשיך להיות לוזר (ל"ת)
    לא יעזור לך 28/08/2016 19:56
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 20.
    מי שהשקיע בנדל"ן או הבורסה בשנים האחרונות
    משקיע וותיק 28/08/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עשה הרבה כסף , הכל כמובן קשור לריבית האפסית. בסופו של דבר אין תחליף לטווח השקעה הארוך והוא תמיד ינצח. ככל שהמחיר של נכס גבוה יותר התשואה הגלומה ממנו יורדת , אבל צריך לקחת בחשבון את הריבית בשוק. אנשים מחפשים תשואה על הכסף , ולכן הריבית הנמוכה עדיין דוחפת את האנשים לנכסי סיכון כגון נדל"ן ומניות , אף אחד לא רוצה לשים את הכסף בבנק ולקבל אפס תשואה. מתי שהוא הריבית תעלה , השאלה מתי זה יקרה , ככל הנראה לא בזמן הקרוב. גם אם הריבית תעלה היא צריכה לעלות לרמה כזו שאנשים יתחילו להסיט כספים מנכסי סיכון לנכסי חסרי סיכון , אבל הם ירצו לקבל ריבית הולמת. אף אחד לא יוציא כסף גם אם הריבית תעלה אפילו ל-1 אחוז , ריבית בין 2-3 אחוזים רק היא תגרום להסטת כספים , אבל בשביל ריבית כזו צריך צמיחה גבוהה ובקבותיה אינפלציה , מה שלא נראה באופק , לכן הריבית תישאר נמוכה לעוד הרבה זמן , אלא אם יכול שינוי לטובה בכלכלה.
    סגור
  • אנו הסופר (ל"ת)
    שכחת 28/08/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    הבנאדם הזה הרוויח יותר ממכירת ספרים
    אלי 28/08/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מאשר הרוויח בבורסה עצמה. גם כך כל העצות שלו בספרים בכלל לא רלבנטיות ואי אפשר ליישם שום דבר משם.
    סגור
  • רק תמרוק "החכם באדם" יכול ליישם
    יוסף 28/08/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    4 8
    הוא גם מצא פרוש חדש למילה אשליה הוא כנראה לא פתח הדביל בחייו לקסיקון לועזי הוא רק שמוע את ההרצאות החרטה של אבא עני אבא עשיר והא גם המציא פרוש חדש למילה אשליה ואני מצטט " אשליות הולך בעברית ובעצם בכל השפות בשדה הכלכלה כהטעיות בדרך לעליות. אשליות לא מתחבר בשום שפה להטעיות בירידות". כנראה העגום לא יודע שפרוש של אשליה היא עיוות בתפיסה החושית. במקרה זה המחבר מכר לו אשליה והדביל קנה אותה אבל לדביל תמרוק ומחבר הספר מוציא את המילים מהקשרם כדאי למכור לו את החרטה שלו שתנפח את חשבון הבנק של המחבר שלמעשה מזה כל כספו שזכה בצורה המזליסטית ולא מתוך ידע יותר טוב של כל אחד אחר .
    סגור
  • ליוסף
    תמרוק 28/08/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    3 2
    קלטתי אותך מזמן דרדס. אתה שופך הררי גרבצ' מפיך ומנסה להרשים את הצעירים כאן בחוכמתך. מצאתי עשרות טעויות מעשיות אם לוגיות או טכניות או רעיוניות גם בהשתלחותך בגורביץ עם שלל בולשיוטיך. אתה לא איש נחמד ואף לא איש חכם. שחרר לחץ כי אין בעיה לכתוש את בירבוריך שמתיימרים לייצג איש חכם ומשכיל..אך למעשה מגלות לי אדם נבוב וחסר עומק וידע בשום תחום. כל מאמריך הארוכים והסבריך נגד אייל והטכני(אני ממש לא משתמש בזה)זה גיבוב של מילים שלעיתים קרובות אין קשר ביינהן ורק רוצות להציג את אומרם כחכם. עד כה בירברת לזבי החוטם שלדעתי אפילו לא טרחו לקרוא אותך. אני כבוגר כיתה ב בהצטיינות יתרה בבית ספר פיקא בפתח תקווה אומר לך חד וחלק שרתה רדוד ושטוח וחדל אישים. הייתי מת להפגישך עם כותב הספר. הוא הופך אותך לחוכא ואיטלולא תוך שניות.
    סגור
  • לתמרוק......
    יוסף 29/08/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יודע אני מתחיל לרחם עליך אתה ממש בחור דביל ומסכן כל כל טיפש שצריך להיאחז בשטויות של גורו כמו רוברט קיוסאקי מגבב שטויות ללא הרף וחושב שהוא חכם "וראתה איש כחם בעניו ותקווה לכסיל ממנו " לך למכור בננות יותר טוב רק כסלים כמוך יכולים לאמין להם כנראה שהם קיימים רק בשביל לנפח את חשבון הבנק של כל השרלטנים .אני מבין שאתה לא מבין את הקשר של ההסברים שלי מדביל כמוך גם לא הייתי מצפה שיבין מוח מוגבל לא מבין
    סגור
  • יש לציין שלפחות הוא סופר טוב ...........
    55 29/08/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יצא ברב מכר של שרלטנות גם את זה צריך לדעת
    סגור
  • טען עוד
  • לא לריב ילדים כשהבבון בשטח (ל"ת)
    איציק הבבון 28/08/2016 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תמרוק איזה מן כינוי זה ? (ל"ת)
    ברוך 29/08/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    הבן אדם רוצה שיסיטו כספים לנדלן בארהב על מנת שיהיה יותר
    נחום 28/08/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עשיר. חוצפן שמשחק בכוח שלו
    סגור
  • 17.
    הפך להיות יחזקל הנביא - שמתם לב שהיחזקל הזה מצולם על רק
    אריאל שרון 28/08/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    היחזקל הזה מצולם ברקע של גלגל המזלות- ככה גם הנבואות שלו שהם ניחושים לא קשורים.ברור שמתי שהו הבורסה תיפול כי ככה הדברים פועלים.כרגע אין מניע כלכלי.ולכן זה בסוף יצליח לו
    סגור
  • 16.
    @@ המחבר של "אבא עשיר אבא עני" אמר: דירה זה לא נכס!! @@
    ציטוט שלו בפנים 28/08/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    7 2
    It seems like every financial “expert” says, “Your house is your biggest asset.” When I wrote Rich Dad Poor Dad, I said that your house was a liability. That was like spraying water on a hornets’ nest. The so-called experts lambasted me. At the time, the real estate market was skyrocketing. Everyone called me a contrarian, out to sell books. Today, after one of the worst housing crashes in US history, they aren’t laughing anymore. Recently, I’ve been writing a series of posts on what I’m calling Rich Dad Scams, lies that are fed to people by the rich to keep them poor and in the middle class. Today, I’m going to write on one of the biggest Rich Dad Scams of all, “Your house is an asset.”
    סגור
  • חזק ביותר (ל"ת)
    רם 28/08/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 15.
    למי יש 27 דקות? (ל"ת)
    אנונימי 28/08/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 14.
    תקשיבו ותקשיבו טוב
    אחד שיודע 28/08/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    5 12
    מהשבוע הבא ראלי מטורף. תוך חודשיים האסאנדפי ב-2300. שלא תגידו אחר כך "לא ידענו"...
    סגור
  • לא בטוח
    אמיר 28/08/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חודשים ספטמבר ואוקטובר היסטורית לא היו טובים בשביל שוקי מניות , קל וחומר כשהם עכשיו בשיאם ויש איום העלת ריבית .
    סגור
  • למה דווקא שבוע הבא? בינתיים טוחנים אותנו.
    לאמנון/איתן/החתול 28/08/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    8 8
    ומה זה אסאנדפי? הבנתי . זה snp? אס אנ דפי. מה זה? דפי זהב. ומה עם ההעכברים והכל למעלה?
    סגור
  • אמנון/איתן/החתול/אחד שיודע
    למעשה 28/08/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חחחחחח
    סגור
  • חהחהחה... (ל"ת)
    jvjvjvjv... 28/08/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 13.
    הפקולטה לנביאי הזעם .
    מיצובישי 28/08/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    4 6
    בחור נחמד , בטח עשה הרבה כסף מהספרים שלו , יותר מהבורסה והנדלן . השנה ספרתי כבר שמונה נביאי זעם . פעם זה היה נביא זעם אחד ב 10 שנים . זאת אומרת שיש בועה בעסקי הזעם . דבר אחד הכי חשוב הם לא יודעים לספק לנו המזוכיסטים , מתי בדיוק זה יקרה ובגלל מה ?(ההתמוטטות) ועד שזה יקרה אני ממשיך בשלי עם השיר הידוע של שמוליק קראוס , "פעם למעלה ופעם למטה.....איך שהגלגל מסתובב לו"....
    סגור
  • למיצובישי
    רמקול 28/08/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מקווה שגורלך שפר מזה של קראוס המסכן. בכל מקרה שניים למעלה שבע עשרה למטה זה נכון ואתה צודק.
    סגור
  • 12.
    הוא מכר ים ספרים על השקעה בנדלן והודה כי הוא מכר בתים
    כן אז ב2008 28/08/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    וצחק על מי שהשקיע בנדלן ואיבד את כספו...
    סגור
  • ובולשיט (ל"ת)
    שקר 28/08/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • מה שקר דביל? (ל"ת)
    יוסף 28/08/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 11.
    .....צודק מי שזיהה ב-2008 הזדמנות קנייה
    שביט 28/08/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    8 0
    של נדל"ן ע ש ה הון בלי לעבוד .... ב2008 נקנתה דירת 4 חדרים ב-240.000 ש"ח
    סגור
  • 10.
    תכלס השקע בבורסה לטווח ארוך כדאית
    אחד 28/08/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    13 1
    שמביטים בגרפים 20 שנה אחורה מדדים עלו במאות אחוזים. מי שרכש טבע לפני כ 25 שנה עשה אלפי אחוזים. ולא מיזמן הייתה פה כתבה שמי שנכנס לאמזון לפני 20 שנה ב 10 אלף דולר היום יכל לעשות 3 מיליון דולר! נכון שהכל בדיעבד(ויש גם מניות שקרסו ואנשים הפסידו את התחתונים שלהם)אבל שמביטים אחורה לטווח רחוק לרוב זה שווה
    סגור
  • רק זה השיטה המנצחת לפחות מבחינה סטטיסטית ... (ל"ת)
    יוסף 28/08/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • מה פרוש רק זה השיטה ?בעברית תקנית. גולם. (ל"ת)
    שקר 28/08/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • לשקר ..............
    יוסף 28/08/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כנראה גולם זה רק אתה שזורק מילים של גולם שלא מבין לך תקרא קצת סטטיסטיקה בהשקעות ותבין על מה אני מדבר
    סגור
  • מה כתבת או אמרת?
    ליוסף הגולם 28/08/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    למעשה כלום. אז על מה שנגיב על דבריך גולם מדוגם.
    סגור
  • גולם אמא שלך (ל"ת)
    יוסף 28/08/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • דביל לך תלמד קצת ....
    יוסף 28/08/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ותשכיל לפני שאתה זורק משפטים ללא בסיס לך תקרא קצת סטטיסטיקה
    סגור
  • 9.
    הסאונד בכתבה המצורפת חלש מידי. קשה להבין. נא להגביר.
    ronylanz 28/08/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נא להגביר את הווליום.
    סגור
  • 8.
    אם היינו נולדים לאבא עשיר או להתחתן עם לעבוד במפעל הפיי (ל"ת)
    יויו 28/08/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 7.
    למה גרפים רק משנת 2000? הדולר שהוקע בשנת 1800 הפך ל-
    מיכאל 28/08/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    למה גרף מניות רק משנת 2000? כל דולר שהושקע במדדים מרכזיים בארה"ב (כמו S&P 500 או DOW) הפך למיליון דולר!!!! המפולות של 1929 ו-1987 לדוגמה -נראים מהפסגות להן היגוע הבורסות בארה"ב כמו צ'ובצ'יקים של גלי ים. מי שלא השקיע -לא הרוויח!!!!
    סגור
  • מה זה היגוע וצ'ובצ'יקים?
    שקר יא גלאם 28/08/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הראה לי גרף אחד מאז 1800 שברשותך.
    סגור
  • שכחתה לציין שערך הכסף ירד באותה המידה=הריבית= (ל"ת)
    AAA 28/08/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    אין בועה בשוקי מניות
    מיכאל 28/08/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    9 14
    המכפיל הממוצע גם בארץ וגם בארה"ב - פחות מ-20. אז אין כאן ואין שם שום בועה והכל בשליטה. לגבי שווקים במזרח הרחוק - אינני מתעניין בהם. תשנו בשקט בלילה ותהיו ערניים ביום זה הכל.
    סגור
  • למיכאל
    שקר יא גלאם 28/08/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תן לנו כאן פרוט קצר כמה הירווחת בהכל בשליטה ב20מ שנים אחרונות. 15.10. 5. 1 שנה. לברבר זה לא מספיק ובטח לא שתשנו בשקט ולא ברעש.
    סגור
  • 5.
    תאורטית כל מה שרשום בספר נכון, אבל מי יכול ליישם?
    משקיע קטן 28/08/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    העצות שבספר טובות אולי לשוק לפני 15 שנה אז עם 250 אלף זה היה הון ראשוני ל 2 דירות. נניח שיש לכם היום 250 אלף(סכום שיש לזוג ממוצע) הון התחלתי איזה נדלן אפשר לקנות היום עם סכום כזה??
    סגור
  • אלה שזכו בלוטו זה באותו משקל הסתברותי ליישם ..
    1 28/08/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את התיאוריות שכתובות בספר ולזכיה בהגרלת הלוטו
    סגור
  • 4.
    גם הוא התרסק ב-2008
    אנחל 28/08/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הוא התעשר מכתיבת ספרים.
    סגור
  • אתה שקרן
    שקר יא גלאם 28/08/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הוא אחד היחידים ששרד את 2008. אני מכיר אישית את התנהלותו.
    סגור
  • 3.
    זבלן בגרוש..אמר פעם למכור את הבית והשקיע את הכסף
    שלומי 28/08/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    5 2
    עכשיו נהיה פתאום יזם נדלן.
    סגור
  • 2.
    ב 2003 קיבלתי ליום הולדת את הספר
    תלמיד שקדן 28/08/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    13 15
    הייתי שכיר עם משכורת של פחות מ 9000 ש"ח ברוטו והון של 100000 ש"ח היום ההון שלי חצה את ה 3 מיליון דולר ו40% מהכנסתי החודשית נובעת מנכסים מניבים. עדיין גר בדירה הישנה עם האישה והילדים, מאושר ונוסע 3 פעמים בשנה לחופשות בחו"ל.
    סגור
  • בדרן אמיתי אתה ממש "טיקון " (ל"ת)
    חיים 28/08/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שקרן מועד
    לא יודע לשקר 28/08/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהנחה וצרכת את כל המשכורת השוטפת, היית אמור לעשות תשואה שנתית של כ-50% כל שנה על ההון ההתחלתי בריבית דריבית. אם היית יודע לעשות זאת היית היום מנהל קרן גידור של מיליארדים ולא כזה שכותב טוקבקים מפגרים
    סגור
  • לתלמיד שקדן.
    שקר יא גלאם 28/08/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    8 1
    נשמע נחמד. אבל...מ6500 שקל לחודש נטו עם אשה ושלושה ילדים.....ועם 100.000שקל. עשית פי 120 על הכסף ב13 שנה? בממוצע גס פי 10 על הכסף כל שנה. האומנם? ועוד 40 אחוז במניבים? אתה בחור מצויין. אבל טעית במספרים חבר.
    סגור
  • רוצים לדעת איך עשיתי זאת
    תלמיד שקדן 28/08/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתחתי עסק ששיווק אביזרים לתעשייה ולפני כמה שנים מכרתי את העסק ורכשתי נדל"ן כפי שייעץ האבא העשיר. לאחר שהנדלן הכניס לי משכורת נאה וזמן פנוי בניתי עוד שני עסקים שעל אחד מהם קיבלתי לאחרונה הצעה מפתה למכור... אז תאכלו את הלב בקרוב אפשג עם עוד מיליון או שניים
    סגור
  • 1.
    מחבר אבא עני אבא עשיר ................
    יוסף 28/08/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    18 15
    זבלן רציני חוץ מלכתוב ספר שהצליח מתוך המזל ומזה הוא התעשר אין לו שום ניסיון אף פעם לא היה לו עסק ,אין לו תיק השקעות מצליח ,מה שיש לו זה דיבורים והעצרות חסרי בסיס שמוכר לאנשים אשליות מסוכנות .
    סגור
  • ליוסף העגל.
    תמרוק 28/08/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    8 7
    אתה כותב אל ועל אחד האנשים המוכשרים בעולם. איך כלומניק כמוך מעז להעביר כזאת ביקורת מטומטמת. נ.ב:פגשתי אותו ואין לו שום העצרות ושום הצרויות ושום צרות. יש לו לעיתים רחוקות קוראים אהבלים שכל מה שיודעים: הכל למעלה. הראה לי אדם אחד על הגלובוס שהוא מכר לו אשליות מסוכנות. ואגב אשליות הולך בעברית ובעצם בכל השפות בשדה הכלכלה כהטעיות בדרך לעליות. אשליות לא מתחבר בשום שפה להטעיות בירידות. הבנת עאקרוט בלאד? נ.ב:הצליח מתוך המזל? ומה מחוץ למזל? ...אין לו תיק השקעות מצליח? נכון אתה "צודק". הוא התחיל מ 0 כבן למשפחת מהגרים ענייה. היום יש לו תיק קטן של קרוב ל 2 מליארד $.
    סגור
  • את הכסף שלו הוא עשה רק מהספר..
    יוסף 28/08/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הבל דביל כמוך בטח שלא מסוגל להבין את זה תמשיך להאמין לכל השרלטנים דביל כמוך נולד בדיוק בשבילו
    סגור
  • לתמרוק העקום .......
    יוסף 28/08/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    והדביל באדם אני לא מגיב לשטיות שלך מכוון שעדיף שתשתוק ותראה כחם מאשר תפתח את הפה ותסיר את הספק .
    סגור
  • תמרוק מתמרק שטיות (ל"ת)
    משה 28/08/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יוסף צודק ...
    1 28/08/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוא פשוט חיי בהזיות התמרוק הזה גם השם שלו מעיד על כך
    סגור
  • מי שזבלן זה אתה
    משקיע כבד 28/08/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אני למזלי הקשבתי לו ובזכותו יש לי 5 דירות בזמן שבני הדור שלי לא מצליחים לקנות דירה אחת אני כבר מסודר דור אחד קדימה, וזה רק בזכות העצות שלו. אז תאכל את הלב שלא הקשבת לו.
    סגור
  • קח-לון, עוד אחד לטפל בו ! (ל"ת)
    גוגו 28/08/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • לך תמכור ספורים למשהו אחר ... (ל"ת)
    יוסף 28/08/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור
  • האם אתה יוסף הטומטום
    תמרוק 28/08/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שזועק :כל ירידה לצורך עליה?
    סגור
  • האם זה אתה תמרוק הדביל ?
    יוסף 28/08/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שלא מבין דבר איזה בור
    סגור