17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

15:24 ח"כ פרץ על החוק הצרפתי: יוזמה המעמידה את ראש הממשלה מעל החוק >>

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

12:40 דלק קידוחים מאבדת 1.1% ומשלימה ירידה של 18% מתחילת השנה

11:51 דיווח: דאע"ש הרג לפחות 128 אזרחים בסוריה

11:31 מניית קסטרו עולה כ-3% ומשלימה 5 ימי עליות רצופים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
םיילבולג םיקווש רודמ

מדור שווקים גלובליים

מדור שווקים גלובליים

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מחבר 'אבא עני אבא עשיר' חזר בסוף השבוע על התחזית הקיצונית שלו לשוקי המניות - צפו בקטע

 |  63
לא מרפה
Share
מחבר רב המכר 'אבא עני אבא עשיר', רוברט קיוסאקי, התארח בסוף השבוע באתר מרקטווץ' וענה לשאלות הגולשים בעמוד הפייסבוק של האתר. קיוסאקי חזר שוב ושוב על המנטרה הקבועה שלו לפיה עשירים לא עובדים עבור הכסף - וגם חזר על התחזית שלו.


לגבי התחזית שלו שב-2016 שוקי המניות יתרסקו: "אנחנו על קצה מצוק כעת, וזה מקום שמעולם לא היינו בו קודם לכן. אם אתם עדיין חוסכים כסף כאשר תשואות האג"ח הן שליליות, אתם צריכים להיות משוגעים. ואם אתם משקיעים בשוק המניות כאשר אין שום קשר בין מחיר המניות למציאות - אתם משוגעים". קיוסאקי צוטט בכירים בשוק ההון שטענו לאחרונה כי מה שעושים כעת הבנקים המרכזיים זה הניסוי הכלכלי הגדול בהיסטוריה אבל לא ממש ענה על השאלה למה הוא חושב שהשווקים יתרסקו השנה. נזכיר כי את התחזית לפיה הבורסות יתרסקו ב-2016 סיפק קיוסקאי כבר ב-2002 (בטענה כי ילדי דור הבייבי-בום יגיעו לגיל ממוצע של 70 ויתחילו למשוך כספי פנסיה) ומאז הוא מחזיק בה כסוג של נבואה. כעת הוא אומר - "הלוואי אני טועה, אבל נראה שאנחנו אכן בדרך לשם בהתאם ללוח הזמנים".

לגבי שוק הנדל"ן (5:40 בסרטון), אמר קיוסאקי כי "אני תמיד מעודד אנשים לקחת שיעוריo וללמוד את עניין הנדל"ן כי נדל"ן זה משהו שצריך להחזיק לאורך זמן - זה לא נזיל, אבל אני מחפש מציאות. אני עושה את מרבית הכסף שלי בזמן התרסקויות. אותי לא מעניין הכלכלה באופן כלכלי או השווקים הפיננסים אם הם למעלה או למטה - אני מחפש הזדמנויות. אני מחפש החזר גבוה, חוב ומסים נמוכים. נדל"ן זה החזר, חוב ומסים - כך צריך לראות את זה".  
 
מדד ה- S&P 500 (+0.01%) S&P 500 2,575.39 +0.01% 17:48 23/10/2017 הוסף לתיק האישי S&P 500 סגירה:2,575.21 פתיחה:2,578.08 גבוה:2,578.29 נמוך:2,574.41 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מאז 1997, גרף חודשי:
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

63 תגובות ב-22 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
22 יויו 28/08/2016 19:11 היום צריך אבא עם קומבינה (ל"ת)
21 אוקטובר 28/08/2016 17:27 האיום (ל"ת)
לא יעזור לך 28/08/2016 19:56 אתה תמשיך להיות לוזר (ל"ת)
20 משקיע וותיק 28/08/2016 16:58 מי שהשקיע בנדל"ן או הבורסה בשנים האחרונות
עשה הרבה כסף , הכל כמובן קשור לריבית האפסית. בסופו של דבר אין תחליף לטווח השקעה הארוך והוא תמיד ינצח. ככל שהמחיר של נכס גבוה יותר התשואה הגלומה ממנו יורדת , אבל צריך לקחת בחשבון את הריבית בשוק. אנשים מחפשים תשואה על הכסף , ולכן הריבית הנמוכה עדיין דוחפת את האנשים לנכסי סיכון כגון נדל"ן ומניות , אף אחד לא רוצה לשים את הכסף בבנק ולקבל אפס תשואה. מתי שהוא הריבית תעלה , השאלה מתי זה יקרה , ככל הנראה לא בזמן הקרוב. גם אם הריבית תעלה היא צריכה לעלות לרמה כזו שאנשים יתחילו להסיט כספים מנכסי סיכון לנכסי חסרי סיכון , אבל הם ירצו לקבל ריבית הולמת. אף אחד לא יוציא כסף גם אם הריבית תעלה אפילו ל-1 אחוז , ריבית בין 2-3 אחוזים רק היא תגרום להסטת כספים , אבל בשביל ריבית כזו צריך צמיחה גבוהה ובקבותיה אינפלציה , מה שלא נראה באופק , לכן הריבית תישאר נמוכה לעוד הרבה זמן , אלא אם יכול שינוי לטובה בכלכלה.
שכחת 28/08/2016 18:50 אנו הסופר (ל"ת)
19 אלי 28/08/2016 15:52 הבנאדם הזה הרוויח יותר ממכירת ספרים
מאשר הרוויח בבורסה עצמה. גם כך כל העצות שלו בספרים בכלל לא רלבנטיות ואי אפשר ליישם שום דבר משם.
יוסף 28/08/2016 16:28 רק תמרוק "החכם באדם" יכול ליישם
הוא גם מצא פרוש חדש למילה אשליה הוא כנראה לא פתח הדביל בחייו לקסיקון לועזי הוא רק שמוע את ההרצאות החרטה של אבא עני אבא עשיר והא גם המציא פרוש חדש למילה אשליה ואני מצטט " אשליות הולך בעברית ובעצם בכל השפות בשדה הכלכלה כהטעיות בדרך לעליות. אשליות לא מתחבר בשום שפה להטעיות בירידות". כנראה העגום לא יודע שפרוש של אשליה היא עיוות בתפיסה החושית. במקרה זה המחבר מכר לו אשליה והדביל קנה אותה אבל לדביל תמרוק ומחבר הספר מוציא את המילים מהקשרם כדאי למכור לו את החרטה שלו שתנפח את חשבון הבנק של המחבר שלמעשה מזה כל כספו שזכה בצורה המזליסטית ולא מתוך ידע יותר טוב של כל אחד אחר .
תמרוק 28/08/2016 19:33 ליוסף
קלטתי אותך מזמן דרדס. אתה שופך הררי גרבצ' מפיך ומנסה להרשים את הצעירים כאן בחוכמתך. מצאתי עשרות טעויות מעשיות אם לוגיות או טכניות או רעיוניות גם בהשתלחותך בגורביץ עם שלל בולשיוטיך. אתה לא איש נחמד ואף לא איש חכם. שחרר לחץ כי אין בעיה לכתוש את בירבוריך שמתיימרים לייצג איש חכם ומשכיל..אך למעשה מגלות לי אדם נבוב וחסר עומק וידע בשום תחום. כל מאמריך הארוכים והסבריך נגד אייל והטכני(אני ממש לא משתמש בזה)זה גיבוב של מילים שלעיתים קרובות אין קשר ביינהן ורק רוצות להציג את אומרם כחכם. עד כה בירברת לזבי החוטם שלדעתי אפילו לא טרחו לקרוא אותך. אני כבוגר כיתה ב בהצטיינות יתרה בבית ספר פיקא בפתח תקווה אומר לך חד וחלק שרתה רדוד ושטוח וחדל אישים. הייתי מת להפגישך עם כותב הספר. הוא הופך אותך לחוכא ואיטלולא תוך שניות.
יוסף 29/08/2016 09:26 לתמרוק......
אתה יודע אני מתחיל לרחם עליך אתה ממש בחור דביל ומסכן כל כל טיפש שצריך להיאחז בשטויות של גורו כמו רוברט קיוסאקי מגבב שטויות ללא הרף וחושב שהוא חכם "וראתה איש כחם בעניו ותקווה לכסיל ממנו " לך למכור בננות יותר טוב רק כסלים כמוך יכולים לאמין להם כנראה שהם קיימים רק בשביל לנפח את חשבון הבנק של כל השרלטנים .אני מבין שאתה לא מבין את הקשר של ההסברים שלי מדביל כמוך גם לא הייתי מצפה שיבין מוח מוגבל לא מבין
55 29/08/2016 09:49 יש לציין שלפחות הוא סופר טוב ...........
יצא ברב מכר של שרלטנות גם את זה צריך לדעת
איציק הבבון 28/08/2016 21:07 לא לריב ילדים כשהבבון בשטח (ל"ת)
ברוך 29/08/2016 09:49 תמרוק איזה מן כינוי זה ? (ל"ת)
18 נחום 28/08/2016 13:11 הבן אדם רוצה שיסיטו כספים לנדלן בארהב על מנת שיהיה יותר
עשיר. חוצפן שמשחק בכוח שלו
17 אריאל שרון 28/08/2016 13:02 הפך להיות יחזקל הנביא - שמתם לב שהיחזקל הזה מצולם על רק
היחזקל הזה מצולם ברקע של גלגל המזלות- ככה גם הנבואות שלו שהם ניחושים לא קשורים.ברור שמתי שהו הבורסה תיפול כי ככה הדברים פועלים.כרגע אין מניע כלכלי.ולכן זה בסוף יצליח לו
16 ציטוט שלו בפנים 28/08/2016 12:47 @@ המחבר של "אבא עשיר אבא עני" אמר: דירה זה לא נכס!! @@
It seems like every financial “expert” says, “Your house is your biggest asset.” When I wrote Rich Dad Poor Dad, I said that your house was a liability. That was like spraying water on a hornets’ nest. The so-called experts lambasted me. At the time, the real estate market was skyrocketing. Everyone called me a contrarian, out to sell books. Today, after one of the worst housing crashes in US history, they aren’t laughing anymore. Recently, I’ve been writing a series of posts on what I’m calling Rich Dad Scams, lies that are fed to people by the rich to keep them poor and in the middle class. Today, I’m going to write on one of the biggest Rich Dad Scams of all, “Your house is an asset.”
רם 28/08/2016 13:43 חזק ביותר (ל"ת)
15 אנונימי 28/08/2016 12:27 למי יש 27 דקות? (ל"ת)
14 אחד שיודע 28/08/2016 12:17 תקשיבו ותקשיבו טוב
מהשבוע הבא ראלי מטורף. תוך חודשיים האסאנדפי ב-2300. שלא תגידו אחר כך "לא ידענו"...
אמיר 28/08/2016 16:43 לא בטוח
חודשים ספטמבר ואוקטובר היסטורית לא היו טובים בשביל שוקי מניות , קל וחומר כשהם עכשיו בשיאם ויש איום העלת ריבית .
לאמנון/איתן/החתול 28/08/2016 14:14 למה דווקא שבוע הבא? בינתיים טוחנים אותנו.
ומה זה אסאנדפי? הבנתי . זה snp? אס אנ דפי. מה זה? דפי זהב. ומה עם ההעכברים והכל למעלה?
למעשה 28/08/2016 16:19 אמנון/איתן/החתול/אחד שיודע
חחחחחח
jvjvjvjv... 28/08/2016 13:00 חהחהחה... (ל"ת)
13 מיצובישי 28/08/2016 12:12 הפקולטה לנביאי הזעם .
בחור נחמד , בטח עשה הרבה כסף מהספרים שלו , יותר מהבורסה והנדלן . השנה ספרתי כבר שמונה נביאי זעם . פעם זה היה נביא זעם אחד ב 10 שנים . זאת אומרת שיש בועה בעסקי הזעם . דבר אחד הכי חשוב הם לא יודעים לספק לנו המזוכיסטים , מתי בדיוק זה יקרה ובגלל מה ?(ההתמוטטות) ועד שזה יקרה אני ממשיך בשלי עם השיר הידוע של שמוליק קראוס , "פעם למעלה ופעם למטה.....איך שהגלגל מסתובב לו"....
רמקול 28/08/2016 14:03 למיצובישי
אני מקווה שגורלך שפר מזה של קראוס המסכן. בכל מקרה שניים למעלה שבע עשרה למטה זה נכון ואתה צודק.
12 כן אז ב2008 28/08/2016 11:14 הוא מכר ים ספרים על השקעה בנדלן והודה כי הוא מכר בתים
וצחק על מי שהשקיע בנדלן ואיבד את כספו...
שקר 28/08/2016 11:35 ובולשיט (ל"ת)
יוסף 28/08/2016 11:44 מה שקר דביל? (ל"ת)
11 שביט 28/08/2016 10:39 .....צודק מי שזיהה ב-2008 הזדמנות קנייה
של נדל"ן ע ש ה הון בלי לעבוד .... ב2008 נקנתה דירת 4 חדרים ב-240.000 ש"ח
10 אחד 28/08/2016 10:28 תכלס השקע בבורסה לטווח ארוך כדאית
שמביטים בגרפים 20 שנה אחורה מדדים עלו במאות אחוזים. מי שרכש טבע לפני כ 25 שנה עשה אלפי אחוזים. ולא מיזמן הייתה פה כתבה שמי שנכנס לאמזון לפני 20 שנה ב 10 אלף דולר היום יכל לעשות 3 מיליון דולר! נכון שהכל בדיעבד(ויש גם מניות שקרסו ואנשים הפסידו את התחתונים שלהם)אבל שמביטים אחורה לטווח רחוק לרוב זה שווה
יוסף 28/08/2016 11:07 רק זה השיטה המנצחת לפחות מבחינה סטטיסטית ... (ל"ת)
שקר 28/08/2016 11:37 מה פרוש רק זה השיטה ?בעברית תקנית. גולם. (ל"ת)
יוסף 28/08/2016 12:19 לשקר ..............
כנראה גולם זה רק אתה שזורק מילים של גולם שלא מבין לך תקרא קצת סטטיסטיקה בהשקעות ותבין על מה אני מדבר
ליוסף הגולם 28/08/2016 14:01 מה כתבת או אמרת?
למעשה כלום. אז על מה שנגיב על דבריך גולם מדוגם.
יוסף 28/08/2016 11:50 גולם אמא שלך (ל"ת)
יוסף 28/08/2016 11:44 דביל לך תלמד קצת ....
ותשכיל לפני שאתה זורק משפטים ללא בסיס לך תקרא קצת סטטיסטיקה
9 ronylanz 28/08/2016 10:20 הסאונד בכתבה המצורפת חלש מידי. קשה להבין. נא להגביר.
נא להגביר את הווליום.
8 יויו 28/08/2016 10:18 אם היינו נולדים לאבא עשיר או להתחתן עם לעבוד במפעל הפיי (ל"ת)
7 מיכאל 28/08/2016 10:11 למה גרפים רק משנת 2000? הדולר שהוקע בשנת 1800 הפך ל-
למה גרף מניות רק משנת 2000? כל דולר שהושקע במדדים מרכזיים בארה"ב (כמו S&P 500 או DOW) הפך למיליון דולר!!!! המפולות של 1929 ו-1987 לדוגמה -נראים מהפסגות להן היגוע הבורסות בארה"ב כמו צ'ובצ'יקים של גלי ים. מי שלא השקיע -לא הרוויח!!!!
שקר יא גלאם 28/08/2016 11:39 מה זה היגוע וצ'ובצ'יקים?
הראה לי גרף אחד מאז 1800 שברשותך.
AAA 28/08/2016 10:36 שכחתה לציין שערך הכסף ירד באותה המידה=הריבית= (ל"ת)
6 מיכאל 28/08/2016 10:06 אין בועה בשוקי מניות
המכפיל הממוצע גם בארץ וגם בארה"ב - פחות מ-20. אז אין כאן ואין שם שום בועה והכל בשליטה. לגבי שווקים במזרח הרחוק - אינני מתעניין בהם. תשנו בשקט בלילה ותהיו ערניים ביום זה הכל.
שקר יא גלאם 28/08/2016 11:42 למיכאל
תן לנו כאן פרוט קצר כמה הירווחת בהכל בשליטה ב20מ שנים אחרונות. 15.10. 5. 1 שנה. לברבר זה לא מספיק ובטח לא שתשנו בשקט ולא ברעש.
5 משקיע קטן 28/08/2016 10:03 תאורטית כל מה שרשום בספר נכון, אבל מי יכול ליישם?
העצות שבספר טובות אולי לשוק לפני 15 שנה אז עם 250 אלף זה היה הון ראשוני ל 2 דירות. נניח שיש לכם היום 250 אלף(סכום שיש לזוג ממוצע) הון התחלתי איזה נדלן אפשר לקנות היום עם סכום כזה??
1 28/08/2016 17:07 אלה שזכו בלוטו זה באותו משקל הסתברותי ליישם ..
את התיאוריות שכתובות בספר ולזכיה בהגרלת הלוטו
4 אנחל 28/08/2016 10:02 גם הוא התרסק ב-2008
הוא התעשר מכתיבת ספרים.
שקר יא גלאם 28/08/2016 11:43 אתה שקרן
הוא אחד היחידים ששרד את 2008. אני מכיר אישית את התנהלותו.
3 שלומי 28/08/2016 09:35 זבלן בגרוש..אמר פעם למכור את הבית והשקיע את הכסף
עכשיו נהיה פתאום יזם נדלן.
2 תלמיד שקדן 28/08/2016 09:27 ב 2003 קיבלתי ליום הולדת את הספר
הייתי שכיר עם משכורת של פחות מ 9000 ש"ח ברוטו והון של 100000 ש"ח היום ההון שלי חצה את ה 3 מיליון דולר ו40% מהכנסתי החודשית נובעת מנכסים מניבים. עדיין גר בדירה הישנה עם האישה והילדים, מאושר ונוסע 3 פעמים בשנה לחופשות בחו"ל.
חיים 28/08/2016 17:08 בדרן אמיתי אתה ממש "טיקון " (ל"ת)
לא יודע לשקר 28/08/2016 16:08 שקרן מועד
בהנחה וצרכת את כל המשכורת השוטפת, היית אמור לעשות תשואה שנתית של כ-50% כל שנה על ההון ההתחלתי בריבית דריבית. אם היית יודע לעשות זאת היית היום מנהל קרן גידור של מיליארדים ולא כזה שכותב טוקבקים מפגרים
שקר יא גלאם 28/08/2016 11:50 לתלמיד שקדן.
נשמע נחמד. אבל...מ6500 שקל לחודש נטו עם אשה ושלושה ילדים.....ועם 100.000שקל. עשית פי 120 על הכסף ב13 שנה? בממוצע גס פי 10 על הכסף כל שנה. האומנם? ועוד 40 אחוז במניבים? אתה בחור מצויין. אבל טעית במספרים חבר.
תלמיד שקדן 28/08/2016 22:09 רוצים לדעת איך עשיתי זאת
פתחתי עסק ששיווק אביזרים לתעשייה ולפני כמה שנים מכרתי את העסק ורכשתי נדל"ן כפי שייעץ האבא העשיר. לאחר שהנדלן הכניס לי משכורת נאה וזמן פנוי בניתי עוד שני עסקים שעל אחד מהם קיבלתי לאחרונה הצעה מפתה למכור... אז תאכלו את הלב בקרוב אפשג עם עוד מיליון או שניים
1 יוסף 28/08/2016 09:17 מחבר אבא עני אבא עשיר ................
זבלן רציני חוץ מלכתוב ספר שהצליח מתוך המזל ומזה הוא התעשר אין לו שום ניסיון אף פעם לא היה לו עסק ,אין לו תיק השקעות מצליח ,מה שיש לו זה דיבורים והעצרות חסרי בסיס שמוכר לאנשים אשליות מסוכנות .
תמרוק 28/08/2016 11:34 ליוסף העגל.
אתה כותב אל ועל אחד האנשים המוכשרים בעולם. איך כלומניק כמוך מעז להעביר כזאת ביקורת מטומטמת. נ.ב:פגשתי אותו ואין לו שום העצרות ושום הצרויות ושום צרות. יש לו לעיתים רחוקות קוראים אהבלים שכל מה שיודעים: הכל למעלה. הראה לי אדם אחד על הגלובוס שהוא מכר לו אשליות מסוכנות. ואגב אשליות הולך בעברית ובעצם בכל השפות בשדה הכלכלה כהטעיות בדרך לעליות. אשליות לא מתחבר בשום שפה להטעיות בירידות. הבנת עאקרוט בלאד? נ.ב:הצליח מתוך המזל? ומה מחוץ למזל? ...אין לו תיק השקעות מצליח? נכון אתה "צודק". הוא התחיל מ 0 כבן למשפחת מהגרים ענייה. היום יש לו תיק קטן של קרוב ל 2 מליארד $.
יוסף 28/08/2016 15:35 את הכסף שלו הוא עשה רק מהספר..
הבל דביל כמוך בטח שלא מסוגל להבין את זה תמשיך להאמין לכל השרלטנים דביל כמוך נולד בדיוק בשבילו
יוסף 28/08/2016 15:31 לתמרוק העקום .......
והדביל באדם אני לא מגיב לשטיות שלך מכוון שעדיף שתשתוק ותראה כחם מאשר תפתח את הפה ותסיר את הספק .
משה 28/08/2016 15:49 תמרוק מתמרק שטיות (ל"ת)
1 28/08/2016 15:47 יוסף צודק ...
הוא פשוט חיי בהזיות התמרוק הזה גם השם שלו מעיד על כך
משקיע כבד 28/08/2016 10:46 מי שזבלן זה אתה
אני למזלי הקשבתי לו ובזכותו יש לי 5 דירות בזמן שבני הדור שלי לא מצליחים לקנות דירה אחת אני כבר מסודר דור אחד קדימה, וזה רק בזכות העצות שלו. אז תאכל את הלב שלא הקשבת לו.
גוגו 28/08/2016 11:32 קח-לון, עוד אחד לטפל בו ! (ל"ת)
יוסף 28/08/2016 11:05 לך תמכור ספורים למשהו אחר ... (ל"ת)
תמרוק 28/08/2016 11:24 האם אתה יוסף הטומטום
שזועק :כל ירידה לצורך עליה?
יוסף 28/08/2016 11:34 האם זה אתה תמרוק הדביל ?
שלא מבין דבר איזה בור
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש