ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

רחוק מסיום: גורמים בליכוד מבהירים - נתניהו ילך לבחירות

ועולה הערכה כי ההקצנה של נתניהו הערב, באה כתגובה להצטרפות גאולה אבן לשורות התאגיד
 |  68
המשבר הקואליציוני
Share
המשבר בקואליציה רחוק מסיום: גורמים במפלגת הליכוד מבהירים הערב כי נתניהו לא הסכים להסדר הפשרה עליו דווח מוקדם יותר היום במסגרתו דובר על הקמת התאגיד תוך פיטורי מנהליו והכפפתו לשלטון. בסביבת נתניהו, ששוהה כעת בסין, מבהירים כי נתניהו רציני בכוונתו ללכת לבחירות. נתניהו צפוי לחזור מסין ביום רביעי הקרוב, ובינתיים גם בסביבת כחלון לא נשארים חייבים ומבהירים הערב כי המשבר רחוק מסיום.


מוקדם יותר היום דווח כי גאולה אבן הצטרפה לשורות התאגיד, ועולה הערכה כי ההקצנה של נתניהו הערב, באה כתגובה למינוי. נזכיר כי התגובות בקשת הפוליטית נגד הליכה לבחירות לא פסחה גם על שרי הליכוד, כמו ישראל כץ, יובל שטייניץ וגם לא על יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי.

כפי שדווח הבוקר, המשבר הקואליציוני שהוצת ערב נסיעתו של נתניהו לסין, עשוי היה להגיע לידי סיום במסגרת פשרה האומרת כי הקמת התאגיד תתאפשר בתנאי שמנהליה יודחו והתאגי יוכפף לדרג הפוליטי. תאגיד השידור הציבורי אמור לעלות לאוויר ב-30 באפריל בראשות אלדד קובלנץ המנכ"ל וגיל עומר היו"ר. כן עולה החשש כי הפיקוח הפוליטי שהוצע במסגרת הפשרה, למעשה יסרס את כוחו של התאגיד לבקר את השלטון.גורם בכיר באוצר אמר הבוקר, כי פתרון אפשרי נוסף למשבר הקואליציוני הוא מיזוג בין התאגיד לבין רשות השידור. בהקשר זה אמר אריה גולן, מגיש יומן הבוקר ברשת ב': "השאלה היא מי יקלוט את מי. בסופו של דבר אנחנו נעשה את אותה עבודה. בסופו של דבר אנחנו אנשי מקצוע ונעשה את העבודה. זה לא משנה איך יקראו לזה". מנכ"ל האוצר, שי באב"ד, שמרכז את המגעים מטעם כחלון, נפגש היום עם לוין מהליכוד ועם מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר. עם זאת, עד הערב השלושה לא הגיעו להסכמות.

באוצר מציעים הערב כי עובדי רשות השידור ייקלטו בתאגיד. למרות הכל, בסביבה הפוליטית מעריכים כי עד סוף השבוע המשבר יגיע לכדי הכרעה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

68 תגובות ב-57 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
57 שמטוב 23/03/2017 09:45 חברי ליכוד שוקלים הדחה של ביבי במקום הליכה לבחירות
המהלך האחרון של ביבי עלול לפגוע בליכוד ואינו נחשב מוצדק ביבי יזם את המהלך אולי כדי להפטר מכחלון או מהצרות שלו בחקירות משטרה וכתב אישום. יש בליכוד אנשיםן שיכולים להחליף את ביבי ולמזער את הנזק שהוא גורם לליכוד ולקואליציה.
56 טלטל 23/03/2017 09:06 נתניהו פוחד מהצל של עצמו.לא ילך לבחירות
חזק באיומים חלש מאד בביצוע.אין שום סיכוי שנתניהו ילך לבחירות בגלל תאגיד ואם ילך הוא לא יבחר!!
55 יש נוכל בישראל 23/03/2017 01:29 פעם היו ערכים ראש יהודי וכבוד לזולת היום נוכלים ומושחתי (ל"ת)
54 דודו 22/03/2017 14:58 צריך להפריט את רשות השידור ולפתוח את הטלוויזיה לתחרות
אין שום צורך בשידור ציבורי בארץ
53 עמי 22/03/2017 13:26 נלך והליכוד ילך לאופוזיציה
הליכוד יענש קשה על ידי מצביעיו, איש לא רוצה ולא צריך בחירות. גם כחלון ובנט ינקמו, וליברמן יצטרף, הם יחברו ללפיד. לדעתי זה ספין של ביבי, האיש מטורלל לגמרי אם הבעיה שלו זה מי המגישה בחדשות, וכיוון שכך הוא לא כשיר לשום תפקיד ציבורי וחייב לללכת.
52 נו באמת 22/03/2017 11:43 גאולה אבן לא חשובה מה שחשוב זה החקירות של נתניהו
תעשה טובה רק אל תארגן לנו איזו מלחמה הקיץ
51 שימי 22/03/2017 11:35 מי זו גאולה אבן שמרגיזה את ביבי נהנתניהו ?
מגיש חדשות בערוץ שאף אחד לא רואה יכול לעצבן את ראש הממשלה ? לא יכול להיות כנראה שהסיבה אחרת .. אצל נתניהו צריך לשאול את שרה היא מנהלת את העניינים שם לאן הגענו ?
50 jjz 22/03/2017 10:46 שילך כבר וברוך שפטרנו מעונשו (ל"ת)
49 לך חוזה לך ברח 22/03/2017 08:01 אולי האסימון יפול סוף סוף לדפוקים
גם אל תשכח לבקש להשתכן בנווה תרצה בתא סמוך למכוערת כדי שתוכל לתת טיפול פסיכולוגי לפסיכולוגית הילדים בשרות הציבורי כפי שאתה עושה באמצעות מעשיך.
48 המזכיר הקללי 22/03/2017 01:12 להזכירכם מה אמר מאיר דגן זל על ביבי
מסוכן לבטחון ישראל ואכן אם הולכים לבחירות על מינוי גאולה אבן מי יודע אם לא נצא למלחמה עם איראן כשיאמרו משהו רע על שרלה
47 י 21/03/2017 10:49 נורא פשוט
יש בחירות אין חקירות!!! גם אם ביבי יבחר הוא לא יקים קואליציה אלא ילך שוב לבחירות. השליטה בתקשורת והפיכתה ל"פרבדה" זה רק בונוס... הידה ביבי !! מושחתים נמאסתם !!!
46 עזרה 21/03/2017 10:06 זקוק לעזרה
בסקרים כוחו של הליכוד יורד .ביום הבחירות ,ביבי יסביר שאירן ,סוריה וחיזבללה בדרך לקלפיות ,למחרת ליכוד 40 מנדטים. האם יש קורסים לגאונות שכזו על עם מזוכיסט שכזה.
שמטוב 23/03/2017 09:46 לא יעבוד הפעם. הטריקים כבר מוכרים. (ל"ת)
45 הנבוך 21/03/2017 10:01 האם שרה צודקת שהולכת לבחירות?
נכון ...כאשר שרה שאלה את המראה מי יפה יותר ממנה?התשובה היתה גאולה. כל השאר הסטוריה
44 המטומטם 21/03/2017 09:57 לעם מטומטם מגיע ממשלה מטומטמת
הטמטום הראשון למרות שמשקרים ודופקים אותם על ימין ושמאל בוחרים ביבי. הטמטום השני לחשוב שביבי מנהל את המדינה.דברו עם שרה תצחק לכם בפרצוף.
43 אלי 21/03/2017 09:36 ביבי,אתה זבל . (ל"ת)
42 גיא 21/03/2017 09:18 ילך לבחירות וילך הביתה (ל"ת)
41 נ.ברוך 21/03/2017 09:06 אם נתניהו
אם נתניהו הולך לבחירות הוא ילך הביתה.
מני 21/03/2017 09:33 לעם נמאס מנתניהו. מחירי הדיור בשמיים על זה הוא יפול. (ל"ת)
40 YL 21/03/2017 08:56 מ הכרותי את הפחדן עוד מתקופת היותו סוכן רהיטים של רים
חד משמעי לוזר בסך הכל שיחרר נוד / גן מזרחי באישור מירי רגב
39 לילי 21/03/2017 08:52 שורפים כסף כאילו אין עניים - מושחתים נמאסתם (ל"ת)
38 יוסי 21/03/2017 08:45 נתניהו רוצה את כחלון שטיח !
הוא יקצין וישפיל אותו עד שינצח ..עובדי הרשות מעניינים אותו כמו השלג דאשתקד...
37 ביבי 21/03/2017 08:28 נשים פסולות לעדות ורק בגלל האבן (ל"ת)
36 דן 21/03/2017 07:54 יאללא בחירות שלאחריהם ממשלה גדולה של ליכוד + לפיד
ביחד יהיה להם סביב ה 50 מנדטים יצורפו החרדים או ליברמן וזהו ובנט שישב בלול עם סמרקיץ
אריק 22/03/2017 13:37 זו דוגמא למסומם הליכוד (ל"ת)
שני 21/03/2017 08:33 תרגיע תרגיע, לא רואה חרדים יושבים על לפיד
בגלל סירובם התקיף של החרדים לשבת עם לפיד, ישנה בעיה קשה בהקמת קואליציה אלטרנטיבית. כל אפשרות מתחילה ולא נגמרת.
35 אלי 21/03/2017 07:41 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
34 xxc 21/03/2017 07:39 ביבי תפסיק להמר על חשבון המיסים שלנו אתה גמור הפעם אם א
אתה הולך לבחירות זה לא כמו שהיה עם לפיד ויכולת לקרוא לעזרה את תירוץ הערבים
ליכודניק לשעבר 21/03/2017 09:02 ביבי הפעם הביתה עם הליכוד והשריף ביטן (ל"ת)
33 sdmeir 21/03/2017 07:16 הוא דומה לקיצ'יס
למה קיצ'יס לא משחק את כחלול בארץ נהדרת?
32 אלי 21/03/2017 06:35 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
31 אוריאל 21/03/2017 06:05 גלובוס הזהב
נראה שיש לכולנו הצתה מאוחרת . ביבי כבר מזמן עבר מהבמה הפוליטית לבמת התאטרון . בזה גדולתו ועל כך מירי תעניק לו את חבילת פרסי התאטרון לעשור שהיה וזה שיהיה .
30 אור 21/03/2017 00:05 פחדן עלוב משגע מדינה שלמה (ל"ת)
29 רן 20/03/2017 23:39 המשיכו לעבוד למעננו לפני שחריין החדשות ישלוט!
שר האוצר ורה״מ, אנא המשיכו לפעול במרץ למעננו והפחיתו את המע״מ לפני שחריין החדשות יתפוס את השלטון ויגנוב לכם את הקרדיט.
28 ... 20/03/2017 23:36 סטירה לנשיא טראמפ
כבוד והמון כבוד מגיע לך ראש הממשלה ! אגב , לפרק הממשלה זה לתת סטירה לנשיא טראמפ , אשר יוצא מגדרו לתמוך בך ובממשלה , דבר עם טראמפ ...
27 אזרח 20/03/2017 23:20 חחח
רק ברפובליקת בננות הרה"מ רוצה לקבוע מי ישדר את החדשות.....אללי לאיפה הגענו....מדינה בפירוק מוחלט. מזל שיש אויב ערבי שמחזיק(לפעמים) את העם מאוחד. ...
26 רן 20/03/2017 23:11 המשיכו לעבוד למעננו לפני שחריין החדשות ישלוט!
שר האוצר ורה״מ, אנא המשיכו לפעול במרץ למעננו והפחיתו את המע״מ לפני שחריין החדשות יתפוס את השלטון ויגנוב לכם את הקרדיט.
25 חליק 20/03/2017 23:11 גאולה אבן הכל בגללה?? (ל"ת)
24 הדובר של טראמפ 20/03/2017 23:10 לכו על המודל של פוקס ניוז
הכל שם שקרים אבל זה מביא נצחון בבחירות. זה עבד אצלנו וזה יעבוד אצלכם יותר טוב בזכות הבבונים מהפריפריה שלכם
23 תלקי 20/03/2017 23:10 כחלו נכלולי...עוד מזמן הגז (ל"ת)
22 חתול בר 20/03/2017 23:03 מבזק: שרה חטפה התקף סער (ל"ת)
21 תאגיד מיותר 20/03/2017 22:34 מי צריך אותו?
בשנת 2017 מי צריך בזבוז על תאגידים.שידאגו לפנסיה שלנו.מי שמרוויח היום 10,000 בפנסיה יהיה לו 3,900-4,800.למקסימום יגיע אם יעבוד עד גיל 70.תתעוררו!
20 שלום 20/03/2017 22:23 נראה את ביבי גבר !!
ביבי הוא עלוקה קטנה בזמן שכאן דואגים לפרנסה,ביטחון בעיבי עסוק בחרא ומעסיק מדינה שלמה בחרא.
19 אורי 20/03/2017 22:07 אבל ההיפופו ביתן אמר שעובדים בקדחתנות על פיתרון (ל"ת)
18 אל תגיד תאגיד 20/03/2017 21:56 התאגיד זה רק התירוץ לסטוץ... (ל"ת)
17 דוד 20/03/2017 21:35 מי בכלל צופה בערוץ הראשון? במה למען השם ביבי מתעסק??? (ל"ת)
16 איציק 20/03/2017 21:00 ביבי עושה ככל יכולתו
לשמר את בועת הנדלן. תבינו, זה לא התאגיד, זה קשקוש. על זה הולכים לבחירות? לא ולא. ביבי לא מוכן שמס דירה שלישית יעבור ויפיל את מחירי הדיור. מי שלא רואה את זה עיוור.
15 אבי 20/03/2017 20:52 בחירות כלומר הפסקה בחקירות...התאגיד רק תירוץ מטופש (ל"ת)
14 אבשלום 20/03/2017 20:47 שרה וביבי דואגים לעובדי רשות השידור! כחלון חסר לב!!
הסמול רוצה להפיל את הממשלה באכזריות. רק הימין דואג ליהודים!!עודף ריבוי מפלגות יחיד מקשה על המשילות.
הגן המזרחי 20/03/2017 21:55 קרעתי אותי מצחוק אחי... (ל"ת)
13 משה 20/03/2017 20:42 בזה עוסק ראש הממשלה ?
נראה שלביבי יש סדר עדיפות מעוות. בגלל רצון חולני לסגור את התאגיד הוא רוצה ללכת לבחירות...משהוא כאן דפוק מהבסיס. כאילו אין למדינת ישראל דברים חשובים יותר
12 ע.א 20/03/2017 15:13 לתת לחתול לשמור על החלב
אם כחלון יסכים למתווה זה הוא שותף לסירוס העיתונות על כל מגוון האפשרויות ואנו נהפוך למדינת עולם שלישי המסווה של דמוקרטיה.
יעקב 20/03/2017 22:34 כשהשמאל שולט בתקשורת זה לא עולם שלישי אה ? (ל"ת)
ביבי כהרגלו מסית 21/03/2017 08:32 רוב התקשורת בכל הערוצים ימנית (ל"ת)
11 יודע 20/03/2017 15:13 למה בכלל שידורי רדיו וטלוויזיה
נתניהו ומקורביו יוציעו כל יום פשקוול שבו יגלו לאזרחים את כל מה שהם צריכים לדעת. עכשיו יתחילו לטפל באינטרנט וברשתות הבינלאומיות שירצו לשדר בארץ. רק באישור מקורבי נתניהו.
10 דני 20/03/2017 14:05 כחלון חכם .יש לו משימות שעליו לקדם
שישאיר לביבי להתמודד עם החקירות
9 ברבור 20/03/2017 13:33 אז זה מה שביבי רצה להשיג ?
להקיא מהציניות ...השתמש בחלשים ובמסכנים כדי לקדם את מטרותיו...גועל נפש
שמטוב 21/03/2017 04:55 מה ציפית מביבי שקרניהו ? (ל"ת)
8 כחלון המלך 20/03/2017 13:29 כחלון,עמדת על שלך כמו גבר לפחות 3 דקות (ל"ת)
7 מאיר פ 20/03/2017 12:33 תאגיד אשר חבר לאל גזירה וקול ערב
התאגיד הוא שלוחה של חזבלה ואירן ומקבל גב מהאיחוד הארופאי השמאלני.. צריך לסגור נקודה... גם במדינה דמוקרטית תאגיד ציבורי הממומן עי הציבור לא יכול לירבן על המדינה ועל הצבא ועיתונאים אחרים ימחו כפיים ויצעקו חופש הביטוי
שמטוב 20/03/2017 15:04 מאיפה הבאת את השטויות הללו ? אנחנו לא מפגרים. (ל"ת)
6 תאגידון 20/03/2017 12:11 מושחתים, כולם. (ל"ת)
5 אלי 20/03/2017 12:10 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
4 שמטוב 20/03/2017 11:52 ונשנה את שם התאגיד ל"פראבדה" או "פייק ניוז"
ביבי מחסל את העתונות החופשית.
3 ישראלי 20/03/2017 11:44 ה"תאגיד" המוזר והנוראי הזה - מסוכן למדינת ישראל.
כבר עתה ניתן לראות לאן מועדות פניו של התאגיד הנוראי הזה. מחבלת ערביה שמעודדת שאהידים שיהרגו בנו, תהיה אחראית על שידורי התוכן. זה נראה לכם...?!
ע.א 20/03/2017 15:17 אל תסתכל רק בשדה העיתונות
ומה קורה בפוליטיקה ? שם לא חסרים גייסות אויב שיושבים בליבת העשייה במדינה (כנסת) ולא בוחלים לפגוע בביטחון המדינה(באסל גאטס,זחאלקה וחנין זועבי).
2 אבג 20/03/2017 11:26 תרגום
בקיצור התאגיד יהיה כמו ישראל היום וערוץ 20 משועבדים לביבי הרודן
1 גיא 20/03/2017 11:11 עכשיו תביאו את המתווכת הזקנה שתסביר שזה יעלה את המחירים (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש