מקבץ TOP5 השבועי. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: קוקה קולה, תפוצ'יפס, לנד רובר, קדבורי, סניקרס.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאןHAPPY BIRTHDAY
קוקה קולה, אחד המותגים המובילים בעולם חוגג 125 שנה למותג ועושה את זה בענק. מיצג של הקרנה תלת מימדית על גורד שחקים משלב את הרגעים הגדולים בחיי המותג ומאפשר לצרכנים לקחת חלק בחגיגה ולהעלות גם תמונות אישיות שלהם דרך עמוד הפייסבוק של המותג.
LOVE SONG
לפעמים זה קורה במשפחות הכי טובות...אפילו הדוגמנית אל מקפירסון איבדה את בעלה לתפוצ'יפס.
SAFE
לנד רובר מוכרת לכל חובב רכב ככלי האולטימטיבי לנהיגת שטח, בקמפיין החדש למותג היא נוטשת את סביבת המחייה הטבעית ומוכיחה שאם יש לך לנד רובר אתה יכול להיות בטוח, ממש בטוח.
MONKS
בשבוע שעבר הבאנו לכם סרט חדש (הבגדים המרקדים) בסדרת "A GLASS AND A HALF FULL OF JOY" של קדבורי, אז קבלו עוד אחד שיצא השבוע.
PARTY
סניקרס מיצבה את עצמה כחטיף לרגעים שאתה ממש אבל ממש חייב להרגיע את הרעב. השבוע יצא סרט חדש בסדרה, תחת התובנה "YOU'RE NOT YOU WHEN YOU'RE HUNGRY" והפעם בכיכובו של ג'ו פשי.
ניהול הפרויקט על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן