red bull חוזרים לפרסם בטלוויזיה - מעלים קמפיין של 2.5 מיליון שקל

מותג משקאות האנרגיה עולה עם שלושה סרטוני פרסומת בינלאומיים באדפטציה לישראל
משה בנימין |

red bull, מותג משקאות האנרגיה המוביל בעולם, חוזר לפרסם בישראל, כך הודיעה היום הנהלת החברה.

הקמפיין יעלה היום (א') בערוצים 2, 10, 24 ועל מסכי הקולנוע. הקמפיין מורכב משלושה סרטוני אנימציה בינלאומיים בדיבוב עברי כאשר עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ- 2.5 מיליון שקל.

רונן בן נון, מנכ"ל red bull ישראל, מוסר: "אנו מעלים היום קמפיין טלוויזיה יוצא דופן, שובבי ומפתיע, זאת כיריית פתיחה למהלכים שיווקיים רבים של המותג, אליהם ייחשף הצרכן הישראלי במהלך הקיץ הקרוב".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה