כבר לא טלוויזיה בכבלים - HOT משנה מיצוב לחברת תקשורת

המיצוב החדש של החברה יתוקשר בקמפיין פרסומי בשווי 8 מיליון שקל באמצעות באומן בר ריבנאי
משה בנימין |

HOT עולה הערב בקמפיין תדמית בטלוויזיה תחת הכותרת "כל הדרכים לכל מה שאתם אוהבים". אחרי 3 שנים בהן התמקדה HOT בחוויות הטלוויזיה שהיא מציעה באמצעות שירות HOT VOD, משיקה הערב החברה קמפיין המהווה שלב ראשון במיצוב מחודש של המותג HOT כחברת תקשורת.

קמפיין התדמית, בשווי 8 מיליון שקל יעלה הערב בערוצי הטלוויזיה המסחריים (2,10,24) ובערוצי HOT. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

רונית חביב , מנהלת אגף תקשורת שיווקית ב- HOT: "אחרי שביססנו את עליונותה של HOT בכל הנוגע לטלוויזיה רב ערוצית באמצעות חווית הצפייה הייחודית שמעניק שירות HOT VOD, הגיעה העת לשים דגש על מגוון השירותים שמציעה HOT ללקוחותיה - לא רק חברת טלוויזיה אלא חברת תקשורת המעניקה גם את תשתית האינטרנט המהיר בישראל ואת שירותי הטלפון הקווי המתקדמים ביותר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה