חוזה חדש לנייס: קבוצת Go Daddy תפרוס את פתרונות החברה במוקדי השירות שלה
חברת נייס הודיעה היום על חוזה חדש. קבוצת Go Daddy, הכוללת את GoDaddy.com, רשם האתרים הגדול בעולם והספק הגדול ביותר לשרותי רשת באינטרנט, בחרה ב-NICE Perform עם הפתרון המתקדם לניתוח אינטראקציות. הפתרון של נייס ייפרס ב-3 מוקדי שירות מבוססי VoIP עבור למעלה מ-1,100 נציגי שירות, ויתמוך בגידול הצפוי במערך מוקדי השירות של Go Daddy.
פתרון ניתוח האינטראקציות של נייס יאפשר ל-Go Daddy לנתח ולהבין טוב יותר את הנושאים העולים בשיחות עם מוקדי השירות, לאתר מגמות שונות כאשר כמות השיחות במוקד יוצאת דופן, למזער את זמן השיחות הממוצע, לחשוף פערי ידע בין נציגי מוקדי השירות השונים ולשפר את ביצועיהם.
"בחרנו בפתרון של נייס לניתוח אינטראקציות בשל יכולותיו היחודיות להשפיע על גורמים מהותיים בעסק שלנו ובכללם שביעות רצון הלקוחות, יעילות נציגי השירות, ומתן פתרון כבר בעת השיחה הראשונה עם מוקד השירות", אמר נשיא ומנכ"ל Go Daddy, וורן אדלמן.
"ההחלטה של Go Daddy ליישם את פתרון ניתוח האינטראקציות של נייס משקפת פעם נוספת את הדרישה הגדלה מצד מוקדי שירות לפתרונות המשפרים ביצועים", אמר ערן גורב, נשיא ומנכ"ל נייס אמריקה. "אנו שמחים לתמוך בהתרחבות של קבוצת Go Daddy ולסייע להם בשיפור חוויית השירות ללקוחותיהם".