צבר תיירות ונופש ממתגת מחדש

הזהות המיתוגית החדשה כוללת לוגו חדש וסלוגן: "צבר - כל החופש בעולם"; ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון שקל
אפרת אדיר |

חברת "צבר תיירות ונופש" עוברת תהליך מיתוג מחדש, בהשקעה של 2 מיליון שקל. המיתוג מחדש נועד לרענן את תדמית החברה וליצור רוח ושפה ארגונית אחידה בה ידברו כל מחלקות החברה. המיתוג יחשף בימים אלה בקמפיין טלוויזיה תדמיתי באמצעות אדלר חומסקי & ורשבסקי, ובו יוצג הלוגו החדש וכן הסלוגן: "צבר - כל החופש בעולם". הלוגו החדש עוצב על ידי חברת Total עיצוב תדמית ופרסום, והוא נבחר על ידי עובדי מטה החברה וסניפי הרשת בהצבעה חשאית ודמוקרטית. הלוגו החדש מעוצב בצבעים של כחול עם נגיעות צבעוניות של ירוק, כתום וורוד זוהרים, המנתק את צבר מהצבע הירוק עימו הייתה מזוהה במשך שנים. לדברי משה הוכמן, מנכ"ל צבר תיירות ונופש, שינוי הסיסמא נובע מהצורך להעביר מסר ברור לצרכן שצבר עוסקת בתיירות בינלאומית ולא רק ישראלית, כפי שניתן להתבלבל ולחשוב לעיתים, תוך הבלטת ההבטחה ללקוח: חדשנות, חוויה, מחיר אטרקטיבי, שרות אנושי הנותן פתרון תיירותי ספונטני לכל מקום בארץ ובעולם בכל זמן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה