זאביק דרור יטפל בתקציב היח"צ של "סבון של פעם"

התקציב עבר ממשרד גלאי תקשורת
אפרת אדיר |

משרד "זאביק דרור יחסי ציבור", קיבל את תקציב יחסי הציבור של "סבון של פעם", רשת חנויות בינלאומית הפועלת בתחומי הלייף סטייל. החברה מתמחה בייצור, שיווק וייצוא של מוצרי אמבט טבעיים, מוצרי פינוק, קוסמטיקה ואווירה. המשרד יטפל בפעילות השוטפת של המותג בישראל ובחו"ל. כמו-כן, יטפל המשרד בתקציב "פרש" (FRESH) - מותג הפרימיום המתמחה בתחומי עיצוב ואוירה לבית.

התקציב נוהל בשנים האחרונות במשרד גלאי תקשורת. המעבר למשרד "זאביק דרור", המתמחה במותגי לייף סטייל נבע מהרצון לרענן את הפעילות התקשורתית של המותג ולמצב את פעילות הרשת ברמת הקוסמטיקה, הלייף סטייל הבינלאומיות.

אלון דותן, מנכ"ל "סבון של פעם" מסר היום (ד'): "המותג 'סבון של פעם' זוכה להצלחה פנומנאלית בזירה הישראלית ובזירה הבינלאומית. למהלכים הגדולים הבאים של המותג בחרנו לחבור למשרד צעיר ודינאמי המתמחה בתחומים אלו אשר ילווה אותנו במהלכים האסטרטגיים הקרובים לבוא".

"זאביק דרור יחסי ציבור", הנו משרד בוטיק המתמחה במותגים מובילים לצעירים, טרנדים, אופנה, קוסמטיקה וסגנון חיים. במשרד שלוש מחלקות מתמחות המטפלות בכ-40 לקוחות. תקציב "סבון של פעם" ינוהל במחלקת הקוסמטיקה ואסתטיקה של המשרד ויצטרף לרשימה ארוכה של מותגים המטופלים במחלקה זו, ביניהם: חברת קרליין-פריגו מוצרי צריכה, נטורל פורמולה, נקה 7, סקין גארד, חברת אינטרקוסמא, וולה פרופשיונלס, מינרל קר, חטיבת בישום סלקטיבית, קרבטריי & אוולין, דארפן פאריז.

רשת "סבון של פעם", בבעלותם של סיגל קוטלר ואבי פיאטוק הוקמה ב-1997. הרשת כוללת כיום 22 סניפים בישראל ו-36 סניפים ברחבי העולם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה