לא רק לצעירים: סלקום משלבת בני 40+ במערך השירות
חברת התקשורת הסלולרית "סלקום" משלבת גם עובדים בוגרים במערך השירות וגייסה לאחרונה אוכלוסייה בוגרת (40+) למערך שירות הלקוחות שלה במטרה לגוון את תמהיל העובדים ולתת מענה לצרכי קהל הלקוחות הבוגר של החברה.
לדברי החברה, הגיוס נבחן מתוך אמונה, כי תפקידי השירות בחברה, מתאימים גם לאוכלוסיה המעוניינת בקריירה שניה שהינה בעלת נסיון מקצועי רב, התמדה, יציבות ומסירות למקום העבודה. "אנו רואים בגיוס אוכלוסיה בוגרת לתפקידי שירות הזדמנות מצויינת גם לארגונים וגם לעובדים בוגרים יותר למנף את היכולות והנסיון שנצברו אצלם עם השנים לשם הצלחה הדדית ארוכת טווח", אומרים בחברה.
בין העובדים, ניתן למצוא מורים, מנהלי מכירות, מנהלות אדמיניסטרטיביות ועוד. תהליך ההכשרה של הנציגים הותאם אף הוא לאוכלוסייה הבוגרת. נערך קורס ייחודי המאופיין בהכשרה הדרגתית וארוכה ובתהליך חניכה אישי.
בנוסף, הנציגים מועסקים בתנאי העסקה גמישה, כלומר במתכונת של 5 משמרות בשבוע, בין 7.5-9 שעות למשמרת.
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום:"עם סיום המחזור הראשון של קורס ההכשרה, אני מאמין שנראה יותר ויותר נציגי שירות בעלי קריירה שניה מצטרפים לסלקום. אני בטוח שגיוון אוכלוסיית נותני השירות בסלקום בה ישרתו נציגי שירות בוגרים לצד צעירים ישפר את התקשורת ויכולת ההידברות עם קבוצות אוכלוסיה שונות ובעלות צרכים שונים".
לסלקום יש כיום כ-1,200 נציגי שירות במערך השירות הטלפוני, 75% מהם הנן נציגות כאשר ממוצע הגילאים עומד על 25. מוקדי השירות פרוסים על פני 3 אתרים גיאוגרפיים: חיפה, הרצליה ובאר שבע.