אדלר חומסקי מקים חברה לתוכן שיווקי: Grey Content
קבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי מתרחבת ומקימה חברה חדשה לתוכן שיווקי שתיקרא Grey Content. את החברה ינהל רמי רושקביץ.
grey content מתמחה בתוכן שיווקי ועוסקת בהטמעה של מותגים בטלוויזיה, רדיו ועיתונות וכן חסויות לאירועים. החברה תטפל בלקוחות אדלר חומסקי & ורשבסקי, כמו גם יתר חברות הבת של הקבוצה: Gps, Lead, Trio, דורן תקשורת ועוד.
רמי רושקביץ, מנכ"ל החברה החדשה, כיהן בעבר כסמנכ"ל החברה הגיאוגרפית וסמנכ"ל מגזין "טבע הדברים", וניהל עד לאחרונה את חברת Contel לתוכן שיווקי.
איל חומסקי, מנכ"ל קבוצת אדלר חומסקי: "חברת Grey Content הוקמה כחלק מהחזון של הקבוצה לתת ללקוחותינו פתרון כולל של 360 מעלות, ולהמשיך ולהוביל בכל תחומי הפרסום, ביניהם גם התוכן השיווקי שהוא הדבר הבא בתחום".
רמי רושקביץ, מנכ"ל Grey Content: "אנחנו גאים להצטרף לקבוצת אדלר חומסקי. תחום התוכן השיווקי מתפתח בכל יום ואנו מזהים כאן הזדמנות גדולה להעניק ללקוחותינו פתרונות פרסום ושיווק מקוריים ויעילים. אני בטוח ששילוב הבנת צרכי הלקוח של הקבוצה והיצירתיות שלנו יביאו את grey content להובלת תחום התוכן השיווקי".