טל גרנות גולדשטיין הוט HOT
צילום: רמי זרנגר

ירידה של 14% בהכנסות HOT משוק הכבלים

חברת האם של החברה, אלטיס, פרסמה את תוצאותיה לרבעון האחרון מוקדם יותר היום. HOT מציגה גידול של 6,000 לקוחות במגזר הכבלים ובשוק המובייל 
עמית נעם טל | (3)

חברת אלטיס (Altice) של פטריק דרהי, פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון האחרון. הדו"חות מציגים חלק מהנתונים הכספיים של חברת התקשורת HOT.

ע"פ הדו"ח, HOT ממשיכה לצמוח. במהלך הרבעון האחרון החברה ציפרה כ-6,000 לקוחות במגזר הכבלים, לעומת תוספת של 3,000 לקוחות ברבעון הראשון של 2019, ולעומת ירידה במספר הלקוחות ברבעון ה-2 של 2018. בתחום המובייל, החברה צירפה כ-6,000 לקוחות, לעומת ירידה של כ-15,000 לקוחות ברבעון המקביל אשתקד, ועלייה של 7,000 לקוחות ברבעון השני של 2018. 

ההכנסות של HOT הסתכמו ב-948.5 מיליון שקל, ירידה של 1% ביחס לרבעון הראשון של השנה. בחישוב שנתי, ההכנסות ממגזר המוביל עלה ב-1.6%, וההכנסות במגזר הכבלים מלקוחות פרטיים ירדו ב-14.2%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא להתקרב להוט מוביל 06/10/2020 09:17
    הגב לתגובה זו
    איך קיבלתי חשבון של 2500 ש"ח מהוט מוביל? אז ככה.. נגנב לי הפלאפון במהלך טיול ביוון. מכיוון שיש קוד על המכשיר לא חששתי, ולא דמיינתי שהגנב יחליט להוציא את הסימקארד ולהעביר אותו לנייד אחר. במשך 4 ימים הגנב השתמש בסים וביצע שיחות מקומיות ליוון, 80 דקות זמן אויר - עליהם חויבתי ב 2500 שקלים!! צלצלתי להוט מספר פעמים והסברתי להם את המקרה, אך לצערי נתקלתי באטימות וחוסר רצון לעזור. באחת הפעמים פשוט ניתקו לי את השיחה! שנכנסתי ליוון רכשתי חבילה מקומית כדי לא לשלם את הסכומים האסטרונומים שגובים בחברות הסלולר, ולצערי גם אני נפלתי בפח של חברת הוט מוביל. זה מזעזע שבתקופה כזאת קשה בה עסקים קורסים, עצמאים נאבקים כדי לשרוד וחברת הוט מובייל מגלה אפס רגישות חברתית, גובה מחירים לא הגיוניים ולא מוכנה רגע להבין שקרתה פה טעות. תבינו מדובר ב 80 דקות זמן אויר!! פשוט בלתי נתפס שהם מבקשים סכום של אלפיים וחמש מאות שקלים.
  • 2.
    מה נגמר עם סטלה המושחתת מבזק ? (ל"ת)
    m2041 31/07/2019 22:38
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נתי 31/07/2019 21:56
    הגב לתגובה זו
    אף אדם סביר שמשווה מחירים לא ילך לשלם להם פי שלושה מחברה אחרת
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאיתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוני

אלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל

אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה מכרז אלקטרה

קבוצת אלקטרה אלקטרה 4.29%  , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.

לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.


220 שערים בשלוש טבעות

הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.

מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.


מה זו אגרת גודש ולמה בכלל הולכים לשם

אגרת גודש היא מס תחבורתי שנגבה מנהגים שנכנסים עם רכב פרטי לאזורים עמוסים, בדרך כלל בשעות השיא. הרעיון פשוט: מי שנכנס למרכז המטרופולין בתקופות העומס משלם יותר, ומי שנוסע בשעות אחרות או בוחר בתחבורה ציבורית משלם פחות או לא משלם כלל.

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגהבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג
סקירה

זינוקים בביטוח - הראל כבר גדולה מהבנק הבינלאומי; קמהדע נפלה 5%

בדקנו: מי 3 המניות הכי טובות של דצמבר (בינתיים) ומה הסיבות?  אוריון זינקה ב-18% ביומה הראשון בבורסה, סוגת עלתה 2%

מערכת ביזפורטל |

  


מניות הביטוח ממשיכות לזנק. מדד הביטוח טס - מדד ת"א-ביטוח  

הראל כבר עולה בשווי על השווי של הבנק הבינלאומי - תראו כאן את השווי של חברות הביטוח הגדולות מודגש בצהוב, ואת המיקום שלהן בטבלת החברות הגדולות בבורסה: 

דו"ח חדש של אגף הכלכלן הראשי במשרד האוצר מציג תמונת מצב חיובית של ההשקעות הזרות בישראל. בעוד שנת 2024 הסתיימה בירידה מתונה, הנתונים לחציון הראשון של 2025 מצביעים על התאוששות משמעותית בזרימת ההון הזר למשק. על פי הדו"ח, בחציון הראשון של שנת 2025 נרשמו בישראל השקעות זרות ישירות בהיקף של כ-10.2 מיליארד דולר. מדובר בחציון החזק ביותר מאז שנת 2021, שבה נרשמו השקעות בהיקף של כ-14 מיליארד דולר באותה תקופה. נתון זה מייצג עלייה של 35% לעומת החציון המקביל בשנת 2024, שבו הסתכמו זרמי ההשקעות הנכנסות בכ-7.5 מיליארד דולר בלבד. ד"ר שמואל אברמזון, הכלכלן הראשי במשרד האוצר, מציין בדבריו הפותחים את הדו"ח: "ההתאוששות נתמכת בהתפתחויות אזוריות חיוביות ובהסרת איומים ביטחוניים, אשר תרמו להפחתת פרמיית הסיכון של ישראל, לירידה בתשואות האג"ח לטווח ארוך, לחזרת חברות תעופה זרות ולעלייה במדדי המניות המקומיים." - השקעות זרות בישראל: המחצית הראשונה של 2025 החזקה ביותר מזה ארבע שנים