לא באווירת חג: שידורים מיוחדים ומהדורות מורחבות בכל הימים האחרונים
סרט הדוקו האמנתי לו (קשת, ערוץ 2) בו כיכבה אודטה שוורץ, רשם אמש (יום ב') נתון נאה של 26.7% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ואולם, מירב העניין בימים האחרונים התרכז בשידורי האקטואליה והחדשות בעקבות גל הטרור בירושלים ובשומרון, לצד ביקורת על דרך הסיקור של הפיגועים והזמן שהוקצה להם.
הסדרה החדש של עומרי גורדון (קשת, ערוץ 2) קיבלה 17.9% ואחריה שידור חוזר של רמזור (קשת, ערוץ 2) עם 14.1%. איט אנד ראן (ערוץ 10) קיבלה 4.6%, אחריה הסרט 'לצוד פילים' (ערוץ 10) עם 3.3%. שידור חוזר של אל תשאל (קשת, ערוץ 2) הניב 7.8%.
בגזרת החדשות: חדשות החג של ערוץ 2 הניבה 21.6%, מול 9% לחדשות החג של ערוץ 10.
יום א'
שידור חוזר של נראה אותך (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.9%, ואחריה שידור חוזר של הסרט 'זוהי סדום' (קשת, ערוץ 2) עם 7.1%, ושידור חוזר של כלניות- ערב לזכרה של שושנה דאמרי (קשת, ערוץ 2) 3.2%. שידור חוזר של חזי דין (ערוץ 10) רשם 4.1%, וההופעה 'תיסלם והתזמורת הסימפונית' (ערוץ 10) קיבלה 2.2%. הסרט 'ז'טם איי לוב יו טרמינל' (ערוץ 10) הניב 1.6%.
בגזרת החדשות: חדשות חג (חדשות 2) קיבלה 11.4%, מול 4.9% לחדשות חג (ערוץ 10) 4.9%,
יום שבת
גם בשבת מרבית שידורי הערב נגעו לאקטואליה ולאירוע השעה. פגוש את העיתונות (חדשות 2) קיבלה 10.2%, ואחריה 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם 19.9%. מנגד, מהדורה מוקדמת של 'חדשות 10' קיבלה 4.5%, ובהמשך 'המגזין' (ערוץ 10) במשדר מורחב עם 9.1%.
לאחר האקטואליה שודרו שידור חוזר של בוס בהסוואה (רשת, ערוץ 2) שקיבל 10.7%, ופרק כפול של הטיול הגדול (ערוץ 10) עם 5.5%, אולם בהמשך נודע על הפיגוע בעיר העתיקה, והערוצים עברו לשידורים מיוחדים: המשדר של 'חדשות 2' קיבל 10.9%, וזה של ערוץ 10 עם 7.3%
יום ו'
אם בגלל החגים, השידורים החוזרים או בהמשך ישיר לנתוני הצפייה הבעייתיים של יום שישי, אבל גם בשישי האחרון הנתונים היו נמוכים מאד. שידור חוזר של שוברי קופות (רשת, ערוץ 2) הסתפק ב-11.4%, שידור חוזר של סלבריישן (רשת, ערוץ 2) עם 6.8%, ושידור חוזר של דייט בחשיכה (רשת, ערוץ 2) עם 4.8%. מנגד, שידור חוזר של תראו מי שואל (ערוץ 10) הסתפק ב-3.4%, והסרט 'ציפורי אהבה' (ערוץ 10) קיבל רק 1.9%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 13.7% מול 'שישי' (ערוץ 10) עם 6.7%. 'יומן' (ערוץ 1) הסתפקה ב-3.1%.
יום ה'
המהדורה המוקדמת של ערוץ 2 בעקבות הפיגוע בשומרון, הניבה 13.5% ולאחריה המהדורה המרכזית עם 18.5%. המהדורה המורחבת של ערוץ 10 קיבלה 9.5%. מבט (ערוץ 1) הניבה 3.5%.
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- תוכן שיווקי משכנתא הפוכה: מפתח לחוסן בעורף, יציבות בשוק הנדל"ן
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7