כל הטעויות שאתם עלולים לעשות בפרסום בגוגל ואיך לתקן אותן
זוהי פלטפורמה מצוינת לקידום העסק שלכם, להעלאת מודעות, לחיזוק המותג והרחבת קהל הלקוחות. ניתן לפרסם את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל, ביוטיוב, באפליקציית Google Play ועוד. שיטת השיווק הזו פועלת לפי מודל תשלום הנקרא PPC (Pay Per Click - תשלום פר קליק), כלומר אתם משלמים רק כאשר גולש הקליק על המודעה שלכם. כך אתם יכולים לחסוך כסף רב ולהבטיח שהפרסום יהיה יעיל ואפקטיבי. פרסום בגוגל עשוי להניב לכם החזר השקעה גבוה, אך רבים מהעסקים עלולים לבצע שלל טעויות שפוגעות בקידום של האתר. אז הנה לפניכם כמה מהטעויות שחשוב להימנע מהן בעת פרסום בגוגל.
חוסר התאמת ההגדרות לצרכים האישיים שלכם
החשבונות קמפיין המודעות של גוגל מגיעים עם הגדרות ברירת מחדל ועיצוב מובנה. חשוב מאוד לבדוק היטב את ההגדרות האלו ולשנות אותן במידת הצורך כדי להתאים אותן לצרכים של העסק שלכם. למשל, אם יש לכם בית עסק בעיר מסוימת ואתם מעוניינים לפנות לקהל היעד הנמצא בעיר הזו, אתם חייבים לוודא שהגדרת המיקום הפיזי פועלת כראוי. עסקים ״הפועלים על עיוור״ שאינם מתאימים את ההגדרות, עלולים לגרום לכישלון הקמפיין.
אינכם בודקים את ביצועי הקמפיין הפרסומי
שיווק באינטרנט חייב להתבצע בחוכמה. ממש כמו שאתם בודקים את ההכנסות וההוצאות שלכם בבית העסק באופן קבוע, כך כאשר אתם מנהלים קמפיין פרסום בגוגל עליכם לבדוק את התוצאות וההישגים שלו לעיתים תכופות. מומלץ מאוד לקבוע לכם בלו״ז מועדים קבועים בהם תבחנו את הישגי הקמפיין, ובהתאם לנתונים תחליטו האם לשנות את הקמפיין, האם להמשיך את הפרסום או האם לעצור אותו. אם לא תבדקו את הביצועים של הקמפיין, אתם עלולים להפסיד כסף רב על פרסום לא מוצלח.
דילוג על מחקר מתחרים
אחת מהטעויות הנפוצות ביותר בשיווק באינטרנט, היא להתעלם מהמתחרים שלכם. חשוב מאוד לערוך מחקר על המתחרים בענף, לבדוק מהם ההישגים שלהם בגוגל ומה המיקומים שלהם, באילו מילות מפתח הם משתמשים במנוע בחיפוש ועוד. כך תוכלו ללמוד כיצד לבנות את הקמפיין הפרסומי שלכם ובאילו מילות מפתח כדאי לכם להשתמש כדי למקסם את הפרסום.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לא בונים אסטרטגיה שיווקית
בסיפור הילדים ״אליס בארץ הפלאות״ אותו כתב הסופר לואיס קרול, הנערה אליס מגיעה לצומת דרכים. היא שואלת את החתול המחייך לאן היא צריכה לפנות, והוא משיב לה שזה תלוי לאן היא רוצה להגיע. כאשר אתם מחליטים לפרסם את העסק שלכם בגוגל, לא מספיק שתפרסמו מודעה. אתם חייבים לבנות אסטרטגיה שיווקית ולהחליט מהם היעדים שלכם, מהן המטרות ולאן אתם רוצים להגיע בפרסום. כך תוכלו לבנות קמפיין פרסום מוצלח שיניב לכם את התוצאות הטובות ביותר.
לא נכנסים לנעליים של קהל היעד
טעות נוספת היא להקים קמפיין מבלי לחשוב על קהל היעד שלכם. עליכם לחשוב מהן הבעיות שיש לקהל היעד שלכם וכיצד השירות או המוצרים שאתם מספקים יכולים לפתור אותן. נסו להיכנס לנעליים של קהל היעד שלכם, להבין מהו מחפש ומה הוא צריך, ואז תוכלו לדעת איך לשווק את העסק שלכם. לשם כך, חשוב מאוד שתערכו מחקר קהל יעד. ניתן לפלח את קהל היעד שלכם לפי מאפיינים דמוגרפיים כמו מין, גיל, מקצוע, תחומי עניין ומיקום. לאחר שתבצעו פילוח מדויק של קהל היעד, תוכלו להתאים את המודעה הפרסומית שלכם לצרכים שלו וכך למשוך אותו להיכנס לאתר שלכם.

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.