כל הטעויות שאתם עלולים לעשות בפרסום בגוגל ואיך לתקן אותן
זוהי פלטפורמה מצוינת לקידום העסק שלכם, להעלאת מודעות, לחיזוק המותג והרחבת קהל הלקוחות. ניתן לפרסם את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל, ביוטיוב, באפליקציית Google Play ועוד. שיטת השיווק הזו פועלת לפי מודל תשלום הנקרא PPC (Pay Per Click - תשלום פר קליק), כלומר אתם משלמים רק כאשר גולש הקליק על המודעה שלכם. כך אתם יכולים לחסוך כסף רב ולהבטיח שהפרסום יהיה יעיל ואפקטיבי. פרסום בגוגל עשוי להניב לכם החזר השקעה גבוה, אך רבים מהעסקים עלולים לבצע שלל טעויות שפוגעות בקידום של האתר. אז הנה לפניכם כמה מהטעויות שחשוב להימנע מהן בעת פרסום בגוגל.
חוסר התאמת ההגדרות לצרכים האישיים שלכם
החשבונות קמפיין המודעות של גוגל מגיעים עם הגדרות ברירת מחדל ועיצוב מובנה. חשוב מאוד לבדוק היטב את ההגדרות האלו ולשנות אותן במידת הצורך כדי להתאים אותן לצרכים של העסק שלכם. למשל, אם יש לכם בית עסק בעיר מסוימת ואתם מעוניינים לפנות לקהל היעד הנמצא בעיר הזו, אתם חייבים לוודא שהגדרת המיקום הפיזי פועלת כראוי. עסקים ״הפועלים על עיוור״ שאינם מתאימים את ההגדרות, עלולים לגרום לכישלון הקמפיין.
אינכם בודקים את ביצועי הקמפיין הפרסומי
שיווק באינטרנט חייב להתבצע בחוכמה. ממש כמו שאתם בודקים את ההכנסות וההוצאות שלכם בבית העסק באופן קבוע, כך כאשר אתם מנהלים קמפיין פרסום בגוגל עליכם לבדוק את התוצאות וההישגים שלו לעיתים תכופות. מומלץ מאוד לקבוע לכם בלו״ז מועדים קבועים בהם תבחנו את הישגי הקמפיין, ובהתאם לנתונים תחליטו האם לשנות את הקמפיין, האם להמשיך את הפרסום או האם לעצור אותו. אם לא תבדקו את הביצועים של הקמפיין, אתם עלולים להפסיד כסף רב על פרסום לא מוצלח.
דילוג על מחקר מתחרים
אחת מהטעויות הנפוצות ביותר בשיווק באינטרנט, היא להתעלם מהמתחרים שלכם. חשוב מאוד לערוך מחקר על המתחרים בענף, לבדוק מהם ההישגים שלהם בגוגל ומה המיקומים שלהם, באילו מילות מפתח הם משתמשים במנוע בחיפוש ועוד. כך תוכלו ללמוד כיצד לבנות את הקמפיין הפרסומי שלכם ובאילו מילות מפתח כדאי לכם להשתמש כדי למקסם את הפרסום.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לא בונים אסטרטגיה שיווקית
בסיפור הילדים ״אליס בארץ הפלאות״ אותו כתב הסופר לואיס קרול, הנערה אליס מגיעה לצומת דרכים. היא שואלת את החתול המחייך לאן היא צריכה לפנות, והוא משיב לה שזה תלוי לאן היא רוצה להגיע. כאשר אתם מחליטים לפרסם את העסק שלכם בגוגל, לא מספיק שתפרסמו מודעה. אתם חייבים לבנות אסטרטגיה שיווקית ולהחליט מהם היעדים שלכם, מהן המטרות ולאן אתם רוצים להגיע בפרסום. כך תוכלו לבנות קמפיין פרסום מוצלח שיניב לכם את התוצאות הטובות ביותר.
לא נכנסים לנעליים של קהל היעד
טעות נוספת היא להקים קמפיין מבלי לחשוב על קהל היעד שלכם. עליכם לחשוב מהן הבעיות שיש לקהל היעד שלכם וכיצד השירות או המוצרים שאתם מספקים יכולים לפתור אותן. נסו להיכנס לנעליים של קהל היעד שלכם, להבין מהו מחפש ומה הוא צריך, ואז תוכלו לדעת איך לשווק את העסק שלכם. לשם כך, חשוב מאוד שתערכו מחקר קהל יעד. ניתן לפלח את קהל היעד שלכם לפי מאפיינים דמוגרפיים כמו מין, גיל, מקצוע, תחומי עניין ומיקום. לאחר שתבצעו פילוח מדויק של קהל היעד, תוכלו להתאים את המודעה הפרסומית שלכם לצרכים שלו וכך למשוך אותו להיכנס לאתר שלכם.
צילום: Pixabayאיך לבחור חבילת ביטוח שמתאימה בדיוק לסוג הנסיעה שלכם
חשוב להתאים את הפוליסה לסוג הנסיעה, להשוות הצעות ולבדוק היטב את התנאים כדי להבטיח שחופשת החלומות לא תיהרס בגלל הפתעות לא צפויות
תכנון חופשה הוא תהליך מרגש לכל הדעות. כשאנו חושבים על הצעד הזה, הדברים הראשונים שקופצים לנו לראש הם הזמנת הטיסות והמלון. עם זאת, יש מרכיב נוסף וחשוב לא פחות שיכול במידה רבה לקבוע את כל החוויה בחופשה – ביטוח הנסיעות.
רבים דוחים החלטה זו לרגע האחרון או פשוט בוחרים בפוליסה הזולה ביותר. מעטים טורחים לבדוק עד כמה הפוליסה מתאימה לצרכים האישיים שלהם. בחירה כזו עלולה להוביל להפתעות לא נעימות במקרה חירום. בעידן שבו אפשר למצוא מידע מקיף אודות ביטוח נסיעות לחו"ל, אין סיבה להמר על הבריאות או על הרכוש שלנו.
להלן סקירה קצרה של מס' קריטריונים שצריך לקחת בחשבון בבחירת פוליסה נכונה.
סוג הנסיעה קובע את סוג הביטוח
הצעד הראשון בתהליך בחירת הביטוח הוא מיפוי צרכים. לשם כך, נצטרך להבין מהי מטרת הנסיעה:
לחופשה משפחתית נדרשת פוליסה רחבה שתכסה מצבים רפואיים, ביטול טיסה ואובדן כבודה.
לטיול תרמילאים כדאי לכלול כיסוי מורחב לאירועי ספורט אתגרי ותאונות.
לנסיעת עסקים חשוב לשלב כיסוי למכשירים אלקטרוניים יקרים כמו מחשב נייד או טלפון.
לטיול אתגרי חובה לוודא שהפוליסה כוללת ספורט אתגרי, טיפוס, צלילה או סקי.
- מקס מציעה ביטוח נסיעות חדש לתרמילאים
- ביטוח נסיעות לחו"ל: טעויות נפוצות של מטיילים ישראלים - ואיך להימנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התאמת הביטוח לאופי הנסיעה היא הצעד הראשון למניעת הפתעות.
כמה מונחים שכדאי להכיר
רגע לפני שבוחרים פוליסה, חשוב להכיר את הטרמינולוגיה שנפגוש בדרך. חברות הביטוח מציעות פוליסות עם מושגים שלעיתים נשמעים מורכבים. ככל שנרכוש מידע מקיף אודות ביטוח נסיעות לחו"ל , נוכל לקבל החלטות מושכלות יותר.
