צפו: הקמפיין החדש של מזרחי עם דביר והמשקיע דובי פרנסיס
לידי "ביז מדיה" הגיעה הפרסומת החדש שתעלה הערב בטלוויזיה. לצד הפרזנטור דביר בנדק, יככב גם פרנסיס, מייסד ומנכ"ל של קרן ההון סיכון Group 11 שמשתתף ב"כרישים" בקשת
דביר בנדק ודובי פרנסס (צילום מסך)
.
בנק מזרחי טפחות 0.63% יעלה הערב בקמפיין חדש בכיכובו של הפזנטור הקבוע דביר בנדק, אבל לצידו - דמות מעניינת. מדובר במשקיע ההון סיכון דובי פרנסס, מייסד ומנכ"ל של קרן ההון סיכון Group 11 המוכר גם מתוכנית הפריים-טיים של קשת "הכרישים".
הסרטון של הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שהגיע לידי "ביז מדיה", עולה לאוויר כשהריבית בישראל עולה והשווקים בעולם נמצאים בתקופה סוערת, על רקע האינפלציה. בבנק רוצים לקדם מוצר המתאים לתקופה ומאפשר ללקוחות אפיק השקעה בטוח לכספם, כך על פי הבריף של הפרסומת. מדובר בפיקדון ליצ'י לטווח בינוני עד ארבע שנים, ששומר לדברי הודעת הבנק על ערך הכסף וגם מאפשר ליהנות מריבית מדורגת שעולה לאורך התקופה וגם כולל תחנות יציאה ידועות מראש.
הרעיון הקריאיטיבי מציג את דביר שמציע לדובי את הפיקדון ב"פיץ'" מעלית של 15 שניות, כאשר סוזי מחזקת את יתרונות פיקדון ליצ'י ואת הפן של המקצוענים במזרחי-טפחות. פרנסס, שידוע כמשקיע שאוהב ריסק, מבין את חשיבות ההשקעה באפיקים בטוחים בימים אלה, ומשתכנע להשקיע בליצ'י.
- 15 דקות התהילה: קמפיין ראשון ליוצאי חתונה ממבט ראשון
- בהשקעה של 6 מיליון ש': מזרחי טפחות עוקץ את המתחרים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תרי ישכיל, סמנכ"לית שיווק בנק מזרחי טפחות, אומרת כי "הבחירה בדובי היא יצירתית וחדשנית ונועדה לפנות לקהל מגוון, לקוחות כל הבנקים שמחפשים פיתרון חכם ובטוח לכסף שלהם. בתקופה שבה הריבית עולה והבורסה בתנודות, השילוב של דובי פרנסיס וסוזי טובי כאסמכתא להשקעה חכמה הינה טבעית ומתבקשת".
/
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
